Map sensoriaus rodmenys

Post Reply
Igoris_1
Dalyvis
Posts: 4
Joined: 2017 09 18 , 20:21
Vardas/Pavardė:: Igoris
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIII
Gamybos metai: 2006
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Hečbekas
Location: Vilnius
Contact:

Map sensoriaus rodmenys

Post by Igoris_1 »

Sveiki,

Turiu problema. Mašina stipriau paspaudus gazą stipriai uždumija. O svarbiausiai trukčioja nestipriai paspaudus gazą apie 2000aps. Trukčiojimas jaučiasi tik važiuojant plentu ir tik karštą dieną, kai temperatūra > 22 laipsnių, atrodo kad ir dumina tada daugiau. Dėl traukos nesu tikras, bet atrodo, kad ankščiau turėtas MK3 traukė geriau. Kuriasi iškarto bet kokiu oru. Variklis dirba tolygiai, išskyrus tuos nelemtus 2000 aps.
taigi prasidėjo mano ieškojimai:
- pakeisti kuro, oro filtrai.
- išvalytas EGR ir įsiurbimo kolektorius.
- patikrinti visi turbinos šlangai. Visi sveiki.
- strigdavo turbinos geometrija, išvalyta.
- nuvariau į Auturą, patikrino. Sako pas tave čia dar nedūmija ir atvažiuok, kai neužsivesi.
- turėjau atliekamą MAF sensoriu, Pakeičiau.
- galiausiai man užkliuvo MAP sensoriau rodmenys. Prie laisvų apsukų rodo spaudimą 118kPa. Prie išjungto variklio tie patys 118-120 kPa. Forumose suradau, kad rodmenys turi būti apie 100 kPa. Įsiurbiamo oro temperatūra irgi aukštesne apie 10 laipsnių negu yra iš tikrųjų. Pakeičiau MAP sensorių, niekas nepasikeitė.
Ar kažkas yra susidūręs su panašiomis problemomis? Ar turite schemą pajungimo MAP sensoriaus?
Ar mano diagnostika pievas rodo? FORScan su ELM327

MK3 TDCI, 96kW, EURO4
User avatar
Andriuz
Dalyvis
Posts: 138
Joined: 2011 11 29 , 22:28
Vardas/Pavardė:: Andrius
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIV
Gamybos metai: 2009
Variklis: 2,5 l Duratec V6
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Hečbekas
Spalva: Sidabrinė
Vairuoja nuo: 2005
Location: Kaunas
Contact:

Re: Map sensoriaus rodmenys

Post by Andriuz »

Igoris_1 wrote:Sveiki,

Turiu problema. Mašina stipriau paspaudus gazą stipriai uždumija. O svarbiausiai trukčioja nestipriai paspaudus gazą apie 2000aps. Trukčiojimas jaučiasi tik važiuojant plentu ir tik karštą dieną, kai temperatūra > 22 laipsnių, atrodo kad ir dumina tada daugiau. Dėl traukos nesu tikras, bet atrodo, kad ankščiau turėtas MK3 traukė geriau. Kuriasi iškarto bet kokiu oru. Variklis dirba tolygiai, išskyrus tuos nelemtus 2000 aps.
taigi prasidėjo mano ieškojimai:
- pakeisti kuro, oro filtrai.
- išvalytas EGR ir įsiurbimo kolektorius.
- patikrinti visi turbinos šlangai. Visi sveiki.
- strigdavo turbinos geometrija, išvalyta.
- nuvariau į Auturą, patikrino. Sako pas tave čia dar nedūmija ir atvažiuok, kai neužsivesi.
- turėjau atliekamą MAF sensoriu, Pakeičiau.
- galiausiai man užkliuvo MAP sensoriau rodmenys. Prie laisvų apsukų rodo spaudimą 118kPa. Prie išjungto variklio tie patys 118-120 kPa. Forumose suradau, kad rodmenys turi būti apie 100 kPa. Įsiurbiamo oro temperatūra irgi aukštesne apie 10 laipsnių negu yra iš tikrųjų. Pakeičiau MAP sensorių, niekas nepasikeitė.
Ar kažkas yra susidūręs su panašiomis problemomis? Ar turite schemą pajungimo MAP sensoriaus?
Ar mano diagnostika pievas rodo? FORScan su ELM327

MK3 TDCI, 96kW, EURO4
Sveikas, manyčiau pas tave gali būti katalizatorius pradėjęs kimštis. Dėl to slėgis gali būti padidėjęs, kurį matai per MAP sensorių.
Old Ford never dies.... It just goes faster... :)

Ford Escort '95m. D 44kW CLX turnier - sold
Ford Escort '97m. TD 66kW GHIA hatchback - sold
Ford Escort '96m. 1.6 zetec 66kW turnier - sold
Ford Escort '96m. TD 66kW GHIA-RS turnier - sold
Ford Escort '96m. TD 51kW GHIA hatchback - sold
Ford Mondeo '97m. TD 66kW GHIA-X hatchback - sold
Ford Mondeo '01m. TDDI 85kW GHIA-S turnier - on road
Ford Mondeo '09m. TDCI 129kW Titanium-S hatchback - on road
Ford Focus '03m. 96kW - rally car
VW Caravelle Carat '88m. 82kW - in the garage
VW Multivan LLE '93m. TD 51kW - on road
tddiguru
Dalyvis
Posts: 441
Joined: 2015 11 08 , 11:02
Vardas/Pavardė:: Vaidas
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIII
Gamybos metai: 2001
Variklis: 2,0 l Duratec
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Universalas
Spalva: Mėlyna
Location: Molėtai
Contact:

Re: Map sensoriaus rodmenys

Post by tddiguru »

Kokiu nors klaidu kodu pavyko surast, kad apciuopt siulo gala ?

Kuro, oro filtrus iskart atmeskim. EURO4, tai EGR ir turbinos valdymas elektroninis -> trukcioja palei 2000RPM tai labiau klasikinis turbinos ar EGR voztuvo simptomas.
Ar labai daug susidarusiu nuodegu radot valydamas EGR ir oro isiurbimo kolektoriu ? Logiskiausias ir realiausias variantas tai stringanti turbinos geometrija, nors ir buvo isvalyta. Isvalyta tikriausiai nenuemus turbos pilnai ? Del MAF daviklio negirdejau, kad trukciotu, del MAP - taip. Del MAF gali labai vangiai reaguot i gazo pedalo paspaudima, o bendrai MAF - kaip staigiai reaguoja variklis i akseleratoriaus paspaudima; MAP - bendra trauka arba kaip greitai kyla greitis.
FORScan tai bene geriausia diagnostine programa, viskas tvarkoj su ja. Del MAP rodmenu idomiai, ijungus degima turetu rodyti 100-110kPA, ne daugiau. Uzvestam ~110kPa.
100kPa=1BAR, 118=+-0,18Bar. Reik nepamirst atmosferos spaudimo, kuris ir yra +-1Bar.
Vaziuojant reiktu ziuret, ka rodo numynus dugna. 96kW turetu uzpusti ~1.4Bar, tai yra 240kPa. Vietoj stovint, be kruvio, gal 1Bara uzpucia.
Del isiurbiamo oro temp. tai viskas normaliai. Tam yra interkuleris, kad ieinantis oras butu atsaldytas. +10C tai cia nieko. Pavaikius skirtumas buna daug didesnis ir tai yra visiskai normalu.

Nezinau ka dar cia pridet. Apskritai beveik visos duminimo problemos tai del neteisingo kuro/oro misinio santykio. Yra 2 tos puses - viena elektronine (davikliai) ir kita - mechanine (davikliu fizine bukle ir pan.) Kadangi pakeisti MAF + MAP davikliai, kas belieka be rimciausiu dalyku ? Kintamos turbinos geometrijos valdymas ar EGR voztuvas. Toliau pabode dalykai - purkstukai, bet netikiu, kad kalti jie.
Gal kas daugiau minciu turi ir prisides.

Svarbiausias dalykas tai pasidaryti gyva diagnostika, esant darbinei variklio temp. Ziureti, kiek maksimaliai uzpucia turbina numynus dugna. Turetu uzpusti iki 1.4Bar'o (~240kPa) ir tiek laikyt. Jeigu uzpucia maziau, del to ir dumina nes nepakanka esamo oro ipurskiamam kuro kiekiui. Jeigu slegis sokineja, tikriausiai stringa kintamos geometrijos valdymas. Jeigu ir tas ir anas geri, tada gal EGR voztuvas pats.
Igoris_1
Dalyvis
Posts: 4
Joined: 2017 09 18 , 20:21
Vardas/Pavardė:: Igoris
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIII
Gamybos metai: 2006
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Hečbekas
Location: Vilnius
Contact:

Re: Map sensoriaus rodmenys

Post by Igoris_1 »

Vat tame yra problema, kad jokių klaidų nemeta.
Įsiurbimo kolektorius buvo stipriai užsikišęs. Aplink vožtuvų kanalus buvo tiek sodžiaus, kad kanalai buvo dvigubai mažesni.
Dėl turbinos geometrijos mesdavo klaidą važiuojant gazas dugnas. Užsidegdavo spiralė ir variklis pereidavo į avarinį rėžimą. Bandant judinti geometriją ranka, stipriai strigdavo. Valiau nenuiminėjant su turbo cleaneriu. Strigimas dingo, klaidos irgi daugiau nebemeta.
EGR matau kad keistas, yra dažu žymės kaip iš šroto. Mašina prieš mane LT nevažinėjusi, gal įkišo š. pardavimui. Turit minčių kaip jį patikrinti?

Tesiant MAP temą, Rusų forumose radau, kad pas žmogu ties laisvom apsukom MAP rodo 100 kPa, t.y. atmosferinį slėgį. Pas mane daugiau, ar niekas nesate žiūrėję, kie pas jus?
http://mondeoclub.ru/forum/topic/130531/" onclick="window.open(this.href);return false;

Čia failas su rodmenimis važiojant. Trukčiojo ties 160 190 ир 343 s.
Igoris_1
Dalyvis
Posts: 4
Joined: 2017 09 18 , 20:21
Vardas/Pavardė:: Igoris
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIII
Gamybos metai: 2006
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Hečbekas
Location: Vilnius
Contact:

Re: Map sensoriaus rodmenys

Post by Igoris_1 »

https://wetransfer.com/downloads/ebf793 ... 017/b1ad2b" onclick="window.open(this.href);return false;
tddiguru
Dalyvis
Posts: 441
Joined: 2015 11 08 , 11:02
Vardas/Pavardė:: Vaidas
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIII
Gamybos metai: 2001
Variklis: 2,0 l Duratec
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Universalas
Spalva: Mėlyna
Location: Molėtai
Contact:

Re: Map sensoriaus rodmenys

Post by tddiguru »

Pas mane MAP rodo ~110kP ant laisvu, kas yra lygu 0.1bar ir tai yra normalus slegis varikliui birbiant ant laisvu. Kiek kitom masinom dariau diagnostika (ne tik mondem), visu buvo apie 0.1bar'o.
Tikriausiai, kad pardave S. Mintis neapleidzia, kad vistiek stringa turbos kintama geometrija. Valikliai tai tik laikinai pagelbeja, kiek teko skaityt kitus anglu forumus.
Taip gal buvo daug vazineta pensininko rezimu ? Su dyzeliu, pravaziavus dar keliolika km kai variklis pasiekia darbine temp (kad ir tepalai pasiektu darbine temp.), neprosal butu gerai varikli pravaikyt.
Keistas EGR, tai tikriausiai buvo nusproges atidarytoj padety ir visa laika praleisdavo ismetamas dujas ir del to smarkiai su laiku uzkiso visus oro isiurbimo portus, jeigu yra toks ytarimas, kad jisai keistas.
Logiskai tai tik 2 variantai: Tau staigiai spustelejus gaza, EGR lieka pilnai atidarytas arba stringa turbos kintama geometrija, del ko neuzpucia reikiamo slegio ir gaunasi per daug ipurskiamo kuro ir tu ta matai juodu dumu pavidalu.
Kazkiek juodu dumu staiga spustelejus dugna yra visiskai normalu (nenaujais varikliais juk vazinejam), bet jeigu istisai eina kamuolys spaudziant, tai tikrai negerai.
Pirma karta matau toki faila FSL.
Zodziu kas svarbiausia, tai ziuret, ar staiga numynus tapke turbos sukeliamas slegis staigia pasiekia tuos ~240kPa ir laikosi. Jeigu yra kazkokiu duobiu, kritimu staigiu tai cia ir tikriausia bus problemos saknys - stringanti geometrija.
Dar galimetu nepamirst, jog slegi matuoja MAP daviklis ant interkulerio slangyno. Viskas po to yra nematuojama, tad jeigu yra itrukimas uz MAP'o, nieks to neras kaip tik tu pats ir oras leks lauk pro ta slangos itrukima po slegiu.
Jauciu ir taip jau i lankas nusivaziavau, speliojimu nemazai. :D
Igoris_1
Dalyvis
Posts: 4
Joined: 2017 09 18 , 20:21
Vardas/Pavardė:: Igoris
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIII
Gamybos metai: 2006
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Hečbekas
Location: Vilnius
Contact:

Re: Map sensoriaus rodmenys

Post by Igoris_1 »

Pamatavau turbinos slėgį trečia pavara paspaudus gazas dugnas. FORscanas parode 245~250 kPa prie 2600-3000. Slėgių duobių nepastebėjau.
FSL tai FORscano failas. Galima įrašyti, vėliau peržiūrėti.
Orams atšalus trukčiojimas dingo. Taip pat buvo ir praeitą sezoną.
Iš visko lieka tik purkštukai.
Bet teks atidėti paieškas, gavau niuksą iš galo, priekis irgi nukintėjo . Taigi dabar svarbiau surasti bamperius ir žibintus :)
Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests