Puslapis 11

Isigyjau mk5, nieko neberasau ?

StandartinėParašytas: 2018 11 14 , 20:07
rolf2
Kazkaip labai jau tylu cia, nors kiek suprantu yra cia turinciu mk5. Niekam niekas negenda, nieks nieko netobulina? Sync2 navi visi aktyvavo, ar visi jau sync3 isidejo ? Mapus atsinaujino, perimeter plus su remote startu isidejo, parkuojasi mondeikos pacios be vairuotojo pagalbos ?

Re: Isigyjau mk5, nieko neberasau ?

StandartinėParašytas: 2018 11 15 , 20:12
Liudas
Tuoj as irgi turesiu,laukiu kada ertona parves.

Re: Isigyjau mk5, nieko neberasau ?

StandartinėParašytas: 2019 02 11 , 20:15
Smala
Sveiki, ka galit papasakoti apie 2.0 TDCI 110kw, ar daug skiriasi nuo senesnio 103 kw sis tai patvarus buvo.

Re: Isigyjau mk5, nieko neberasau ?

StandartinėParašytas: 2020 11 22 , 17:25
Kablas
Sveiki,
turiu S-max 2016 2.0 dyzelis 110kw. Mašina tikrai gan smagi, distronikas, LED žibintai, automatinės ilgos šviesos ir t.t. Truputį parašysiu pastebėjimų būtent kurie bendri su mondeo, tai apie variklį, ~240k km rida:
1. 3 purkštukai buvo visiškai gatavi, pasekmės: važiuojant daugiau nei 90km/val, bet kada gali užgesti variklis, teko papulti, kai užgęsta ant lenkimo, buvo baisu..., purkštukų kaina ~300eur vienetas. Restauruoti neapsimoka nes sutaupai viso labo gal 40-50eur ir remontui yra tik kinietiško detalės. Taip pat dar važiuojant didesniu greičiu grybaudavo apsukos nes pavarų dėžė gaudavo blogą sukimo momento signalą iš variklio kompo.
2. Duodant varikliui apkrovos, pvz važiuojant į kalną ar panašiai, variklis pereidavo į avarinį režimą ir dingdavo trauka. Priežastis: variklio alyvos slėgio vožtuvo gedimas, naujo kaina ~150eur, pakeitimas nesudėtingas.
3. Šildavo tik pusė priekinio stiklo, naudojant elektrinį stiklo šildymą, priežastis: atitrūkęs laidas nuo stiklo šildymo šleifo, lituoklis išsprendė bėdą.
4. Kai pirkau buvo labai daug vietų, kur varvėjo variklio alyva, aišku dabar viskas užsandarinta, bet kažkaip keista kai mašinai 4 metai, o taip viskas varva.
5. Dėl informacijos, patykėkis jūs nenorit išiminėti Powershift dėžės iš tokių automobilių, nes reikia visą priekinę važiuoklę išrinkti, labai brangu ir ilgai užtrunkanti procedūra.
6. Dar papildomai dėl informacijos, šituose varikliuose yra gamykliškai sukelti keli galingumo žemėlapiai (maps), turint atitinkamus įrankius nesunkiai galima iš 110kw padaryti 132kw.

Kol kas tiek bėdų ir informacijos, jei kas atsinaujins, parašysiu.