Isigyjau mk5, nieko neberasau ?

Visi klausimai susiję su Mondeo 2014 - ... metų.
Post Reply
rolf2
Dalyvis
Posts: 37
Joined: 2015 08 09 , 11:29
Lytis: Vyras
Mondeo karta: Neturiu mondeo
Kuro tipas: Benzinas
Kėbulo tipas: Sedanas
Location: Kaunas
Contact:

Isigyjau mk5, nieko neberasau ?

Post by rolf2 »

Kazkaip labai jau tylu cia, nors kiek suprantu yra cia turinciu mk5. Niekam niekas negenda, nieks nieko netobulina? Sync2 navi visi aktyvavo, ar visi jau sync3 isidejo ? Mapus atsinaujino, perimeter plus su remote startu isidejo, parkuojasi mondeikos pacios be vairuotojo pagalbos ?
User avatar
Liudas
Dalyvis
Posts: 60
Joined: 2013 04 04 , 11:22
Lytis: Vyras
Mondeo karta: Neturiu mondeo
Variklis: 2,0 l Duratec
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Sedanas
Vairuoja nuo: 1999
Location: Kelmė
Contact:

Re: Isigyjau mk5, nieko neberasau ?

Post by Liudas »

Tuoj as irgi turesiu,laukiu kada ertona parves.
Smala
Dalyvis
Posts: 1
Joined: 2019 02 11 , 20:10
Lytis: Vyras
Mondeo karta: Neturiu mondeo
Location: Mazeikiai
Contact:

Re: Isigyjau mk5, nieko neberasau ?

Post by Smala »

Sveiki, ka galit papasakoti apie 2.0 TDCI 110kw, ar daug skiriasi nuo senesnio 103 kw sis tai patvarus buvo.
Kablas
Dalyvis
Posts: 2
Joined: 2020 11 22 , 16:57
Lytis: Vyras
Kuro tipas: Dyzelinas
Spalva: Smėlio
Location: Kaunas
Contact:

Re: Isigyjau mk5, nieko neberasau ?

Post by Kablas »

Sveiki,
turiu S-max 2016 2.0 dyzelis 110kw. Mašina tikrai gan smagi, distronikas, LED žibintai, automatinės ilgos šviesos ir t.t. Truputį parašysiu pastebėjimų būtent kurie bendri su mondeo, tai apie variklį, ~240k km rida:
1. 3 purkštukai buvo visiškai gatavi, pasekmės: važiuojant daugiau nei 90km/val, bet kada gali užgesti variklis, teko papulti, kai užgęsta ant lenkimo, buvo baisu..., purkštukų kaina ~300eur vienetas. Restauruoti neapsimoka nes sutaupai viso labo gal 40-50eur ir remontui yra tik kinietiško detalės. Taip pat dar važiuojant didesniu greičiu grybaudavo apsukos nes pavarų dėžė gaudavo blogą sukimo momento signalą iš variklio kompo.
2. Duodant varikliui apkrovos, pvz važiuojant į kalną ar panašiai, variklis pereidavo į avarinį režimą ir dingdavo trauka. Priežastis: variklio alyvos slėgio vožtuvo gedimas, naujo kaina ~150eur, pakeitimas nesudėtingas.
3. Šildavo tik pusė priekinio stiklo, naudojant elektrinį stiklo šildymą, priežastis: atitrūkęs laidas nuo stiklo šildymo šleifo, lituoklis išsprendė bėdą.
4. Kai pirkau buvo labai daug vietų, kur varvėjo variklio alyva, aišku dabar viskas užsandarinta, bet kažkaip keista kai mašinai 4 metai, o taip viskas varva.
5. Dėl informacijos, patykėkis jūs nenorit išiminėti Powershift dėžės iš tokių automobilių, nes reikia visą priekinę važiuoklę išrinkti, labai brangu ir ilgai užtrunkanti procedūra.
6. Dar papildomai dėl informacijos, šituose varikliuose yra gamykliškai sukelti keli galingumo žemėlapiai (maps), turint atitinkamus įrankius nesunkiai galima iš 110kw padaryti 132kw.

Kol kas tiek bėdų ir informacijos, jei kas atsinaujins, parašysiu.
Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests