Page 2 of 5

Re: MK 5 naujienos

Posted: 2014 11 13 , 18:17
by grx
Kolkas foto daugiau nera, per pristatyma gal daugiau padarysiu.

MKIV gamyba lygtais birzeli nutrauke.

Re: MK 5 naujienos

Posted: 2014 11 30 , 09:23
by Karolukas
http://www.delfi.lt/auto/testai/ford-mo ... d=66527562" onclick="window.open(this.href);return false;

Norėtūsi pamatyt fotografijose ne vien Universalą ir hečbeką, taip pat ir sedaną. :)

Re: MK 5 naujienos

Posted: 2014 11 30 , 09:34
by argri
noriu tokio :ploti: :melstis:

Re: MK 5 naujienos

Posted: 2014 12 01 , 20:41
by grx
teko prasilekt. Lyginant su MKIV, maziau triuksmo is variklio skyriaus, pakabos. Jauciasi kad storesni stiklai. Pakaba geriau duobes surenka, bent jau su R18, tai tikrai. Kazkiek keistai veikia adaptyviniai LED zibintai, noretusi kad trumpos siek tiek auskciau sviestu, o ijungus ilgasias atsiranda du "zuikiai" - taskai lyg taikikliai, kurie laksto, nes reguoja i vairo pasukima kairen desinen bei vaiksto tolyn ir artyn priklausomai nuo greicio. Automatines ilgos sviesos veikia tobulai, i pakeles stulpelius nereguoja, nors jie atspindi sviesa ne ka prasciau nei galiniai auto atsvaitai. Nepavyko normaliai vairo stiprintuvo isbandyt, pats vairas sukasi lengviau nei pas MKIV, noretusi paziuret kaip elgtusi astriau vaziuojant. Varikliui ir dezei jokiu priekistui, puikiai suderinta. Del dinamikos dar sunku pasakyt, panasiai traukia kaip mano 2.2 175 ag, gal kazkiek itakos turi, kad dar tik ~2000 prabegus. Nors mygtuku padetis pasikeite, bet is naujo pratintis nereikejo, daug maz viskas tose paciose vietose, gal kiek veidrodeliu reguliavimas kliuvo, nes pasirinkimas kairio ir desinio veidrodelio pasiekiamas visiskai istiesus ranka iki duru porankio pradzios. Vairuotojo elektrine sedyne turi "isleidimo" funkcija, isjungus varikli atsitraukia siek tiek atgal, kad butu patogiau islipti.

Re: MK 5 naujienos

Posted: 2014 12 01 , 23:54
by Karolukas
grx wrote:teko prasilekt. Lyginant su MKIV, maziau triuksmo is variklio skyriaus, pakabos. Jauciasi kad storesni stiklai. Pakaba geriau duobes surenka, bent jau su R18, tai tikrai. Kazkiek keistai veikia adaptyviniai LED zibintai, noretusi kad trumpos siek tiek auskciau sviestu, o ijungus ilgasias atsiranda du "zuikiai" - taskai lyg taikikliai, kurie laksto, nes reguoja i vairo pasukima kairen desinen bei vaiksto tolyn ir artyn priklausomai nuo greicio. Automatines ilgos sviesos veikia tobulai, i pakeles stulpelius nereguoja, nors jie atspindi sviesa ne ka prasciau nei galiniai auto atsvaitai. Nepavyko normaliai vairo stiprintuvo isbandyt, pats vairas sukasi lengviau nei pas MKIV, noretusi paziuret kaip elgtusi astriau vaziuojant. Varikliui ir dezei jokiu priekistui, puikiai suderinta. Del dinamikos dar sunku pasakyt, panasiai traukia kaip mano 2.2 175 ag, gal kazkiek itakos turi, kad dar tik ~2000 prabegus. Nors mygtuku padetis pasikeite, bet is naujo pratintis nereikejo, daug maz viskas tose paciose vietose, gal kiek veidrodeliu reguliavimas kliuvo, nes pasirinkimas kairio ir desinio veidrodelio pasiekiamas visiskai istiesus ranka iki duru porankio pradzios. Vairuotojo elektrine sedyne turi "isleidimo" funkcija, isjungus varikli atsitraukia siek tiek atgal, kad butu patogiau islipti.
:yes1: :melstis: Klaipėdos salone sakė bus gruodžio mėnesį, tik nebeprisimenu kokią dieną (ar mėnesio pusėj). Reikės po naujų lėkt išbandyt pačiam :D

Re: MK 5 naujienos

Posted: 2014 12 03 , 15:18
by Karolukas
Metų automobilyje Mondeo pateko tarp finalininkų! :D :taip1:
http://www.delfi.lt/auto/metu-automobil ... d=66564940" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: MK 5 naujienos

Posted: 2014 12 19 , 15:20
by redline
Vakar teko paciupineti gyvai MK5, ir ne tik paciupineti, bet ir pravaziuoti apie 30 km.
Zodziu, pasaka ne automobilis!
Pradziai pradesiu nuo to, kas skirias nuo manojo MK4...
Garso izoliacija stipriai pagerejo ( nors ir mk4 nebloga buvo ).
Salono plastiko kokybe zymiai geresne, kieto plastiko praktiskai nera, tiksliau yra bet keli cm tarp apvadu pvz. navigacijos, bet ji ten nieko neitakoja, jokiu virpesiu niekada nebus.
Navigacija ir visa multimedija labai pagerejo lietimui, spalvos sodresnes.
Papildomu funkciju begale... Aisku as vaziavau su pilnai uztaisytu, nzn ko ten dra truksta, panorama stogas, poweshift, oda, xenon, navi, juostos kontrole, veidroduku perspejimai, priekines kliuties automatinis stabdymas, zodziu pilnas farsas.
Powershift... arba jie kazka pakeite, arba suveike tas, jog variklis 2.0 TDCi bet su 180 ag. Nes pries tai teko vazineti su 150 ag. tai man jautesi didelis dezes lagas, o dabar viskas idealiai. Traukos per akis, deze jungia pavaras laaabai svelniai ir laiku. Apie sport padeti dezej net nekalbu, super.
Zodziu tikrai nesitikejau tokios kokybes is Mondeo, drystu teigti, kad ji neperspjauna uz save aukstesne klase BMW5 serija tai tikrai niekuo nenusileidzia!

Re: MK 5 naujienos

Posted: 2015 01 06 , 11:31
by PauliuSS
New Mondeo ST - 2,3L TURBO 350HP :taip1:
Image
Image
Image

Re: MK 5 naujienos

Posted: 2015 01 17 , 23:33
by hann429
PauliuSS wrote:New Mondeo ST - 2,3L TURBO 350HP :taip1:
Image
Image
Image
Tiesiog TOBULA. Isvaizda nereali. Nesitikejau is Mondeo tokios "bombos".

Re: MK 5 naujienos

Posted: 2015 01 18 , 17:10
by Lend
PauliuSS wrote:New Mondeo ST - 2,3L TURBO 350HP :taip1:
Image
Image
Image
Kad čia tik fanų sukurti konceptai. O ir variklio tokio fordas neturi...

Re: MK 5 naujienos

Posted: 2015 01 18 , 17:28
by Marex
2,3 L Ecoobostas tikrai yra. http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_EcoBo ... oBoost_I-4" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: MK 5 naujienos

Posted: 2015 01 18 , 17:30
by Lend
Bet ne 350 HP

Re: MK 5 naujienos

Posted: 2015 01 18 , 17:56
by Marex
Lend wrote:Bet ne 350 HP
Na toks modelis jei ir pasirodys tai ne greičiau nei po kokių 2-3 m ir manau,kad tiek arkliukų tikrai ne problema žvelgiant į tendencijas. ;)

Re: MK 5 naujienos

Posted: 2015 01 19 , 09:48
by Lend
Išties įdomu, ką jie iš to ecoboost'o dar išspausti galėtų. Nes pagal paties numesta wiki straipsnį, tai net ir 2,7l ecoboostas, tiek arklių negamina. Tik nesuprantu ar jie atmosferiniai ar jau su turbinom? Iš sukimo momento sprendžiant atrodo, kad su turbom bet kažkaip keista, kad apie tai neužsiminta.

Re: MK 5 naujienos

Posted: 2015 01 19 , 17:58
by Marex
Lend wrote:Išties įdomu, ką jie iš to ecoboost'o dar išspausti galėtų. Nes pagal paties numesta wiki straipsnį, tai net ir 2,7l ecoboostas, tiek arklių negamina. Tik nesuprantu ar jie atmosferiniai ar jau su turbinom? Iš sukimo momento sprendžiant atrodo, kad su turbom bet kažkaip keista, kad apie tai neužsiminta.
Prieš kokius 5m skaičiau apie Lotus eksperimentus su varikliais . Tai jie turėjo prototipą 0,7 L 180AG. keturtakčio variklio . Dvitakčio dar ispūdingesni skaičiai , bet garsas labai šlykštus. Taip ,kad rezervų labai daug ;)