MK3 Letai syla variklis iki darbines temperaturos 2.0 tddi

Ganibudambis

Re: MK3 Letai syla variklis iki darbines temperaturos 2.0 td

Post by Ganibudambis »

Nu chebra jus duodat :D Kaip ta pompa gali pavargti...? Arba sparneliai nudilti ar nulūžti :D Ji gali tik issihermetizuoti ir pradeti leisti skysti, pro salnika greiciausiai, ko pasekoje iseina guolis ir pompa uzsikerta arba subyra. Kitu priezasciu tikrai nera. O variklio temperatura reguliuoja tik termostatai ir niekas kitas. Nebeisvedinekit nauju teoriju ;)
RamunasM5

Re: MK3 Letai syla variklis iki darbines temperaturos 2.0 td

Post by RamunasM5 »

Jei turi tokia auksta kompetencija, tai paaiskink kodel visvien liko beda po ABIEJU termostatu keitimo, kurie buvo pirkti VISTOJE ;)
P.S. vandens pompos sparnuotes dar ir kaip gali apluzineti...
Draugeliz

Re: MK3 Letai syla variklis iki darbines temperaturos 2.0 td

Post by Draugeliz »

pries dedant nauja termostata dar reikejo patikrint ar geras. but tokiu bajariu kad nauji neveikia:D o patikrint lengva. i verdanti vandeni ar tiesiok imest i ir uzkaitint vandeni ir stebet ar vaiksto ar ne. pilnai uzdaro atidaro. .. (bun bbajariu kad nauji blogi)...
oxicas
Dalyvis
Posts: 43
Joined: 2011 07 31 , 20:43
Vardas/Pavardė:: Ramunas
Lytis: Vyras
Mondeo karta: Neturiu mondeo
Gamybos metai: 2001
Variklis: 2,0 l Duratec
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Sedanas
Spalva: Juoda
Vairuoja nuo: 2004
Location: Vilnius
Contact:

Re: MK3 Letai syla variklis iki darbines temperaturos 2.0 td

Post by oxicas »

Taip gaunas, kad dauguma nauju termostatu parduodami nekokybiski, nes cia ne vienas ir ne du jau abu juos pasikeite, bet problemos vistiek liko?
Draugelizsz wrote:pries dedant nauja termostata dar reikejo patikrint ar geras. but tokiu bajariu kad nauji neveikia:D o patikrint lengva. i verdanti vandeni ar tiesiok imest i ir uzkaitint vandeni ir stebet ar vaiksto ar ne. pilnai uzdaro atidaro. .. (bun bbajariu kad nauji blogi)...
gedas22
Dalyvis
Posts: 27
Joined: 2011 11 03 , 19:07
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkII
Gamybos metai: 2000
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Universalas
Spalva: Mėlyna
Vairuoja nuo: 1998
Location: Kaunas
Contact:

Re: MK3 Letai syla variklis iki darbines temperaturos 2.0 td

Post by gedas22 »

oxicas wrote:Taip gaunas, kad dauguma nauju termostatu parduodami nekokybiski, nes cia ne vienas ir ne du jau abu juos pasikeite, bet problemos vistiek liko?
Draugelizsz wrote:pries dedant nauja termostata dar reikejo patikrint ar geras. but tokiu bajariu kad nauji neveikia:D o patikrint lengva. i verdanti vandeni ar tiesiok imest i ir uzkaitint vandeni ir stebet ar vaiksto ar ne. pilnai uzdaro atidaro. .. (bun bbajariu kad nauji blogi)...
Priklausomai nuo skysčio temperatūros šiluminis jungiklis įjungia išjungia ventiliatorių šiluminiai jungikliai būna įvairių įsijungimo temperatūrų vandens pompa keičiama kartu su visais diržais ir įtempejais Susidevejusi pompa užstringa ir nutraukia dirža sistema sudaro;radiatorius pletimosi indas,aušinimo ertmės bloke ir cilindrū galvutėje,vandens pompa, ventiliatorius;termostatas,šiluminio režimo ir kontrolės prietaisai
Vytautas88

Re: MK3 Letai syla variklis iki darbines temperaturos 2.0 td

Post by Vytautas88 »

Protingiems kurmiams, kurie nežino, jog pompos sparnuotė susidėvi:

Image
Konkrečiu atveju turime Audi A4 98m. 1.8T vandens pompą. Pompa "bėgusi" 190 000km, t.y. originali nuo pagaminimo. Guolis idealus, o vat sparnuotei ragai.
RamunasM5

Re: MK3 Letai syla variklis iki darbines temperaturos 2.0 td

Post by RamunasM5 »

Turejau BMW ir originalias detales pirkdavau Krasta Auto tikrint ju net mintis nebuvo kilus, kad gali but brokas, draugas Krastoj iki siol dirba, tai nepamena tos dienos, kad butu kazko panasaus.., su Crysler originaliom dalim bedu taip pat nebuvo, su VW taip pat, net su Alfa Romeo, tai ir Ford pasitikiu, kad broko nebus, bet pries statant nauja originalu Ford mazaji tepalo ausinimo termostata jis buvo patikrintas - neprasipute, taigi jis geras :) , didysis buvo verdamas vandenyje, bet jau po pastatymo ir jieskant toliau bedos ir galvojant, kad nu gal originalas brokuotas ir Fordas s... sumale :D , bet jis taip pat sekmingai buvo geras ;) , taigi visa ausinimo sistema ideali, iskaitant ir daviklius ir prietaisu skydeli ir nuorinta viskas ir patikrinta, taigi bent sau pasilieku nuomone jog tai vandens pompos sparnuotes pasidevejusios. Beje, prisimyniau viena atveji su VW Passat, taigi situacija identiska buvo - daugiau gazo, daugiau apkrovos, tai variklio temp rodykle stovedavo kaip ikalta per viduri, o tik apkrovos negauna pvz. riedant nuo kalno ir krenta temperatura, tai tiek kolkas :)
oxicas
Dalyvis
Posts: 43
Joined: 2011 07 31 , 20:43
Vardas/Pavardė:: Ramunas
Lytis: Vyras
Mondeo karta: Neturiu mondeo
Gamybos metai: 2001
Variklis: 2,0 l Duratec
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Sedanas
Spalva: Juoda
Vairuoja nuo: 2004
Location: Vilnius
Contact:

Re: MK3 Letai syla variklis iki darbines temperaturos 2.0 td

Post by oxicas »

Atsilo oras, ir variklis vel normaliai syla ir laiko temperatura, tad manau kad nera cia ko keitaliot tu visu termostatu ir sukti galvos, geriau palaukt siltu oru ir netaskyt pinigu keiciant geras detales :)
laikrastinis

Re: MK3 Letai syla variklis iki darbines temperaturos 2.0 td

Post by laikrastinis »

Pas mane bėda tokia, kad nešildo salono pečiukas. Pradžioj pagalvojau, kad klimatronikas, išsiardžius pratestavus salono viduje atrodė viskas tvarkoje. Po šio testavimo pabandžius pakaitinti variklį aušinimo temperatūra pakilo virš normos link raudonos skalės. Tada pasikeičiau termostatą didyjį ir tuo pačiu prasivaliau aušinimo sistemą su nukalkintoju (buvo minčių, kad užsikimšusi aušinimo sistema). Niekas nepasikeitė - salono pečiukas nešyla, termostatas naujas, bet gerai užkaitinus variklį pakyla temperatūra iki raudonos skalės. Lyg ir norėčiau pasikeisti mažajį termostatą, kaip kad kažkam padėjo, bet nesuprantu kodėl užverda vanduo su nauju termostatu... Gal kas turit minčių?
Dalius
Klubo remėjas
Posts: 646
Joined: 2010 09 15 , 10:46
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIII
Gamybos metai: 2001
Variklis: 2,0 l Duratec
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Universalas
Spalva: Mėlyna
Vairuoja nuo: 2006
Location: Biržai
Contact:

Re: MK3 Letai syla variklis iki darbines temperaturos 2.0 td

Post by Dalius »

.
Last edited by Dalius on 2012 11 04 , 21:49, edited 1 time in total.
MkI, MkII, MkIII.
Dalius
Klubo remėjas
Posts: 646
Joined: 2010 09 15 , 10:46
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIII
Gamybos metai: 2001
Variklis: 2,0 l Duratec
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Universalas
Spalva: Mėlyna
Vairuoja nuo: 2006
Location: Biržai
Contact:

Re: MK3 Letai syla variklis iki darbines temperaturos 2.0 td

Post by Dalius »

laikrastinis wrote:Pas mane bėda tokia, kad nešildo salono pečiukas. Pradžioj pagalvojau, kad klimatronikas, išsiardžius pratestavus salono viduje atrodė viskas tvarkoje. Po šio testavimo pabandžius pakaitinti variklį aušinimo temperatūra pakilo virš normos link raudonos skalės. Tada pasikeičiau termostatą didyjį ir tuo pačiu prasivaliau aušinimo sistemą su nukalkintoju (buvo minčių, kad užsikimšusi aušinimo sistema). Niekas nepasikeitė - salono pečiukas nešyla, termostatas naujas, bet gerai užkaitinus variklį pakyla temperatūra iki raudonos skalės. Lyg ir norėčiau pasikeisti mažajį termostatą, kaip kad kažkam padėjo, bet nesuprantu kodėl užverda vanduo su nauju termostatu... Gal kas turit minčių?
Iki raudonos skalės neturi pakilt temperatūros rodyklė, maksimum jį pakyla beveik iki vidurio kai mašina išilusi Mk3 TDDI/TDCI.
O variklis kaito ir iki didziojo termostato keitimo?
MkI, MkII, MkIII.
laikrastinis

Re: MK3 Letai syla variklis iki darbines temperaturos 2.0 td

Post by laikrastinis »

Dalius wrote:Iki raudonos skalės neturi pakilt temperatūros rodyklė, maksimum jį pakyla beveik iki vidurio kai mašina išilusi Mk3 TDDI/TDCI. Kaip rašei jog vanduo užverda tai bus arba vandens pompai kapiec arba variklio galvutės tarpinė pramušta ir kompresija patenka į aušininimo sistemą dėl to vanduo necirkuliuoja ir užverda. Na arba gali būti didysis termostatas užsikirtęs, pamėgink jį išimt ir tada be jo pavažinėt pavažinėt ir pažiūrėt ar užverda.
:) Kad neturi pakilti iki raudonos aš tai žinau :) Gal šiek tiek perlenkiau - vanduo gal ir neužkaista, bet pakilus rodyklei iki pusės (87oC) dar šiek tiek pakaitinus variklį staiga ima kilti rodyklė link raudonos skalės, tada greit užgesinu, nesinori užvirinti :)
Kompresija tikrai nepatenka į aušinimo sistemą, didysis termostatas kaip minėjau ką tik pakeistas, čiupinėjau šlangą į radiatorių iš po termostato einančią - šyla..
Taigi kyla dar mintis, kad visgi bus užsikimšusi aušinimo sistema, bet nežinau kur siauriausia vieta sistemoje..
User avatar
Algis
Garbės narys
Posts: 2137
Joined: 2009 08 18 , 21:49
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIII
Gamybos metai: 2001
Variklis: 2,0 l Duratec
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Universalas
Spalva: Mėlyna
Vairuoja nuo: 1983
Location: Jurbarkas
Contact:

Re: MK3 Letai syla variklis iki darbines temperaturos 2.0 td

Post by Algis »

Kodel ventiliatorius neisijungia kai temperatura kyla link raudono.
laikrastinis

Re: MK3 Letai syla variklis iki darbines temperaturos 2.0 td

Post by laikrastinis »

Algis wrote:Kodel ventiliatorius neisijungia kai temperatura kyla link raudono.
Ventiliatorius dirba kaip priklauso, tiksliau įsijungia kaip priklauso, o paskui dirba ilgai (čia taip buvo prieš pečiuko bėdą)
Dalius
Klubo remėjas
Posts: 646
Joined: 2010 09 15 , 10:46
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIII
Gamybos metai: 2001
Variklis: 2,0 l Duratec
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Universalas
Spalva: Mėlyna
Vairuoja nuo: 2006
Location: Biržai
Contact:

Re: MK3 Letai syla variklis iki darbines temperaturos 2.0 td

Post by Dalius »

laikrastinis wrote:
Dalius wrote:Iki raudonos skalės neturi pakilt temperatūros rodyklė, maksimum jį pakyla beveik iki vidurio kai mašina išilusi Mk3 TDDI/TDCI. Kaip rašei jog vanduo užverda tai bus arba vandens pompai kapiec arba variklio galvutės tarpinė pramušta ir kompresija patenka į aušininimo sistemą dėl to vanduo necirkuliuoja ir užverda. Na arba gali būti didysis termostatas užsikirtęs, pamėgink jį išimt ir tada be jo pavažinėt pavažinėt ir pažiūrėt ar užverda.
:) Kad neturi pakilti iki raudonos aš tai žinau :) Gal šiek tiek perlenkiau - vanduo gal ir neužkaista, bet pakilus rodyklei iki pusės (87oC) dar šiek tiek pakaitinus variklį staiga ima kilti rodyklė link raudonos skalės, tada greit užgesinu, nesinori užvirinti :)
Kompresija tikrai nepatenka į aušinimo sistemą, didysis termostatas kaip minėjau ką tik pakeistas, čiupinėjau šlangą į radiatorių iš po termostato einančią - šyla..
Taigi kyla dar mintis, kad visgi bus užsikimšusi aušinimo sistema, bet nežinau kur siauriausia vieta sistemoje..
O kaip manai kokia vandens pompos būklė? Gal į pabaigą ji jau todel gerai necirkuliuoja skystis po sistemą ir užverda :?
MkI, MkII, MkIII.
Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 6 guests