Page 1 of 1

Variklio temperatura

Posted: 2016 09 28 , 09:12
by Duality
Sveiki, pries ziema noreciau susitvarkyti salono sildyma ir nezinau ar verta keisti tepalo termostata. Istorija tokia: kai buvo pirkta masina termostatas idomiai veike ty uzkurus ir palikus stovet jinai sunkiai sildavo, temperaturos rodykle stovedavo zemiau 60, ir salonas nepusdavo silto oro, bent jau kol nepravaziuodavai apie 10-20 min. Taigi sia vasara pakeiciau pagrindini termostata tai variklio temperatura atrodo siek tiek pasitvarke, ty uzkurus ir pastovejus siek tiek jau temperatura 60 pasiekdavo ir silta ora pradeda greiciau pusti. Bet atsirado kita problema dabar variklis retai pasiekia darbine temperatura jei gerai nespaudus tai temp sedi pagrinde virs 60, be to ijungus kondiske ant kokiu 17C, jei buvo pasiekusi darbine temperatura, pradeda kristi iki 60+. Tai dabar ir nezinau ar verta tepalo termostata keisti ar cia kaip ir gerai yra.

Re: Variklio temperatura

Posted: 2016 09 28 , 21:22
by tddiguru
Pradziai siek tiek ziniu: Dyzelis sunkokai ir syla stovint vietoje ant laisvu apsuku - variklis dirba labai labai maza apkrova, bet tavo visi isvardinti dalykai yra klasikiniai simptomai, kad mazasis termostatas yra visai parejes. Ir man paciam ir daugeliui kitu forumieciu buvo tas pats del mazojo termostato jam neveikiant/bunant visa laika atsidarusiam - butent toki ir radau ji isemes pirma karta - nuluzusi plastmases dalis prie spyruokles, tad ausinimo skystis visa laika cirkuliuodavo neteisingu ratu. Ramiai vaziuojant dacikas rodo +60c, draskantis pakyla iki +89c (kas yra normali siu varikliu darbine temperatura), tik atleidus vadzias ir ramiau vaziuojant vel krenta. Tas pats ijungus peciuka/kondiske ar ilgesni laika riedant nuokalne ant pavaros (tuo metu variklio apkrova 0), kad pustu silta ora i salona. Kuo siltesni ora pucia, tuo greiciau atima siluma is variklio ir temperatura vel krenta, ka ir rodo dacikas.
Pakeitus originaliu mazaji termostata su tuo visos problemos ir dingo. Darbine temperatura pasiekamia dauggg greiciau, ji visa laika stovi ties viduriniu bruksneliu ant daciko, nesvarbu, kaip vaziuotum - ar smaugtum varikli ilga laika ar riedetum nuokalnemis ant pavaros ar pustum pati karsciau ora su kondiske (na gali pakristi temp., bet cia jau ne esme ir tai normalu).
Ir kuro yra sudeginama daugiau, kadangi kuo saltesnis variklis, tuo kuro-oro misinys yra riebesnis (ipurskiama daugiau kuro), tad visa laika vazinejant ties tais +~60c varikliui tai tikrai nera i nauda - nepasiekiamas terminis naudingumo koeficientas ir ne tik.

Re: Variklio temperatura

Posted: 2016 09 29 , 08:31
by Duality
Dekoju uz issamu atsakyma, tada pries ziema butinai pasikeisiu. Gal galetum dar parasyt to termostato koda ar surast kuris yra geras ebay, eolte ar bet kur?

Re: Variklio temperatura

Posted: 2016 09 29 , 11:47
by tddiguru
Termostato kodas: 1128018. Ju yra 2 versijos: Viena juoda, senesne versija ir pilka - tipo naujausia (kuri tinka Jaguaro 2.0 TDCi varikliams berods :D ), turi "pirsteli" ant korpuso, kad butu lengviau ji istumt i jam skirta vieta. As kai pirkau buvo visas juodos spalvos, originalus fordinis su dezute, visur FORD logotipai :D.
Zodziu kai pirksi ziurek, kad termostato korpusas butu juodos spalvos.
Tiesa, pries pora savaiciau lankiausi sitoj pardej Vilniuje, http://manoautodalys.lt/index.php?puslapis=kontaktai ir turejo ta termostata, tiesiog siaip uzklausiau. Variantas tau, jeigu nepavyks surasti.

Re: Variklio temperatura

Posted: 2016 09 29 , 17:13
by vilius
Svarbiausias dalykas pirkti tik originalu termostata. pries savaite pakeiciau, nes kai lauke +10 darbines temperaturos kelyje nebepasiekdavau net nuvaziavus 12km. temperatura pradedavo siek tiek kilti ivaziavus i miesta ir agresiviai vaziuojant nuo sviesoforo iki sviesoforo. Pakeitus termostata temperatura pradeda kilt labai sparciai, nebeliko temp. kraiciojimu.

Re: Variklio temperatura

Posted: 2016 09 29 , 21:16
by tddiguru
Jop, svarbiausias aspektas, kad po pakeitimo neliktum nusivyles - pritariu Viliui 101%, kad detum tik originala. Abiem termostamam gerai veikiant darbine temp. pasiekiama labai greit - rodykle kyla tiesiog akyse.

Re: Variklio temperatura

Posted: 2016 10 09 , 12:11
by Duality
Taigi pasikeiciau Alyvos termostata i orginalu kaip ir rekomendavote. Dabar Silta ora i salona pradeda pusti per mazdaug 2-3 minutes, variklis siluma per mazdaug 10min ramaus vaziavimo pasiekia apie 60(nezinau ar taip ir turetu buti). Bet jau dingo problema kad pasiekus darbine temp ir sustojus sankryzoje temp krito iki 60, dabar jei pasiekia darbine ir islaiko darbine. Visa tai buvo stebima kai lauko temperatura buvo apie 9 laipsniai. Be to ruosiuos dar patikrint kar viekia tas AUTOPAL elektrinis sildytuvas po masina, tik nezinau kiek jis itakos ziemos temperaturas.

Re: Variklio temperatura

Posted: 2016 10 09 , 20:48
by tddiguru
Dėl to papildomo aušinimo skysčio šildytuvo po mašina, prie 1 duslerkos bakelio/gofros. Jis įsijungia tik kai lauke nuo +4c ir žemiau. Kiek laiko, kokia galią jį laikyti įjungta jau kontroliuoja mašinos kompas. Taip kad tu ten nieko labai ir nepatikrinsi, nebent kai temp. lauke jau bus žemiau 4 laipsnių šilumos, bei palindęs po mašina ar iš duobės paliesi šildytuvą ar su testeriu praeisi. Jo bendra galia atrodo 800W, o kiek yra aušinimo skysčio litrų sistemoje? Galima nesunkiai apskaičiuoti, kiek jis gali pašildyt aušinimo skystį, bet ne apie tai dabar mes čia.
Per 10min. +60c yra per mažokai - jau turėjo būti pasiekta darbinė temp (EGR užglušintas pas tave?). Jeigu išlaiko pasiektą darbinę temp. tai mažasis termostatas atkrenta, kad su juo kas blogai būtų po įdėjimo. Lieka didysis, bet sakei, kad tu jį keitei šią vasarą? Aušinimo skysčio tikriausiai netrūksta ir sistemoj nėra oro ?

Re: Variklio temperatura

Posted: 2016 10 09 , 22:19
by Duality
Taip sia vasara keistas, kai keiciau mazaji uzpyliau termostato ir nuorinau, del egr nezinau. Dar pastebejimas: Sustojau su AC ijungtu ant HI ir Auto, tai per 5min temp nukrito nuo darbines iki 70, taciau isjungus AC visiskai jau stovint per kelias min vel gryzo darbine.