Isiurbimo kolektoriaus liga benzinas ir 1.8 ir 2.0

Manualai
latinoheat

Isiurbimo kolektoriaus liga benzinas ir 1.8 ir 2.0

Post by latinoheat »

Pirmosios benznines (1.8 ir 2.0) MKIII mondeo turi isiurbimo kolektoriaus beda, kuri buvo istaisyta 2002 metu pabaigoje (informcijos teisingos nera kada tiksliai).

BEDA

Esme tame, kad fordas "ekonomijos" pagrindu sugalvojo ant isiurbimo kolektoriau uzdeti sklendikes (ta pacia klaida ir mazdos buvo padariusios) kurios turi viena beda. Ju asele ya metaline, tai yra labai gerai, taciau pacios sklendikes yra plastmasines, o tai laikui begant salygoja ju dilima, ko pasekoje jos pradeda trateti ir galiausiai atsilaisvinusios gali sulauzyti metalini strypa ir buti suvalgytos kolektoriaus....o kas tada ivyksta pasakot nereikia.
Beje, tai susije su apsuku plaukiojimu, nes oras pradeda vaikscioti kaip nori po cilindrus.

Image
Image
Image
Image

PATIKRINIMAS

Kogero paprasciausias patikrinimas
" onclick="window.open(this.href);return false;
P.S. cia jau vos negalutine stadija :))


SPRENDIMAS

Sprendimas, kuris pigiausias ir patikimas ir kuri pats padariau.
Nusiimti kolektoriu ir pasalinti sklendikes su strypu, bet palikti plastmases esancias aplink (kai ardysit suprasit). O pacias skylias uzkisti ir uzklijuoti epoksidu (BMW specialiai yra pirkti zagluskes). As paemiau storus varztus aptepiau epoksidu ir sugrudau i tarpus (tarp kolektoriaus "skyliu" nes asele buvo pasalinta) ir dar siek tiek aptepiau epoksidu.
Rezultatu esu patenkintas, varikliukas dirba tyliau ir tolygiau.
Lend
Dalyvis
Posts: 563
Joined: 2012 12 20 , 14:14
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIII
Gamybos metai: 2002
Variklis: 2,2 l Duratorq TD
Kuro tipas: Benzinas/dujos
Kėbulo tipas: Hečbekas
Spalva: Sidabrinė
Vairuoja nuo: 2011
Location: Vilnius
Contact:

Re: Isiurbimo kolektoriaus ilga bezninas 1.8 ir 2

Post by Lend »

Šiaip spręst šitą bėdą fordas bandė du kartus, 2002 m. ir 2004 su faceliftu. Išspręst taip ir nepavyko, tik prailgino sklendžių tarnavimą.
latinoheat

Re: Isiurbimo kolektoriaus ilga bezninas 1.8 ir 2

Post by latinoheat »

Lend wrote:Šiaip spręst šitą bėdą fordas bandė du kartus, 2002 m. ir 2004 su faceliftu. Išspręst taip ir nepavyko, tik prailgino sklendžių tarnavimą.
Ok, svarbus pastebejimas! Zodziu yra budas kaip patikrint jei ka :).
Lend
Dalyvis
Posts: 563
Joined: 2012 12 20 , 14:14
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIII
Gamybos metai: 2002
Variklis: 2,2 l Duratorq TD
Kuro tipas: Benzinas/dujos
Kėbulo tipas: Hečbekas
Spalva: Sidabrinė
Vairuoja nuo: 2011
Location: Vilnius
Contact:

Re: Isiurbimo kolektoriaus liga benzinas ir 1.8 ir 2.0

Post by Lend »

Dar vienas patikslinimas, ekonomijos tos sklendės varikliui gali priduoti tik dirbant laisvomis. Sklendės uždarytos, cilindro vakuumas nesiekia kolektoriaus, reiškia ir MAP sensoriaus, kompas mato didesnį slėgį, reiškia ir kuro padavimas sumažinamas.

