Mk2 TD Dirzu keitimas - degimo reguliavimas

Skimas

Mk2 TD Dirzu keitimas - degimo reguliavimas

Post by Skimas »

Rusu kalba:

degimo_reguliavimas.doc - 2.1 Mb

tingiu versti - pradejau, gal kada pabaigsiu.

Keli pastebejimai tam aprasymui.

Alkuniniam fiksuoti nuimti kondicionieriaus siurblio nereikia, galimaprieiti prie zagluskes nesunkiai, ant prailgintojo uzdejus 10 galvute, atsisuka.
Paskirstymo velenas patogiau nustatomas su 5 mm storio plokstele (pas mane 5.2mm - uzspraudziu, nereikia kaisioti ploksteliu :))


Jei reikia tik nustatyti/patikrinti degima, dazniausiai uztenka nuimti tik vairo stiprintuva ir jo skiva nuo dyz.siurblio. Tada splintuojame siurbli, atlaisviname skivo varztus prasukame uzdeja rakta ant alkuninio truputi atgal tiek kiek leidzia varztu ispjovos ant siurblio, isukame spec.varzta alkuninio splintavimui (randasi po stiprintuvu, tokia skyle kondiskes tvirtinime) ir pasukame alkunini, kol atsirems i splinta, uzsukame siurblio skivo varztus. nusukame variklio dangteli ir su 5 mm. liniuote patikriname ar gera stovi paskirstymo velenelis - jei gerai - degimas nustatytas gerai. jei paskirstymo velenelis stovi netiksliai - teks pavargti ir daug nuardyti (nuimti variklio atrama, disrzus, kad prieitumete prie paskirstymo velenelio ir ji galetumete atreguliuoti - tada faktiskai reikes vadovautis visu aprasymu - kuris pateiktas rusu kalba (arba atlenkti truputi virsutine apsauga, atsegus du virsutinius uzraktus ir atlaisvinti varzta laikanti paskirstymo velenelio skiva - bet uz pasekmes - negarantuoju, nes nelabai matosi kas ir kaip).

Jei kazkur suklydau - sakykite, nes rasau ekspromtu :).

Tiesa viskas daroma saltam varikliu.
User avatar
Algis
Garbės narys
Posts: 2136
Joined: 2009 08 18 , 21:49
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIII
Gamybos metai: 2001
Variklis: 2,0 l Duratec
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Universalas
Spalva: Mėlyna
Vairuoja nuo: 1983
Location: Jurbarkas
Contact:

Re: Mk2 TD Dirzu keitimas - degimo reguliavimas

Post by Algis »

Su kaisciais pagauni tik pirma cilindra o degima dar reikia koreguoti.Jeigu degimas geras kuriasi is puse apsisukimo.
Raime
Moderatorius
Posts: 2517
Joined: 2010 07 02 , 10:32
Vardas/Pavardė:: Raime
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIII
Gamybos metai: 2001
Variklis: 2,0 l Duratorq TD
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Hečbekas
Spalva: Pilka
Vairuoja nuo: 1991
Location: Panevėžys
Contact:

Re: Mk2 TD Dirzu keitimas - degimo reguliavimas

Post by Raime »

as taip isivaizduoju kad man degyma reguliuoti reikia,pas mane salta varykli kuriant visada pasukti ant starterio reikia o siltas varyklis kaip kada kuriasi,kartais is puse apsisukymo o kartais ir ilgiau pasukti reikia :?
MK1 1995m 1.8 l B/D melina (parduota)
MK2 1998m 1.8 l TD pilka (atiduota tevukui)
MK3 2001m 2.0 l TDDI pilka (mano)
Skimas

Re: Mk2 TD Dirzu keitimas - degimo reguliavimas

Post by Skimas »

Algis wrote:Su kaisciais pagauni tik pirma cilindra o degima dar reikia koreguoti.Jeigu degimas geras kuriasi is puse apsisukimo.
Siurbli nustatineji su indikatoriumi ar yra kitas paprastesnis-prieinamesnis budas eiliniam vairuorojui :D
User avatar
Algis
Garbės narys
Posts: 2136
Joined: 2009 08 18 , 21:49
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIII
Gamybos metai: 2001
Variklis: 2,0 l Duratec
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Universalas
Spalva: Mėlyna
Vairuoja nuo: 1983
Location: Jurbarkas
Contact:

Re: Mk2 TD Dirzu keitimas - degimo reguliavimas

Post by Algis »

Taip yra,per svirpli.Tikriausiai zinai kad 1.8 dyzeliai ejo i kelis modelius,be turbinu ejo boschai su lucai.Visu siu varikliu velenu ir skriemuliu nustatymas tas pats nors degimo kampas kitas.Mondeo atveju degima koreguoja kompas per svirpli hidrauliniu budu (suspausta salerka). Informacija kompas renka is purkstuko,oro matuoklio,gazo padeties,veleno nuskaitymo,temperaturos datciko.Gazo padeties reostata reguliuoji ir degimas keiciasi.Jeigu kuris nors datcikas grybauja kampas keiciasi.Netgi kampas keiciasi nuo siurblio dantyto dirzo(skirtingu firmu).Jei degimas geras dyzelis vedasi vienodai gerai ir prie 500 apsisukimu ir prie 850.Be elektronikos sie siurbliai irgi sekmingai dirba tik degima reikia perstatyti per puse dancio kaip ant seno modelio.Tikriause dar zinai kad ant siurblio velenelio ir flanso nera sponkes,kas garantuoja kad jis nebuvo nuimtas ir nepastatytas i vieta.Tai va pastacius ant stiftu ir gaunasi kad kartais kurenasi o kartais ne.
papkis

Re: Mk2 TD Dirzu keitimas - degimo reguliavimas

Post by papkis »

tai per svirply kaip ten jis koreguojasi
Skimas

Re: Mk2 TD Dirzu keitimas - degimo reguliavimas

Post by Skimas »

Algis wrote:Taip yra,per svirpli.Tikriausiai zinai kad 1.8 dyzeliai ejo i kelis modelius,be turbinu ejo boschai su lucai.Visu siu varikliu velenu ir skriemuliu nustatymas tas pats nors degimo kampas kitas.Mondeo atveju degima koreguoja kompas per svirpli hidrauliniu budu (suspausta salerka). Informacija kompas renka is purkstuko,oro matuoklio,gazo padeties,veleno nuskaitymo,temperaturos datciko.Gazo padeties reostata reguliuoji ir degimas keiciasi.Jeigu kuris nors datcikas grybauja kampas keiciasi.Netgi kampas keiciasi nuo siurblio dantyto dirzo(skirtingu firmu).Jei degimas geras dyzelis vedasi vienodai gerai ir prie 500 apsisukimu ir prie 850.Be elektronikos sie siurbliai irgi sekmingai dirba tik degima reikia perstatyti per puse dancio kaip ant seno modelio.Tikriause dar zinai kad ant siurblio velenelio ir flanso nera sponkes,kas garantuoja kad jis nebuvo nuimtas ir nepastatytas i vieta.Tai va pastacius ant stiftu ir gaunasi kad kartais kurenasi o kartais ne.
Tai va ir buna beda, kad elektronika retai gera buna. MAF keisti per brangus malonumas, kiti davikliai galvoju veikia normalei. Kadangi didziausia itaka uzkurus daro "padsosas" tai ji ir atjungiau, kuro sanaudos normalizavosi (itariu blogas MAF, nes kitus davikliu patikrinau, isskyrus alkuninio padeties ir forsunkes daviklius - tik varza pamatavau - lyg ir geri, neturiu kaip pamatuoti dazni, bus laiko prisijungsiu diagnostika - pasiziuresiu ka ji rodo, dabar neaktulu, kuriasi, sanaudos apie 7l, o iki salciu dar daug laiko :D

O kaip nusistatyti degima imeciau, nes buvo norinciu. O uz konkrecia pagalba buciau dekingas. Taip suprantu jei atjungsiu visa elektronika lucas siurbli reikia paankstinti per puse danties. Tik ar reikia atjungti ir svirpli tokiu atveju, ar ji galima palikti, nes norejau prijungti dioda ir paziureti kada junginejasi jis ir ar keicia poliariskuma.
Raime
Moderatorius
Posts: 2517
Joined: 2010 07 02 , 10:32
Vardas/Pavardė:: Raime
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIII
Gamybos metai: 2001
Variklis: 2,0 l Duratorq TD
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Hečbekas
Spalva: Pilka
Vairuoja nuo: 1991
Location: Panevėžys
Contact:

Re: Mk2 TD Dirzu keitimas - degimo reguliavimas

Post by Raime »

Jo,snekat tokiom aukstom materijom.Teisybe pasakius nieko nesusigaudau is jusu kalbu :D
MK1 1995m 1.8 l B/D melina (parduota)
MK2 1998m 1.8 l TD pilka (atiduota tevukui)
MK3 2001m 2.0 l TDDI pilka (mano)
User avatar
Algis
Garbės narys
Posts: 2136
Joined: 2009 08 18 , 21:49
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIII
Gamybos metai: 2001
Variklis: 2,0 l Duratec
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Universalas
Spalva: Mėlyna
Vairuoja nuo: 1983
Location: Jurbarkas
Contact:

Re: Mk2 TD Dirzu keitimas - degimo reguliavimas

Post by Algis »

Skimas wrote:
Algis wrote:Taip yra,per svirpli.Tikriausiai zinai kad 1.8 dyzeliai ejo i kelis modelius,be turbinu ejo boschai su lucai.Visu siu varikliu velenu ir skriemuliu nustatymas tas pats nors degimo kampas kitas.Mondeo atveju degima koreguoja kompas per svirpli hidrauliniu budu (suspausta salerka). Informacija kompas renka is purkstuko,oro matuoklio,gazo padeties,veleno nuskaitymo,temperaturos datciko.Gazo padeties reostata reguliuoji ir degimas keiciasi.Jeigu kuris nors datcikas grybauja kampas keiciasi.Netgi kampas keiciasi nuo siurblio dantyto dirzo(skirtingu firmu).Jei degimas geras dyzelis vedasi vienodai gerai ir prie 500 apsisukimu ir prie 850.Be elektronikos sie siurbliai irgi sekmingai dirba tik degima reikia perstatyti per puse dancio kaip ant seno modelio.Tikriause dar zinai kad ant siurblio velenelio ir flanso nera sponkes,kas garantuoja kad jis nebuvo nuimtas ir nepastatytas i vieta.Tai va pastacius ant stiftu ir gaunasi kad kartais kurenasi o kartais ne.
Tai va ir buna beda, kad elektronika retai gera buna. MAF keisti per brangus malonumas, kiti davikliai galvoju veikia normalei. Kadangi didziausia itaka uzkurus daro "padsosas" tai ji ir atjungiau, kuro sanaudos normalizavosi (itariu blogas MAF, nes kitus davikliu patikrinau, isskyrus alkuninio padeties ir forsunkes daviklius - tik varza pamatavau - lyg ir geri, neturiu kaip pamatuoti dazni, bus laiko prisijungsiu diagnostika - pasiziuresiu ka ji rodo, dabar neaktulu, kuriasi, sanaudos apie 7l, o iki salciu dar daug laiko :D

O kaip nusistatyti degima imeciau, nes buvo norinciu. O uz konkrecia pagalba buciau dekingas. Taip suprantu jei atjungsiu visa elektronika lucas siurbli reikia paankstinti per puse danties. Tik ar reikia atjungti ir svirpli tokiu atveju, ar ji galima palikti, nes norejau prijungti dioda ir paziureti kada junginejasi jis ir ar keicia poliariskuma.
Atjungus elektronika reikia velinti,statomas degimas kaip siurbliams be elektronikos senesniu metu.
Skimas

Re: Mk2 TD Dirzu keitimas - degimo reguliavimas

Post by Skimas »

Atjungus elektronika reikia velinti,statomas degimas kaip siurbliams be elektronikos senesniu metu.[/quote]

O kaip su svirpliu?
Raime
Moderatorius
Posts: 2517
Joined: 2010 07 02 , 10:32
Vardas/Pavardė:: Raime
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIII
Gamybos metai: 2001
Variklis: 2,0 l Duratorq TD
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Hečbekas
Spalva: Pilka
Vairuoja nuo: 1991
Location: Panevėžys
Contact:

Re: Mk2 TD Dirzu keitimas - degimo reguliavimas

Post by Raime »

Skimai,vaziuok i GM manau susitykus Algi jums butu ka veikti tenai :D
MK1 1995m 1.8 l B/D melina (parduota)
MK2 1998m 1.8 l TD pilka (atiduota tevukui)
MK3 2001m 2.0 l TDDI pilka (mano)
papkis

Re: Mk2 TD Dirzu keitimas - degimo reguliavimas

Post by papkis »

algi kokius sksaicius statai ant indikatoriaus kai nustatineji? ar tu kitokiu budu dar darai
User avatar
Algis
Garbės narys
Posts: 2136
Joined: 2009 08 18 , 21:49
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIII
Gamybos metai: 2001
Variklis: 2,0 l Duratec
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Universalas
Spalva: Mėlyna
Vairuoja nuo: 1983
Location: Jurbarkas
Contact:

Re: Mk2 TD Dirzu keitimas - degimo reguliavimas

Post by Algis »

Skimas wrote:Atjungus elektronika reikia velinti,statomas degimas kaip siurbliams be elektronikos senesniu metu.
O kaip su svirpliu?[/quote]
Svirplys jau nereikalingas,norint kad vestusi is puses apsisukimo reikia statyti siurbliuka.Kai busiu garaze nufotkinsiu.
User avatar
Algis
Garbės narys
Posts: 2136
Joined: 2009 08 18 , 21:49
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIII
Gamybos metai: 2001
Variklis: 2,0 l Duratec
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Universalas
Spalva: Mėlyna
Vairuoja nuo: 1983
Location: Jurbarkas
Contact:

Re: Mk2 TD Dirzu keitimas - degimo reguliavimas

Post by Algis »

papkis wrote:algi kokius sksaicius statai ant indikatoriaus kai nustatineji? ar tu kitokiu budu dar darai
Neturiu jokio indikatoriaus.Gera minti davei reiks pasidometi kazkur kompe turiu nuotrauka.
Last edited by Algis on 2012 04 25 , 21:05, edited 1 time in total.
papkis

Re: Mk2 TD Dirzu keitimas - degimo reguliavimas

Post by papkis »

tai kaip per svirpli galima nustatyti tiksliai siurbli , ir dar toks klausimas kas reguliuojasi su reguliatoriumi kuro kur ant siurblio kai turba veikia , nes vienur jis isuktas kitur issuktas
Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests