papasakosiu savo atveji,mano mondei 2001mtddi varikliuj keiciau sankaba prie 1,5m,dabar nuvaziavau jau 30 tukst kokiu,iskart po pakeitimo atsirado toks dunkstelejimas isminant sankaba kai perjungi begi,bet jis jaucias ne visada,gal labaiu startuojant sunkiai nuo sankryzu,siaip jau mane veikia tas dalykas psichologiskai,ir sakaiu kad jau nebus daugiau pas mane fordo masinos.bet va sukisau i ja virs 5k per tuos du metus,ir dabar nori nenori teks dar vazinet man su ja,praeijau tech apziura.
Siaip gal kas gali pasidalint patirtimi,jei keitetes sankaba ,as dejau plaukiojanti smagrati firmos Luk.ir naujas diskas bei diskatorius,pakeista vidine granata,nes buvo didelis luftas,keista anksciau ir des puses galvojau kad del jo.dabar jau neturiu minciu,pakeiciau greiciu deze dar,kas pasirode visai nepadejo siaip jau nesiruosiu vel lupti kad keisti ta smagrati,vazinesiu su tuo dukstelejimu.
Sankabos bedos.
Re: Sankabos bedos.
Sveiki. Pasigavau ir aš bėdą. Problema tame, kad užsikūrus mašiną nepilnai atšoka sankaba. Ją pamaigius viskas lyg ir viskas į savo vietą atsistato. Važiuojant tokia problema neiškyla. Pravažiavus maniškė 166k km, tai smagratis spėju turėjo jau būti keistas.
Beja, praėjusią vasarą kai tik nusipirkau monde irgi buvo keistenybių. Keletą kartų taip buvo, kad važiuojant nebegalėdavau perjungti pavaros, tarytum į kažką atsiremia ir sėdi ramus laisvame bėgyje. Malonumas mažas, bet užgesinus ir vėl užsikūrus viskas stebuklingai susitvarkydavo. Po to daugiau nei pusmetį nebuvo jokių problemų, o dabar atėjus vasarai vėl su sankaba problemos. Gal kažkas ten per didelius karščius užkepa?
Kiek suprantu išminamasis guolis paskutines savo dienas skaičiuoja. Kiek tokioje būsenoje dar galima ištempti? Ar geriau kuo skubiau susirūpinti remontu? Beja, pastebėjau, kad ir kažkaip sunkiau pradėjo užsikurti ji man. Ar čia dėl to pačio gali būti?
Beja, praėjusią vasarą kai tik nusipirkau monde irgi buvo keistenybių. Keletą kartų taip buvo, kad važiuojant nebegalėdavau perjungti pavaros, tarytum į kažką atsiremia ir sėdi ramus laisvame bėgyje. Malonumas mažas, bet užgesinus ir vėl užsikūrus viskas stebuklingai susitvarkydavo. Po to daugiau nei pusmetį nebuvo jokių problemų, o dabar atėjus vasarai vėl su sankaba problemos. Gal kažkas ten per didelius karščius užkepa?
Kiek suprantu išminamasis guolis paskutines savo dienas skaičiuoja. Kiek tokioje būsenoje dar galima ištempti? Ar geriau kuo skubiau susirūpinti remontu? Beja, pastebėjau, kad ir kažkaip sunkiau pradėjo užsikurti ji man. Ar čia dėl to pačio gali būti?
-
- Dalyvis
- Posts: 33
- Joined: 2013 02 05 , 21:22
- Vardas/Pavardė:: Algirdas
- Lytis: Vyras
- Mondeo karta: MkIII
- Variklis: 2,0 l Duratec
- Kuro tipas: Dyzelinas
- Kėbulo tipas: Hečbekas
- Spalva: Sidabrinė
- Vairuoja nuo: 1982
- Location: Klaipėda
- Contact:
Re: Sankabos bedos.
man lygiai taip pat buvo- bet as pirkau su sankabos defektu pigiau. negaledavau ijunkt begio, sankabos pedala reikedavo atgal su koja atitemti, vazuojant pvz. autostradoj 5 begiu neidavo isjunkt. ir dar panasiu bedu buvo- pakeiciau smagrati, sankaba ir ismininmo guoli-viskas susitvarke kuo puikiausiai. o del kiek atlaiko- tai mano mondej atlaike 198 tuk. - meistras kai arde varikli-pasake kad greiciu deze nebuvo imta ..
Re: Sankabos bedos.
gal kam reikia pagalves?,stovi tarp greiciu dezes ir variklio.
http://imageshack.us/photo/my-images/20/w8l1.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://imageshack.us/photo/my-images/20/w8l1.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Sankabos bedos.
sveiki , problema tokia iskilo, itariu kad sankaba. moteriskei vaziuojant masina sustojo, begiai nebeisijungia, variklis dirba tvarkingai, begiu rankenele junginejasi tvarkingai bet pats begis neisijungia. idomu tai, kad ijungus antra ar trecia begi pasigirsta keistas garsas, ijungus pirma begi garso jokio nera. o skaudziauisiai kad sankaba pries metus Mariampolei sutvarke pilnai, o pravaziavus 20 tuks. km vel matyt sugedo, o dabar nei i Mare vezt nei ka
-
- Moderatorius
- Posts: 313
- Joined: 2012 05 30 , 07:25
- Vardas/Pavardė:: Marius Bauzinskas
- Lytis: Vyras
- Mondeo karta: MkIII
- Kuro tipas: Benzinas/dujos
- Kėbulo tipas: Sedanas
- Spalva: Raudona
- Vairuoja nuo: 1994
- Location: Klaipėda
- Contact:
Re: Sankabos bedos.
o as manau kad cia gali buti ne sankaba o granatos ar pusasei nezynau kaip tikslei vadinashiperbaloidas wrote:sveiki , problema tokia iskilo, itariu kad sankaba. moteriskei vaziuojant masina sustojo, begiai nebeisijungia, variklis dirba tvarkingai, begiu rankenele junginejasi tvarkingai bet pats begis neisijungia. idomu tai, kad ijungus antra ar trecia begi pasigirsta keistas garsas, ijungus pirma begi garso jokio nera. o skaudziauisiai kad sankaba pries metus Mariampolei sutvarke pilnai, o pravaziavus 20 tuks. km vel matyt sugedo, o dabar nei i Mare vezt nei ka
-
- Dalyvis
- Posts: 563
- Joined: 2012 12 20 , 14:14
- Lytis: Vyras
- Mondeo karta: MkIII
- Variklis: 2,2 l Duratorq TD
- Kuro tipas: Benzinas/dujos
- Kėbulo tipas: Hečbekas
- Spalva: Sidabrinė
- Vairuoja nuo: 2011
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: Sankabos bedos.
Jo, jei sankabos pedalas irgi normaliai vaikšto tai greičiausiai taip ir bus. Nuo variklio į pavarų dėžę galia eina (dėl to ir traška braška aukštesni bėgiai), o vat į ratus jau nebe.
Re: Sankabos bedos.
Teisingai algi subireje du guoliukai granatos buvo todel tokie purtimaisi ir buvo O dabar kai viskas sutvarkita tai jokiu bedu jau 7k pralekiau ir rieda kuo puikiausiaiAlgis wrote:Vidine granata nepasileido kai ardei.Man tai buvo pasileidus kai keiciau sunkrati.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 11 guests