Šiaip ar taip, kiek tenka skaityti apie mašinas kurioms išimtos šitos sklendės kuro sąnaudos pagerėja, skirtumas gan nedidelis vienas kitas MPG, kas konvertuojant į l/100 km skaičiaus kogero net nepakeis, bet vistiek galima pasidžiaugti, kad be jų, jei netenka kamščiuose gyventi, kuro suvartojimas sumažės kokiais 3%. Vienintelė bėda yra emisijos, gali kiek pablogėti, bet vėlgi labai mažai kinta. Yra UK kelios mondės, kurios jų TA (MOT) praėjo jau ne vieną ir ne du kartus su išimtom šitom sklendėm.

Žodžiu pasvėrus už ir prieš geriau jas pašalinti iš variklio. Alternatyva pirkti naujas, jos jau gaminamos tik faceliftiniams modeliams, tai jeigu mašina senesnė nei 2004 Liepa (berods tada prasidėjo faeliftas) teks pasikeisti ir kolektorių, kad įsidėti naująsias sklendes.

Nuiminėjant kolektorių, verta patikrinti šlangutę einančią po juo. Neretam mondisui iš UK ji prakiurus yra, pas fokusistus irgi pora žmonių su tokiais pat varikliais skundėsi, kad žiūrkės apgraužė ar dar koks velnias, o prieiti prie jos galima tik nuėmus kolektorių.

Vo kokia litanija gavos :D
Gytis

Re: Isiurbimo kolektoriaus liga benzinas ir 1.8 ir 2.0

Post by Gytis »

Aš kai toks didelis automobiliu meistras tai pasiteirausiu :) Pas mane ant MK1 variklis lygiai taip pat dirba, ir apsukos šokinėja, kartais net ir užgesta automobilis. Ar gali būti kas panašaus ir pas mane?
Lend
Dalyvis
Posts: 563
Joined: 2012 12 20 , 14:14
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIII
Gamybos metai: 2002
Variklis: 2,2 l Duratorq TD
Kuro tipas: Benzinas/dujos
Kėbulo tipas: Hečbekas
Spalva: Sidabrinė
Vairuoja nuo: 2011
Location: Vilnius
Contact:

Re: Isiurbimo kolektoriaus liga benzinas ir 1.8 ir 2.0

Post by Lend »

Ne. Čia su keturcilindriais duratec'ais šita nesąmonė atėjo.
Gytis

Re: Isiurbimo kolektoriaus liga benzinas ir 1.8 ir 2.0

Post by Gytis »

tai pas mane ir yra keturiu cilindru tik kad zetec 2L
Lend
Dalyvis
Posts: 563
Joined: 2012 12 20 , 14:14
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIII
Gamybos metai: 2002
Variklis: 2,2 l Duratorq TD
Kuro tipas: Benzinas/dujos
Kėbulo tipas: Hečbekas
Spalva: Sidabrinė
Vairuoja nuo: 2011
Location: Vilnius
Contact:

Re: Isiurbimo kolektoriaus liga benzinas ir 1.8 ir 2.0

Post by Lend »

Kaip ir sakiau, ne negali būt. Nes pas tamsta ne Duratec.
Gytis

Re: Isiurbimo kolektoriaus liga benzinas ir 1.8 ir 2.0

Post by Gytis »

Supratau - ieškau gedimo toliau
User avatar
green
Dalyvis
Posts: 102
Joined: 2013 03 07 , 11:20
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIII
Gamybos metai: 2005
Variklis: 2,2 l Duratorq TD
Kuro tipas: Benzinas/dujos
Kėbulo tipas: Universalas
Spalva: Juoda
Vairuoja nuo: 2001
Location: Klaipėda
Contact:

