Page 1 of 2

Mk3

Posted: 2016 12 01 , 19:41
by Kostas
Sveiki, keli klausima apie mk3, isedus imasina ijungus degima uzsirakina masina, atidarius vairuotojo duris atsirakina? kame reples? antras klausimas, drebina vaziuojant nuo 90km/h iki 120km/h, pusasio lankstas pakeistas, subalansuoti ratai..

Re: Mk3

Posted: 2016 12 01 , 20:07
by tddiguru
Pagal tavo profili auto 2001m. gamybos ? Jei taip, tai tada neabejotinai kaltas vairuotojo dureliu centrinio uzrakto blokas/kelmas. 101% jis kaltas. Pilnas forumas zinuciu situo klausimu, tame tarpe ir mano. Gali susirasti pasinaudojes paieska.
Del drebejimo specifiniu greiciu. Dazniausiai kaltos pacios padangos arba lieti ratlankiai ir ka jau pasidares esi - balansavima. Kaip reikalai su rato guoliais ? Gal jau baige ten jie pasipilt saibom. Nesigirdi ant kokio posiukio (geriausias testas ziede) specifiniai garsai ? Traukiu antgaliai. Paskutinej vietoj butu varantysis velenas isbalansuotas, gaves smugi ar panasiai.

Re: Mk3

Posted: 2016 12 01 , 21:16
by Raime
Kostas wrote:Sveiki, keli klausima apie mk3, isedus imasina ijungus degima uzsirakina masina, atidarius vairuotojo duris atsirakina? kame reples? antras klausimas, drebina vaziuojant nuo 90km/h iki 120km/h, pusasio lankstas pakeistas, subalansuoti ratai..
Patarciau pasitykrinti vidynes granatas,duodu garantija kad kaz kuri is granatu isejo saibom,man buvo lygiai taip pat,nuo 90 km/h pradedavo drebeti masina paskui pasiekus tam tykra greiti drebejimas dingdavo tai keiciau vidine granata ir beda dingo,beje gali pabandyti toki varianta,vaziuok dydindamas greiti tol kol pasijaus drebejimas,kai pajausi kad jau dreba masina tada gaza atleisk tiek kad vaziuotum vienodu greiciu,jei vidynes granatos kalte tai vaziuojant vienodu greiciu drebejimas dings

Re: Mk3

Posted: 2016 12 02 , 00:32
by corehead
Del drebejimo esu pakeites ir balansaves dvi poras ratu/padangu, tada slifavau stabdziu diskus, po to pakeiciau naujais... Ir tada pakeiciau klibanti sailentbloka sakeje. Po siai dienai nesuprantu kodel sailentblokas galetu kelti vibracija kazkokiam greicio diapazone, bet mano atveju padejo 100% butent sailento pakeitimas nauju...

Re: Mk3

Posted: 2016 12 03 , 12:04
by Kostas
Buvau nuemes vairuotojo puses rata, ir pakeles ant domkrato, paspaudus gazo jaucias kaip sudreba ta puse, guolis kartu su granata pakeisti, nu nzn reikes tada sailentbloka ziuret.

Re: Mk3

Posted: 2016 12 03 , 16:02
by Raime
Kuri granata pakeista,vidyne ar isoryne ?
Beje kas liecia tavo klausima del duru uzsirakynimo ijungus degyma tai man atrodo pas tave ijungta ta vadynama funkcija kad masina pati uzsirakyntu,kazkur intike maciau kad ja galima ijungti ir atjungti

Re: Mk3

Posted: 2016 12 03 , 19:21
by Marex
centrinio bloko nustatymas,kad nepavogtu daiktų nuo sėdynių ,sustojus priešviesoforo.

Re: Mk3

Posted: 2016 12 03 , 20:10
by Kostas
Granata keista isorine, vaziuojant 100km/h nedidinus greicio dar pakenciamai dreba, paspaudus gaza tai kai kokioj vibro masinoi. :D del uzsirakinimo, tai jei ia gamykliskai, tai susimove konkreciai.. ilindau pro keleivio puse i masina, uzkuriau ir ji uzsirakino, o as pamirsau jog ji uzsirakina jei vairuotojo dureles nera atidaros, tai blyn gavau fortke dauzt... ir sjp ziauriai esu nusivyles savo fordu, tiek smulkiu defektu pas mano forda tai ka zinau.. :D pvz valytuvai.. purskiant skysti ant priekinio lango pradeda veikt galinis valytuvas, priekinis ne krust, purskus ant galinio stiklo skysti, tai priekiniai valytuvai isijungia, galinis nejuda, nzn reles sukeistos ar kaip? :D spydiko apsvietimas irgi gliuchina, seniau dar sviesdavo pats spidometras, dabar tik kur siloma rodo sviecia, ir tai kartais reikia uzmest per panele, kad isijungtu :D traukos vapse is vietos nera, cj del to jog egr keist reikia, sildymo funkcijos issilaksciusios, tarkim pasuku jog pustu ant langu pucia visai kitur, noriu jog pustu i kojas siluma, pucia irgi kitur, bagazine kartais vaziuojant atsidaro, kartais vapse neatidarysi... cia mano tokia ligota? :D

Re: Mk3

Posted: 2016 12 03 , 20:37
by Gezatron
Nu jei nujota tai ner ko noret :) su tui valytuvu baeriu kazkam yra buve,pamenu tikrai tokia nesamone. Auto locka pats gali suprogramuot isprogramuot. Kaip 2x2. Del apsvietimo lemputes pasikeisk ir viskas lengva lb. Masinos pirkimas loterija. Vieni nuspierka keikiasi kad sakes. Vieni mk3 nusiperka nu ir ledas. Jokiu debu jokiu. Kiti taiso pastoviai. Kaip priziurejo pries tai savininkas tokia masina ir turim.

Re: Mk3

Posted: 2016 12 03 , 20:43
by Kostas
Man paaiskinkit ka daryt del tu valytuvu, ir uzsirakinimo? sjp realiai dziaugiuos jog tokios smulkmenos, kad tik ne po kapotu bedos..

Re: Mk3

Posted: 2016 12 03 , 20:51
by Cerberis
Toks jausmas, kad kažkas kažkada keitė visą laidyną ir pusė laidų sujungta ne taip. Dėl apiplovimo - tai bus sukeisti mygtukų laidai, kadangi siurbliukas apiplovimo tik vienas. Dar priklauso nuo to, kuriuos tu mygtukus naudoji apiplovimui - jei svirtelės galiuką paspaudi, turi apipilti ir nuvalyt priekinį stiklą, jei patrauki svirtelę - turi apipilti ir nuvalyti galinį. Automatinis užsirakinimas yra ne ford'o išmonė, nėra sumontuotos signalizacijos? Pats Mondeo, jei tai GEM modulis užprogramuotas užsirakinimui, gali užsirakint tik pajudėjus iš vietos, bet jokiu būdu ne stovėdamas vietoje.

Re: Mk3

Posted: 2016 12 03 , 22:15
by Raime
Tai vat del vibracijos ziurek vidynes granatas
Beje kaip gezas ir rase nereikia kaltinti masinos jei kazkas netvarkoje,jei su ja vazinejo kazkoks asilas kuris neziurejo jos ! As pats vazineju su mk3 jau 3 metus ir neturejau rimtesniu bedu be to kad atsalus orams pradeda durniuoti centrynis uzraktas :D

Re: Mk3

Posted: 2016 12 03 , 23:40
by tddiguru
Jeigu nori isspresti centrinio+bagazines problemas, tai keiti vairuotojo dureliu centrinio uzrakto bloka/kelma. Nieks neturi uzsirakinti, kai ijungi degima ar tuo labiau pati bagazine atsidaryt. Pirmosose MK3, gal iki 2003m. ejo seni centrinio uzrakto blokai. Garsiai veikiantys, gali is toliausiai isgirst. Po 2004m. issprende Fordas visas problemes su centriniu - atnaujino technini dizaina ir dar ten pagerino garso izoliacija dureles ir palei veidrodelius - kad dregme nepakliutu.
Zodziu, jeigu laiko yra ir siek tiek noro, pasikeiti vairuotojo dureliu kelma ir visos problemos dings su centriniu uzraktu. Gal dar ir bagazine atkris, jeigu ne pats mygtukas kaltas del to darinejimosi.

Re: Mk3

Posted: 2016 12 04 , 08:59
by Marex
Jei centrinio bloke suprogramuotas užsirakinimas ,tai ir turi užsirakinti užvedus variklį. Neužsirakina tik tuo atveju ,jei ant vairuotojo kėdės niekas nesėdi.(Bent taip turėtu būti).

Re: Mk3

Posted: 2016 12 04 , 10:45
by Raime
Butent yra taip kad jei buves seimininkas uzprogramavo duru uzsirakynimo funkcija tai jos ir uzsirakines pacios bet labiausiai tiketina beda kad durniuoja centrynio blokas