Page 1 of 1

2.0 zetec variklis

Posted: 2014 03 19 , 01:07
by EvilGril
Taigi galvoju saviskei atkurti gamyklinius variklio arklius kurie tikrai yra nuvaikyti per 300k km, poto mastau ka gautus geriau daryt ar perprogramuot kompa ar kaip kitaip pagerint savo turima zetec v16 2.0 bendzinke, tik va idomu kiek uzsirektu uz perprogramavima kompo

Re: 2.0 zetec variklis

Posted: 2014 03 19 , 01:31
by karantes
Kaip tu galvoji atkurti tuos gamyklinius arklius ir kaip supranti kompo perprogramavimą?

Re: 2.0 zetec variklis

Posted: 2014 03 20 , 16:03
by EvilGril
atkurti arklius manau galima keiciant susidevejusias variklio dalis, keliant suspaudimo laipsni ir dar kitaip lendant prie variklio, o reprogramavima manau vezciau dayti y kokius garazus kurie uzsijima chiptuningais

Re: 2.0 zetec variklis

Posted: 2014 03 20 , 22:12
by karantes
Nu tai kapitalinį variklio darysi. Benzinų neapsimoka čipuot, ypač ne turbininių, nes nieko neišgausi. Reziumė, tai ne ta mašiną kuriai kelt galią.

Re: 2.0 zetec variklis

Posted: 2014 03 20 , 23:05
by EvilGril
o honinguot apsimoketu ?

Re: 2.0 zetec variklis

Posted: 2014 03 20 , 23:38
by karantes
Jei nori ilgiau variklį eksplotuot tada jo, į išhoninguotus tarpus patenka tepalas ir jis išsilaiko, taip pagerėja tepimas ir sumažėja žiedų dilimas. Bet iš to galios daugiau tikrai negausi, reiktų cilindrus poliruot, bet tada kiti niunsai dėl trinties ir variklio tarnavimas sumažėja. Viskas atsiremia į pinigus.
Ar domėjaisi variklio tvarkingo kapitalinio kainomis, bijau, kad atsistos tiek kiek tavo pusė mašinos kainuoja (čia tikrai jos nebandau nuvertint), tai visiškai to neapsimoka, nebent dar norėsi 10 metų su ja važinėt.
O jei kalbant apie tokį galios didinimą, kaip ruošimą sportui, tai kosminės kainos ir jau reik turėt žinių.
Primesk db kiek galėtum skirti pinigų galios kėlimui ir tada maždaug pradėk domėtis ką už tiek galėsi pasiekti.

Iš vimota tinklapio, kuri manau, lyderiauja čipavime Lietuvoje.
Variklių be turbinos neprogramuoju (nechipuoju)!!! Todėl, kad jiems prisideda vos keli ag, nes tokie fizikos dėsniai Žemėje...

Re: 2.0 zetec variklis

Posted: 2014 03 21 , 00:54
by Lyro
Jei nori susigrazinti didžiaja dali arkliu, tikrai nereikia daryti kapitalinio, pradėk nuo paprastu dalyku, tai visos kuro sistemos isvalymas, oro padavimo sistemos valymas, visu filtru bei alyvos pakeitimas, žvakes, laidai ir pns. yra pilna nepriklausomu testu kur bandydavo atkurti originalia automobilio galia, ir daugeliui pavyko pasiekti ta riba, kitiem pora arkliu mažiau gavos,

Štai paprastas pvz
" onclick="window.open(this.href);return false;
Su paprastom priemoniem susigražino 20AG

Re: 2.0 zetec variklis

Posted: 2014 03 21 , 20:26
by EvilGril
va tas filmukas patiko tik ydomu kiek is to yra tiesos :D kad nuo ploviklio 6AG gryztu butu tikrai tinkama :D

Re: 2.0 zetec variklis

Posted: 2014 03 25 , 00:27
by Lyro
Na filmuku ir nepriklausomu testu tikrai yra, pasižiurėk STdrivers.co.uk forume buvo tema apie labai gera benzino priemaisa kur žmonės dejo rezultatus nuo stendu, Ten irgi gana patikima info. Beje esu pirkes viena prieda per Ebay ant Mini Cooper S, apie ta prieda radau info UK forumuose ir isvazinejus visa baka man klientas paskambino ir sake kad masina paskutini kart taip vaziavo kai buvo nauja, jam pasijaute didelis pokytis, tiesa nemazai dumino ir is ismetimo mete nemazai nuosedu.

Re: 2.0 zetec variklis

Posted: 2014 03 25 , 20:54
by karantes
Šiaip tepalų, filtrų keitimai, tikrai turi įtakos, bet ne visada ant tiek, kad pasijaustų. Apskritai individualiai priklauso nuo automobilio. Aš savo vectrai dyzeliui išsivaliau kiek buvo įmanoma įsiurbimo angas, nes stipriai buvo užsikimšusios tepalo ir suodžių koše. Automobilis tikrai atsigavo, žymiai geriau traukia.

Re: 2.0 zetec variklis

Posted: 2014 03 28 , 17:26
by EvilGril
nu dyzeliam gal ir taip bet kiek ziurejau kuro sistemu valymai naudojami tik dyzeliam, o filtrai ir visa kita bus pakeista menesio eigoje kadangi jau bus laikas pagal km :)