Planuoju pirkti MK3 - patarkit
Planuoju pirkti MK3 - patarkit
Sveiki,
Planuoju pirkti Mondeo MK3. Skaitinejau Jusu foruma ir domintu tokie dalykai:
1. Ar 2.0 TDDI 85kw pakanka galios? ( labiausiai domina TDCI 85 - 96 kw )
2. Ar verta ieskot 6 pavaru dezes?
3. Ar daug kainuoja Mondeo eksploatacija?
P.S turiu 1 galbut kvailoka klausima Ar verta zeminti mondeo? Taip pat turiu Ford Focus mk1 sportines spyruokles, kaip manot jos tiktu mk3 mondeo ar niekaip?
Dekui uz atsakymus
Planuoju pirkti Mondeo MK3. Skaitinejau Jusu foruma ir domintu tokie dalykai:
1. Ar 2.0 TDDI 85kw pakanka galios? ( labiausiai domina TDCI 85 - 96 kw )
2. Ar verta ieskot 6 pavaru dezes?
3. Ar daug kainuoja Mondeo eksploatacija?
P.S turiu 1 galbut kvailoka klausima Ar verta zeminti mondeo? Taip pat turiu Ford Focus mk1 sportines spyruokles, kaip manot jos tiktu mk3 mondeo ar niekaip?
Dekui uz atsakymus
-
- Dalyvis
- Posts: 43
- Joined: 2011 07 31 , 20:43
- Vardas/Pavardė:: Ramunas
- Lytis: Vyras
- Mondeo karta: Neturiu mondeo
- Variklis: 2,0 l Duratec
- Kuro tipas: Dyzelinas
- Kėbulo tipas: Sedanas
- Spalva: Juoda
- Vairuoja nuo: 2004
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: MK3
TDDI 85kw ne raketa, bet jie nezadi lenktynese dalyvaut, tai pakanka
O jei galvoji pilti kura ne is degalines, tai TDCI ir nerekomenduojama, nes purkstukai nelaiko su levu kuru.
Eksolotacija tai nei pigi nei brangi, bent jau pats pigesnes tikejausi, kai pirkau FORD'a.
O jei galvoji pilti kura ne is degalines, tai TDCI ir nerekomenduojama, nes purkstukai nelaiko su levu kuru.
Eksolotacija tai nei pigi nei brangi, bent jau pats pigesnes tikejausi, kai pirkau FORD'a.
- Gezatron
- Forumo Tėvas
- Posts: 3786
- Joined: 2007 09 24 , 20:17
- Lytis: Vyras
- Mondeo karta: Neturiu mondeo
- Variklis: 3,0 l Duratec V6
- Kuro tipas: Benzinas
- Kėbulo tipas: Sedanas
- Spalva: Raudona
- Location: Utena
- Contact:
Re: MK3
TDCI kuras tik is kolonkes patartina, nes kitaip purkstukai nueina ir seip su pririsimu vieno restauracija 350 lt pan...
TDDI praktiskai belenka gali pilti.
6 pavaros gerai nes ekonomiska. bet kazi ar TDDI yra su 6 pavarom.,.
palyginus su kitomis markemis tokiu pat metu bei komplektacijau, eksploatacija sakyciau yra pigi.
Del zeminimo - kazkada maciau klube pardavine spyruokles, bet keik pamenu pas mus nei vienos mk3 zemintos nera.. nu o gal ir yra tik as apie tai nzn del tikimo fokuso spyruokliu tai tik bandymo budu suzinosi
Pagrindine beda - sankama - vidaznai ce pasitaiko... na bet seip galima visa kompletuka uz 1500 susirasti nauja, tai manau anokia cia ir problema ir jei jau ieskosi, tai nepatingek paisekot irr su pilna komplekcaija pasiimti sildomos sedynes, elektra klima ir t.t nors seip sie navarotai daugumoje ir teip buna
TDDI praktiskai belenka gali pilti.
6 pavaros gerai nes ekonomiska. bet kazi ar TDDI yra su 6 pavarom.,.
palyginus su kitomis markemis tokiu pat metu bei komplektacijau, eksploatacija sakyciau yra pigi.
Del zeminimo - kazkada maciau klube pardavine spyruokles, bet keik pamenu pas mus nei vienos mk3 zemintos nera.. nu o gal ir yra tik as apie tai nzn del tikimo fokuso spyruokliu tai tik bandymo budu suzinosi
Pagrindine beda - sankama - vidaznai ce pasitaiko... na bet seip galima visa kompletuka uz 1500 susirasti nauja, tai manau anokia cia ir problema ir jei jau ieskosi, tai nepatingek paisekot irr su pilna komplekcaija pasiimti sildomos sedynes, elektra klima ir t.t nors seip sie navarotai daugumoje ir teip buna
Ladorghini Getlohgado 2105 1,3 benzas Geltona Ochros 140km/h
Toyota Tundra 5.7 V8 HEMI Petrol tik 100km/35ltr
Toyota Tundra 5.7 V8 HEMI Petrol tik 100km/35ltr
-
- Klubo valdyba
- Posts: 696
- Joined: 2007 06 26 , 23:08
- Lytis: Vyras
- Mondeo karta: MkIII
- Variklis: 2,0 l Duratorq TD
- Kuro tipas: Dyzelinas
- Kėbulo tipas: Universalas
- Spalva: Juoda
- Vairuoja nuo: 2003
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: Planuoju pirkti MK3 - patarkit
1. Del 85kw nezinau, bet TDCi su savo 96 kw ir 350Nm sukimo momentu gera raketapauk6tis wrote:Sveiki,
Planuoju pirkti Mondeo MK3. Skaitinejau Jusu foruma ir domintu tokie dalykai:
1. Ar 2.0 TDDI 85kw pakanka galios? ( labiausiai domina TDCI 85 - 96 kw )
2. Ar verta ieskot 6 pavaru dezes?
3. Ar daug kainuoja Mondeo eksploatacija?
P.S turiu 1 galbut kvailoka klausima Ar verta zeminti mondeo? Taip pat turiu Ford Focus mk1 sportines spyruokles, kaip manot jos tiktu mk3 mondeo ar niekaip?
Dekui uz atsakymus
2. Verta jei vazineji uzmiestyje gerais keliais. Nes iki 100-110 praktiskai neikisi niekur 6 begio
3. Palyginus su kuo? tokiu metu AUDI/MB/BMW kainuoja kelis kartus brangiau. ir pati masina ir eksplotacija Is brangesniu dalyku butu galiniai guoliai su stebule. (china ~200, original~500-600), sankabos komplektas (apie 2k), guoliai su itempejais ir dirzais (~1k lt). Visos kitos dalys nera brangios.
Manau nelabai verta zemint mondeo nors atrodo graziai, bet tokios klases masina turi vaziuot minkstai
vairuoju:Ford KA 1999/benz/35KW
Parduota: BMW 528 1997/benz/142KW automatas
OPEL Astra 1993/1.7 Dyzel
Mondeo MKIII 2003/TDCi/96kw Black panther
Probe MKII/1995/2.5 v6/120kw Anastasija (Parduota po skrydzio )
seimoje: Volvo S60 2001/2.4i/autom/125Kw Mamos
passat B3 1992/1.6D/41kw tevuko
passat b5 1998/1.9 tdi/85kw brolio kibiras su varztais
Re: Planuoju pirkti MK3 - patarkit
kiek mazdaug pravaziuoji per metus kilometru? pasiskaiciuok dyzelio benzino vazevimu kas gaunas.... benzo aptarnavima ir dyzelio aptarnavima.kuris turi daug klaustuku.... gal lengviau bus nusprest kas pigiau gaunas... nes tikrai tdci nevisi nuperka gerus motorus... kiek pastebejau...
-
- Dalyvis
- Posts: 306
- Joined: 2011 07 31 , 09:30
- Lytis: Vyras
- Mondeo karta: MkIII
- Variklis: 2,0 l Duratorq TD
- Kuro tipas: Dyzelinas
- Kėbulo tipas: Universalas
- Spalva: Pilka
- Vairuoja nuo: 2011
- Location: Kaunas
- Contact:
Re: Planuoju pirkti MK3 - patarkit
96kw - smagus vaziavimas gaunas:-) 6 begis - ekonomija trasoj, ir siaip ramesnis vaziavimas.tik jeigu butu garso izoliacija geresne.... vis kita liuks, tik reikia kuo pilnesnes komplektacijos, visos tos smulkmenos vertos pinigu.
Ford Mondeo Mk2, sedanas, 2000m, 1,8td, Ghia, black parduota
Ford Mondeo Mk3, universalas 2004m, 2.0tdci 96kw, grey
Ford Mondeo Mk3, universalas 2004m, 2.0tdci 96kw, grey
-
- Klubo valdyba
- Posts: 1799
- Joined: 2007 05 17 , 15:04
- Vardas/Pavardė:: Dovydas
- Lytis: Vyras
- Mondeo karta: MkII
- Variklis: 1,8 l Endura-D TD
- Kuro tipas: Dyzelinas
- Kėbulo tipas: Hečbekas
- Spalva: Sidabrinė
- Vairuoja nuo: 2006
- Location: Palanga
- Contact:
Re: Planuoju pirkti MK3 - patarkit
kaip tik peziurejau autoplius ir autogida, nuo 96kw gal kokios 2-3 normalios masinos sunku gera ir norima varianta nupirkt..
Pagrindinė: Mondeo MK2, sidabrinis metalic hechbekas, 1998m. Ghia.
Šeimoje: Opel Vectra 2008m. Elegance, sidabrinis perlamutras,benzinas
Ford Focus, 2001, mėlynas perlamutras, Ghia.
Ex: Mondeo 1996m, V6 Duratec, 125 kW, 2,5 DOHC.
Ford is life the rest is just details.
ELEKTRONINIS PREKIŲ KATALOGAS!!
Rytas Lietuva Mūsų širdyse Visada kartu Visadaaa drauge Nugalėsim mes Busime pirmi Jums ištikimi Nenugaaalimi
Šeimoje: Opel Vectra 2008m. Elegance, sidabrinis perlamutras,benzinas
Ford Focus, 2001, mėlynas perlamutras, Ghia.
Ex: Mondeo 1996m, V6 Duratec, 125 kW, 2,5 DOHC.
Ford is life the rest is just details.
ELEKTRONINIS PREKIŲ KATALOGAS!!
Rytas Lietuva Mūsų širdyse Visada kartu Visadaaa drauge Nugalėsim mes Busime pirmi Jums ištikimi Nenugaaalimi
-
- Klubo valdyba
- Posts: 696
- Joined: 2007 06 26 , 23:08
- Lytis: Vyras
- Mondeo karta: MkIII
- Variklis: 2,0 l Duratorq TD
- Kuro tipas: Dyzelinas
- Kėbulo tipas: Universalas
- Spalva: Juoda
- Vairuoja nuo: 2003
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: Planuoju pirkti MK3 - patarkit
motorai visu yra geri. Nezinai-nenusisnekek. Problematiski yra purkstukai. Ir tai pilant saliarka is ranku.Draugelizsz wrote:kiek mazdaug pravaziuoji per metus kilometru? pasiskaiciuok dyzelio benzino vazevimu kas gaunas.... benzo aptarnavima ir dyzelio aptarnavima.kuris turi daug klaustuku.... gal lengviau bus nusprest kas pigiau gaunas... nes tikrai tdci nevisi nuperka gerus motorus... kiek pastebejau...
vairuoju:Ford KA 1999/benz/35KW
Parduota: BMW 528 1997/benz/142KW automatas
OPEL Astra 1993/1.7 Dyzel
Mondeo MKIII 2003/TDCi/96kw Black panther
Probe MKII/1995/2.5 v6/120kw Anastasija (Parduota po skrydzio )
seimoje: Volvo S60 2001/2.4i/autom/125Kw Mamos
passat B3 1992/1.6D/41kw tevuko
passat b5 1998/1.9 tdi/85kw brolio kibiras su varztais
-
- Klubo valdyba
- Posts: 696
- Joined: 2007 06 26 , 23:08
- Lytis: Vyras
- Mondeo karta: MkIII
- Variklis: 2,0 l Duratorq TD
- Kuro tipas: Dyzelinas
- Kėbulo tipas: Universalas
- Spalva: Juoda
- Vairuoja nuo: 2003
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: Planuoju pirkti MK3 - patarkit
butent. arba kibirai stovi,arba uzdrozti. Kaip ir 2.0 benza labai sunku rast.Fresher wrote:kaip tik peziurejau autoplius ir autogida, nuo 96kw gal kokios 2-3 normalios masinos sunku gera ir norima varianta nupirkt..
vairuoju:Ford KA 1999/benz/35KW
Parduota: BMW 528 1997/benz/142KW automatas
OPEL Astra 1993/1.7 Dyzel
Mondeo MKIII 2003/TDCi/96kw Black panther
Probe MKII/1995/2.5 v6/120kw Anastasija (Parduota po skrydzio )
seimoje: Volvo S60 2001/2.4i/autom/125Kw Mamos
passat B3 1992/1.6D/41kw tevuko
passat b5 1998/1.9 tdi/85kw brolio kibiras su varztais
Re: Planuoju pirkti MK3 - patarkit
1. Dėl galio priklauso ko nori iš automobilio. Jei važinėsi ne lenktynėse, tai pakanka TDDI ir su 66kw varikliu. Kadangi yra turbina, tai variklio galingumas KW/AG nedaug ką pasako. Reikėtų žiūrėti jau į sukimo momentą. Dyzeliniai varikliai bet kuriuo atveju pranašesni už benzininį prie didesnio svorio. Be abejo, jei pasirengęs paspausti, mėgsti didelį pagreitį, tuomet nereikėtų rinktis apskritai tokio automobilio - tuomet reikėtų rinktis kokių 3 L benzininį variklį. Tai pasirinkimą lemia ar nori ekonomijos, ar galios.pauk6tis wrote:Sveiki,
Planuoju pirkti Mondeo MK3. Skaitinejau Jusu foruma ir domintu tokie dalykai:
1. Ar 2.0 TDDI 85kw pakanka galios? ( labiausiai domina TDCI 85 - 96 kw )
2. Ar verta ieskot 6 pavaru dezes?
3. Ar daug kainuoja Mondeo eksploatacija?
P.S turiu 1 galbut kvailoka klausima Ar verta zeminti mondeo? Taip pat turiu Ford Focus mk1 sportines spyruokles, kaip manot jos tiktu mk3 mondeo ar niekaip?
Dekui uz atsakymus
2. 6 pavarų greičių dėžė be abejonės yra geras dalykas važiuojant autostradose, autobanuose, greitkeliuose. Tačiau jei automobilis bus eksploatuojamas tik Lietuvoje, tuomet tokia greičių dėžė neturi prasmės, nes pas mus didžiausias greitis 130km/h vasaros metu, o prie tokio greičio dyzelinis variklis gali siekti apie 3000 aps./min. Tai iš esmės 6 pavara jau būtų gerai, bet vėl gi, ar dažnai tenka važiuoti autostradose.
3. Mondeo eksploatacija lyginant su tokių metų konkurentų kūrinių eksploatacijomis yra pigi. Lietuvos keliai nėra itin geri, todėl didelis dėmesys turėtų būti skiriamas važiuoklei. O jos remonto išlaidos Mondeo yra tikrai labai mažos. Be abejonės, remontas yra brangesnis už 10 m senesnių automobilių dėl labai paprastos priežasties - naujesnių automobilių eksploatacija įprastai būna brangesnė. Šiuose Mondei jau yra dviejų masių smagratis, kuris kainuoja ženkliai daugiau nei vienmasis smagratis. Dvimasis ir tarnauja trumpiau, tačiau dedamas dėl to, kad būtų automobilis tylesnis su dyzeliniu varikliu, smagiau persijungtų pavaros, mažiau būtų vibracijos. Įprastai tokių metų automobiliuose jau montuojami tokie smagračiai. Tačiau palyginus jų kainas - Mondei komplektas kainuoja apie 2500-3000 Lt su visais darbais, o kitų automobilių gali tiek kainuoti tik dvimasis smagratis. Taip kad eksloatacija yra pigi, aišku yra tiesiog brangių detalių.
Re: Planuoju pirkti MK3 - patarkit
Kolega,sutinku tik del pakabos kad ji gan pigiai atseina ir del smagracio kad brangus daigtas ir daznai pasitaiko kad zmnes ji keicia.O visa kita ka pasakiai yra totali nesamone mano galva pvz pas mane dyzelis 114kw 2.2l jai nori gali smagiai palakstyt ir ne viena buduli su benzu pastatyt i vieta gali, tik esme ta kad lakstysi ekonimijos tikrai neturesi,taciau normaliai vaziuojant ekonimija bus stulbinanti,del 6 pavaros cia yra totalus geris nuo 90km/h kisu 6pavara ir vargo nematau traukia kaip priklauso tai vaziuojant 100km pas mane apsukos laikosi mazdaug 1.7.Tenka gan daznai pravaziuot su monde 85kw tai man buna totals kosmaras traukos nera dirba kaip traktorius begiai ilgi,isibedet sunku.... o esme ta kad 85kw ar 114kw kuro atzvilgiu tas pats,bet vaziavimo komforu,trauka dinamki nesulyginamaDeWiLs wrote:1. Dėl galio priklauso ko nori iš automobilio. Jei važinėsi ne lenktynėse, tai pakanka TDDI ir su 66kw varikliu. Kadangi yra turbina, tai variklio galingumas KW/AG nedaug ką pasako. Reikėtų žiūrėti jau į sukimo momentą. Dyzeliniai varikliai bet kuriuo atveju pranašesni už benzininį prie didesnio svorio. Be abejo, jei pasirengęs paspausti, mėgsti didelį pagreitį, tuomet nereikėtų rinktis apskritai tokio automobilio - tuomet reikėtų rinktis kokių 3 L benzininį variklį. Tai pasirinkimą lemia ar nori ekonomijos, ar galios.pauk6tis wrote:Sveiki,
Planuoju pirkti Mondeo MK3. Skaitinejau Jusu foruma ir domintu tokie dalykai:
1. Ar 2.0 TDDI 85kw pakanka galios? ( labiausiai domina TDCI 85 - 96 kw )
2. Ar verta ieskot 6 pavaru dezes?
3. Ar daug kainuoja Mondeo eksploatacija?
P.S turiu 1 galbut kvailoka klausima Ar verta zeminti mondeo? Taip pat turiu Ford Focus mk1 sportines spyruokles, kaip manot jos tiktu mk3 mondeo ar niekaip?
Dekui uz atsakymus
2. 6 pavarų greičių dėžė be abejonės yra geras dalykas važiuojant autostradose, autobanuose, greitkeliuose. Tačiau jei automobilis bus eksploatuojamas tik Lietuvoje, tuomet tokia greičių dėžė neturi prasmės, nes pas mus didžiausias greitis 130km/h vasaros metu, o prie tokio greičio dyzelinis variklis gali siekti apie 3000 aps./min. Tai iš esmės 6 pavara jau būtų gerai, bet vėl gi, ar dažnai tenka važiuoti autostradose.
3. Mondeo eksploatacija lyginant su tokių metų konkurentų kūrinių eksploatacijomis yra pigi. Lietuvos keliai nėra itin geri, todėl didelis dėmesys turėtų būti skiriamas važiuoklei. O jos remonto išlaidos Mondeo yra tikrai labai mažos. Be abejonės, remontas yra brangesnis už 10 m senesnių automobilių dėl labai paprastos priežasties - naujesnių automobilių eksploatacija įprastai būna brangesnė. Šiuose Mondei jau yra dviejų masių smagratis, kuris kainuoja ženkliai daugiau nei vienmasis smagratis. Dvimasis ir tarnauja trumpiau, tačiau dedamas dėl to, kad būtų automobilis tylesnis su dyzeliniu varikliu, smagiau persijungtų pavaros, mažiau būtų vibracijos. Įprastai tokių metų automobiliuose jau montuojami tokie smagračiai. Tačiau palyginus jų kainas - Mondei komplektas kainuoja apie 2500-3000 Lt su visais darbais, o kitų automobilių gali tiek kainuoti tik dvimasis smagratis. Taip kad eksloatacija yra pigi, aišku yra tiesiog brangių detalių.
