kuro slegis
-
- Klubo remėjas
- Posts: 133
- Joined: 2009 04 14 , 17:49
- Vardas/Pavardė:: Robertas
- Lytis: Vyras
- Mondeo karta: MkIV
- Variklis: 2,0 l Zetec
- Kuro tipas: Dyzelinas
- Kėbulo tipas: Universalas
- Spalva: Sidabrinė
- Vairuoja nuo: 2000
- Location: Kaunas
- Contact:
kuro slegis
Sveiki,,koks turetu but kuro slegis 2 TDCI 85KW ,nes pradejo nesikurt,mirkset zvakiu pakaitinimas,ir kur yra slegio reguliatorius.Nes skaiciau vienoj temoj,kad ji galima isvalyt
MK3 2TDCI
- Capri
- Dalyvis
- Posts: 105
- Joined: 2012 12 09 , 20:53
- Lytis: Vyras
- Mondeo karta: MkIII
- Kuro tipas: Dyzelinas
- Kėbulo tipas: Universalas
- Spalva: Juoda
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: kuro slegis
Geriausia butu pradeti nuo diagnostikos. Jei nera galimybes pasijungt kompo kad klaidas nuskaityti tai pradeti reiketu nuo patikrinimo ar kuro sistemoj oro nera. Jei kuro filtras ir vamzdeliai tarp kuro filtro ir siurblio uzpildyti kuru ir vistiek nesiveda, tuomet reiketu purkstukus tikrint. O po to jau visa kita..
Ford Capri '84 ( project car )
Ford Scorpio '91 Ghia sedanas (isrinktas i pirmines sudedamasias dalis)
Ford Scorpio '96 sedanas (parduotas)
Opel Omega '00 universalas (parduota)
Ford Mondeo '02 Ghia universalas (pirmas mano FWD bei dyzelinis auto) (parduota)
BMW E39 2.5 D '03 - sugrizau prie teisingu varanciu ratu
Ford Scorpio '91 Ghia sedanas (isrinktas i pirmines sudedamasias dalis)
Ford Scorpio '96 sedanas (parduotas)
Opel Omega '00 universalas (parduota)
Ford Mondeo '02 Ghia universalas (pirmas mano FWD bei dyzelinis auto) (parduota)
BMW E39 2.5 D '03 - sugrizau prie teisingu varanciu ratu
- RaimunGs
- Moderatorius/Klubo narys
- Posts: 334
- Joined: 2010 11 11 , 19:57
- Lytis: Vyras
- Mondeo karta: MkIII
- Variklis: 2,5 l Duratec V6
- Kuro tipas: Dyzelinas
- Kėbulo tipas: Hečbekas
- Spalva: Pilka
- Location: Kaunas
- Contact:
Re: kuro slegis
Common rail sistemoje slėgis 2000kPa:) jei nesikuria ir mirksi pakaitinimo žvakių lemputė, pirmoj vietoje įtarčiau purkštukus, nes tada reiškia jie nepalaiko slėgio, todėl automatiškai tu mašinos neužkuri. Gali pasidaryt purkštukų grįžtamo kuro kiekio testą (forume yra aprašytas). Aukšto slėgio kuro siurblio slėgio vožtuvas (arba kitaip reguliatorius) stovi ant pačio siurblio. Prie jo prieit yra kas veikti. Jį pamatyti gali žiūrėdamas tarp variklio ir radiatoriaus žemyn, tokia minusinė galvutė ant siurblio:))) maždaug tokiam aukšty kaip automobilio valstybiniai numeriai, gal čiut aukščiau, sunku taip nupasakoti:) Bet jis yra kaip ir nelabai keičiamas ar valomas. Tiksliai nežinau:)
Last edited by RaimunGs on 2014 08 21 , 17:09, edited 1 time in total.
MK2, 1.8i, 85kW, sedanas, juodas deimantas (parduota)
MK3, 2.2 TDCI, hachbeckas, pilkas
MK3, 2.2 TDCI, hachbeckas, pilkas
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 7 guests