Page 2 of 2

Re: kliba ratai

Posted: 2011 09 19 , 05:56
by Pashka
Arturas wrote:Tai gal galima paverzti ( pareguliuoti ) guoli.
Reguliuojami (verziami) mano ziniom tik konusiniai guoliai, bet jie neatlaiko tokiu apkrovu- yra mazagreiciai, o kadangi cia paprasti rutuliniai tai ju yra tik 2 reguliavimo galimybes: -guolis yra; -guolio nera :D

Re: kliba ratai

Posted: 2011 09 19 , 07:47
by Valdelis
Kaip cia pasakius, buna kai pradeda klibet guolis gali paverzti ten puse apsukimo bet poto greitai guolis uzti pradeda :DDD O siaip kai keiciamas guolis uzverziamas iki galo ir viskas nera kaip pas audines senas galiniai guoliai verziami :svilpia:

Re: kliba ratai

Posted: 2011 10 10 , 11:55
by virgis
gali būti ir selenblokai, jei 9 ir 3 kryptimi kliba

Re: kliba ratai

Posted: 2011 10 15 , 08:14
by dariux
Ziureti traukes ,antgalius ,sarnyrus ,selenblokus ,sakes ,jei ne tada guolis .Bet jau pas mane kas 3men selenblokai eina lauk

Re: kliba ratai

Posted: 2011 10 15 , 10:42
by Bandit
mano galinis mk3 ratas irgi gerokai klibejo tai pasirodo salinblokas vienas buvo visai parejas nei trupucio gumos vidui nelike.

Re: kliba ratai

Posted: 2012 03 31 , 13:22
by Vaidas
dariux wrote:Ziureti traukes ,antgalius ,sarnyrus ,selenblokus ,sakes ,jei ne tada guolis .Bet jau pas mane kas 3men selenblokai eina lauk
Tuomet klausimas butu: kokios kokybes ir po kiek tuos sailentus perki? Gal tuomet vertetu karta nepagailet kiek daugiau pinigu ir isigijes brangesnius (bet neabejotinai KOKYBISKESNIUS) nebegalesi skustis, kad trumpai laiko ? ;)

Re: kliba ratai

Posted: 2012 03 31 , 15:18
by Algis
Salenblokus reikia deti vienos firmos i abi puses.Skirtingu firmu buna nevienodo kietumo guma.Stabdant arba isibegant gali masina eiti i viena arba i kita puse nes gaunasi skirtingas vaiksciojimas is gumos.