Mk3 85kw tdci 2.0l trukčioja

Post Reply
zaibiz
Dalyvis
Posts: 4
Joined: 2017 10 31 , 19:04
Vardas/Pavardė:: Ernestas
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIII
Gamybos metai: 2006
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Universalas
Spalva: Pilka
Location: Vilnius
Contact:

Mk3 85kw tdci 2.0l trukčioja

Post by zaibiz »

Sveiki,

Jau skaičiau, apie problemas su trukčiojimu, bet sukursiu naują temą, nes įdomus keli klausimai ir šiek tiek manau skiriasi problemos. Žodžiu nusipirkau savo mondeo prieš pora mėnesių ir pradžioj nieko problemų nebuvo. Iškart pasikeičiau oro, tepalų filtrus ir pačius tepalus. Tuomet bėgant laikui kartais atsirasdavo važiuojant žvakių erroras mirkčiojantis ant panelės, dingdavo trauka ir pasikeisdavo variklio garsas (kaip kalenimas koks gal), užgesinus ir vėl užvedus variklį - erroras likdavo, bet trauka vėl grįždavo ir viskas normaliai. Po to pastebėjau, kad kai išmesdavo error'ą rodydavo, kad variklio temperatūra nukrenta iki 0, iš naujo užvedus vėl normaliai. Dabar neseniai prasidėjo tokios nesamonės, kad tik pašyla variklis, pradeda kažkas kaukt, bet atrodo ne variklis, o ventiliatorius koks sukt stipriai pradeda ir švelniai spaudžiant gazą šiektiek trukteli automobilis, jei stipriau spausi, tai viskas normaliai ir jei apsukų bus apie 2k, tai tada netruktels švelniai paspaudus. Užgesinus ir vėl užvedus trumpam pradingsta problema, bet po laiko vėl prasideda. Pagalvojau, gal kuro filtras, tai pasikeičiau kuro filtrą šiandien, bet paskaičius turiu nuojautą, kad kažkas bus su kuro pompa dar. Nuskenavus su ELM327 gaunu tik vieną errorą: P1288, tai pažiūrėjau, kad kažkas su temperatūros sensoriumi arba termostatu, kaip ir logiška lyginant su pradine problema. Dar pastebėjau, kad pas mane darbinė temperatūra variklio paprastai kyla iki 60 ir nedaugiau, tik labai retai būna pakyla iki 90 ir tada atrodo, kad labai fainai dirba variklis :D. Automobilis sakykim kuriasi labai gerai ir ties tuom problemų neturiu.

Tai va klausimas, kaip manot, pompa turės bėdų ar ne? Ar pradžioje pasikeist temperatūros daviklį ir gal termostatą tuo pačiu, nes turiu įtarimų, o po to žiūrėt, gal nebebus tų trukčiojimų pašilus varikliui?
tddiguru
Dalyvis
Posts: 441
Joined: 2015 11 08 , 11:02
Vardas/Pavardė:: Vaidas
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIII
Gamybos metai: 2001
Variklis: 2,0 l Duratec
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Universalas
Spalva: Mėlyna
Location: Molėtai
Contact:

Re: Mk3 85kw tdci 2.0l trukčioja

Post by tddiguru »

Bandyk CHT davikli pasikeist, nedaug kainuoja jisai. Tai netikras antifryzo-variklio galvos temp. daviklis - termistorius. Tikekimes, kad tik jis bus kaltas. Klaidos kodas - pasiekta kritine variklio temp. , 125c ( :D ). Tikriausiai viskas del pacio daviklio klaidos, siuncia eratini signala arba jau beveik daviklis mires. Kai uzfiksuoja kybo kritine temp., iskart riboja galia ir tik kas gal 30 abarota purksteli degalu, todel ir negrazus garsai tuo metu prasideda; taip pat turetu ir elektrinis ausinimo ventiliatorius isijungt iskart ant didziausio greicio (ju beje yra tik 2).
Image
Reik specialaus rakto arba pasidaryt is galvutes tinkama. Kolegai keiciau, tai butent galvute pjoviau su metalo pjuklu, po to i ilgesni lizda ir lengvai atsukta. Prakist rakta reikia pro skyvelio ertme. Jeigu sustojes tokioj padety, kad neina prieit, prasukt varikli.
Svarbiausia keiciant neperverzti - aliuminis. Bet taip pat ir kad butu ne per laisvas, nes tokiu atveju tau neteisingai rodys variklio temp. prietaisu skydeli. Pagal manual'a sitam davikliui reik 11Nm - pasinaudok dinamometriniu raktu del sventos dusios.
Last edited by tddiguru on 2017 11 01 , 14:43, edited 1 time in total.
zaibiz
Dalyvis
Posts: 4
Joined: 2017 10 31 , 19:04
Vardas/Pavardė:: Ernestas
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIII
Gamybos metai: 2006
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Universalas
Spalva: Pilka
Location: Vilnius
Contact:

Re: Mk3 85kw tdci 2.0l trukčioja

Post by zaibiz »

Ok, dėkui už atsakymą, bandysiu pasikeist. Pranešiu kaip sekės.
tddiguru
Dalyvis
Posts: 441
Joined: 2015 11 08 , 11:02
Vardas/Pavardė:: Vaidas
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIII
Gamybos metai: 2001
Variklis: 2,0 l Duratec
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Universalas
Spalva: Mėlyna
Location: Molėtai
Contact:

Re: Mk3 85kw tdci 2.0l trukčioja

Post by tddiguru »

Va improvizuota galvute, kad butu aiskiau. Tarpai tarp ipjovu - 7mm. Pries tai nepamirsk daviklio fyskes atjungt bei pakeites pravest daviklio laida iki fyskes pro tam jam skirta griovely . Sekmes :)
Image
zaibiz
Dalyvis
Posts: 4
Joined: 2017 10 31 , 19:04
Vardas/Pavardė:: Ernestas
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIII
Gamybos metai: 2006
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Universalas
Spalva: Pilka
Location: Vilnius
Contact:

Re: Mk3 85kw tdci 2.0l trukčioja

Post by zaibiz »

-Pasikeičiau, sensorių. Dabar variklio temperatūros rodmenys atrodo tvarkingi, t.y. normaliai pakyla variklio temperatūra, laikosi tarp 75-90 laikosi. Tai sakykim pirma problema pradingo.
Bet toliau tik pašyla variklis iki 55-60 laipsnių, pradeda užti. Pastebėjau dar, kad užimas atsiranda apsukas keliant nuo 1.5k iki 2k. Iki 1.5k užimo nėra, virš 2k jo arba nėra arba smarkiai susilpnėja. Kaip ir sakiau ugesinus ir pakartotinai užvedus mašiną trumpam ūžimas pradingsta.

Užimas atrodo ne iš variklio, nelabai suprantu iš kur, bet atrodo užimas kažkur arčiau panelės, nei mašinos priekio. Kažką skaičiau, kad gali užimas dėl pavarų dėžės gedimo būti, gal taip ir bus? Nes pavaros visai sunkiai vaikšto, Rida 180k, dyzelis.

Ką toliau patariat daryt?
tddiguru
Dalyvis
Posts: 441
Joined: 2015 11 08 , 11:02
Vardas/Pavardė:: Vaidas
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIII
Gamybos metai: 2001
Variklis: 2,0 l Duratec
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Universalas
Spalva: Mėlyna
Location: Molėtai
Contact:

Re: Mk3 85kw tdci 2.0l trukčioja

Post by tddiguru »

Gal tai ir nebus susije, bet paklaust reikia. Per kiek mazdaug kilometru pasiekia darbine temp. variklis (Kaip ir Vilniuj cia?) ir ar temp. rodykle sokineja priklausomai nuo kruvio, t.y. riedi ijunges pavara, temp. krenta; smarkiai akseleruoji - temp. kyla. Jei atsistoja ties viduriu, bet sokineja priklausomai nuo apkrovos, tai bus kaltas mazasis termostatas.
Su tuo uzimu nieks neaisku. Tai patikrinti, ar pradeda uzti ausinimo/ AC ventiliatorius labai paprasta. Atsidarai kapota ir ranka kisteli i tarpa tarp variklio priekio ir priekiniu gumu ir pajausi milziniska oro srauta. Uztenka prie apdailos groteliu ranka pridet. Apskritai iskart atskiri, ar isijunge ventiliatorius. O jis turetu isijungti jeigu tik laikai ijunges kondiske ir ji cikliskai junginejasi. Kitu atveju kai tik variklis virs 99c, bet to nera ir iskart atkrenta.
O su tuo sunkiu pavaru vaiksciojimu cia jau idomiau. Ar visos pavaros sunkiai vaiksto, ar tik kai kurios ? Pati greiciu deze, greiciu dezes alyva, greiciu dezes pagalve ir sankaba - kazkas is situ.
Del vidinio susidevejimo - imesk dazniausiai naudojama begi (3 tikriausiai arba 4), nuo 1000rpm mygtelk gaza dugna ir palaikyk iki tu 2k rpm laikydamas ranka ant begiu svirties ir svelniai, it noredamas permesti i laisva begi, prilaikyk ir ziurek, kiek smarkiai vibruoja per pavaru svirti. Ta pati gali padaryt ir riededamas su imestu begiu, t.y deakseleruojant, svelniai prilaikyk. Tik aisku abiem atvejais jokiu budu nepanaudok daugiau jegos negu kad reikia ir nepermesk i laisva begi.
Cia iskart galesi ivertint greiciu dezes pagalves (aisku sunku patiket kad ji gali uzti :D ) ir sinchronizatoriu nusidevejimo laipsni.
180K rida tai sunku patiket.
O daugiau nesipleciant ir i lankas nenuvaziuojant sunku kazka pasakyt. Siaip abi, 5 ir 6 begiu greiciu dezes typo yra "Sealed For Life", bet tai greiciu dezes alyvai po tokiu kilometrazu buna pzdc.
zaibiz
Dalyvis
Posts: 4
Joined: 2017 10 31 , 19:04
Vardas/Pavardė:: Ernestas
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIII
Gamybos metai: 2006
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Universalas
Spalva: Pilka
Location: Vilnius
Contact:

Re: Mk3 85kw tdci 2.0l trukčioja

Post by zaibiz »

Dėl temperatūros šokinėjimo nepastebėjau, kad šokinėtų, pastebėsiu važiuodamas. Vilniuje pavažiavus 10km pašyla iki 70 laipsnių (daugiausia važiuojant aplinkeliu, be kamščių).
Aj dar ties ūžimu, kai jau prasideda tas ūžimas, stovint vietoj atrodo šiektiek pasikrato mašina, variklio darbas toks šiektiek nepastovus atrodo (bet gal man vaidenasi :) ). Ventiliatorių pasitikrinsiu rytoj.
Būna sunkiai įlenda į pirmą, antrą pavarą, retai trečią sunkiai įlenda, su kitom berods problemu nebūna.
Reiks tikriausiai vežt į servisą, nes šiektiek baisu, kad rimtesnių problemų nepridaryčiau su tokia būkle važiuodamas.
Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests