Kuras į baką visada iš degalinių pilamas buvo, visi filtrai su tepalais keičiami kas 12tūkst km, 5w30, mašiną tikrai prižiūrėdavau. Skaitinėjau ir aš dabar užsienio forumus, radau, kad kažkur prie starterio yra laidynas nueinantis i vp44 ir jame dažniausiai būna bėda. Reikės patikrinti jį bei rėles pramesiu tuo pačiu. Dar radau, kad su šiom klaidom galima siurblį mesti lauk.. Tie didieji saugikliai po valytuvais, galima gal plačiau? Pirmą kartą girdžiu, nes kiek teko susidurti, tai tik su saugiklių bloku po varikliu, šalia akumuliatoriaus bei po vairu. Ačių už informacijątddiguru wrote:Nagrinejam. P1563: Injection Pump Control Module Requesting Engine Stop - savaime suprantama klaida; elektronine kuro siurblis dalis nugesina varikli - kazkas jai labai nepatiko, kritine klaida. Nieko labai daugiau sita klaida ir nepasako. Nepylei kuro is kokiu nors labai nesvariu kanistru ar backu bei kada paskutini karta keistas kuro filtras?
P1664: Cia jau sudetingiau. Gali buti kalta tiek pati elektrine kuro siurblio dalis, tiek kazkuris komponentas kuro siurblyje, kuri valdo mineta elektronine dalis, bet pradekim nuo daug paprastesniu dalyku. Pasak vieno zmogaus, turejusio identiskas klaidas tavosioms aptiko, kad del visu problemu buvo kaltas auksto slegio kuro siurblio saugiklis. Citata: "Just order a new Fuel pump power relay, which is under the car battery screwed to the battery holder. It's either the relay or the power cords, but I had the same problem and changing the relay did its work. Exactly the same errors on computer diagnostics and the same symptoms". Apskritai pereik per visus saugiklius jeigu dar to nedarei, maza kas, be to, atmetimo budu galesi juos atmesti kaip potencialus problemos kaltininkus. Pagrindiniai mus dominantys saugikliai randasi salia akumuliatoriaus bei du didieji - zemiau vairuotojo puses valytu.
P0335: I sita kolkas nekreipiam demesi. Kaip speju, sita klaida issaukia auksciau aptartos klaidos.
Riešutėlis protingiem
Re: Riešutėlis protingiem
-
- Dalyvis
- Posts: 441
- Joined: 2015 11 08 , 11:02
- Vardas/Pavardė:: Vaidas
- Lytis: Vyras
- Mondeo karta: MkIII
- Variklis: 2,0 l Duratec
- Kuro tipas: Dyzelinas
- Kėbulo tipas: Universalas
- Spalva: Mėlyna
- Location: Molėtai
- Contact:
Re: Riešutėlis protingiem
Nu kaip ta siurbly mesti lauk, juokas juokais, bet.. Reik ziuret is abieju pusiu - ar problema grynai mechanine ar sukelta daviklio, kuris ir valdo ta mechanine dali. Na o svarbiausias dalykas - kuro siurblio degalų tiekimas esant maksimaliai apkrovai - gazas dugnas. Minejai, kad variklis nedumina eskplotuojant ivairiomis salygomis, o is sito galima spresti, kad pats kuro siurblys yra geros mechanines bukles - jeigu butu kazkas susideveje mechaniskai bei problemos su degalų tiekimu, matytum padidejusi duminguma smarkiai akseleruojant, o pagal duminguma suristum abu galus. Logika ir tiek.
Siaip pradek nuo pigiausiu- nieko nekainuojanciu dalyku - saugikliu ir elektros instaliacijos patikrinimo kaip kad ir rasiau.
Apart viso sito, kaip reikalai su sankaba ir dvimasiu smagraciu? Prie tokio kilometrazo 1 kompletas jau turetu buti pakeistas.
Arba gali buti 3, atvirkstinis variantas. Nekeistas dvimasis smagratis, kuris yra seno techninio dizaino ir kuriam smarkiai susidevejus prie tokio kilometrazo, pradeda varyt metalo drozles ir uznesa holo davikli bei starteri (starteris kaip magnetas su savo apvyjom). Uztenka didesnes daleles ant daviklio, kad jis iskart gesintu varikli, na bet pas tave uzgesta ne is karto ir pasipurto, tad velgi, jo neisemus ir neapziurejus, sunku kazka daugiau pasakyti.
Galetum nufilmuot ir ikelt video, visada pasidaro aiskiau.
Siaip pradek nuo pigiausiu- nieko nekainuojanciu dalyku - saugikliu ir elektros instaliacijos patikrinimo kaip kad ir rasiau.
Apart viso sito, kaip reikalai su sankaba ir dvimasiu smagraciu? Prie tokio kilometrazo 1 kompletas jau turetu buti pakeistas.
Arba gali buti 3, atvirkstinis variantas. Nekeistas dvimasis smagratis, kuris yra seno techninio dizaino ir kuriam smarkiai susidevejus prie tokio kilometrazo, pradeda varyt metalo drozles ir uznesa holo davikli bei starteri (starteris kaip magnetas su savo apvyjom). Uztenka didesnes daleles ant daviklio, kad jis iskart gesintu varikli, na bet pas tave uzgesta ne is karto ir pasipurto, tad velgi, jo neisemus ir neapziurejus, sunku kazka daugiau pasakyti.
Galetum nufilmuot ir ikelt video, visada pasidaro aiskiau.
- Gezatron
- Forumo Tėvas
- Posts: 3786
- Joined: 2007 09 24 , 20:17
- Lytis: Vyras
- Mondeo karta: Neturiu mondeo
- Variklis: 3,0 l Duratec V6
- Kuro tipas: Benzinas
- Kėbulo tipas: Sedanas
- Spalva: Raudona
- Location: Utena
- Contact:
Re: Riešutėlis protingiem
tai kad holo davikly isimti ten nu nera sunku, isimi ir paziuri aplipes jis drozlem ar ne... nu bet negi jis tiek ytakos kad ant laisvu nedirba... aisku jau prie to pacio, paimi nauja, ysidedi, jei taspats grazini y parda kad tipo nedejai , radai kitur beda, as visada imu dalis ir jei kazkas, grazinu
Ladorghini Getlohgado 2105 1,3 benzas Geltona Ochros 140km/h
Toyota Tundra 5.7 V8 HEMI Petrol tik 100km/35ltr
Toyota Tundra 5.7 V8 HEMI Petrol tik 100km/35ltr
Re: Riešutėlis protingiem
Sankabos komplektas kiek žinau nėra keistas, bet bėdų su ja kaip ir nėra, vienintelis dalykas, tai silpnai girdisi išminamas guolis, kad jau pradeda po truputėli į pabaigą eiti. Sankaba nebuksuoja, bėgiai gražiai mėtos, užgęsta be jokių pašalinių garsų iš smagračio, tai nežinau net, lyg su šita vieta viskas ir tvarkoje? Dėl to holo daviklio, tai kiek skaičiau, jo klaidą meta būtent dėl siurblio kaltės. Ta prasme, kam išmetė tokias klaidas siurblyje kokios ir pas mane, holo daviklis prisijungė prie to pačio, kažkaip susietas šitas reikalas yra ir rašė, kad keisti nelabai apsimoka jo, nes panaikinus siurblio bėdas dings ir holo daviklio klaida. Nežinau kiek čia tikėt, kiek ne Pries metus laiko maždaug, tai tie visi "pasipurtymai" dingdavo per 2minutes, išvažiuodavau iš garažo, iki pirmo šviesoforo ir viskas, susitvarkė visai diena, nebesipurtydavo. Bėgant laikui kuo toliau, tuo blogiau žiuriu.. rytoj pabandysiu video įkelti
- RaimunGs
- Moderatorius/Klubo narys
- Posts: 334
- Joined: 2010 11 11 , 19:57
- Lytis: Vyras
- Mondeo karta: MkIII
- Variklis: 2,5 l Duratec V6
- Kuro tipas: Dyzelinas
- Kėbulo tipas: Hečbekas
- Spalva: Pilka
- Location: Kaunas
- Contact:
Re: Riešutėlis protingiem
jei isminamasis kirtinetis pradeda, tau nebuksuos sankaba. Taciu supranti, kad po truputi disko lapkutes dyla?:))Audrius57 wrote:Sankabos komplektas kiek žinau nėra keistas, bet bėdų su ja kaip ir nėra, vienintelis dalykas, tai silpnai girdisi išminamas guolis, kad jau pradeda po truputėli į pabaigą eiti. Sankaba nebuksuoja, bėgiai gražiai mėtos, užgęsta be jokių pašalinių garsų iš smagračio, tai nežinau net, lyg su šita vieta viskas ir tvarkoje? Dėl to holo daviklio, tai kiek skaičiau, jo klaidą meta būtent dėl siurblio kaltės. Ta prasme, kam išmetė tokias klaidas siurblyje kokios ir pas mane, holo daviklis prisijungė prie to pačio, kažkaip susietas šitas reikalas yra ir rašė, kad keisti nelabai apsimoka jo, nes panaikinus siurblio bėdas dings ir holo daviklio klaida. Nežinau kiek čia tikėt, kiek ne Pries metus laiko maždaug, tai tie visi "pasipurtymai" dingdavo per 2minutes, išvažiuodavau iš garažo, iki pirmo šviesoforo ir viskas, susitvarkė visai diena, nebesipurtydavo. Bėgant laikui kuo toliau, tuo blogiau žiuriu.. rytoj pabandysiu video įkelti
MK2, 1.8i, 85kW, sedanas, juodas deimantas (parduota)
MK3, 2.2 TDCI, hachbeckas, pilkas
MK3, 2.2 TDCI, hachbeckas, pilkas
-
- Dalyvis
- Posts: 441
- Joined: 2015 11 08 , 11:02
- Vardas/Pavardė:: Vaidas
- Lytis: Vyras
- Mondeo karta: MkIII
- Variklis: 2,0 l Duratec
- Kuro tipas: Dyzelinas
- Kėbulo tipas: Universalas
- Spalva: Mėlyna
- Location: Molėtai
- Contact:
Re: Riešutėlis protingiem
Su sankaba yra taip: Isminamas guolis jeigu jau cypia ar dar tik girdisi uzuominos, tai jis gali kartu su savimi "nusinesti" ir ta pati dvimasi smagrati ir atvirksciai. Vienam sankabos komponentui amen= keiti visa komplekta (dazniausiai), kad veliau nereiktu dar karta lupti visko lauk. O darbo daug.
O del holo daviklio, tai gali pats drasiai ji issiimti ir apziureti del drozliu kaip ir minejo gezatronas - nieko nekainuos ir atmetimo budu atkristu kaip problemos kaltininkas, be to ji nesunku isimti, bet kaip jau minejom ir anstesnese zinutese, holo daviklio klaida tikriausiai issaukia pasipurtymai ir netolygys darbas + pasidevejes smagratis ir jo gan laisva eiga - susidevejusios spyruokles viduje.
O del holo daviklio, tai gali pats drasiai ji issiimti ir apziureti del drozliu kaip ir minejo gezatronas - nieko nekainuos ir atmetimo budu atkristu kaip problemos kaltininkas, be to ji nesunku isimti, bet kaip jau minejom ir anstesnese zinutese, holo daviklio klaida tikriausiai issaukia pasipurtymai ir netolygys darbas + pasidevejes smagratis ir jo gan laisva eiga - susidevejusios spyruokles viduje.
- Eddy
- Dalyvis
- Posts: 410
- Joined: 2007 07 07 , 10:06
- Vardas/Pavardė:: edis
- Lytis: Vyras
- Mondeo karta: Neturiu mondeo
- Variklis: 3,0 l Duratec V6
- Kuro tipas: Benzinas
- Kėbulo tipas: Hečbekas
- Spalva: Žalia
- Vairuoja nuo: 2005
- Location: Šilalė
- Contact:
Re: Riešutėlis protingiem
esu turejes bedu su holo davikliu. nesikurdavo salta starteriu, tik uzstumus, kai apsildavo kurdavosi pati starteriu vel puikiai.. bet tik atsala ir vel nesikuria kol uzstumi...
pakeiciau holo davikli, bedos dingo...
taigi , nespjauk i ta daikta, nebrangus kad ir devetas - surizikuok pasikeisk.
pakeiciau holo davikli, bedos dingo...
taigi , nespjauk i ta daikta, nebrangus kad ir devetas - surizikuok pasikeisk.
Mano esamos:
Mano... Volvo XC70 2005, d5, sriubmaliene.
PEUGEOT 407 2007m., 2,0 HDI 100kw., Sriubmaisys tankas.
Zmonos:
PEUGEOT 206 2001m., 1,4i 55kw...
Mano... Volvo XC70 2005, d5, sriubmaliene.
PEUGEOT 407 2007m., 2,0 HDI 100kw., Sriubmaisys tankas.
Zmonos:
PEUGEOT 206 2001m., 1,4i 55kw...
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 3 guests