Page 1 of 2

Keisti pojuciai stabdant ir pradedant vaziuoti

Posted: 2013 04 15 , 13:13
by danutes_fordas
Sveiki, mano forde keistas pojutis stabdant: nestipriai meto vaira ir traukia masina stabdymo metu i viena puse (buna tai i kaire, tai desine...) stipriau. Tada pradejus vaziuoti po sustojimo jauciasi kitas jausmas: atrodo lyg atsistato ratas i vieta is kurios buvo isjudejes stabdymo metu.

Taip buna kai stabdau vaziuojant didesniu greiciu. Sarnyrai patikrinti ir vienas is ju pakeistas.

As net nezinau kaip ieskoti panasios problemos cia forume, nes gal jau kalbejote apie tai, bet galbut kas nors su tuo susidure esat? ar zinote ar tai dazna problema?

Dekui.

Re: Keisti pojuciai stabdant ir pradedant vaziuoti

Posted: 2013 04 15 , 13:16
by Gezatron
priekiniu sakiu sailenblokai.. imi lauk sake ir ziuri gal isplyse ir viskas... man buvo tas pats.. buvo isplyse... :)

Re: Keisti pojuciai stabdant ir pradedant vaziuoti

Posted: 2013 04 15 , 13:58
by Raime
Tikrai bus salinblokai kalti,buvo ir man taip mk1 dar gali del vyso pykto vairo traukiu angalius perziureti,gali ir ten jau klibeti ir vysa syta sudejus i viena vieta gali tau jaustis tokie pozimiai. Siaip kad nereiketu kaip Gezas sako lupti sake ir ziureti tai as padariau taip-nuvaziavau i tehapziura,susimokejau 15 lt ir man uzvare ant kratilkos,perpurte ir pasake kuria puse tvarkyti reikia

Re: Keisti pojuciai stabdant ir pradedant vaziuoti

Posted: 2013 04 17 , 18:23
by danutes_fordas
Kiek dar su tokiai praplysusiais sailentblokais galiu vazineti?

Re: Keisti pojuciai stabdant ir pradedant vaziuoti

Posted: 2013 04 17 , 18:29
by Gezatron
danutes_fordas wrote:Kiek dar su tokiai praplysusiais sailentblokais galiu vazineti?
kiek tik nori, bet jei jie isplyse, onuo to greiciau devisi sarnyrai ir vairo traukes antgaliai ir stabiliratoriaus traukutes... taip kad verta susitvarkyti, nes tiesiog isklibins likusia vaziuokle visa tai.. nes nebera standumo sistemoi

Re: Keisti pojuciai stabdant ir pradedant vaziuoti

Posted: 2013 04 17 , 20:39
by Raime
Galiu patvyrtinti Gezo teigini,as pravazinejau 3 men su tokia pat liga kaip cia aprasyta ir tada keiciau ne tik salinblokus bet ir sarnyra nors pries tai sarnyras zinau tikrai kad buvo geras nes buvau pas meistrus kurie buvo pasake kad reikia keisti salinblokus

Re: Keisti pojuciai stabdant ir pradedant vaziuoti

Posted: 2013 04 18 , 10:24
by donatas_s
O aš tik paantrinsiu, kad per žiemą analogiškai pavažinėjus, reikėjo be šakių įvorių, šarnyrą keisti, bet dar ir padangas sugraužė, nes suvedimas dėl klibėjimo išėidavo.

Re: Keisti pojuciai stabdant ir pradedant vaziuoti

Posted: 2013 04 20 , 12:16
by danutes_fordas
Vakar auto servise rado vieną suplyšusį sailent bloką, pakeitė, kažkiek važiavau normaliai, bet dabar ir vėl ta pati problema. Pradedant važiuoti po stabdymo kažkas atsistato priekinėje važiuoklėje. Tiesa, stabdant, jeigu paleidi vairą, ji sukrato smarkiai. Kartais tai į vieną pusę, tai kitą pusę meta mašina važiuojant. Kaip manote, ar gali tai būti susiję su stabdžių diskais? Gal žinote kokį draugišką meistrą/autoservisą Ford Mondeo MK1 automobiliams, kad man padėtų dėl važiuoklės problemų?

Ačiū!

Re: Keisti pojuciai stabdant ir pradedant vaziuoti

Posted: 2013 04 20 , 12:38
by Gezatron
Gal ratus pamirso prisukti? Kazka jau jie pridirbo. Suwedima nuwarykdaryt,nes sugraus padangas. Pries darant paklibins ar wiskas gerai pasakis. Nes suwedima butina daryti

Re: Keisti pojuciai stabdant ir pradedant vaziuoti

Posted: 2013 04 20 , 12:47
by Raime
Stabdant kai dreba vairas tai tikrai bus beda del stabdziu disku,pas mane taip pat jei vaziuodamas greiciau pradedi stabdyti tai vaira papurto bet kol kas nezadu ju keisti bet del traukimo i sona ar kaip sakai stabdant ir pradedant vaziuoti kad ratas typo suvaiksto tai beda pasikartosiu gali buti tik salinblokai ar vairo traukes

Re: Keisti pojuciai stabdant ir pradedant vaziuoti

Posted: 2013 04 20 , 15:12
by danutes_fordas
Galbūt kas nors iš jūsų galėtų paaiškinti man techniškai, dar kol kas nesuprantančiam, kaip stabdžių disko problema gali įtakoti tam tikrą vairo pasisukimą į dešinę stabdant? Ačiū dar kart.

Re: Keisti pojuciai stabdant ir pradedant vaziuoti

Posted: 2013 04 20 , 16:35
by Lend
Vienas stabdo labiau, kitas mažiau, tas kuris mažiau stabdo važiuoja toliau nei tas kuris stabdo labiau. O jei važiuoja toliau tai ir sukasi. Taip sakant skriestuvo principu veikia. Viena koja stovi vietoj, o kita juda, gaunasi apskritimas.

Re: Keisti pojuciai stabdant ir pradedant vaziuoti

Posted: 2013 04 20 , 17:00
by Raime
danutes_fordas wrote:Galbūt kas nors iš jūsų galėtų paaiškinti man techniškai, dar kol kas nesuprantančiam, kaip stabdžių disko problema gali įtakoti tam tikrą vairo pasisukimą į dešinę stabdant? Ačiū dar kart.
Galiu tau pasakyti tik tiek kad jei viena puse stabdo o kitoj pusej sakykim stabdziai uzsikirte ir jie visai nestabdo arba stabdo labai silpnai tai gali stabdimo metu kazkiek tai traukti masina i viena ar kyta puse.Bet jei vaziuojant didesniu greiciu kaip tu rasei tau stabdimo metu jauciasi virpesiei per vaira tai tavo stabdziu diskai susikraipe ir todel jauti musyma per vaira,toliau jei tau stabdant ir pradedant vaziuoti kaip tu rasai " Tada pradejus vaziuoti po sustojimo jauciasi kitas jausmas: atrodo lyg atsistato ratas i vieta is kurios buvo isjudejes stabdymo metu " tai cia bus salinbloku ar vairo traukiu kalte,varyk geram meistriukui ir jis tikrai ras beda nes cia vaziuokles kalte,man taip buvo kai buvo isplyse salinblokai

Re: Keisti pojuciai stabdant ir pradedant vaziuoti

Posted: 2013 04 20 , 17:02
by danutes_fordas
Lend wrote:Vienas stabdo labiau, kitas mažiau, tas kuris mažiau stabdo važiuoja toliau nei tas kuris stabdo labiau. O jei važiuoja toliau tai ir sukasi. Taip sakant skriestuvo principu veikia. Viena koja stovi vietoj, o kita juda, gaunasi apskritimas.
Tokiu atveju turbūt reikėtų pasikeisti ir stabdžių kaladėles?

Nuėmus dešinį ratą ir apžiūrėjęs stabdžių kaladėles meistras patarė jas pasikeisti, bet kadangi įvertinom, jog jų turėtų užtekti bent 10 tūks. km. - atsisakėm.

Re: Keisti pojuciai stabdant ir pradedant vaziuoti

Posted: 2013 04 20 , 18:56
by Lend
Nu yra klausimas ar vienas stabdo per daug ar kitas per mažai. Kitaip tariant jei 10 tūkst km turėjusios tarnauti kaladėlės vieno rato susidėvėjo nepravažiavus tiek - reikia jas keistis ir žiūrėti dėl ko jos susidėvėjo greičiau. Taip sakant patį atleidimo stabdžio mechanizmą tikrinti, nes gali būti, kad kaladėlės neatšoka nuo disko net ir atleidus stabdžio pedalą.
Kitu atveju, jei atėjus laikui keisti kaladėles viena susidėvėjusi tiek kiek reikia, o kita kaip nauja atrodo, tai tos kai naujos keisti nereikia bet tikrinti kodėl ji nesiliečia prie disko - būtinai.
Kitaip tariant reikia žiūrėti du dalykus:
Diskas pats ar nestovi kreivai/nėra deformuotas ar kitaip kreivas.
Stabdžių sistemos paslankumas.

Jei nejuda gali būti paprasčiausias užstrigimas (96 mašinoj statyčiau už tai) dėl nepakankamai suteptų varžtų. Kitu atveju reikia žiūrėti kaip visa hidraulika veikia.