davikliu parametrai

Post Reply
velnys007

davikliu parametrai

Post by velnys007 »

sveiki gal yra zinanciu is kur galetu gaut davikliu parametru na pavizdziui TPS kokie turetu but ant laisvu apsuku kokie ant atidarytos padieties, kokie parametrai MAP daviklio , temperaturos davikliu, gal kas turit tokios informacijos? arba zinot iskur gauti?
donatas_s

Re: davikliu parametrai

Post by donatas_s »

Autodata programoje berods jūsu norimi duomenys pateikiami.
velnys007

Re: davikliu parametrai

Post by velnys007 »

nu zinau kad yra gal dar kokiu tai saltiniu yra, neitinka man autodata. pavizdziui autodata rodo ant mk3 mondeo benzino droselio sklende kai uzdaryta 3200 omu pamatavus ant automobilio visiskai nesutampa . matuojant voltus rodo apie 0,98 aisku voltu nera autodatoj parasyta. taigi ieskau pirkt daviklio issiaiskinu kad daviklis tinka netik mondeo bet ir ...
Model Description
L
Engine Code
Engine Description

FORD
Cougar (1998->2001)
2.0
EDBA
Petrol, 16 Valves, 128 BHP

FORD
Fiesta Mk4 (1995->2002)
1.25
DHA/B/C/D/E/F/G
Petrol, 16 Valves, 74 BHP

FORD
Fiesta Mk4 (1995->2002)
1.6
L1T/L
Petrol, 16 Valves, 102 BHP

FORD
Fiesta Mk5 (2002->2008)
1.25
FUJA/B
Petrol, 16 Valves, 75 BHP

FORD
Fiesta Mk5 (2002->2008)
1.3
A9JA,B
Petrol, 8 Valves, 69 BHP

FORD
Focus Mk1 (1998->2005)
1.4
FXDA/B/C/D
Petrol, 16 Valves, 74 BHP

FORD
Focus Mk1 (1998->2005)
1.6
FYDA/B/C/D
Petrol, 16 Valves, 99 BHP

FORD
Focus Mk1 (1998->2005)
1.8
EYDB/C/D/E/F
Petrol, 16 Valves, 113 BHP

FORD
Focus Mk1 (1998->2005)
2.0
EDDB/C/D/F
Petrol, 16 Valves, 129 BHP

FORD
Focus Mk2 (2005->)
1.6
HWDA/B
Petrol, 16 Valves, 99 BHP

FORD
Focus ST170 Mk1 (1998->2005)
2.0
ALDA
Petrol, 16 Valves, 171 BHP

FORD
KA (1996->2008)
1.3
Endura-E
Petrol, 8 Valves, 59 BHP

FORD
KA (1996->2008)
1.3
Duratec
Petrol, 8 Valves, 69 BHP

FORD
KA SportKa (1996->2008)
1.6
CDB,C
Petrol, 8 Valves, 94 BHP

FORD
KA StreetKa (1996->2008)
1.6
CDRA,B
Petrol, 8 Valves, 94 BHP

FORD
Maverick Mk2 (2001->2004)
2.0

Petrol, 16 Valves, 122 BHP

FORD
Mondeo Mk2 (1996->2000)
1.6
L1L
Petrol, 16 Valves, 94 BHP

FORD
Mondeo Mk2 (1996->2000)
1.8
RKF/H/J/K
Petrol, 16 Valves, 113 BHP

FORD
Mondeo Mk2 (1996->2000)
2.0
NGA/B/C/D
Petrol, 16 Valves, 128 BHP

FORD
Mondeo Mk2 (1996->2000)
2.5
SEA/B/C
Petrol, 24 Valves, 168 BHP

FORD
Mondeo Mk3 (2000->2007)
1.8
CHBA/B
Petrol, 16 Valves, 123 BHP

FORD
Mondeo Mk3 (2000->2007)
1.8
CFBA
Petrol, 16 Valves, 129 BHP

FORD
Mondeo Mk3 (2000->2007)
2.0
CJBA/B
Petrol, 16 Valves, 143 BHP

FORD
Mondeo Mk3 (2000->2007)
2.5
LCBD
Petrol, 24 Valves, 168 BHP

FORD
Mondeo Estate Mk2 (1996->2000)
1.6
L1L
Petrol, 16 Valves, 94 BHP

FORD
Mondeo Estate Mk2 (1996->2000)
1.8
RKF/H/J/K
Petrol, 16 Valves, 113 BHP

FORD
Mondeo Estate Mk2 (1996->2000)
2.0
NGA/B/C/D
Petrol, 16 Valves, 128 BHP

FORD
Mondeo Estate Mk3 (2000->2007)
1.8
CHBA/B
Petrol, 16 Valves, 123 BHP

FORD
Mondeo Estate Mk3 (2000->2007)
2.0
CJBA/B
Petrol, 16 Valves, 143 BHP

FORD
Mondeo Hatchback / Saloon Mk2 (1996->2000)
1.6
L1J
Petrol, 16 Valves, 89 BHP

FORD
Mondeo ST200 Mk2 (1996->2000)
2.5
SGA
Petrol, 24 Valves, 202 BHP

FORD
Puma (1997->2001)
1.6
L1W
Petrol, 16 Valves, 101 BHP

FORD LCV
Transit Connect T200 (2002->)
1.8
EYPA/B
Petrol, 16 Valves, 114 BHP

FORD LCV
Transit Connect T200 Dual Fuel (2002->)
1.8
EYPA/C
Petrol / LPG, 16 Valves, 113 BHP

FORD LCV
Transit Connect T210 (2002->)
1.8
EYPA/B

imam mondeo mk2 pagal autodata droselio sklende kai uzdaryta 0.7volto
fokus mk1 pagal autodatai kai droselis uzdarytas 0.8 volto ta kaip istikruju turi but?
Lend
Dalyvis
Posts: 563
Joined: 2012 12 20 , 14:14
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIII
Gamybos metai: 2002
Variklis: 2,2 l Duratorq TD
Kuro tipas: Benzinas/dujos
Kėbulo tipas: Hečbekas
Spalva: Sidabrinė
Vairuoja nuo: 2011
Location: Vilnius
Contact:

Re: davikliu parametrai

Post by Lend »

Visai žalias esu, juolab elektronikoj, bet ar nebus čia taip, kad bėdą matai kur jos nėra?
Ta pati detalė tinka visiem šiem automobiliam su tom pačiom varžom, bet jei į varžas viena mašina paduoda didesnę įtampa nei kita tai rezultate po varžų įtampos ir liks didesnės. Ar aš nusišnekėjau?
Beje, kadangi spėju bandai spręst šokinėjančių apsukų bėdą riedant laisvomis ir šiaip turbūt variklio pasipurtymą stovint ant laisvo noriu paklaust ar tikrinai savo MAF daviklį? Ar nebus jis tik apsinešęs visas?
velnys007

Re: davikliu parametrai

Post by velnys007 »

pagal ta pacia autodata raso kad i tuos modelius automobiliu paduodami 5 voltai visus vienodai, cia toks kaip standartas dauguma automobiliu i daviklius yra paduodami 5 v , gal jusu mintyje ir yra tiesos, gal as nusisneku, na bet faktas kad i tu automobiliu i ta pati davikli paduodami tie patis 5v , gal cia kaskaip surista su kitais davikliai yra, tu kitu davikliu ytampa ar srove , mano dabar didziausias noras yra patikrint ta TPS bet kad man nesutampa tai kaip ir neaaisku ar geras jis ar ne, esu vaziaves pas keleta meistru, tai jie irgi kaip ir nezino kaip turi buti , nesuprantu kaip jie taiso tas masinas, pas mane tikrinant su kompu jokiu klaidu nemeta,
na taip man riedant paplaukioja apsukos kartais net uzgesta sustojus siek tiek netolygiai dirba, bet buna kad uzeina ir gerai dirba na bet cia tik prie vieno sviesaforo gerai prie kitu dvieju negerai. del maf tai pats matau turi mk3 benzina pabandyk atsidares kapota jy surast , y tokius modelius kaip mk3 1.8 - 2.0 (na turbut dar ir kitokius ) yra montuojamas MAP esu pakeites jy nauju is parduotuves.
Lend
Dalyvis
Posts: 563
Joined: 2012 12 20 , 14:14
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIII
Gamybos metai: 2002
Variklis: 2,2 l Duratorq TD
Kuro tipas: Benzinas/dujos
Kėbulo tipas: Hečbekas
Spalva: Sidabrinė
Vairuoja nuo: 2011
Location: Vilnius
Contact:

Re: davikliu parametrai

Post by Lend »

Gerai dabar darosi man jau įdomų, čiuju skerstą mašiną nusipirkau :D
MAP sensorius stovi ant įsiurbimo kolektoriaus iš priekio žiūrint dešinėj pusėj, apačioj giliai, ane? Nes aš va dar vakar žiūrėjau kas pas mane po kapotu darosi tai yra dar vienas daviklis tarp oro filtro ir įsiurbimo kolektoriaus. Po šlangutėm durnai įkištas. Galvojau fiške jo ištraukt, aptikrint ar be jo kas nors keičiasi variklio darba bet neina pasiekt šlangų netraukiant, o šlangų traukt nenoriu nes ziplocku po ranka neturėjau, kad vėl jas surišt.

Pas mane matai bėdos tokios pat kaip pas tave, gal ne tiek ekstremalios nes užgest šiaip sustojus tai neužgęsta, parkuojantis kartais būna, kai ir šiaip mažom apsukom važiuoji dar sankabą įmini gazą atleides nu ir nukrenta tiek kad užgęsta. Nu ir CH išmetime didelis ant laisvų.

Vakar beguglindamas talkford.com forume radau, kad anglai tokias bėdas sprendžia žaisdami su akceleratorium. Ten tipo yra kažkoks varžtukas, kurį pasukus galima pareguliuot laisvas apsukas (padidint, mažint nelabai), ir pakėlus iki 800 +-50 išsisprendžia jiems bėdos. Pas mane kadangi laisvom 820 rpm laiko tai spėju ankstesnis savininkas jau tai darė, gal dėl to ir negęstu prie kas penkto šviesoforo, bet vistiek sustot nemalonu nes kratos ir purtos kai belarusas laukuos.

Aš ką sau įtariu tai arba oro padavimas dėl oro srauto matuoklio(-ų ?) (bet neaišku kodėl tik vienam cilindre dujų neišeina sureguliuot)
Vožtuvus (bet kompresija kai žiūrėjau paskutinį kart lyg ir gera buvo. Neprisimenu tik ar nebuvo susivėlinus lyginant su kitais trim)
Arba įsiurbimo kolektoriuj tos sklendės kur visiem lūžta ir gadina variklius. Tiksliau, kad viena užsikirtus ir atsidaro tik kai oro srautas didesnis (pvz duodant gazo)

Tiesa reiktų pažymėt, kad visos mano bėdos daugiau mažiau jaučiasi tik ant dujų dirbant. Kai įjungtas benzas tai gali prikibt prie vieno kito pirstelėjimo ne vietoj bet šiaip stabiliai tyliai ir gražiai dirba. Tai dar vienas smūgis per visas mano teorijas :/
Nors aišku klausimas jei apsukos būtų gamyklinės 750+-50 ar viskas dirbtų taip pat gražiai.

Žodžiu per savaitgalį pasinagrinėsiu, gal pagaliau kokia teoriją patvirtint išeis...
velnys007

Re: davikliu parametrai

Post by velnys007 »

MAP, tai stovi ten kaip ir aprasiai , bet tarp droselio sklendes ir oro filtro jokio daviklio nepastebejau na apsukos pas mane apie 750rpm, tu sklendziu isiurbimo kolektoriuje net nera pas mane, ir jos cia nie prie ko jei butu jos tai vistiek tas pats butu manau, nes seniau viskas buvo man gerai kad ir nebuvo ju, tik va viena ryta neuzvedziau ziema del nusilpusio akumukiatoriaus ir prasidejo
Lend
Dalyvis
Posts: 563
Joined: 2012 12 20 , 14:14
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIII
Gamybos metai: 2002
Variklis: 2,2 l Duratorq TD
Kuro tipas: Benzinas/dujos
Kėbulo tipas: Hečbekas
Spalva: Sidabrinė
Vairuoja nuo: 2011
Location: Vilnius
Contact:

Re: davikliu parametrai

Post by Lend »

Tai vat ir sakau, kad jis ten gan tupai įdėtas yra. Daugumoj mašinu, kiek teke matyt tai jis iš tos žarnos į viršų kyšo, o pas mane fyškė matosi, kad yra kažkokia bet ji iš šono įkalta, nuo lango pusės žiūrint matosi.
Apsukas iš paprasto tachometro žiūri ar per skydelio test režimą kur skaitmeninis yra? Jis biški tikslesnis atrodo, juolab, kad ciferblatas biški tupas forduose.
Dėl tų sklendžių tai aš nesakau, kad su jom būtų geriau, tiesiog kadangi pas mane visa bėda kyla tik vienam cilindre galvoju, kad ji gali būti užsikirtusi ir oras į 4 cilindrą nepatenka, kol nespaudi gazo. Logiškai mastant ji esant laisvoms apsukoms atsidariusi mažiau (arba išvis neatsidariusi jei stringa), o spaudžiant gazą ir traukai oro sustiprėjus išsijudina ir atsidaro. Šiaip ar taip planuose man jas išsipjaut kol į variklį nesubyrėjo tai sužinosiu greitu metu ar dėl jų čia viskas.

O tai, kad tu dėl akumo neužsivedei kelia klausimą ar pas dujininkus reguliuotis buvai nuvykęs? Nes jei ne tai gal tau tiesiog dujų kompo parametrai visi nušalo ir iškrito. Kitoj temoj rašei apie vieną apsilankymą ir kad dar antras laukia, klausimas ar jis tebelaukia ar jau buvai?

P.S. Gal netyčia beieškodamas techinių parametrų radai kokie mūsų mašinoj pasiekiami per obd2 jungtį?
velnys007

Re: davikliu parametrai

Post by velnys007 »

per paprasta tahometra ziuriu, specialiai nesu lygines , seip per ta ekraniuka ziurint tai kad ir atrodo variklis tolygiai dirba bet apsukos vietoje nestovi juda truputi . o iskur tu zinai kad pas tave beda 4 cilindre kaip patikrinai? buvau pas dujininka ziurejo nebuvo duju parametrai nusoke. truputi paliesino misini bet tuoj uzsidege lempute del lieso misinio tai teko ir vel pariebint nu zodziu viskas gerai buvo.
buvau ten kur rasiau apsilankes nieko jis man nebepadare tas pats ir dujas reguliavo ir prie kompo buvo prisijunges na turi jis laida kaskoki adapteri bet nieko sake negali padet viskas kaip ir gerai na klaidu nera o kokie tie butent davikliu parametrai turi but neaisku .
atsiprasau , paskutinio klausimo esmes nesupratau?
Lend
Dalyvis
Posts: 563
Joined: 2012 12 20 , 14:14
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIII
Gamybos metai: 2002
Variklis: 2,2 l Duratorq TD
Kuro tipas: Benzinas/dujos
Kėbulo tipas: Hečbekas
Spalva: Sidabrinė
Vairuoja nuo: 2011
Location: Vilnius
Contact:

Re: davikliu parametrai

Post by Lend »

Vienas dalykas tai reguliuojant 4 cilindrą niekaip nepavyksta jo normaliai nustatyt. O jeii išvis jį atjungi mašina dirba taip gražiai ir tokias emisijas skleidžia, kad technikinę praeit galėčiau. Bet kurį kitą atjungus variklis iškart springt pradeda, o vat šitą atjungus tik geriau jam nuo to. Tai peršasi mintis, kad pas mane missfirina, klausimas tik dėl ko ir kodėl tik ant laisvų apsukų.

Kur jungtis po vairu yra, įdomu per ją prisijungus, ką galima pažiūrėt. Kitaip tariant ant kokių prietaisu po kapotu yra davikliai sudėti. Tikrai žinau, kad lambda ir oro srautą galima tikrint, bet įdomu, kokių dar ten navarotų yra.

Šiaip iš smalsumo - o tu pats išėmei vožtuvus iš kolektoriaus ar pardavėjas sakė, kad ten jų nebėr?
velnys007

Re: davikliu parametrai

Post by velnys007 »

pardavejas nieko nesake kai pirkau nezinojau kad ten yra isvis jie , kai prasidejo bedos su apsukom pradejau dometis, ardziau tikejaus gal ka rasiu del apsuku plaukiojimo . o del matimo tai va dar tas TPS matomas , greitis yra matomas, apsukos . pvz kaip veleno padieties davikliu tai nemate, gal ir neimanoma ju matyt net nezinau gal kokios atskiros yrangos reik, laisvu apsuku daciko nemate,gal su kaskokia tai yranga, profesionalesne daugiau galetu kaska padaryt pagrinde tai va jei yra klaidu mate ir jas trint gali
Lend
Dalyvis
Posts: 563
Joined: 2012 12 20 , 14:14
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIII
Gamybos metai: 2002
Variklis: 2,2 l Duratorq TD
Kuro tipas: Benzinas/dujos
Kėbulo tipas: Hečbekas
Spalva: Sidabrinė
Vairuoja nuo: 2011
Location: Vilnius
Contact:

Re: davikliu parametrai

Post by Lend »

Nu vo, šian kompiuterinę diagnostika fordukas apturėjo, tik kad rezultatai nelabai džiugina :/ Patvirtino, kad 4 cilindre bėda (p0304 klaidą metė), ir viskas. Sensorių, kuriuos norėjau pasižiūrėt fordas deja neturi (oro padavimo). Užtat radau, kad lambda zondas antrasis nevisai gerai veikia. Įtampa pagal autodatą jam turėtų būt 0,7-0,8 V o jis nuo 0,02 iki 1,1 šokinėja, nors už jo parodymus kompas kaip ir nepyksta. Klausimas ar gali taip būt dėl to, kad katalizatorius išpjautas.
Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 6 guests