yssz/MK5/2015/hibridas/sedanas - (beveik) išsami apžvalga
Posted: 2015 07 24 , 23:48
Cia toks trumpas prisistatymas tuo paciu gaunasi.
vienzo - darbas (uk) suteike galimybe uzsisakyti darbine auto.
Is saraso, kuris buvo man pateiktas, atlikus gausybe matematiniu veiksmu ir ivertinus ten viska, uzsakytas 2015 Mondeo Hybrid Titanium-X komplektacija (UK market’ui), Magnetic spalva.
Spalva tokia
Kadangi paciam reikia moketis mokescius nuo masinos ir t.t. tai aktualus yra CO2. Bo kuo mazesnis CO2, tuo maziau gaunasis moket. Tai ta proga, Hybrid’as tipo palenda po 100 g CO2 (99) kas yra piguva ir labai *labai gerai*.
Stovi 2.0l atkinsono ciklu (orientuotas I kuro akanomija o ne galia) dirbantis benzas ir 2 elektriniai motorai. Bendrai visa Sistema isgeneruoja 180 AG. Vienas elektrinis skirtas vaziavimui, antras – stabdymo energijos regeneracijai. To pasekoje, miesto salygomis kuro sanaudos buna apie 2l/100km, uzmiescio salygomis – apie 5l/100 km Eina su CVT deze kuri turi "6 suprogramuotus begius". 0-100 – 9.2s kazkur.
Visi Hybdrid’ai eina tik sedanai (UK rinkai). tuo paciu - jei nori sedano - tai Hibridas - vienintelis pasirinkimas. Titanium-X komplektacija I esmes yra pilnas farsas, automatiskai turi visokias, beraktes sistemas, sportinio tipo odines sedynes, ambient apsvietima, lane assist, adaptyvinius Ford’o LED’us (patys keicia spindulio forma, ilgi, kampa etc. priklausomai nuo aplinkos kur vaziuojama), vairuotojo informavimo sistemas (nu ten tipo stebi kelio zenklus ir zviegia koks greitis) ir t.t. Papildomos opcijos imtos tik kelios (is to kas ne standarte eina po titanium-X): galinio vaizdo kamera, Sony DAB audio Sistema su 12 garsiakalbiu + pasleptu basavyku, ir air bag’iniai dirzai ir Active Parkaing assist. Airbaginiai dirzai patiko labiausiai, kaip funkcija – is esmes pats dirzas gaunasi daug minkstesnis ir patogesnis vaikams sedint, o, neduok die, avarijos atveju, dirzas issipucia kaip airbag’as, tuo paciu susvelnindamas smugi ir issklaidydamas ji per daug didesni plota. Is principo – labiau apsaugoma gale esanciu keleiviu krutines lasta (isorines sedynes). Sita papildoma opcija yra nebrangi ir cia net nebuvo svarstoma. Ai, tiesa, visi hibridai eina tik su 16’ ratais ir didesniems ratams net nera opcijos. Nu bet aisku cia del CO2. Bet tai idomiai kad isleis Vignale versija, kuri eis su didesniais ratais. Tai bbz.
Uk idomiai, fordas nusprende kad parktronikai yra papildoma opcija ant visu trim’u , o kainos skirtumas tarp active park assist (kur pats atranda tinkama paralelinio parking vieta ir priparkuoja) ir paprastu davikliu yra toks mazas, kad as nelabai sugalvoju jog kas nors uzsisakydamas nauja masina ims paprastus parktronikus, o ne ta active park assist. Nu ten buvo dar kelios nesamones, kaip elektrinis panoraminis stogas, automatine city stabdymo Sistema (kuri bbz ar veikia is vis) kuriu neemiau, nu nes nereikalinga,... kaip ir galinio lango uzuolaideles, nes titanium x eina su biski patamsintais galiniais langais... ir berods viskas...
Pagal kazkurio dilerio pasakyma – UK siuo metu, test drive’ui yra cieli 5 !!! Mondeo Hibridai… tai krc savo test drive’o vis dar laukiu - uzsakiau liepos pradzioj - gausiu test drive'a - rugsejo 22d, savaitei... nu bo parasiau – testdrive’a – tik hybrid’a duokit. Nu nes ner tolko testdrivinti dizeli ar benza… tai krc – laukiu ... bet cia tik paciam pabandymui kaip rieda. Nors del to per daug nesirupinu…
Snekejau su pora ciuvu, kurie irgi, lygiai taip pat kaip as, uzsisake be test drive’o ir yra ziauriai patenkinti. Tipo labai gyvas jis ir viskas ten su juo labai gerai
Tokios pat kontplektacijos (tik su panoraminiu stogu Veee) radau artimiausioj dilerinej pas save. Nebuvo galimybes istempti I lauka (nu nes tik showroom’e buvo) bet is principo – viskas man ten su juo labai patiko. Saliono medziagos geros, koza roza vse dela visur arba minkstos plastmases. Jauciasi smagiai. Patiko kad fordas oda idejo ir ties ta vieta kur vairuotojo/keleivio kojos/keliai lieciasi I centrine console, tai tikrai gerai ten viskas.
Vietos viduj irgi ten sociai. Nu is principo, kaip ir kad daug uzsienio apzvalginyku sako – fordas tikrai juntamai kilstelejo kokIbes kartele ir tikrai jauciasi kad yra "upmarket".
trumpai:
Masina uzsakyta liepos pradzioj ir preliminari pristatymo data: spalio vidurys
Ford Mondeo 4DR Sal 2.0 TiVCT Hybrid Titanium X-Pack Auto
Colour/Trim: Magnetic / Leather Seat/Ebony
C02 Emissions: 99
P11D Amount (masinos kaina nuo kurios skaiciuojasi visi mokesicia UK): £29,205.00 (cia yra iskaiciuoti visokie mokesciai, draudimai, aptarnavimai, padangos ir tt 4 metu periodui)
Options'ai (kas yra virs Titanium-X kontplektacijos):
Sony Dab Touchscreen Navigation + 12 Speakers ir sub'as Valio
Inflatable Rear Seatbelts- Outer Seats
Active Park Assist
Rear View Camera
Metallic Paint
P.S. pirmas kriterijus renkantis masina buvo – automatas. kazkodel insigniju nedave automatu. O pasratai dsg patys plikiausi gaunasi brangesni mokesciu prasme, o jei dar dasideti visas fintiksliuskes kaip pas forda, tai ten is vis logikos nulis gaunasi. Skodu nedave. Ai dar ten galima buvo zieti aurius ir prius, gonda jazz’us (koks sveiko proto I juos ziures?), goflus, fokusus, astras ir ten visokius up!, fiestas, ka – nu bet vel – kas I juos ziures… o pokstai ar goflai, velgi, ziurint I mokescius – gaunasi brangesni nei kad Mondeo. O uz tai ka gauni – tai cia net nesvarstoma is esmes….
tai va - tiek. iki kito karto
vienzo - darbas (uk) suteike galimybe uzsisakyti darbine auto.
Is saraso, kuris buvo man pateiktas, atlikus gausybe matematiniu veiksmu ir ivertinus ten viska, uzsakytas 2015 Mondeo Hybrid Titanium-X komplektacija (UK market’ui), Magnetic spalva.
Spalva tokia
Kadangi paciam reikia moketis mokescius nuo masinos ir t.t. tai aktualus yra CO2. Bo kuo mazesnis CO2, tuo maziau gaunasis moket. Tai ta proga, Hybrid’as tipo palenda po 100 g CO2 (99) kas yra piguva ir labai *labai gerai*.
Stovi 2.0l atkinsono ciklu (orientuotas I kuro akanomija o ne galia) dirbantis benzas ir 2 elektriniai motorai. Bendrai visa Sistema isgeneruoja 180 AG. Vienas elektrinis skirtas vaziavimui, antras – stabdymo energijos regeneracijai. To pasekoje, miesto salygomis kuro sanaudos buna apie 2l/100km, uzmiescio salygomis – apie 5l/100 km Eina su CVT deze kuri turi "6 suprogramuotus begius". 0-100 – 9.2s kazkur.
Visi Hybdrid’ai eina tik sedanai (UK rinkai). tuo paciu - jei nori sedano - tai Hibridas - vienintelis pasirinkimas. Titanium-X komplektacija I esmes yra pilnas farsas, automatiskai turi visokias, beraktes sistemas, sportinio tipo odines sedynes, ambient apsvietima, lane assist, adaptyvinius Ford’o LED’us (patys keicia spindulio forma, ilgi, kampa etc. priklausomai nuo aplinkos kur vaziuojama), vairuotojo informavimo sistemas (nu ten tipo stebi kelio zenklus ir zviegia koks greitis) ir t.t. Papildomos opcijos imtos tik kelios (is to kas ne standarte eina po titanium-X): galinio vaizdo kamera, Sony DAB audio Sistema su 12 garsiakalbiu + pasleptu basavyku, ir air bag’iniai dirzai ir Active Parkaing assist. Airbaginiai dirzai patiko labiausiai, kaip funkcija – is esmes pats dirzas gaunasi daug minkstesnis ir patogesnis vaikams sedint, o, neduok die, avarijos atveju, dirzas issipucia kaip airbag’as, tuo paciu susvelnindamas smugi ir issklaidydamas ji per daug didesni plota. Is principo – labiau apsaugoma gale esanciu keleiviu krutines lasta (isorines sedynes). Sita papildoma opcija yra nebrangi ir cia net nebuvo svarstoma. Ai, tiesa, visi hibridai eina tik su 16’ ratais ir didesniems ratams net nera opcijos. Nu bet aisku cia del CO2. Bet tai idomiai kad isleis Vignale versija, kuri eis su didesniais ratais. Tai bbz.
Uk idomiai, fordas nusprende kad parktronikai yra papildoma opcija ant visu trim’u , o kainos skirtumas tarp active park assist (kur pats atranda tinkama paralelinio parking vieta ir priparkuoja) ir paprastu davikliu yra toks mazas, kad as nelabai sugalvoju jog kas nors uzsisakydamas nauja masina ims paprastus parktronikus, o ne ta active park assist. Nu ten buvo dar kelios nesamones, kaip elektrinis panoraminis stogas, automatine city stabdymo Sistema (kuri bbz ar veikia is vis) kuriu neemiau, nu nes nereikalinga,... kaip ir galinio lango uzuolaideles, nes titanium x eina su biski patamsintais galiniais langais... ir berods viskas...
Pagal kazkurio dilerio pasakyma – UK siuo metu, test drive’ui yra cieli 5 !!! Mondeo Hibridai… tai krc savo test drive’o vis dar laukiu - uzsakiau liepos pradzioj - gausiu test drive'a - rugsejo 22d, savaitei... nu bo parasiau – testdrive’a – tik hybrid’a duokit. Nu nes ner tolko testdrivinti dizeli ar benza… tai krc – laukiu ... bet cia tik paciam pabandymui kaip rieda. Nors del to per daug nesirupinu…
Snekejau su pora ciuvu, kurie irgi, lygiai taip pat kaip as, uzsisake be test drive’o ir yra ziauriai patenkinti. Tipo labai gyvas jis ir viskas ten su juo labai gerai
Tokios pat kontplektacijos (tik su panoraminiu stogu Veee) radau artimiausioj dilerinej pas save. Nebuvo galimybes istempti I lauka (nu nes tik showroom’e buvo) bet is principo – viskas man ten su juo labai patiko. Saliono medziagos geros, koza roza vse dela visur arba minkstos plastmases. Jauciasi smagiai. Patiko kad fordas oda idejo ir ties ta vieta kur vairuotojo/keleivio kojos/keliai lieciasi I centrine console, tai tikrai gerai ten viskas.
Vietos viduj irgi ten sociai. Nu is principo, kaip ir kad daug uzsienio apzvalginyku sako – fordas tikrai juntamai kilstelejo kokIbes kartele ir tikrai jauciasi kad yra "upmarket".
trumpai:
Masina uzsakyta liepos pradzioj ir preliminari pristatymo data: spalio vidurys
Ford Mondeo 4DR Sal 2.0 TiVCT Hybrid Titanium X-Pack Auto
Colour/Trim: Magnetic / Leather Seat/Ebony
C02 Emissions: 99
P11D Amount (masinos kaina nuo kurios skaiciuojasi visi mokesicia UK): £29,205.00 (cia yra iskaiciuoti visokie mokesciai, draudimai, aptarnavimai, padangos ir tt 4 metu periodui)
Options'ai (kas yra virs Titanium-X kontplektacijos):
Sony Dab Touchscreen Navigation + 12 Speakers ir sub'as Valio
Inflatable Rear Seatbelts- Outer Seats
Active Park Assist
Rear View Camera
Metallic Paint
P.S. pirmas kriterijus renkantis masina buvo – automatas. kazkodel insigniju nedave automatu. O pasratai dsg patys plikiausi gaunasi brangesni mokesciu prasme, o jei dar dasideti visas fintiksliuskes kaip pas forda, tai ten is vis logikos nulis gaunasi. Skodu nedave. Ai dar ten galima buvo zieti aurius ir prius, gonda jazz’us (koks sveiko proto I juos ziures?), goflus, fokusus, astras ir ten visokius up!, fiestas, ka – nu bet vel – kas I juos ziures… o pokstai ar goflai, velgi, ziurint I mokescius – gaunasi brangesni nei kad Mondeo. O uz tai ka gauni – tai cia net nesvarstoma is esmes….
tai va - tiek. iki kito karto