Vairuoju dujinį ir hečbeką, bet...
Realiai nelabai yra ko vengt. Varikliai tikrai geri ir užmušt sunku, net stengiantis. Varomas grandine, pakankamai paprastas atmosferikas. Maniškis dabar 320k km prabėgęs, iš kurių ~120k tikrai žinau kad dujom, o iš likusių 200k neaišku nei kiek atsukta buvo nei dar kas, bet su dujom ji jau nuo 2009 berods. Gąsdino mane ilgai ir nuobodžiai sėdančiais vožtuvais (kurių beje reguliavimas yra košmaras...) bet kaip važiavau taip ir važiuoju.
Jei į 2,5 ar 3,0l net nežiūrėsi, tai turi 3 variantus.
1,8 l
1,8 SCI l
2,0 l
SCI modifikacijos turbūt nerasi, baisiai reta, benzo padavimas mandras - tiesiai į degimo kamerą. Prideda apie 5 arklius lyginant su paprastu 1,8 ir numeta gal puslitrį nuo sąnaudų, bet kaip patys Ford teigė, kai dar juos gamino "trumpom kelionėm nelabai tinka". Nu žinai kaip būna, kuo mandriau, tuo daugiau kas gali sugest, matyt šaltu varikliu važinėjant didesnė tikimybė tam kažkam sutrunyt.
Kiti 2 - tas pats variklis, tik vienam cilindrai (ir viskas kas su tuo susiję) mažesni. Praktiškai visos kitos dalys identiškos. Kiek buvo kalbų ~3-4 metai atgal, 1,8 imt nelabai verta, traukia slabniau (nors, normaliai važinėjant koks ten skirtumas tie ~25 kW) o kuro ima tiek pat. Kiek tame tiesos nepasakysiu, nes tik savo dvilitrį turiu.
Į ką atkreipt dėmesį:
* Išsipletimo bakelis. Pažiūrėk po juo ar nesimato išdžiūvusio upelio. Jei yra - slėgiui bakelyje pakilus pro mikroįtrūkimus sunkiasi skystis lauk. Tiesa šiom dienom nebe tokia ir baisi bėda, eoltas pagaliau rado gamintoją kuris už varganus 15€ naują per savaitę atveža. Metai du atgal 70€ reikėjo traukt...
* Garsai įsiurbimo kolektoriuj. Jei girdisi toks beveik duslus klaksėjimas, atjunk vakumo žarnelę, jei garsas dingo - ruoškis nusiiminėt kolektorių. Įsiurbimo kolektoriuje yra sklendės. Nieko jos nedaro, tik genda
Yra keletas siaubo istorijų pas anglus, kaip strypukas jas laikantis lūžta ir keliauja į cilindrą, yra keletas ne tokių baisių istorijų kai plastmasinės sklendės sutrupa į tą patį cilindrą ir tiesiog sudega, yra ir tokių kurie mane durnium laiko, kad pasakom tikiu, teigiančių kad sklendės ten labai reikalingos. Aš savo išsiėmiau ~6 mėn po mašinos pirkimo, tai likusios buvo tik 3. Ketvirtosios buvo likęs tik graužtukas, o pats strypukas vienoj vietoj suplonėjęs per pus. Išvadas darykis pats.
Daugiau kaip ir nėr ką apie variklius kalbėt, viskas kaip ir pas kitas mašinas.
Kalbant ne apie variklius, nepatingėk ir pereik absoliučiai visą elektrą, ypač centrinį - bagažinės atidarymą iš salono, nuo pultelio ir su mygtuku lauke, visas iki vienos duris ar užsirakina ar atsirakina. Nieko nepataisomo nerasi, bet drėgnam ore tikrinant gali potencialiai keletą euriukų nusiderėt
Nu iš manęs tiek.