Chip tiuningas – variklio valdymo programos korekcija MK4

samagonas
Dalyvis
Posts: 355
Joined: 2013 03 13 , 18:01
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIII
Gamybos metai: 2001
Variklis: 2,0 l Duratec
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Sedanas
Spalva: Pilka
Location: Kaunas
Contact:

Re: Chip tiuningas – variklio valdymo programos korekcija

Post by samagonas »

Aisku rodo taip pat, nebent purkstuku ar siurblio paramtetrai gali skirtis del paduodamo kuro didesnio kiekio. O cia nori is 85kw tddi ar tdci isspaust tiek???
User avatar
grx
Klubo remėjas
Posts: 231
Joined: 2011 08 17 , 08:33
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIV
Gamybos metai: 2008
Variklis: 2,5 l Duratec V6
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Sedanas
Spalva: Juoda
Vairuoja nuo: 2001
Location: Vilnius
Contact:

Re: Chip tiuningas – variklio valdymo programos korekcija

Post by grx »

sekretar wrote:Noriu paklausti, skaiciau kad raset jog 85 kw ir 103 kw TDCi dvilitriniai varikliai vienodi, tik skiriasi valdymo programa, tai jei 85 kw varikli pacipuotum iki 103 kw tai tarkim veliau jungiant prie kompo ar darant diagnostika, nemetytu ten kazkokiu klaidu? Klausimas butu toks, ar po pacipavimo darant diagnostika viska rodo taip pat kaip ir pries cipavima?
teoriskai sako, kad nesiskiria, praktiskai reiktu dvieju masinu WIN numeriu ir patikrint per detales ar sutampa kodai purkstuku, turbinos, siurblio ir t.t., apie tokia operacija esu girdejes, bet rezultatai nebuvo matuoti ant Dyno stendo, tad nzn ar is tikro ten vietoj 85kw pasidare 103 kw. Serviso kompas akivaizdziai nematys kad buvo kas daryta, nebent giliau kanaisiojantis gal kas ir islystu.
samagonas
Dalyvis
Posts: 355
Joined: 2013 03 13 , 18:01
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIII
Gamybos metai: 2001
Variklis: 2,0 l Duratec
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Sedanas
Spalva: Pilka
Location: Kaunas
Contact:

Re: Chip tiuningas – variklio valdymo programos korekcija

Post by samagonas »

is 96kw tdci max 100-115kw pasidarys nieko neturbinant, nekeiciant turbinu interkuleriu, purksutku , vamzdyno ir etc.
aklasis

Re: Chip tiuningas – variklio valdymo programos korekcija M

Post by aklasis »

toks neapibrėžtumas, kad po tuninimo gali prisidėti tik 4kw už ganėtinai solidžią piniginę sumą nelabai ir motyvuoja kažką daryti.
Kaip su Niutonais - tas pats?
belekas180
Klubo remėjas
Posts: 149
Joined: 2013 02 13 , 18:37
Vardas/Pavardė:: Vytautas
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIII
Gamybos metai: 2001
Variklis: 2,0 l Duratec
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Universalas
Spalva: Sidabrinė
Vairuoja nuo: 2011
Location: Rokiškis
Contact:

Re: Chip tiuningas – variklio valdymo programos korekcija M

Post by belekas180 »

Kokiu tik fruktu nera :? kam gadint variklius su kazkokiais vaikiskais cipais :galvon: jei norit kad masina trauktu tai pirkit st ar galingesniu motoru ir nereiks cia nesamoniu rasinet. Gaila tokiu zmoniu kurie meto pinigus su vaikiskais norais ir dar masina sugadina. :doh:
sekretar

Re: Chip tiuningas – variklio valdymo programos korekcija M

Post by sekretar »

Sitam forume skaiciau, kad 85 kw TDCi ir 103 kw TDCi vienodi varikliai tik valdymo programa kita, tai va jei papultu nusipirkti 85 kw varikliu (kadangi skelbimuose situ daugiau nei su 103 kw), noreciau bent iki 100 kw pakelti, vat ir domiuosi kas kaip, ar imanoma tiek isspausti. Beje maciau, kad yra ir 2,2 varikliu 129 kw berods, ar kam teke turet tokiu varikliu, gal turi jis kokiu pliusu ar minusu?
arturkaa

Re: Chip tiuningas – variklio valdymo programos korekcija M

Post by arturkaa »

belekas180 wrote:Kokiu tik fruktu nera :? kam gadint variklius su kazkokiais vaikiskais cipais :galvon: jei norit kad masina trauktu tai pirkit st ar galingesniu motoru ir nereiks cia nesamoniu rasinet. Gaila tokiu zmoniu kurie meto pinigus su vaikiskais norais ir dar masina sugadina. :doh:
Nereikia galingesniu pirkineti, as pvz savo masinas buvusias cipavau vimotoje(del garantijos) ir tik todel kad sukelti sukimo momenta, kad masina butu truputi astresne pradedant startuoti. O dabartiniu 103kw uztenka tik irgi manau reiktu truputeli Nm sukelti :)
aklasis

Re: Chip tiuningas – variklio valdymo programos korekcija M

Post by aklasis »

truputi grizkim prie temos. niutonu kelimas nekeliant kw?
gal kas zino kaip konkreciai yra itakojamas varklio darbas? ta prasme kas pasikeicia?
arturkaa

Re: Chip tiuningas – variklio valdymo programos korekcija M

Post by arturkaa »

masina staigiau pradeda begetis, na nzn kaip kelia nM be kw nes vimota kartu daro. Seip del pakeltu nM staigiau startuos masina, bet tik vienas minusas - sankaba pastovaus pjovimo (jei pjausi) neatlaikys ;)
aklasis

Re: Chip tiuningas – variklio valdymo programos korekcija M

Post by aklasis »

tai sankaba ir taip kaip suprantu pas mondeikas yra silpnesne vieta (standartine turi laikyti 200 K km., bet klausimas ar pakeisi dar viena?).

bet man siaip idomu paciam - kokie parametrai variklio darbe yra pakeiciami isauginant tik niutonus.
bet ne vien niutonai lemia isibegejima (nes 1.8TDCI turi 20 nM dagiau nei 2.0TDCI, bet begejasi iki 100kmh 1 s leciau).
greiciu dezes konfiguracija ir t.t.

man labiausiai patikes apibudinimas apie arklius ir niutonus

Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you.
Lend
Dalyvis
Posts: 563
Joined: 2012 12 20 , 14:14
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIII
Gamybos metai: 2002
Variklis: 2,2 l Duratorq TD
Kuro tipas: Benzinas/dujos
Kėbulo tipas: Hečbekas
Spalva: Sidabrinė
Vairuoja nuo: 2011
Location: Vilnius
Contact:

Re: Chip tiuningas – variklio valdymo programos korekcija M

Post by Lend »

aklasis wrote: man labiausiai patikes apibudinimas apie arklius ir niutonus

Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you.
Šitas geras :D
Bet šiaip Nm kėlimas nekeliant kW atrodo įmanomas tik keičiant alkūninį. Kažkaip neįsivaizduoju, kad remap'inimas galėtų tik vieną kesiti...
alius99

Re: Chip tiuningas – variklio valdymo programos korekcija

Post by alius99 »

arturkaa wrote:
aklasis wrote:Ok - galios padidinimas yra neblogas reikalas, bet kaip su kuro sąnaudomis? Vimotos DUK apie tai tylu. Forumuose tik keletas prisilietimų prie tokios temos - ale nesikeis.
Tiesa? Mitas?

Be to, kaip tai keičia variklio tarnavimo ilgaamžiškumą/dėvėjimąsi.
Mano buvusiam pasatui buvo atliktas chiptiuningas vimotoje, patenkintas likau. Sumazejo kuro sanaudos, padidejo sukimo momentas, kilovatai. Pravaziuota buvo apie30k km ir jokiu salutiniu efektu neatsirado ;)
mano pazystamas geras dejo ta dezute i galaxy tai po 30k turbina nuejo velniop ir purkstukai !!! o siaip iki gedimu masina raketa buvo ;)
alius99

Re: Chip tiuningas – variklio valdymo programos korekcija M

Post by alius99 »

nzn kiekvienam savo bet jai gamintojas sukure toki varikli ir viskas buvo paskaiciuota pagal gamyklini varianta ! o cipinimimai kuipinimai nereikalingi manau kam tos papyldamos islaidos nori greit palakstyt pirk ford mustang ar dar koki biesa !!! (cia MANO nuomone) jai aplenkt kita masina iseina reikalui esant tai kam dar tas cipas ? ! GREIT VAZIUOSI - LETAI NES !!!
User avatar
Gezatron
Forumo Tėvas
Posts: 3786
Joined: 2007 09 24 , 20:17
Lytis: Vyras
Mondeo karta: Neturiu mondeo
Variklis: 3,0 l Duratec V6
Kuro tipas: Benzinas
Kėbulo tipas: Sedanas
Spalva: Raudona
Location: Utena
Contact:

Re: Chip tiuningas – variklio valdymo programos korekcija M

Post by Gezatron »

kaip tai kam. jei ubagas neyperka turbokompresorinio bendzino normalaus, tai ir cipuoja dyzely. tai irgi tik mano nuomone :) man isvis nesirisa taupymas ir skraidymas :)
Ladorghini Getlohgado 2105 1,3 benzas Geltona Ochros 140km/h
Toyota Tundra 5.7 V8 HEMI Petrol tik 100km/35ltr
alius99

Re: Chip tiuningas – variklio valdymo programos korekcija M

Post by alius99 »

;) neiperka ka audi200 2.2 turbo 1995 brangi mano pirmas auto buvo ne auto o raketa
Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests