Pasalinis garsas ir netraukia

tddiguru
Dalyvis
Posts: 441
Joined: 2015 11 08 , 11:02
Vardas/Pavardė:: Vaidas
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIII
Gamybos metai: 2001
Variklis: 2,0 l Duratec
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Universalas
Spalva: Mėlyna
Location: Molėtai
Contact:

Re: Pasalinis garsas ir netraukia

Post by tddiguru »

Tai radai skylutę plastmasiniam oro paėmimo trakte? Pirma karta girdžiu, kad jinai gali skilti. Kiek teko čiupinėt tai jinai yra gan stora ir labai kieta tai neįsivaizduoju kaip tau galėjo ja kas nors pramušt, nebent ploniausioj vietoj prasitrynė nuo vibracijos, nes visai nepritvirtinta?
Eimas

Re: Pasalinis garsas ir netraukia

Post by Eimas »

Pritvirtinta,bet buvo vienas laikiklis islauztas taip ir pazeista skylute mazdaug 2mm skersmens buvo
Raime
Moderatorius
Posts: 2517
Joined: 2010 07 02 , 10:32
Vardas/Pavardė:: Raime
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIII
Gamybos metai: 2001
Variklis: 2,0 l Duratorq TD
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Hečbekas
Spalva: Pilka
Vairuoja nuo: 1991
Location: Panevėžys
Contact:

Re: Pasalinis garsas ir netraukia

Post by Raime »

tddiguru wrote:Turi omenyje, kad pas tave tokia turbina, kuri parodyta dešinėj pusėj? Jei taip, tai tada pas tave stovi kintamos geometrijos turbina, tokia pati kaip ir pas mane. :)
Turi kartais to garso nemaišai su antros pakopos įpurškimu? Šitie TDDi motorai turi dvipakopius mechaninius purkštukus ir nuo ~1900 apsukų purkštukai dirba antra pakopa ir variklio darbo garsas žymiai pasikeičiai, toks lyg "Grrrrrr".. Tikriausiai pastebėjai? Šiaip reikia daugiau detalių, kad kažką pagelbėt. Jei netraukia nuo 1900 apsukų tai labai tikėtina, kad kalta turbina, kadangi prie 1900rpm jinai jau beveik maksimaliai pučia, nes kintamos geometrijos. Dar gali būti kaltas EGR vožtuvas, bet pas mane jis niekada nekėklė jokių problemų. Kaip su dūmingumu?


Kagi,matau kad tu nemazai typo supranti apie masinas tai pabandyk tada paaiskinti toki dalyka-cia rasai kad,cituoju tave " kartais to garso nemaišai su antros pakopos įpurškimu? Šitie TDDi motorai turi dvipakopius mechaninius purkštukus ir nuo ~1900 apsukų purkštukai dirba antra pakopa ir variklio darbo garsas žymiai pasikeičiai, toks lyg "Grrrrrr".. "

Jei tiketi tuo ka tu cia rasai tai tas garsas turi buti pastovus prie 1900 apsuku bet vat cia gaunasi idomus dalikas kuris niekaip neatitinka tavo paaiskinima,as pasikeiciau tepalus varyklije ir jau antra diena vazineju be jokiu garsu prie 1900 apsuku,zodziu bent jau kol kas dingo sis garsas kuri pagal tave skleidzia purkstukai ! Tai gal gali gerbiamasis paaiskinti kaip gali buti susije tepalai varyklije ir purkstukai :D

Beje ir dar vienas daiktas-per paskutyni GM palyginom 3 mondes tddi,mano viliaus ir dar vieno dalivio ir kas keisciausia pagal tavo teorija visos trys turejo dyrbti vienodai bet deje to nebuvo,2 mondes garsa skleide ties 1900 apsukom o trecioji dirbo be jokiu garsu,tai taip iseina kad tavo teorija neteisynga :shock:
MK1 1995m 1.8 l B/D melina (parduota)
MK2 1998m 1.8 l TD pilka (atiduota tevukui)
MK3 2001m 2.0 l TDDI pilka (mano)
tddiguru
Dalyvis
Posts: 441
Joined: 2015 11 08 , 11:02
Vardas/Pavardė:: Vaidas
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIII
Gamybos metai: 2001
Variklis: 2,0 l Duratec
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Universalas
Spalva: Mėlyna
Location: Molėtai
Contact:

Re: Pasalinis garsas ir netraukia

Post by tddiguru »

Raime wrote:Kagi,matau kad tu nemazai typo supranti apie masinas tai pabandyk tada paaiskinti toki dalyka-cia rasai kad,cituoju tave " kartais to garso nemaišai su antros pakopos įpurškimu? Šitie TDDi motorai turi dvipakopius mechaninius purkštukus ir nuo ~1900 apsukų purkštukai dirba antra pakopa ir variklio darbo garsas žymiai pasikeičiai, toks lyg "Grrrrrr".. "

Jei tiketi tuo ka tu cia rasai tai tas garsas turi buti pastovus prie 1900 apsuku bet vat cia gaunasi idomus dalikas kuris niekaip neatitinka tavo paaiskinima,as pasikeiciau tepalus varyklije ir jau antra diena vazineju be jokiu garsu prie 1900 apsuku,zodziu bent jau kol kas dingo sis garsas kuri pagal tave skleidzia purkstukai ! Tai gal gali gerbiamasis paaiskinti kaip gali buti susije tepalai varyklije ir purkstukai :D
Gal truputi ne taip supratai, nezinau. Galim biski prasiplest ir pasiaiskinti. ;) Dvipakopiai purkstukai ejo pries commonrail'o ipurskimo sistema o apie sita tikriausiai jau niekam nereikia pasakoti - visi zino. Tai vat, TDDi varikliai butent naudoja dvipakopius mechaninius kuro purkstukus, kuriu viduje yra dvi spyruokles, viena maza, kita didesne. Iki tu sukiu (~1900+-) purkstukai dirba apie 200-250bar slegiu su pirmine spyruokle bei variklio garsas beveik toks pats kaip ir TDCi motoru, gan svelnus, na o virsijus tuos magisku 1900rpm, susidaro pakankamas spaudimas ir pirmine, mazesne spyruokle purkstuke yra apeinama bei purkstukai dirba su antrine, antros pakopos spyruokle kuriuos darbinis slegis 300-400bar. Tai vat is situ 200bar slegio skirtumo (2x kartus) ir gaunasi tas astrus ir staigus variklio garsas "grrrrrrrrr" nuo ~1900rpm.
Ka seniai pastebejau, tai jei tarkim kai lauke dabar oras gan vesus, jei tik sedus ir nuvaziavus iskart to "grrr" garso nera tol kol variklis nors siek tiek nepasyla, tai trunka iki 1min (mano patirtis) tada antra pakopa sudirba priklausomai, kaip stipriai nuspaudi gaza. Jei begejesi svelniai, tai to "grrr" isvis nera iveikiant pirma kilometra su lediniu motoru. Taip iseina, kad antros pakopos ipurskimas susijes su temperatura, o cia as jau pats tiksliai nezinau (bet ir galvos nesuku :D ), bet gal del to, kad nepadidinti emisiju ir dumingumo.
Ka pasakei apie ta garsa pakeitus alyva tai sutinku, garsas svelnesnis pasidaro, taip kad gal ir reiketu alyva dazniau keist. (Beje, kokios firmos pylei?) Bet tu daugiau detaliu taip ir nepasakei. Gal isvaziavai su saltu varikliu pasikeites?
Kaip speju, pries alyvos keitima tu ta garsa tikrai girdedavai..? Ir tas garsas nera pastovus, jis PRASIDEDA nuo ~1900rpm.
Tarkim vaziuoji 5 begiu ir greitis 90km/ (kruizinis greitis), tuo metu apsukos ~1850rpm, uztenkia pagreitet iki kokiu 95km/h ir tas garsas "grrrrr" bam ir atsiranda!
Pavazinesi pora dienu, alyva ir jos priedai padarys savo darba ir tas garsas bus kaip buves (Speju, jis tau ir dabar niekur nedinges, kadangi cia grynai mechaninis dalykas).
Raime
Moderatorius
Posts: 2517
Joined: 2010 07 02 , 10:32
Vardas/Pavardė:: Raime
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIII
Gamybos metai: 2001
Variklis: 2,0 l Duratorq TD
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Hečbekas
Spalva: Pilka
Vairuoja nuo: 1991
Location: Panevėžys
Contact:

Re: Pasalinis garsas ir netraukia

Post by Raime »

Nera jau antra diena to garso nei saltam nei karstam varykliui,nei letai gazuojant nei staigiai gaza spaudziant,pries keiciant tepalus buvo tas garsas !,tu taip ir nepaaiskinai kaip gali tepalo keitymas varyklije itakoti purkstuko garsus (man nedaeina kaip gali buti tai susije) ?
Kas liecia tavo paskutini spejima tai taip isivaizduoji kad as apkurtau ir nebegirdziu to garso :doh: dar karta sakau kad po tepalu keitymo jo nebera o tepalai supilti total 5w30
Dar beje pastebejimas kuris velgi yra priespriesynis tavo zodziams yra toks kad saltam varykliui visada bent jau pas mane sis garsas atsirasdavo zymiai astresnis ir sakyciau anksciau nei siltam varykliui
MK1 1995m 1.8 l B/D melina (parduota)
MK2 1998m 1.8 l TD pilka (atiduota tevukui)
MK3 2001m 2.0 l TDDI pilka (mano)
tddiguru
Dalyvis
Posts: 441
Joined: 2015 11 08 , 11:02
Vardas/Pavardė:: Vaidas
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIII
Gamybos metai: 2001
Variklis: 2,0 l Duratec
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Universalas
Spalva: Mėlyna
Location: Molėtai
Contact:

Re: Pasalinis garsas ir netraukia

Post by tddiguru »

Skamba taip, lyg butum labiausiai isizeides del nieko. As sakau ka as zinau. Pabandyk pats susiet tepalo pakeitima ir pakitusi variklio garsa. Pavazinesi biski, prasidirbs nauja alyva ir garsas vel atsiras.
Dar beje pastebejimas kuris velgi yra priespriesynis tavo zodziams yra toks kad saltam varykliui visada bent jau pas mane sis garsas atsirasdavo zymiai astresnis ir sakyciau anksciau nei siltam varykliui
JEI staigiai nuspaudi gaza, tada taip (cia kai uzkurus birbini salta varikli, pas mane tas pats.
Raime
Moderatorius
Posts: 2517
Joined: 2010 07 02 , 10:32
Vardas/Pavardė:: Raime
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIII
Gamybos metai: 2001
Variklis: 2,0 l Duratorq TD
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Hečbekas
Spalva: Pilka
Vairuoja nuo: 1991
Location: Panevėžys
Contact:

Re: Pasalinis garsas ir netraukia

Post by Raime »

Na nera cia man ko isizeisti :D kas liecia tepalo pakeityma tai cia nera ko susieti du skirtyngi ir apskritai nesusije dalykai,kas liecia birbinima ant laisvu tai as sneku tiek apie birbinima kaip tu sakai tiek apie vaziavima saltu ar karstu varykliu !
MK1 1995m 1.8 l B/D melina (parduota)
MK2 1998m 1.8 l TD pilka (atiduota tevukui)
MK3 2001m 2.0 l TDDI pilka (mano)
tddiguru
Dalyvis
Posts: 441
Joined: 2015 11 08 , 11:02
Vardas/Pavardė:: Vaidas
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIII
Gamybos metai: 2001
Variklis: 2,0 l Duratec
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Universalas
Spalva: Mėlyna
Location: Molėtai
Contact:

Re: Pasalinis garsas ir netraukia

Post by tddiguru »

Image
Bendrom ziniom ir isprusimui, ka turi visi TDDi bei labai naudingas informacinis straipsnelis apie kuro siurblio EDC dali bei ka ji daro bei su kokiais davikliais bendrauja: http://s90.photobucket.com/user/tdi_and ... r.gif.html
Tegul moderatoriai prisega kur nors, bus naudinga ir idomu. ;)
Na o tu Raime dziaukis, po alyvos pakeitimi tavo TDDi patapo beveik kaip TDCi garso atzvilgiu. :D
Ir as pats truputi neteisingai parasiau. Nuo tu ~1900+- sukiu prie pirmos pakopos ipurskimo prisideda ir antra pakopa ir bendras ipurskimo slegis gaunasi apie 300-500bar.
User avatar
raimiux
Dalyvis
Posts: 77
Joined: 2014 01 26 , 23:10
Vardas/Pavardė:: Raimis
Lytis: Vyras
Vairuoja nuo: 1997
Location: Utena
Contact:

Re: Pasalinis garsas ir netraukia

Post by raimiux »

Kiek zinau focusuose irgi eina TDDI 66kw varikliai su dvigubo veikimo purkstukais, bet garso atzvilgiu focus ir mondeo kaip diena ir naktis :) focuse nuo apsuku neatsiranda jokio uzastrejimo. Kazin kodel?...
Ford C-MAX 2005m. 107kw 2.0L vyšninis benzinas-dujos
Raime
Moderatorius
Posts: 2517
Joined: 2010 07 02 , 10:32
Vardas/Pavardė:: Raime
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIII
Gamybos metai: 2001
Variklis: 2,0 l Duratorq TD
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Hečbekas
Spalva: Pilka
Vairuoja nuo: 1991
Location: Panevėžys
Contact:

Re: Pasalinis garsas ir netraukia

Post by Raime »

tddiguru vyskas tvarkoje su purkstukais,as suprantu ir tikrai sutinku su tavimi bet mano klausimas buvo toks-kodel pakeitus tepalus dingo arba galiu kitaip pasakyti trygubai sumazejo tas garsas pasiekus 1900 apsukas,dabar jo beveik nesigirdi ir as tikejaus kad tu paaiskinsi kuo detas tepalo pakeitymas su purkstuku garsu,juk cia dvi atskiros sistemos ir jos apskritai nesusijusios ?
MK1 1995m 1.8 l B/D melina (parduota)
MK2 1998m 1.8 l TD pilka (atiduota tevukui)
MK3 2001m 2.0 l TDDI pilka (mano)
tddiguru
Dalyvis
Posts: 441
Joined: 2015 11 08 , 11:02
Vardas/Pavardė:: Vaidas
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIII
Gamybos metai: 2001
Variklis: 2,0 l Duratec
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Universalas
Spalva: Mėlyna
Location: Molėtai
Contact:

Re: Pasalinis garsas ir netraukia

Post by tddiguru »

Tai tas specifinis garsas sumazejo smarkiai kaip pats sakei ar dingo isvis? Dar kokiu nors garsu girdi po alyvos pakeitimo, kuriu nebuvo anksciau?
Nu taip, tepimo sistema ir kuro siurblys visiskai nesusije, tad galima tik spelioti, bet mano nuostabai pora zmoniu anglu forumuose minejo ta pati, kad pakeitus alyva ju TDDi antra ipurskimo pakopa staiga dingo - vaziuoji sau bet kokiu rezimu ir variklis gan tylus, ner to "grrrrr" kuris ziauriai girdisi. Bet taip pat visi rekavo, kad pavazinejo pora dienu ir garsas kaip dingo po alyvos pakeitimo, taip jis ir atsirado. Tai logiskai mastant niekaip neiseina surist situ dvieju galu, nebent kazkokiu stebuklingu magisku budu pylant naujos alyvos jos galejo patekti i pagrindin kuro siurbli, bet cia totali pieva. Tad vienintelis logiskas pamastymas toks, kad antra ipurskimo pakopa neprisideda prie pirmosios ir tu vaziuoji tik su pirma (paskaitei, kur URL adresa numeciau?), ko pasekoj variklio garsas gan minkstas. Ar antra pakopa prisides prie pirmosios lemia tik darbinis slegis, tai jei jo pas tave neisvysto, antros, tos didesnes spyruokles purkstuke per mazas slegis nesugeba pramust. Cia tik pamastymas ant greituju.
Jei daug KM prasuki siom dienom tai pranesk uz keletos dienu, ar musu mylimas (nekenciamas) garsas staiga atsidaro.
Raime
Moderatorius
Posts: 2517
Joined: 2010 07 02 , 10:32
Vardas/Pavardė:: Raime
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIII
Gamybos metai: 2001
Variklis: 2,0 l Duratorq TD
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Hečbekas
Spalva: Pilka
Vairuoja nuo: 1991
Location: Panevėžys
Contact:

Re: Pasalinis garsas ir netraukia

Post by Raime »

Siaip tas garsas yra bet jis vos girdisi,siaip vaziuojant jau reikia isiklausyti kad ji isgirsti,daugiau jokiu garsu nera po tepalu keitymo.Na kaip rasai kad garsas gali dingti jei nesudirba antra purkstuku pakopa bet tada mano mastimu turetu kaip ir sumazeti trauka nes turetu varykliui trukti kuro paspaudus daugiau gazo bet masina pas mane vaziuoja gerai,trauka nesumazejus,na pavazinesim pamatysim
MK1 1995m 1.8 l B/D melina (parduota)
MK2 1998m 1.8 l TD pilka (atiduota tevukui)
MK3 2001m 2.0 l TDDI pilka (mano)
tddiguru
Dalyvis
Posts: 441
Joined: 2015 11 08 , 11:02
Vardas/Pavardė:: Vaidas
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIII
Gamybos metai: 2001
Variklis: 2,0 l Duratec
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Universalas
Spalva: Mėlyna
Location: Molėtai
Contact:

Re: Pasalinis garsas ir netraukia

Post by tddiguru »

Na va, dabar iki galo pasakei, kad tas garsas nera dinges, tiesiog jis tau dabar daug tylesnis. Man labai smalsu isgirsti, kaip taviske dirba varikliui esant darbinej temp..
Raime
Moderatorius
Posts: 2517
Joined: 2010 07 02 , 10:32
Vardas/Pavardė:: Raime
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIII
Gamybos metai: 2001
Variklis: 2,0 l Duratorq TD
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Hečbekas
Spalva: Pilka
Vairuoja nuo: 1991
Location: Panevėžys
Contact:

Re: Pasalinis garsas ir netraukia

Post by Raime »

na va taip dirba manoji monde,gal girdesis
[/video]
o cia nufilmuota po 9 val stovejimo kol dirbau su saltu varykliu,prie 2500 apsuku girdisi tas garsas bet jis po mazdaug puses minutes dingsta
[/video]
MK1 1995m 1.8 l B/D melina (parduota)
MK2 1998m 1.8 l TD pilka (atiduota tevukui)
MK3 2001m 2.0 l TDDI pilka (mano)
tddiguru
Dalyvis
Posts: 441
Joined: 2015 11 08 , 11:02
Vardas/Pavardė:: Vaidas
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIII
Gamybos metai: 2001
Variklis: 2,0 l Duratec
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Universalas
Spalva: Mėlyna
Location: Molėtai
Contact:

Re: Pasalinis garsas ir netraukia

Post by tddiguru »

Pirmas vaizdo irasas darytas su praviru langu? Tai kad viskas normaliai kas lieca musu diskutuota "grrrr" garsa. Geriausia girdisi pirmam irase kai po trupuli keli apsukus ties 0:08sek. ir apie ~2000RPM paastrejimas. Kaip ir video pradzioj kai beveik gaza dugna numygi staigiai ir kuro siurbliui daugiau apkrovos tai iskart purkstukai dviguba pakopa purskia. Visiskai normalu ir taip turi buti.
Na o kiti pastebejimai, tai atrodo kad turi siokiu tokiu problemu su variklio temperaturos sokinejimu? Video pradzioj temp. rodykle arciau vidurukio na o pabaigoj temp. siek tiek pakrenta kai pastovejai vietoj?
Bei antras dalykas, tai kazkaip nepatinka garsas kai pilnai atleidi gaza ir variklis deakseleruoja ir mazdaug ties 0:06 girdisi sioks toks sukalatojimas. Problemu su apatine variklio pagalve ar sankaba (tiksliau smagraciu) neturi ?
Siaip del bendro variklio garso viskas tvarkoj ir galvos nesuk, antras vaizdo irasas viska patvirtina, kai variklis visiskai saltas. :ploti:
Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests