Page 2 of 3

Re: Borto kompiuterio informacija

Posted: 2011 12 01 , 19:59
by Gezatron
victorazz wrote:na o tas devaisas kur rodo likuti iki degalines..juo galima tiketi, ar jis susijes su tais algoritmais?
algoritmai... juk visur viska kompas skaiciuoja... kas liecia iki kolonkes kiek like... nu gali tiketi bet irgi uzsidega kuro lempute ir vaziuoji y kolonke gi :) nelauki ir neziuri kad liks 10km pagal kompa ir tik tada :)

Re: Borto kompiuterio informacija

Posted: 2011 12 01 , 20:01
by victorazz
na as buvau vaziaves ir puikiai davaziavau..ale po 10km kilometrai pradeda sparciai mazeti kas kokius 200m :D

Re: Borto kompiuterio informacija

Posted: 2011 12 01 , 21:51
by Goga
victorazz wrote:na as buvau vaziaves ir puikiai davaziavau..ale po 10km kilometrai pradeda sparciai mazeti kas kokius 200m :D
na as tau papasakosiu smagia istorija susijusia su likusiais kilometrais iki degalines.
as dazniausiai piluosi pilna baka i masina ir vazineji kad buti kuo retesniu sveciu degalineje. karta teko uzsibuti darbe iki 1 valandos nakties isvaziavau is aiksteles ramia dusia nes kompas vis dar rode 110 km iki degalines. iki namu apie 15-16 km kelio, tusciame mieste vietomis paspaudziau iki 90-100 km ir tas 110 po biski tirpo :svilpia: mazdaug ties namais rode apie 90 km iki degalines. kieme neradau normalios parkavimo vietos :galvon: teko masina grusti ant zoles tarp dar keliu masinu ant gan nedideles nuokalnes, tarpai tarp tu masinu ir mano veidrodziu buvo tikrai mazesni nei 5 cm :D gruduosi gruduosi ten ir paziuriuliko 40 km iki degALINES :? po poros sekundziu 30 .. 20 ... 10 :melstis1: o dabar pagalvojau zopa man :melstis1: masina pusiau igrusta i tarpa pusiau viduryje pravaziavimo, o kuro likutis iki degalines 0.. apskritas ir baisus 0 :D nu bet siaip ne taip isigrudau ir gesinau kuo greiciau vaikli. ryte uzkuriau ir rode 10 km iki degalines, butum mates kaip vaziavau visa kelia ~2km redejau ant laisvo 8-) taip kad vaizdelis kai nuo 90 iki 0 per 2 minutes pasidaro ne pats maloniausias, geriau niekada nekankinti masinos ir nevazineti su minimaliu kuro lygiu :taip1:

Re: Borto kompiuterio informacija

Posted: 2011 12 01 , 22:22
by victorazz
striomai cia :D nekoks jausmas, kai nezinai kiek gali pravaziuot..reik turet 5l rezerva bakelyje :D pastoviai

Re: Borto kompiuterio informacija

Posted: 2012 01 09 , 10:35
by Ganibudambis
victorazz wrote:na o tas devaisas kur rodo likuti iki degalines..juo galima tiketi, ar jis susijes su tais algoritmais?
:D Aklai tiketi ir pasitiketi negalima niekuo. Turbut pats supranti? ;) Ir tas, kaip tu pavadinai devaisas, aisku kad susijes su tais paciais skaiciavimo metodais. Bet tai tikrai nera blogai. Ir man kazkaip atrodo, kad jam yra palikta dar kokia tai atsarga. T.y. jei jis rodytu 0, dar turbut galima butu patraukti keleta kilometru :) Bet to daryti aisku nerekomenduoju, ir vartotojo vadove tai parasyta, nes jai pasibaigtu kuras sausai, tikrai gali kilti rimtu problemu.

Re: Borto kompiuterio informacija

Posted: 2012 01 09 , 14:06
by Eddy
tas pats borto kompas , kad ir rodydamas 0 km galimu nuvaziuoti., jis dar turi sioki toki rezerva bake.. bet su tokiu kuro likuciu vazineti nepatartina.. ne fordui., bet su prancuzu kai man BK rode galimus nuvaziuoti 0 km., su tais 0 km nuvaziavau - tik 10 km ir pagesau.. aisku as eksperimentavau ir i bagazine buvau isimetes kanistriuka.

Re: Borto kompiuterio informacija

Posted: 2012 01 09 , 14:45
by Ganibudambis
Sutapimas čia šiandien, ar dar kas nors :) bet va ką tik kuro kolonėlę teko pasiekti, kai borto kompas berodė, kad galiu pravažiuoti tik 2 km. Ir paskutinius kokia 30 km. važiavau lyg ant adatų, galvodamas datempsiu ar nebe :D Tikrai jausmas ne iš maloniųjų, bet viskas pasibaigė sėkmingai. Iš tikro viskas nėra jau taip ir baisu, bet jei būtų pasibaigęs kuras ir patekę oro į kuro sistemą, tai aš nežinau net nuo ko reikėtų pradėti, norint paleisti variklį. Čia juk ne benzinas, su kuriuo tokiais atvejais tikrai nekyla didesnių bėdų. Tai mano pirmasis dyzelis :yes1:

Re: Borto kompiuterio informacija

Posted: 2012 01 09 , 19:15
by victorazz
Na tokiu atveju, paprastam dyzeliuke reiktu pasukti starteri(reikia gero akumo) arba patusti ant troso...kaip TDCI. tai nezinau ar veiktu tas variantas

Re: Borto kompiuterio informacija

Posted: 2012 01 11 , 11:26
by grx
teoriskai su "0" turetum tempt ~20km, kazkada per TopGear rode, kai su Jaguaru vaziuojant parode "0" likus iki tiklso 20 ar 30 myliu, vaziavo toliau ir atvaziavo, po patikrinimo paaiskejo, kad butu ir dar daugiau nuvaziaves, bet eksperemtuot nepatartina, plius ne sacharoj esam, degaline rast imanoma, norit apsidraust, veziokites 3-5 ltr.

Re: Borto kompiuterio informacija

Posted: 2015 08 26 , 20:24
by gytisx
Galima pakausti, ar kiekvienam mk3 85kw yra ne tik temperaturos duomenys bet ir kiek kuro naudoja?

Re: Borto kompiuterio informacija

Posted: 2015 08 26 , 20:39
by Raime
Ne kiekvienam,jei ant posukio jungyklio galo nera knopkes su uzrasu INFO tai reiskiasi tokiu duomenu nerodis,bus tik temperaturos parodimai

Re: Borto kompiuterio informacija

Posted: 2015 08 26 , 23:11
by Andriuz
Šiaip reiktu paeksperimentuot, bet manau, kad įsidėjus jungtuką su "Info" funkcija ir pakeitus spidometro skydelį iš tos Mondeo kur buvo trip kompiuteris, tai turėtu rodyti ne tik temperatūrą :)

Re: Borto kompiuterio informacija

Posted: 2015 08 27 , 07:01
by PauliuSS
Andriuz wrote:Šiaip reiktu paeksperimentuot, bet manau, kad įsidėjus jungtuką su "Info" funkcija ir pakeitus spidometro skydelį iš tos Mondeo kur buvo trip kompiuteris, tai turėtu rodyti ne tik temperatūrą :)
Bandziau, pakeiciau jungtuka su info funkcija, viskas pypsi bet ekranelyje niekas nesikeicia.

Re: Borto kompiuterio informacija

Posted: 2015 08 27 , 07:37
by Lend
Yra tikimybė, kad su šitais pavyktų ir daugiau funkcijų įsijungt. Dažnai gamintojai negamina atskirų detalių, tipo vienos su daugiau funkcijų, kitos su mažiau, o daro viską ant vieno konvejerio, tik paskui, dėdami į mašiną dalį funkcijų atjungia.

Re: Borto kompiuterio informacija

Posted: 2015 08 27 , 10:24
by Marex
Lend wrote:Yra tikimybė, kad su šitais pavyktų ir daugiau funkcijų įsijungt. Dažnai gamintojai negamina atskirų detalių, tipo vienos su daugiau funkcijų, kitos su mažiau, o daro viską ant vieno konvejerio, tik paskui, dėdami į mašiną dalį funkcijų atjungia.
Didžioji dalis gamintojų taip ir daro , bet ne FORD. Šie mėgsta daug skirtingų modifikacijų . Na gal po truputį pradeda gydytis , nes reikia mažinti gamybos kaštus