Puslapis 11

2.0 DTCI automatas, Powershift, greičių dėžės gedimas

StandartinėParašytas: 2019 03 21 , 13:07
ArturasMick
Padėkite užeiti ant teisingo kelio.
Automobilis be akumuliatoriaus stovėjo 6 mėn, turi tik antrąjį be kontaktį raktą ir užsiveda. Tačiau įmetus D ar R bėgį nepriima apsukų ir nevažiuoja. Tačiau ant P ar N apsukos kyla. Išmeta klaidą "Transmission limited function"
Gal reikalinga greičių dėžės adaptacija ar kompas dėl to apriboja važiavimą, kad tepalas nuo stovėjimo susistovėjo?
Esmė, kad auto stovėjo 6 mėn. be akumuliatoriaus.

Kokios įdėjos ir patarimai, gal youtubei ką nors matėt panašaus?

Re: 2.0 DTCI automatas, Powershift, greičių dėžės gedimas

StandartinėParašytas: 2019 03 23 , 07:28
Gezatron
Prijunk kompa, nutrinti klaidas ir tada bandyti, jei pries tai vaziavo ok o db nebe tai stovit neturejo deze sugesti...

Re: 2.0 DTCI automatas, Powershift, greičių dėžės gedimas

StandartinėParašytas: 2019 03 23 , 12:11
gingin
Klaidų kodus užsifiksuoti ir išanalizuoti.
Pažįstu kitos markės automatą, kuris po ilgo nevažinėjimo ožiuojasi, bet vėliau pats susitvarko ir važiuoja normaliai.

ArturasMick rašė:Gal reikalinga greičių dėžės adaptacija ar kompas dėl to apriboja važiavimą, kad tepalas nuo stovėjimo susistovėjo?
Esmė, kad auto stovėjo 6 mėn. be akumuliatoriaus.

Kas yra greičio dėžės adaptacija? :svilpia:

Re: 2.0 DTCI automatas, Powershift, greičių dėžės gedimas

StandartinėParašytas: 2019 03 28 , 12:30
ArturasMick
Ford servisas sakė kad reikia visus kompiuterius vėl surišti, nes ir padangų oro slėgių davikliai pabėgo, atbulinės kameros parkavimo linijos nebevaikšto ir pan. Gal žinot kaip pačiam pasidaryti jei tai įmanoma. Ford servisas nevažiuoja į vietą, reikia automobilį vežti.