Page 1 of 2

Varantys ratai

Posted: 2018 02 23 , 17:44
by Justukas
Sveiki. Iškilo tokia problemele. Priekinis vairuotojo puses ratas nevaro, keleivio sukasi, snd sedejau i masina vairuotojo puses ratas ant kieto pavirsiaus buvo o keleivio ant ledo reikia vaziuoti keleivio puses ratas sukasi o tas ne. Ir pavyzdziui vaziuojant lygiu pavirsiumi staigiai spaudziant gazo pedala i kaire puse sunesa biski. Toks jausmas lyg vienas ratas tevarytu. Ratu subedimas buvo darytas su 3D viskas gerai vaziuokle visa sutvarkyta. Cia praeita diena drauga reikejo partaukti tokia nedidele ikalne buvo tai jieli jieli pajudejau is vietos tas keleivio puses ratas sukasi ant ledo o vairuotojo nieko. Cia buvau pas meistrus tai sako deze bus kazkas ten

Re: Varantys ratai

Posted: 2018 02 23 , 18:33
by Raime
:D taip ir turi buti,pakelk viena puse masinos ir uzkures ijunk begi,tai ta puse kuri pakelta suksis o kuri ant zemes nesisuks lygiai tas pats ant ledo,jei vienas ratas ant ledo o kytas ant kietos dangos tai suksis tas ratas kuris bus ant ledo

Re: Varantys ratai

Posted: 2018 02 23 , 20:03
by Cerberis
Yr ten dėžėj toks dalykas, kaip diferencialas. Tai dėl jo veikimo principo taip yra. Deja, Mondeo LSD neturi. O šiaip, paklausk pas meistrą, kiek kainuotų tai "sutvarkyt", įdomu, po kiek šiemet lochatronas eina :)

Re: Varantys ratai

Posted: 2018 02 24 , 13:15
by Justukas
Supratau. O del ko gali but tas spaudziant gaza vaziuojant lygiu keliu i kaire puse sunesa prieki atleidus vel tiesiai vairas nepakryspta stovi tiesiai lyg butu laisvumas kur vairo traukiu angaliai nauji suvedimas kaip minejau darytas

Re: Varantys ratai

Posted: 2018 02 26 , 09:56
by Gezatron
Justukas wrote:Supratau. O del ko gali but tas spaudziant gaza vaziuojant lygiu keliu i kaire puse sunesa prieki atleidus vel tiesiai vairas nepakryspta stovi tiesiai lyg butu laisvumas kur vairo traukiu angaliai nauji suvedimas kaip minejau darytas
sailenblokai gali but, variklio pagalves paziurek, ir zinoma traversa paziurek ar prisuktas ok

Re: Varantys ratai

Posted: 2018 02 28 , 15:55
by Justukas
Na nuvariau pas kitus meistriukus sako va ziurek galai nesueina ratu suvedimas visai i pievas buvo padarytas. Tai va padare suvedima ir viskas niekur nebenesa :ploti: ir taip kai buvo padare vaira tiesiai laikant pradedant vaziuoti i kaire puse reikedavo pasukti kokius 3 cm tada tiesiai vaziuodavo. O dabar vairas tiesiai stovi. Na tikiuosi viskas ok bus :ploti: ir dar nekuriant naujos temos. Atjungus oro srauto matuokle niekas nepasikeicia nei trauka sumazeja nei padideja. Kompa buvo pajunge nieko nerodo kad neveiktu. Lygiai taip pat map sensoriu atjungus niekas nepasikeicia, o ji buvau isemes pravales. Nes masina tokia tupa ant traukymo. Filtrai visi pakeisti. Siurbliukas gale prie rato irgi buvo pakeistas mech purkstukai.

Re: Varantys ratai

Posted: 2018 02 28 , 16:09
by Justukas
Ir dar kas ten po varikliu vairuotojo pusej yra i ji ateina zarnoks su ausinimo skysciu apacioj i toki kaip mini siurbliuka ar kaip jis ten?

Re: Varantys ratai

Posted: 2018 02 28 , 16:51
by tddiguru
Justukas wrote:Ir dar kas ten po varikliu vairuotojo pusej yra i ji ateina zarnoks su ausinimo skysciu apacioj i toki kaip mini siurbliuka ar kaip jis ten?
Tikriausiai kalbi apie pakaitinimo tena (ausinimo skyscio sildytuva musu saltam klimatui), jei gerai tave supratau. Ateina neplonas, minkstos gumos ir turi lyg 3 zvakes su laidais. Jei apie tai, tai tada pakaitinimo tenas.
O del traukos - jei nei MAF nei MAP atjungus trauka nesikeicia, tai jiem kaip ir amen. MAF - oro srauto matuokle - matuoja ieinanti oro srauta pries turbina. MAP - kolektoriaus/interkulerio oro slegio daviklis. Pirmas labiausiai lemia, kaip greitai variklis reaguos i tapkes nuspaudima. Antras - bendra trauka ir traukos ispudis. Nu nes visi naudoja turbina ir dyzelis ant to eina.
Patikrinti labai lengva per gyvus parametrus o tau kad klaidas nuskaite ir nieko ten nerado - tai nieko nereiskia.
MAP pravalei, gali ta pati su MAF padaryt - du varzteliai ir fyske atjungti. Tik jokiu budu neliesk metalo siuleliu viduje. Tik nupusk su MAF/MAP valikliu (yra specialus valikliai, jei pats daviklis negyvas ar teikia nesamoninga info, tai aisku pravalymas nepades - nebent bus niekada nevalytas ir uznestas), padek apversta siltoje vietoje ir leisk pilnai nudziut. Isneses laukan iskart nekunk, nes jis dar ir isiurbiama oro temperatura matuoja tai neziniai kaip uzvedus variklis dirbtu.
Siaip jei gali, gauk abu naujus/naudotus is kazkur jei gali o jei ne - statyk ant gyvu parametru ir labai greit isaisketu. Velgi reik kazkieno suprantancio ir su iranga. Galeciau padet del sito, bet didelis atstumas skiria. :D
Turbina turetu pusti ~1.0Bar'a arba 100kPa (realiai dadek 1Bar atmosferos spaudimo, tai turi rodyt 2Barus arba 200kPa - sitose ribose). Tarkim turbina nors ir tiek pucia, bet MAP'as matuoja tik 0,5, tai trauka bus perpus mazesne.

Re: Varantys ratai

Posted: 2018 02 28 , 20:02
by Justukas
Buvau nusipirkes pravaliau bet nieko tas pats. Map it maf atjungus vaziuok niekas nesikeicia. Kovo 17 isvaziuoju i norvus apie 2k kilu i viena gala. Tai dabar nesinori kur kely sustot. O kiek ju kainos abieju naujos? :) O sakyk tas pakaitinimo tenas gali itakoti varikio temperatura. Nes visai nekyla ji man. Pakeiciau abu termostatus. Ta apatini prie kolektoriaus orginalu juoda dejau 50 euru sumokejau. Ir nieko. Viens buvo rases prie galvos ta dacika pasikeisk jis isukamas ir pakeiciau ir nieko nekyla temperatura nors tu ka. Uzvakar vaziavau i klaipeda tai va vaziuojant 110km/h vos buvo pakilus. Mieste ivaziavus vel nukrito. Uzkurius prie -20 is trecio sukimo dirb variklis. Nuejau isgeriau kava ten apie 5 min padirbo. Nu ir vaziuoju apie 4 km pramyniau silta puce ora ir taip visa laika vaziuok kaip nori nekyla nors tu ka

Re: Varantys ratai

Posted: 2018 02 28 , 21:51
by tddiguru
Keista, tai ir kuro sanaudos turetu buti nekokios. Tenas labai nezymiai itakoja variklio silyma, jis labiau tokiems orams, kad pradetu visu pirma pusti silta ora i salona, o ne kad varikli pasildyt. Tam yra webasto reikalas, kuris daug kartu galingesnis ir naudoja kura pasildymui. Bet ne apie tai. Kitu dalyku ausinimo sistemoje tiesiog nera - vistiek bus termostatas/ai. Ta dacika galvos kur pakeitei, tai jis ir matuoja variklio galvos temp. Tu ji bent teisingai isukai ? Nes jo galas turi tiesiog sueit i variklio galva, kad tiksliai rodytu temperatura - reik prisuk su dinamometriniu raktu. Reiktu, galim sakyt. Nieks to nedaro praktiskai :D.
90% uz didiji termostata, nors pakeistas. Kada, kokio gamintojo ir kokios darbines temperaturos jisai ?

Re: Varantys ratai

Posted: 2018 03 01 , 13:14
by Justukas
Jo kuro sanaudos dideles yra. Ta dacika meistras keite bet sake man be reikalo keiti ne jame bedos. O ta termostata pirkau 10euru mokejau Thermostat calorstat by vernet TH5077.88J. Sake ale prie 88° atsidaro.

Re: Varantys ratai

Posted: 2018 03 01 , 13:40
by tddiguru
Autoaibej jo kaina 9eurai :D . Nu tai siandien jei kur vaziuosi, apciupinek termostato kurpusa, i kuri jisai dedasi, po to nuo jo einancia ausinimo zarna i radijatoriaus virsu ir dar pati radijatoriaus virsu kur matosi - gali pirstukais apciupinet, ar vienodai siltas ar kas darosi. Nu bet daugiau nieko nera ausinimo sistemoj, o jei visai nesyla tokiu oru tai bus didysis termostatas - nekokybiskas, visa laika atsidares.

Re: Varantys ratai

Posted: 2018 03 01 , 18:36
by Justukas
Na katik grizau 30 km pravaziavau. Tas termostato korpusas siltas einanti slanga silta radiatorius siltas.

Re: Varantys ratai

Posted: 2018 03 01 , 18:38
by Justukas
Tai dabar vel kita pirkt, ir neaisku kas su juo irgi bus ;(

Re: Varantys ratai

Posted: 2018 03 01 , 21:41
by tddiguru
Tai kur variklio temp. rodykle stovi, ties kuria vieta, ar bent 1 bruksni pasieke po tu 30km? Jei syla radiatorius tai cirkuliuoja didziuoju ratu, o ne bloke - mazajame