Reguliuojami (verziami) mano ziniom tik konusiniai guoliai, bet jie neatlaiko tokiu apkrovu- yra mazagreiciai, o kadangi cia paprasti rutuliniai tai ju yra tik 2 reguliavimo galimybes: -guolis yra; -guolio neraArturas wrote:Tai gal galima paverzti ( pareguliuoti ) guoli.
kliba ratai
Re: kliba ratai
-
- Klubo valdyba
- Posts: 1734
- Joined: 2007 05 06 , 16:57
- Vardas/Pavardė:: Valdas
- Lytis: Vyras
- Kuro tipas: Dyzelinas
- Kėbulo tipas: Universalas
- Spalva: Juoda
- Vairuoja nuo: 2007
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: kliba ratai
Kaip cia pasakius, buna kai pradeda klibet guolis gali paverzti ten puse apsukimo bet poto greitai guolis uzti pradeda :DDD O siaip kai keiciamas guolis uzverziamas iki galo ir viskas nera kaip pas audines senas galiniai guoliai verziami
Re: kliba ratai
Ziureti traukes ,antgalius ,sarnyrus ,selenblokus ,sakes ,jei ne tada guolis .Bet jau pas mane kas 3men selenblokai eina lauk
Re: kliba ratai
mano galinis mk3 ratas irgi gerokai klibejo tai pasirodo salinblokas vienas buvo visai parejas nei trupucio gumos vidui nelike.
Re: kliba ratai
Tuomet klausimas butu: kokios kokybes ir po kiek tuos sailentus perki? Gal tuomet vertetu karta nepagailet kiek daugiau pinigu ir isigijes brangesnius (bet neabejotinai KOKYBISKESNIUS) nebegalesi skustis, kad trumpai laiko ?dariux wrote:Ziureti traukes ,antgalius ,sarnyrus ,selenblokus ,sakes ,jei ne tada guolis .Bet jau pas mane kas 3men selenblokai eina lauk
- Algis
- Garbės narys
- Posts: 2137
- Joined: 2009 08 18 , 21:49
- Lytis: Vyras
- Mondeo karta: MkIII
- Variklis: 2,0 l Duratec
- Kuro tipas: Dyzelinas
- Kėbulo tipas: Universalas
- Spalva: Mėlyna
- Vairuoja nuo: 1983
- Location: Jurbarkas
- Contact:
Re: kliba ratai
Salenblokus reikia deti vienos firmos i abi puses.Skirtingu firmu buna nevienodo kietumo guma.Stabdant arba isibegant gali masina eiti i viena arba i kita puse nes gaunasi skirtingas vaiksciojimas is gumos.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 3 guests