Re: Planuoju pirkti MK3 - patarkit
Kolega, jei yra 5 pavarų greičių dėžė, tai visai kitoks pavarų išdėstymas nei ant 6 pavarų greičių dėžės. Pas mane važiuojant 100km/h tikrai nereikėtų mesti 6 pavaros (jei tokia būtų). Nuo kokio 120-130km/h jau būtų gerai.guolis wrote:Kolega,sutinku tik del pakabos kad ji gan pigiai atseina ir del smagracio kad brangus daigtas ir daznai pasitaiko kad zmnes ji keicia.O visa kita ka pasakiai yra totali nesamone mano galva pvz pas mane dyzelis 114kw 2.2l jai nori gali smagiai palakstyt ir ne viena buduli su benzu pastatyt i vieta gali, tik esme ta kad lakstysi ekonimijos tikrai neturesi,taciau normaliai vaziuojant ekonimija bus stulbinanti,del 6 pavaros cia yra totalus geris nuo 90km/h kisu 6pavara ir vargo nematau traukia kaip priklauso tai vaziuojant 100km pas mane apsukos laikosi mazdaug 1.7.Tenka gan daznai pravaziuot su monde 85kw tai man buna totals kosmaras traukos nera dirba kaip traktorius begiai ilgi,isibedet sunku.... o esme ta kad 85kw ar 114kw kuro atzvilgiu tas pats,bet vaziavimo komforu,trauka dinamki nesulyginamaDeWiLs wrote:1. Dėl galio priklauso ko nori iš automobilio. Jei važinėsi ne lenktynėse, tai pakanka TDDI ir su 66kw varikliu. Kadangi yra turbina, tai variklio galingumas KW/AG nedaug ką pasako. Reikėtų žiūrėti jau į sukimo momentą. Dyzeliniai varikliai bet kuriuo atveju pranašesni už benzininį prie didesnio svorio. Be abejo, jei pasirengęs paspausti, mėgsti didelį pagreitį, tuomet nereikėtų rinktis apskritai tokio automobilio - tuomet reikėtų rinktis kokių 3 L benzininį variklį. Tai pasirinkimą lemia ar nori ekonomijos, ar galios.pauk6tis wrote:Sveiki,
Planuoju pirkti Mondeo MK3. Skaitinejau Jusu foruma ir domintu tokie dalykai:
1. Ar 2.0 TDDI 85kw pakanka galios? ( labiausiai domina TDCI 85 - 96 kw )
2. Ar verta ieskot 6 pavaru dezes?
3. Ar daug kainuoja Mondeo eksploatacija?
P.S turiu 1 galbut kvailoka klausima Ar verta zeminti mondeo? Taip pat turiu Ford Focus mk1 sportines spyruokles, kaip manot jos tiktu mk3 mondeo ar niekaip?
Dekui uz atsakymus
2. 6 pavarų greičių dėžė be abejonės yra geras dalykas važiuojant autostradose, autobanuose, greitkeliuose. Tačiau jei automobilis bus eksploatuojamas tik Lietuvoje, tuomet tokia greičių dėžė neturi prasmės, nes pas mus didžiausias greitis 130km/h vasaros metu, o prie tokio greičio dyzelinis variklis gali siekti apie 3000 aps./min. Tai iš esmės 6 pavara jau būtų gerai, bet vėl gi, ar dažnai tenka važiuoti autostradose.
3. Mondeo eksploatacija lyginant su tokių metų konkurentų kūrinių eksploatacijomis yra pigi. Lietuvos keliai nėra itin geri, todėl didelis dėmesys turėtų būti skiriamas važiuoklei. O jos remonto išlaidos Mondeo yra tikrai labai mažos. Be abejonės, remontas yra brangesnis už 10 m senesnių automobilių dėl labai paprastos priežasties - naujesnių automobilių eksploatacija įprastai būna brangesnė. Šiuose Mondei jau yra dviejų masių smagratis, kuris kainuoja ženkliai daugiau nei vienmasis smagratis. Dvimasis ir tarnauja trumpiau, tačiau dedamas dėl to, kad būtų automobilis tylesnis su dyzeliniu varikliu, smagiau persijungtų pavaros, mažiau būtų vibracijos. Įprastai tokių metų automobiliuose jau montuojami tokie smagračiai. Tačiau palyginus jų kainas - Mondei komplektas kainuoja apie 2500-3000 Lt su visais darbais, o kitų automobilių gali tiek kainuoti tik dvimasis smagratis. Taip kad eksloatacija yra pigi, aišku yra tiesiog brangių detalių.
Dėl Mondeo, kuria važiavai, tai gal turbina neveikia arba veikia netinkai - nebėra slėgio ir pan, t.y. ji nebeduoda realios naudos ir neatlieka savo funkcijos kaip turėtų. Pas mane silpnesnis variklis kw atžvilgiu, tačiau traukia tikrai geriau nei vertinant tik pagal variklio galią. Todėl variklio galia nėra pagrindinis matavimas pagreičiui. PAgrindinis matavimas tam būtų sukimo momentas.
Re: Planuoju pirkti MK3 - patarkit
O man aplamai atrodo kad ne Nm ir kW esme. Gi monde perki.... ne po dragus vazinesi. Svarbiausia tvarkingas variklis. Kai viskas viskas priziureta ir tvarkinga ir vaziuoti malonu ir traukos pakanka. Ziuriu daug dragmasteriu cia tarp musu, o ypac dyzelistu
Reikia galios, pasiimi keturaki mersa kokiu 2000m 3.2 turbodyzeli, kaina kaip mondes o traukia ne kaip monde... va ten tai aparatas ir plius ekonomiskas....
Reikia galios, pasiimi keturaki mersa kokiu 2000m 3.2 turbodyzeli, kaina kaip mondes o traukia ne kaip monde... va ten tai aparatas ir plius ekonomiskas....
- Gezatron
- Forumo Tėvas
- Posts: 3786
- Joined: 2007 09 24 , 20:17
- Lytis: Vyras
- Mondeo karta: Neturiu mondeo
- Variklis: 3,0 l Duratec V6
- Kuro tipas: Benzinas
- Kėbulo tipas: Sedanas
- Spalva: Raudona
- Location: Utena
- Contact:
Re: Planuoju pirkti MK3 - patarkit
nu gaunas 5800lt na dar plius remontam visu purkstuku ir seip da grubei imkim 1500 ir gaunasi apie 7500. na dar keliones islaidos tai manau apsimoka bandyti, jei ka jau parduosi sutvarkes bent ant to pacio ir y minusa nenuveisi
Ladorghini Getlohgado 2105 1,3 benzas Geltona Ochros 140km/h
Toyota Tundra 5.7 V8 HEMI Petrol tik 100km/35ltr
Toyota Tundra 5.7 V8 HEMI Petrol tik 100km/35ltr
Re: Planuoju pirkti MK3 - patarkit
Tai kad 1899 EUR = ~6550 Lt. O čia yra 2003 universalas su tokiu gedimu. Tikrai neverta. Lietuvoje galima panašių metų universalą už labai panašią kainą be tokių rimtų gedimų paimti. O dar čia kėlionė/parvežimas.Gezatron wrote:nu gaunas 5800lt na dar plius remontam visu purkstuku ir seip da grubei imkim 1500 ir gaunasi apie 7500. na dar keliones islaidos tai manau apsimoka bandyti, jei ka jau parduosi sutvarkes bent ant to pacio ir y minusa nenuveisi
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 4 guests