Re: Isiurbimo kolektoriaus liga benzinas ir 1.8 ir 2.0

Post by green »

ar daug ten reikalu kad kolektoriu nuimti?
Lend
Dalyvis
Posts: 563
Joined: 2012 12 20 , 14:14
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIII
Gamybos metai: 2002
Variklis: 2,2 l Duratorq TD
Kuro tipas: Benzinas/dujos
Kėbulo tipas: Hečbekas
Spalva: Sidabrinė
Vairuoja nuo: 2011
Location: Vilnius
Contact:

Re: Isiurbimo kolektoriaus liga benzinas ir 1.8 ir 2.0

Post by Lend »

Kiek skaičiau apie tai, tai negąsdina niekas, kad būtų labai jau sudėtinga. Nors priėjimas prie kelių varžtų apgailėtinas ir be geros terkšlės geriau nelįst. Pats nebandžiau, bet taip pas britus skaičiau...
Force

Re: Isiurbimo kolektoriaus liga benzinas ir 1.8 ir 2.0

Post by Force »

o tai pas mane dvilitrinis 2006 metų, tai tos sklendės yra? rida 125 000 km, kol kas nieko nejaučiu kad kas blogai būtų?
Lend
Dalyvis
Posts: 563
Joined: 2012 12 20 , 14:14
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIII
Gamybos metai: 2002
Variklis: 2,2 l Duratorq TD
Kuro tipas: Benzinas/dujos
Kėbulo tipas: Hečbekas
Spalva: Sidabrinė
Vairuoja nuo: 2011
Location: Vilnius
Contact:

Re: Isiurbimo kolektoriaus liga benzinas ir 1.8 ir 2.0

Post by Lend »

Nu šiaip su jom nelabai jauti, kad blogai būna, tieisog atsidarai kapotą ir girdi neaiškius dalykus iš kolektoriaus. Sekantis žingsnis - sklendę ir strypą suvalgo motoras ir nebevažiuoja. Čia šiaip toks gan rimtas minusiukas už kurį Fordas vos class action lawsuit nesusilaukė. Tiesiog pamėgink tą šlangutę atjungt ir žiūrėk ar nutyla pašaliniai garsai (jei apskritai tokia yra).
latinoheat

Re: Isiurbimo kolektoriaus liga benzinas ir 1.8 ir 2.0

Post by latinoheat »

green wrote:ar daug ten reikalu kad kolektoriu nuimti?
Siaip tai nera labai sudetingas dalykas, pats ta operacija su draugu atlikau penktadieni. Tereikia 10mm terksles galvutes (cia visi pagrindiniai koliko varztai) 13mm galvutes (tepalo matavimo kistukui atlaisvinti) ir berods dar 8mm vienam varztui.
Svarbiausia tureti kuo daugiau ir kuo plonesniu terksles prailgintoju, tada bus paprasciau ir lengviau prieiti :). Sunkiausia su centriniu varztu, vienas bando mauti, kitas turi reguliuoti kur taikyti :D.
Kas beko reikia atjungineti visus vakuumus, fiskes ir t.t.
Nuimti siek tiek trugdo pravodke, bet neskubant ir viska apziurint lengvai pavyks istraukti ji lauk. Sunkiausia yra su stiprintuvo vakuumu, man nepavyko jo numauti, nulauziau, tad teko grezti ir deti nauja kistuka sumovimui. Patarciau slangele su fenu gerai pakaitinti tada turetu nusimauti. O surinkimas tai buvo pakankamai greitas :).
latinoheat

Re: Isiurbimo kolektoriaus liga benzinas ir 1.8 ir 2.0

Post by latinoheat »

Force wrote:o tai pas mane dvilitrinis 2006 metų, tai tos sklendės yra? rida 125 000 km, kol kas nieko nejaučiu kad kas blogai būtų?
Na, jei niekas netrata tada viska ok, svarbu nesumaisyti su kokio itempejo barskejimu. O geriausia patikrinti su ta slangele.
TIesa, kai toks kilometrazas labai abejoju ar kas bus, nebent varikli labai drozi. Mano kilometrazas 280k km. Ir tai viskas buvo labai neblogos bukles.
Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests