MK3 pirkimas

Post Reply
teiiip
Dalyvis
Posts: 22
Joined: 2017 02 21 , 21:36
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIV
Location: Vilnius
Contact:

MK3 pirkimas

Post by teiiip »

Sveiki,

planuoju įsigyti Benzininį Mondeo MK3 universalą su mechanine dėže. Neplanuoju dėti dujų. Per metus nuvažiuoju 17k-20k KM. Kokio variklio reiktų privengt? Kokio reiktų ieškotis? Tikrai nesu lakstytojas, tad 2,5l atrodo, kad nereiks.
Jei kas vairuojat MK3 benzininį universalą - labai prašau pasidalint įspūdžiais.
Lend
Dalyvis
Posts: 563
Joined: 2012 12 20 , 14:14
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIII
Gamybos metai: 2002
Variklis: 2,2 l Duratorq TD
Kuro tipas: Benzinas/dujos
Kėbulo tipas: Hečbekas
Spalva: Sidabrinė
Vairuoja nuo: 2011
Location: Vilnius
Contact:

Re: MK3 pirkimas

Post by Lend »

Vairuoju dujinį ir hečbeką, bet...

Realiai nelabai yra ko vengt. Varikliai tikrai geri ir užmušt sunku, net stengiantis. Varomas grandine, pakankamai paprastas atmosferikas. Maniškis dabar 320k km prabėgęs, iš kurių ~120k tikrai žinau kad dujom, o iš likusių 200k neaišku nei kiek atsukta buvo nei dar kas, bet su dujom ji jau nuo 2009 berods. Gąsdino mane ilgai ir nuobodžiai sėdančiais vožtuvais (kurių beje reguliavimas yra košmaras...) bet kaip važiavau taip ir važiuoju.

Jei į 2,5 ar 3,0l net nežiūrėsi, tai turi 3 variantus.

1,8 l
1,8 SCI l
2,0 l

SCI modifikacijos turbūt nerasi, baisiai reta, benzo padavimas mandras - tiesiai į degimo kamerą. Prideda apie 5 arklius lyginant su paprastu 1,8 ir numeta gal puslitrį nuo sąnaudų, bet kaip patys Ford teigė, kai dar juos gamino "trumpom kelionėm nelabai tinka". Nu žinai kaip būna, kuo mandriau, tuo daugiau kas gali sugest, matyt šaltu varikliu važinėjant didesnė tikimybė tam kažkam sutrunyt.

Kiti 2 - tas pats variklis, tik vienam cilindrai (ir viskas kas su tuo susiję) mažesni. Praktiškai visos kitos dalys identiškos. Kiek buvo kalbų ~3-4 metai atgal, 1,8 imt nelabai verta, traukia slabniau (nors, normaliai važinėjant koks ten skirtumas tie ~25 kW) o kuro ima tiek pat. Kiek tame tiesos nepasakysiu, nes tik savo dvilitrį turiu.

Į ką atkreipt dėmesį:

* Išsipletimo bakelis. Pažiūrėk po juo ar nesimato išdžiūvusio upelio. Jei yra - slėgiui bakelyje pakilus pro mikroįtrūkimus sunkiasi skystis lauk. Tiesa šiom dienom nebe tokia ir baisi bėda, eoltas pagaliau rado gamintoją kuris už varganus 15€ naują per savaitę atveža. Metai du atgal 70€ reikėjo traukt...

* Garsai įsiurbimo kolektoriuj. Jei girdisi toks beveik duslus klaksėjimas, atjunk vakumo žarnelę, jei garsas dingo - ruoškis nusiiminėt kolektorių. Įsiurbimo kolektoriuje yra sklendės. Nieko jos nedaro, tik genda :) Yra keletas siaubo istorijų pas anglus, kaip strypukas jas laikantis lūžta ir keliauja į cilindrą, yra keletas ne tokių baisių istorijų kai plastmasinės sklendės sutrupa į tą patį cilindrą ir tiesiog sudega, yra ir tokių kurie mane durnium laiko, kad pasakom tikiu, teigiančių kad sklendės ten labai reikalingos. Aš savo išsiėmiau ~6 mėn po mašinos pirkimo, tai likusios buvo tik 3. Ketvirtosios buvo likęs tik graužtukas, o pats strypukas vienoj vietoj suplonėjęs per pus. Išvadas darykis pats.

Daugiau kaip ir nėr ką apie variklius kalbėt, viskas kaip ir pas kitas mašinas.

Kalbant ne apie variklius, nepatingėk ir pereik absoliučiai visą elektrą, ypač centrinį - bagažinės atidarymą iš salono, nuo pultelio ir su mygtuku lauke, visas iki vienos duris ar užsirakina ar atsirakina. Nieko nepataisomo nerasi, bet drėgnam ore tikrinant gali potencialiai keletą euriukų nusiderėt :)

Nu iš manęs tiek.
teiiip
Dalyvis
Posts: 22
Joined: 2017 02 21 , 21:36
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIV
Location: Vilnius
Contact:

Re: MK3 pirkimas

Post by teiiip »

Labai AČIŪ už tokį išsamų atsakymą!!! Laukiu kitų patirčių su benzininiais mondžiais ;) Mano tėvai/brolis turėjo MK3, tai toks pasirodė tvirtas, patikimas auto. Tėtis net malkas rąsčiokais vežiodavo salone savo universale :D :D :D Bet dyzeliukai buvo, o man įdomu kaip su benzais
Vital
Klubo remėjas
Posts: 233
Joined: 2011 05 18 , 21:55
Vardas/Pavardė:: Vitalij
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIV
Gamybos metai: 2008
Variklis: 2,5 l Duratec V6
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Universalas
Vairuoja nuo: 2008
Location: kita
Contact:

Re: MK3 pirkimas

Post by Vital »

turiu 1.8 benza ir 2.0 benza/dujas
1.8 absoliuciai jokiu problemu nerasta apart kad puna ant akiu :D
2.0 turbut esu apturejes visas imanomas "pasakas" kaip lend sako,pradedant voztuvu reguliavimu,kas kainavo apie 600eur ir db dar is dezes sklinda kazkoks uzesys plius jeigu daryti deze tj ir sankaba dar reiks keisti
ImageImage
teiiip
Dalyvis
Posts: 22
Joined: 2017 02 21 , 21:36
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIV
Location: Vilnius
Contact:

Re: MK3 pirkimas

Post by teiiip »

Vital wrote:turiu 1.8 benza ir 2.0 benza/dujas
1.8 absoliuciai jokiu problemu nerasta apart kad puna ant akiu :D
2.0 turbut esu apturejes visas imanomas "pasakas" kaip lend sako,pradedant voztuvu reguliavimu,kas kainavo apie 600eur ir db dar is dezes sklinda kazkoks uzesys plius jeigu daryti deze tj ir sankaba dar reiks keisti
Abu universalai? Vienas sau, kitas žmonai?
Vital
Klubo remėjas
Posts: 233
Joined: 2011 05 18 , 21:55
Vardas/Pavardė:: Vitalij
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIV
Gamybos metai: 2008
Variklis: 2,5 l Duratec V6
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Universalas
Vairuoja nuo: 2008
Location: kita
Contact:

Re: MK3 pirkimas

Post by Vital »

ne universalai,nu bet varikliai nesiskiria :D
jo vienas man kitas zmonai :D
ImageImage
Lend
Dalyvis
Posts: 563
Joined: 2012 12 20 , 14:14
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIII
Gamybos metai: 2002
Variklis: 2,2 l Duratorq TD
Kuro tipas: Benzinas/dujos
Kėbulo tipas: Hečbekas
Spalva: Sidabrinė
Vairuoja nuo: 2011
Location: Vilnius
Contact:

Re: MK3 pirkimas

Post by Lend »

Vital wrote:,pradedant voztuvu reguliavimu,kas kainavo apie 600eur
Jobštvailioch... Būčiau nuo Pučkorių paleidęs riedėt... :D
Vital wrote:db dar is dezes sklinda kazkoks uzesys
Pas mane niekada jis ne nesklido (krč visad kažkas girgžda ties 3k RPM) ir dzin. Spalio gale penkmetį su Monde švęsiu, net minčių neturiu ten lyst, ieškot iš kur kaip ir kodėl...
Vital
Klubo remėjas
Posts: 233
Joined: 2011 05 18 , 21:55
Vardas/Pavardė:: Vitalij
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIV
Gamybos metai: 2008
Variklis: 2,5 l Duratec V6
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Universalas
Vairuoja nuo: 2008
Location: kita
Contact:

Re: MK3 pirkimas

Post by Vital »

Lend wrote:
Vital wrote:,pradedant voztuvu reguliavimu,kas kainavo apie 600eur
Jobštvailioch... Būčiau nuo Pučkorių paleidęs riedėt... :D
Vital wrote:db dar is dezes sklinda kazkoks uzesys
Pas mane niekada jis ne nesklido (krč visad kažkas girgžda ties 3k RPM) ir dzin. Spalio gale penkmetį su Monde švęsiu, net minčių neturiu ten lyst, ieškot iš kur kaip ir kodėl...
tj aisku vaziuosiu kol vaziuos db jau,bet esme kad jei pareis tj vel laukia nemazi remontai :D
ImageImage
corehead
Dalyvis
Posts: 90
Joined: 2014 11 02 , 22:12
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIII
Gamybos metai: 2006
Variklis: 2,0 l Duratorq TD
Kuro tipas: Benzinas/dujos
Kėbulo tipas: Sedanas
Vairuoja nuo: 2002
Location: Kaunas
Contact:

Re: MK3 pirkimas

Post by corehead »

Jei rasi panasios bukles auto, rinkis 2.0 varikliu. Nors didesnis prioritetas aisku turetu buti masinos bukle, o ne variklio litrazas... Man asmeniskai 1.8 benzo traukos truksta greitkelyje, tarkim lenkiant furas... Reik is 5os begio mest i 3ia, kad be streso apsilenktum... Mieste traukos pakankamai, bet kokioj situacijoj iskyrus draga :D .. Na ir pravaziuojant 20k per metus, paskaiciuok ar neverta detis duju ..
vytautasltu
Dalyvis
Posts: 38
Joined: 2013 03 01 , 14:08
Vardas/Pavardė:: Vytautas
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIII
Gamybos metai: 2001
Variklis: 1,8 l Endura-D TD
Kuro tipas: Benzinas
Kėbulo tipas: Sedanas
Spalva: Sidabrinė
Vairuoja nuo: 2006
Location: Vilnius
Contact:

Re: MK3 pirkimas

Post by vytautasltu »

Turiu 1,8 benzą, 92 kw. Kaip ir nėra labai ko skųstis. Trasoj 6, mieste 9 l. benzino. Turi keletą chroniškų ligų: centrinis padurniuoja drėgnu oru. Priekiniai diskai linkę susikraipyti ir stabdant dreba. Sudėjus vidutinę kokybę ir pakeitus kaladėles ir kreipiančiąsias, lyg ir viskas ok. Anksčiau ar vėliau tenka keisti kuro siurblį - silpnoka vieta. Bet pakeitus pamirštama ilgam. Kartais į saloną bėga vanduo, bet nesunkiai sutvarkoma. Iš esmės turint minimalų supratimą apie techniką, pasinaudojus šiuo forumo, gali pats beveik viską pasitvarkyt. Paprasta, bet ne prasta mašina. Naujos dalys už juokingas kainas, tai net neverta dėvėtų dėtis. Pasidomėk "self diagnostic" galimybe, buvo forume aprašyta. Tai atsisėdus per auto kompą skydelyje parodys realią ridą ir t.t. Pas mane ant spidometro 350k, kompas per tą diagnostiką 550k rodo. Važiuoja, o sako benzininiai motorai nelaiko.
Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests