Kaip TDDi savininkas: Na vistiek norisi kažkokio tai komforto garso atžvilgiu, o TDDi šito tikrai neturi. Garsus variklis dirbant ant laisvų, kuro sąnaudos pagal tų metų, jau nekalbant apie dabartines, yra gan didelės.
Mano rekordai: Molėtai-Kaunas, iš viso 220KM. Pagal borto kompa sąnaudas rodė 5.2L/100KM įsukus į savo kiemą. Visą kelią važiavau vien tik pavaromis - jokių riedėjimų ant laisvo bėgio, maksimalus greitis buvo 95km/h, visą laiką laikiau 80-90km/h. Nuriedėjus nuo Ukmergės kalno, sąnaudas rodė 4.7L/100KM. Realiai visą šitą atstumą suvažinėjau su ~5.4L/100Km. Pamatavau pagal užpilimą kuro kolonkėj. Žodžiu greitėjimas buvo lėtas, jokių gazas-dugnas situacijų - važiavau kaip įmanoma ekonomiškiau, daugiau kur jau nebėra kaip ir sutaupyti - va tau ir eko vairavimas. Ir čia beveik visur buvo užmiestis galima sakyti. Miesto režimu (Vilnius) tikėkis kokių 8-9L/100KM, ypač jeigu dar laikysi įjungtą kondiškę. Aš jos beveik niekad nejungiu - palieku tik patį pečiuką ir vejelį. Įjungus kondiškę kuro sanaudos dar šiek tiek padidėja ir mieste TDDi labai neekonomiškas+garsiai dirbantis variklis. Tai čia būtų vienas svarbus aspektas. Reziumė - variklis neekonomiškas ir garsus. Aišku 5 bėgiu užmiesty tai visai padoru - kol neviršiji 2K RPM ir purkštukai pučia 1 pakopa, žemesniu slėgiu. Viršijus magiškus 2K RPM tai kaip traktorius - variklio garsas smarkiai paaštrėja.
Ir dar logiškai mąstant, tai jei daug malsies po miestą, tavo atveju Vilniuj - prieš perkant reiktų žiūrėt, kaip reikalai su sankaba, keistas komplektas ar dar ne. Visgi miesto sąlygom (dažnas stovėjimas, po to begėjimąsis ir t.t.), sankaba tarnaus 2x trumpiau, priklausomai kaip važinėsi. Tas pats galioja ir TDCI, na o visiem bendzam tai jau kita šneka. 1.8 ir 2.0 irgi turi dvimasius smagračius, bet juk čia benzinas - jų resusras daug didesnis, negu dyzelinių - reik atlaikyt daug mažesnį sukimo momentą, vibracijas ir t.t.
Tikriausiai bendzam prie sankabos ir nereikės lyst, niekados. Tai šitas aspektas yra malonus. TDDi ir TDCi sankabos komplekto kaina prasideda nuo 400EUR tikriausiai dabar.
Aš kaip važinėju su TDDi, tai man norisi komforto garso atžvilgiu - jeigu tu anksčiau su benzinu važinėjai, tai įsėdęs į TDDi būsi nemaloniai nustebintas.
Reziumė - TDDi ir TDCi abiem žiūri, kaip reikalai su sankaba - brangiausias dalykas visgi. TDCi dar prisideda kuro siurblys ir purkštukai.
TDDi gal dar mažasis kuro siurbliukas palei galini keleivio pusės ratą, bet jie nėra brangūs ir pakeitimas lengvas.
1.8i ar 2.0i? Sąnaudos beveik nesiskiria, tad koks tikslas imti 1.8i. Didesnė galia dar niekam nepakenkė, aišku jei protingai ją išnaudosi.
Visgi sekančią mašiną imčiau bendzą arba labai geros garso izoliacijos dyzelį.