Mk3

Kostas

Mk3

Post by Kostas »

Sveiki, keli klausima apie mk3, isedus imasina ijungus degima uzsirakina masina, atidarius vairuotojo duris atsirakina? kame reples? antras klausimas, drebina vaziuojant nuo 90km/h iki 120km/h, pusasio lankstas pakeistas, subalansuoti ratai..
tddiguru
Dalyvis
Posts: 441
Joined: 2015 11 08 , 11:02
Vardas/Pavardė:: Vaidas
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIII
Gamybos metai: 2001
Variklis: 2,0 l Duratec
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Universalas
Spalva: Mėlyna
Location: Molėtai
Contact:

Re: Mk3

Post by tddiguru »

Pagal tavo profili auto 2001m. gamybos ? Jei taip, tai tada neabejotinai kaltas vairuotojo dureliu centrinio uzrakto blokas/kelmas. 101% jis kaltas. Pilnas forumas zinuciu situo klausimu, tame tarpe ir mano. Gali susirasti pasinaudojes paieska.
Del drebejimo specifiniu greiciu. Dazniausiai kaltos pacios padangos arba lieti ratlankiai ir ka jau pasidares esi - balansavima. Kaip reikalai su rato guoliais ? Gal jau baige ten jie pasipilt saibom. Nesigirdi ant kokio posiukio (geriausias testas ziede) specifiniai garsai ? Traukiu antgaliai. Paskutinej vietoj butu varantysis velenas isbalansuotas, gaves smugi ar panasiai.
Raime
Moderatorius
Posts: 2517
Joined: 2010 07 02 , 10:32
Vardas/Pavardė:: Raime
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIII
Gamybos metai: 2001
Variklis: 2,0 l Duratorq TD
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Hečbekas
Spalva: Pilka
Vairuoja nuo: 1991
Location: Panevėžys
Contact:

Re: Mk3

Post by Raime »

Kostas wrote:Sveiki, keli klausima apie mk3, isedus imasina ijungus degima uzsirakina masina, atidarius vairuotojo duris atsirakina? kame reples? antras klausimas, drebina vaziuojant nuo 90km/h iki 120km/h, pusasio lankstas pakeistas, subalansuoti ratai..
Patarciau pasitykrinti vidynes granatas,duodu garantija kad kaz kuri is granatu isejo saibom,man buvo lygiai taip pat,nuo 90 km/h pradedavo drebeti masina paskui pasiekus tam tykra greiti drebejimas dingdavo tai keiciau vidine granata ir beda dingo,beje gali pabandyti toki varianta,vaziuok dydindamas greiti tol kol pasijaus drebejimas,kai pajausi kad jau dreba masina tada gaza atleisk tiek kad vaziuotum vienodu greiciu,jei vidynes granatos kalte tai vaziuojant vienodu greiciu drebejimas dings
MK1 1995m 1.8 l B/D melina (parduota)
MK2 1998m 1.8 l TD pilka (atiduota tevukui)
MK3 2001m 2.0 l TDDI pilka (mano)
corehead
Dalyvis
Posts: 90
Joined: 2014 11 02 , 22:12
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIII
Gamybos metai: 2006
Variklis: 2,0 l Duratorq TD
Kuro tipas: Benzinas/dujos
Kėbulo tipas: Sedanas
Vairuoja nuo: 2002
Location: Kaunas
Contact:

Re: Mk3

Post by corehead »

Del drebejimo esu pakeites ir balansaves dvi poras ratu/padangu, tada slifavau stabdziu diskus, po to pakeiciau naujais... Ir tada pakeiciau klibanti sailentbloka sakeje. Po siai dienai nesuprantu kodel sailentblokas galetu kelti vibracija kazkokiam greicio diapazone, bet mano atveju padejo 100% butent sailento pakeitimas nauju...
Kostas

Re: Mk3

Post by Kostas »

Buvau nuemes vairuotojo puses rata, ir pakeles ant domkrato, paspaudus gazo jaucias kaip sudreba ta puse, guolis kartu su granata pakeisti, nu nzn reikes tada sailentbloka ziuret.
Raime
Moderatorius
Posts: 2517
Joined: 2010 07 02 , 10:32
Vardas/Pavardė:: Raime
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIII
Gamybos metai: 2001
Variklis: 2,0 l Duratorq TD
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Hečbekas
Spalva: Pilka
Vairuoja nuo: 1991
Location: Panevėžys
Contact:

Re: Mk3

Post by Raime »

Kuri granata pakeista,vidyne ar isoryne ?
Beje kas liecia tavo klausima del duru uzsirakynimo ijungus degyma tai man atrodo pas tave ijungta ta vadynama funkcija kad masina pati uzsirakyntu,kazkur intike maciau kad ja galima ijungti ir atjungti
MK1 1995m 1.8 l B/D melina (parduota)
MK2 1998m 1.8 l TD pilka (atiduota tevukui)
MK3 2001m 2.0 l TDDI pilka (mano)
Marex
Klubo remėjas
Posts: 301
Joined: 2014 07 13 , 22:13
Vardas/Pavardė:: Darius
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIV
Variklis: 1,8 l Zetec
Kuro tipas: Benzinas
Kėbulo tipas: Hečbekas
Spalva: Smėlio
Vairuoja nuo: 1990
Location: Kaunas
Contact:

Re: Mk3

Post by Marex »

centrinio bloko nustatymas,kad nepavogtu daiktų nuo sėdynių ,sustojus priešviesoforo.
Kostas

Re: Mk3

Post by Kostas »

Granata keista isorine, vaziuojant 100km/h nedidinus greicio dar pakenciamai dreba, paspaudus gaza tai kai kokioj vibro masinoi. :D del uzsirakinimo, tai jei ia gamykliskai, tai susimove konkreciai.. ilindau pro keleivio puse i masina, uzkuriau ir ji uzsirakino, o as pamirsau jog ji uzsirakina jei vairuotojo dureles nera atidaros, tai blyn gavau fortke dauzt... ir sjp ziauriai esu nusivyles savo fordu, tiek smulkiu defektu pas mano forda tai ka zinau.. :D pvz valytuvai.. purskiant skysti ant priekinio lango pradeda veikt galinis valytuvas, priekinis ne krust, purskus ant galinio stiklo skysti, tai priekiniai valytuvai isijungia, galinis nejuda, nzn reles sukeistos ar kaip? :D spydiko apsvietimas irgi gliuchina, seniau dar sviesdavo pats spidometras, dabar tik kur siloma rodo sviecia, ir tai kartais reikia uzmest per panele, kad isijungtu :D traukos vapse is vietos nera, cj del to jog egr keist reikia, sildymo funkcijos issilaksciusios, tarkim pasuku jog pustu ant langu pucia visai kitur, noriu jog pustu i kojas siluma, pucia irgi kitur, bagazine kartais vaziuojant atsidaro, kartais vapse neatidarysi... cia mano tokia ligota? :D
User avatar
Gezatron
Forumo Tėvas
Posts: 3786
Joined: 2007 09 24 , 20:17
Lytis: Vyras
Mondeo karta: Neturiu mondeo
Variklis: 3,0 l Duratec V6
Kuro tipas: Benzinas
Kėbulo tipas: Sedanas
Spalva: Raudona
Location: Utena
Contact:

Re: Mk3

Post by Gezatron »

Nu jei nujota tai ner ko noret :) su tui valytuvu baeriu kazkam yra buve,pamenu tikrai tokia nesamone. Auto locka pats gali suprogramuot isprogramuot. Kaip 2x2. Del apsvietimo lemputes pasikeisk ir viskas lengva lb. Masinos pirkimas loterija. Vieni nuspierka keikiasi kad sakes. Vieni mk3 nusiperka nu ir ledas. Jokiu debu jokiu. Kiti taiso pastoviai. Kaip priziurejo pries tai savininkas tokia masina ir turim.
Ladorghini Getlohgado 2105 1,3 benzas Geltona Ochros 140km/h
Toyota Tundra 5.7 V8 HEMI Petrol tik 100km/35ltr
Kostas

Re: Mk3

Post by Kostas »

Man paaiskinkit ka daryt del tu valytuvu, ir uzsirakinimo? sjp realiai dziaugiuos jog tokios smulkmenos, kad tik ne po kapotu bedos..
Cerberis
Dalyvis
Posts: 67
Joined: 2016 10 20 , 20:40
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIII
Gamybos metai: 2002
Variklis: 2,0 l Duratec
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Universalas
Spalva: Smėlio
Location: Klaipėda
Contact:

Re: Mk3

Post by Cerberis »

Toks jausmas, kad kažkas kažkada keitė visą laidyną ir pusė laidų sujungta ne taip. Dėl apiplovimo - tai bus sukeisti mygtukų laidai, kadangi siurbliukas apiplovimo tik vienas. Dar priklauso nuo to, kuriuos tu mygtukus naudoji apiplovimui - jei svirtelės galiuką paspaudi, turi apipilti ir nuvalyt priekinį stiklą, jei patrauki svirtelę - turi apipilti ir nuvalyti galinį. Automatinis užsirakinimas yra ne ford'o išmonė, nėra sumontuotos signalizacijos? Pats Mondeo, jei tai GEM modulis užprogramuotas užsirakinimui, gali užsirakint tik pajudėjus iš vietos, bet jokiu būdu ne stovėdamas vietoje.
Raime
Moderatorius
Posts: 2517
Joined: 2010 07 02 , 10:32
Vardas/Pavardė:: Raime
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIII
Gamybos metai: 2001
Variklis: 2,0 l Duratorq TD
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Hečbekas
Spalva: Pilka
Vairuoja nuo: 1991
Location: Panevėžys
Contact:

Re: Mk3

Post by Raime »

Tai vat del vibracijos ziurek vidynes granatas
Beje kaip gezas ir rase nereikia kaltinti masinos jei kazkas netvarkoje,jei su ja vazinejo kazkoks asilas kuris neziurejo jos ! As pats vazineju su mk3 jau 3 metus ir neturejau rimtesniu bedu be to kad atsalus orams pradeda durniuoti centrynis uzraktas :D
MK1 1995m 1.8 l B/D melina (parduota)
MK2 1998m 1.8 l TD pilka (atiduota tevukui)
MK3 2001m 2.0 l TDDI pilka (mano)
tddiguru
Dalyvis
Posts: 441
Joined: 2015 11 08 , 11:02
Vardas/Pavardė:: Vaidas
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIII
Gamybos metai: 2001
Variklis: 2,0 l Duratec
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Universalas
Spalva: Mėlyna
Location: Molėtai
Contact:

Re: Mk3

Post by tddiguru »

Jeigu nori isspresti centrinio+bagazines problemas, tai keiti vairuotojo dureliu centrinio uzrakto bloka/kelma. Nieks neturi uzsirakinti, kai ijungi degima ar tuo labiau pati bagazine atsidaryt. Pirmosose MK3, gal iki 2003m. ejo seni centrinio uzrakto blokai. Garsiai veikiantys, gali is toliausiai isgirst. Po 2004m. issprende Fordas visas problemes su centriniu - atnaujino technini dizaina ir dar ten pagerino garso izoliacija dureles ir palei veidrodelius - kad dregme nepakliutu.
Zodziu, jeigu laiko yra ir siek tiek noro, pasikeiti vairuotojo dureliu kelma ir visos problemos dings su centriniu uzraktu. Gal dar ir bagazine atkris, jeigu ne pats mygtukas kaltas del to darinejimosi.
Marex
Klubo remėjas
Posts: 301
Joined: 2014 07 13 , 22:13
Vardas/Pavardė:: Darius
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIV
Variklis: 1,8 l Zetec
Kuro tipas: Benzinas
Kėbulo tipas: Hečbekas
Spalva: Smėlio
Vairuoja nuo: 1990
Location: Kaunas
Contact:

Re: Mk3

Post by Marex »

Jei centrinio bloke suprogramuotas užsirakinimas ,tai ir turi užsirakinti užvedus variklį. Neužsirakina tik tuo atveju ,jei ant vairuotojo kėdės niekas nesėdi.(Bent taip turėtu būti).
Raime
Moderatorius
Posts: 2517
Joined: 2010 07 02 , 10:32
Vardas/Pavardė:: Raime
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIII
Gamybos metai: 2001
Variklis: 2,0 l Duratorq TD
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Hečbekas
Spalva: Pilka
Vairuoja nuo: 1991
Location: Panevėžys
Contact:

Re: Mk3

Post by Raime »

Butent yra taip kad jei buves seimininkas uzprogramavo duru uzsirakynimo funkcija tai jos ir uzsirakines pacios bet labiausiai tiketina beda kad durniuoja centrynio blokas
MK1 1995m 1.8 l B/D melina (parduota)
MK2 1998m 1.8 l TD pilka (atiduota tevukui)
MK3 2001m 2.0 l TDDI pilka (mano)
Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests