2.2 tdci

ferraaris

2.2 tdci

Post by ferraaris »

Sveiki isigijau 175ag 2.2 TDCI su varikliu defektu, isardzius rastas trukes stumoklis. pagal kebula naujo stumoklio kaina 2000 LT jie ejo tik 5menesius nuo 2008-03 iki 2008 08 mano masina patenka i sita tarpa. veliau du metus ejo kitu kodu stumokliai po 700lt. Tai klausimas ar tiks tie pigesni ir koks skirtumas tarp tu stumokliu? nuo kada pradejo gaminti 200ag 2.2 varikli?
Lyro

Re: 2.2 tdci

Post by Lyro »

Koks variklio kodas?? ir parasyk kokie tu detaliu kodai?
ferraaris

Re: 2.2 tdci

Post by ferraaris »

Q4BA1G variklio kodas. Detaliu kodo nepasakysiu, buvau snd Kauno vistoje, tai jie tiesiog mato, kad nuo 2008-08 pasikete stumoklio ir svaistiklio kodas. Pervaziavau daug srotu, internete radau, kad naudojamas Citroeno, pezo 2.2 variklis, stumokliai labai panasus, tik pas mane "duobe" didesne. Sito variklio esminis skirtumas manau zemas suspaudimo laipsnis
User avatar
grx
Klubo remėjas
Posts: 231
Joined: 2011 08 17 , 08:33
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIV
Gamybos metai: 2008
Variklis: 2,5 l Duratec V6
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Sedanas
Spalva: Juoda
Vairuoja nuo: 2001
Location: Vilnius
Contact:

Re: 2.2 tdci

Post by grx »

2.2 200ag atsirado su faceliftu, nuo 2010 pradzios.
ferraaris

Re: 2.2 tdci

Post by ferraaris »

nupirktas naujas stumoklis Kaune autoabc parduotuveje 290lt, gal kam pravers info kur ieskoti
ferraaris

Re: 2.2 tdci

Post by ferraaris »

griztu prie temos del 2.2 variklio remonto, niekur nerandu info, kur butu nurodytos "metkes" karteryje esanciu veleneliu.
devizas

Re: 2.2 tdci

Post by devizas »

Sveiki kolegos. Turiu įsigijęs Ford mondeo MKIV 2.2 tdci 129kw. Buvo darytas variklio remontas, surinktas. Po pravažiuotų 1000km atsirado problema kuriantis. Mašinos kurimas dažnai ryte, bet pastoviai kai pravažiuota nemažas km kiekis, palikta 5val. ir tada sunkiai kuriasi. Starterio sukimosi intervalas apie 7 sekundes ir užsiveda. Variklio darbas tolygus, jokio kalatojimosi, čiaudėjimosi ir t.t. Pravažiuoji, užgesini- pakartotinai vedi, vedasi iškarto be problemų. Ir tokie dalykai kartojasi kasdien, pravažiuota su šia problema apie 10000km. Daryta variklio diagnostika trijose skirtinguose servizuose ir visose tas pats atsakymas- su variklio kuro sistema viskas gerai, jokiu klaidų nemeta ir kada variklis vedasi iškarto, ir tada kai užlaikai puse dienos su sunkiu vedimusi. Taip pat jaučiasi ir kuro sąnaudų padidėjimas, nėra staigus, bet jei važiuoji 150km/h rodo, kad valgo 10ltr., iki problemos atsiradimo 7.5ltr. buvo. Dabar vasara, žvakės atkrenta (tikrinta- visos geros). Kuro filtras keistas. Klausimas buvo iškilę dėl susidariusio oro- viskas gerai "oro butbulų nėra". Vienas meistras iškėlė versiją, kad kompresijos nėra, todėl taip vedasi, bet jei nėra kompresjos, tai tada išvis nesivestų. Tai šią savo litaniją galių tęsti, bet įtariu, kad kas pradėjo skaityti, iki pabaigos neperskaitė, bet šią problemą noriu išspręsti. Kolegos, gal kas yra susidūręs su panašia siutaciją ir kur būtų galima iškoti "sliekų"?
Vidma
Klubo remėjas
Posts: 163
Joined: 2013 02 08 , 13:35
Lytis: Vyras
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Universalas
Spalva: Balta
Vairuoja nuo: 2000
Location: Kaunas
Contact:

Re: 2.2 tdci

Post by Vidma »

pirma sovus mintis kad nuseda kuras pastovejus masinai, bet jei "oro butbulų nėra" kaip ir atkrist sis variantas turetu
User avatar
RaimunGs
Moderatorius/Klubo narys
Posts: 334
Joined: 2010 11 11 , 19:57
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIII
Gamybos metai: 2005
Variklis: 2,5 l Duratec V6
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Hečbekas
Spalva: Pilka
Location: Kaunas
Contact:

Re: 2.2 tdci

Post by RaimunGs »

Man taip buvo su mkIII 2.2 tdci. Bet man kuro sistema kalta buvo :)
MK2, 1.8i, 85kW, sedanas, juodas deimantas (parduota)
MK3, 2.2 TDCI, hachbeckas, pilkas
User avatar
Gezatron
Forumo Tėvas
Posts: 3786
Joined: 2007 09 24 , 20:17
Lytis: Vyras
Mondeo karta: Neturiu mondeo
Variklis: 3,0 l Duratec V6
Kuro tipas: Benzinas
Kėbulo tipas: Sedanas
Spalva: Raudona
Location: Utena
Contact:

Re: 2.2 tdci

Post by Gezatron »

Prasom detaliau apie variklio remona. Kaip buvo pries jy. Kas atsitiko. ka jam dare. Istorija placiai. gal lenciugas prasvaiksciojo wos wos. reik degima ciut ciut pasukt. Juk tai lb lengva padaryt
Ladorghini Getlohgado 2105 1,3 benzas Geltona Ochros 140km/h
Toyota Tundra 5.7 V8 HEMI Petrol tik 100km/35ltr
devizas

Re: 2.2 tdci

Post by devizas »

Variklio remontas buvo daromas dėl trūkusio diržo. Aišku pradžioje nežinojai, kad trūko, darai prasūkimus, viskas ten susimalė ir t.t. tai neieškant naujo arba donoro kito 2.2 variklio, tai variklis buvo tvarkomas iš pagrindų t.y. restauruotas. Iki kada diržas atliko š... reikalą, vedimas, liaudiškai iš pusės abaroto buvo. Dabar iš pusės abaroto būna, kada variklis pašilęs t.y. po sunkiojo vedimo pavažiavus, kad ir 4km. Dėl lenciūgo prasivaikščiojimo? kas tai? nes aš tai ne mechanikas, tik vairuotojas :) o ar degimą ciut ciut pasukt ar galima, nes kiek man vietinai ar apsimeteliai mechanikai sako, kad čia viską valdo automatika ir nieko neprisukinėsi.
O kolega, kuris rašė: Man taip buvo su mkIII 2.2 tdci. Bet man kuro sistema kalta buvo. Kas tokio pas tave buvo ir ką reikėjo daryti?
Pirma sovus mintis kad nuseda kuras pastovejus masinai, bet jei "oro butbulų nėra" kaip ir atkrist sis variantas turetu. Man ir tokius variantus minėjo, bet patikrinus, oro burbulų kaip ir nėra.
Norisi susitvarkyti, bet nesinori varinėti per visus servizus ir kiekvienas ieškotų ir visiems mokėk, geriau vieną kartą nuvažiuoti ir išspręsti problemą. Gal kas žino tada gera variklistą jei niekam panašios situacijos nebuvo?
User avatar
RaimunGs
Moderatorius/Klubo narys
Posts: 334
Joined: 2010 11 11 , 19:57
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIII
Gamybos metai: 2005
Variklis: 2,5 l Duratec V6
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Hečbekas
Spalva: Pilka
Location: Kaunas
Contact:

Re: 2.2 tdci

Post by RaimunGs »

Man buvo pradžioj, kad po 7 sec starterio sukimo užsivesdavo. vėliau iš trečios serijos po 7 sec.. dar vėliau iš 6 serijos sukimo po 5 sec... galiausiai mašina užsikurdavo tik ją užstūmus. pakakdavo kelių metrų ir užsikurdavo. tik užvedus šitaip, kad ir paliekant 1 min padirbt laisvom apsukom, užgesinus variklį ir bandant vėl vest - užsivesdavo iš pusės apsisukimo. pastovėjus mašinai pusdienį ir norint ją užkurt po kokių 6val - vėl visa procedūra iš naujo. o kalti buvo purkštukai. pasirodo pirmas purkštukas buvo kiauras, o sistema pasirodo neužpildo visų purkštukų vienu metu, tai daro eilės tvarka ir kadangi pirmasis buvo kiauras, tai nesukildavo slėgis ir mašina paprasčiausiai kurdavos vos ant vieno cilindro.
MK2, 1.8i, 85kW, sedanas, juodas deimantas (parduota)
MK3, 2.2 TDCI, hachbeckas, pilkas
devizas

Re: 2.2 tdci

Post by devizas »

Mintį dėl purkštukų reikia patikrinti, tik keista, ar praleidau paklausti kai darė diagnostika, ar jos metu negalima pažiūrėti kaip purkštukai dirba. Jei ne, tai teks išsukinėti ir vežti tikrinti. Kokios kainos galimai gali būti purkštukų? Nauja, net nenoriu klausti kainos vieneto, o kaip, jei radus naudota gera?
User avatar
Gezatron
Forumo Tėvas
Posts: 3786
Joined: 2007 09 24 , 20:17
Lytis: Vyras
Mondeo karta: Neturiu mondeo
Variklis: 3,0 l Duratec V6
Kuro tipas: Benzinas
Kėbulo tipas: Sedanas
Spalva: Raudona
Location: Utena
Contact:

Re: 2.2 tdci

Post by Gezatron »

Nu deveta pirkt ka as zinau.. as tik uz restauracija. Vikrus autura tie da proto turi gali txliai pasakyt
Ladorghini Getlohgado 2105 1,3 benzas Geltona Ochros 140km/h
Toyota Tundra 5.7 V8 HEMI Petrol tik 100km/35ltr
User avatar
Liudas
Dalyvis
Posts: 60
Joined: 2013 04 04 , 11:22
Lytis: Vyras
Mondeo karta: Neturiu mondeo
Variklis: 2,0 l Duratec
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Sedanas
Vairuoja nuo: 1999
Location: Kelmė
Contact:

Re: 2.2 tdci

Post by Liudas »

Pirk naujus,mk-4 nera brangus.Mk-3 tai kosmosas.
Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests