Nerandam gedimo :)

tddiguru
Dalyvis
Posts: 441
Joined: 2015 11 08 , 11:02
Vardas/Pavardė:: Vaidas
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIII
Gamybos metai: 2001
Variklis: 2,0 l Duratec
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Universalas
Spalva: Mėlyna
Location: Molėtai
Contact:

Re: Nerandam gedimo :)

Post by tddiguru »

O MK3 benzinui būna MAF daviklis išvis? Jeigu yra, tai reiškias variklis turi kintamos geometrijos turbiną - kažkas žinantis benzuose patars/pasakys. Pasirodo, 1.8 ir 2.0 neturi MAF daviklio tik TMAP daviklį.
MAF daviklis matuoja oro srautą g/cm2, patenkantį į variklį priešais turbiną.
MAP matuoja oro slėgį už turbinos, ant interkūlerio vamzdyno (bent jau taip MK3 modeliuose) - dar vadinamas turbinos sukeliamo slėgio davikliu. Abu kritiškai svarbūs traukai, kadangi tai du pagrindiniai davikliai, formuojantys kuro/oro mišinį bei kiek galios variklis išgaus.
Na o šiaip statyk ant diagnostikos - jeigu MAF/MAP daviklis jau beveik lavonas, turėtum rasti klaidą diagnostikoje.
vilius
Moderatorius
Posts: 1293
Joined: 2009 07 30 , 20:12
Vardas/Pavardė:: Vilius
Lytis: Vyras
Mondeo karta: Neturiu mondeo
Gamybos metai: 2007
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Universalas
Spalva: Pilka
Vairuoja nuo: 2006
Location: Mažeikiai
Contact:

Re: Nerandam gedimo :)

Post by vilius »

Vaidai, o kurioi vietoi pas benza Map? zmonos benzine irgi padurniuoja. Maf pas ja irgi neradau
mondeo mk1 93 1,8 B/D Vyšnia (sudužo)
escort mk6 93 1,4 B/D Vyšnia (parduota)
mondeo mk1 95 2.0 B/D Mėlyna (parduota)
mondeo mk2 97 1,8 B/D Mėlyna (parduota)
mondeo mk3 2001 2.0 TDDI 85 kw pilka (paruota)
mondeo mk3 2001 2.0 TDDI 66 kw pilka (šeimos)
mondeo mk3 2001 2.0 duratec 107kw balta (parduota)
mondeo mk3 2002 2.0 TDDI 85kw mėlyna (parduota)
Opel Vectra C 2007 1.9 CDTI 88kw pilka
vytautasltu
Dalyvis
Posts: 38
Joined: 2013 03 01 , 14:08
Vardas/Pavardė:: Vytautas
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIII
Gamybos metai: 2001
Variklis: 1,8 l Endura-D TD
Kuro tipas: Benzinas
Kėbulo tipas: Sedanas
Spalva: Sidabrinė
Vairuoja nuo: 2006
Location: Vilnius
Contact:

Re: Nerandam gedimo :)

Post by vytautasltu »

Ant įsiurbimo kolektoriaus, netoli radiatoriaus, maždaug per vidurį automobilio. Vienu varžtu prisuktas, žvaigždute. jungtis ateina (stovint veidu į priekinį stiklą) iš dešinės. pradziai reikia patraukti laidus į šoną ir tada yra priėjimas, neaptogus, bet yra.
tddiguru
Dalyvis
Posts: 441
Joined: 2015 11 08 , 11:02
Vardas/Pavardė:: Vaidas
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIII
Gamybos metai: 2001
Variklis: 2,0 l Duratec
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Universalas
Spalva: Mėlyna
Location: Molėtai
Contact:

Re: Nerandam gedimo :)

Post by tddiguru »

Na jau pasakė, štai kur jis randasi benzine :) Image
Arba Image
Audrius
Dalyvis
Posts: 306
Joined: 2011 07 31 , 09:30
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIII
Gamybos metai: 2004
Variklis: 2,0 l Duratorq TD
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Universalas
Spalva: Pilka
Vairuoja nuo: 2011
Location: Kaunas
Contact:

Re: Nerandam gedimo :)

Post by Audrius »

o as itarciau kuro baką, visko gali buti kad alsuoklis nedirba ir susidaro vakumas bake, ko pasekoje siurblys nepajegus paduoti reikiama kieki kuro. pabandyciau prasukti kuro bako kamsti, kai dingsta trauka, ir paziureti kas bus. juk viskas ivyksta po keliu desimciu kilometru, o pastovejus siek tiek, galima vel nuvazuoti siek tiek.
Ford Mondeo Mk2, sedanas, 2000m, 1,8td, Ghia, black parduota
Ford Mondeo Mk3, universalas 2004m, 2.0tdci 96kw, grey :)
User avatar
Gezatron
Forumo Tėvas
Posts: 3786
Joined: 2007 09 24 , 20:17
Lytis: Vyras
Mondeo karta: Neturiu mondeo
Variklis: 3,0 l Duratec V6
Kuro tipas: Benzinas
Kėbulo tipas: Sedanas
Spalva: Raudona
Location: Utena
Contact:

Re: Nerandam gedimo :)

Post by Gezatron »

Jungi forscan skenuoji klaidas, jas istrini pavazineji ir toliau ziuri ar aysiranda pasikartojanciu klaidu
. laidas is kinu alu express. Programa nemokama
Ladorghini Getlohgado 2105 1,3 benzas Geltona Ochros 140km/h
Toyota Tundra 5.7 V8 HEMI Petrol tik 100km/35ltr
vytautasltu
Dalyvis
Posts: 38
Joined: 2013 03 01 , 14:08
Vardas/Pavardė:: Vytautas
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIII
Gamybos metai: 2001
Variklis: 1,8 l Endura-D TD
Kuro tipas: Benzinas
Kėbulo tipas: Sedanas
Spalva: Sidabrinė
Vairuoja nuo: 2006
Location: Vilnius
Contact:

Re: Nerandam gedimo :)

Post by vytautasltu »

Su prasuktu baku bandėm. Tas pats. Klaidą metą: liesas mišinys. Ar gali būti, kad lembda vėsiu oru dirba normaliai, o kai lauke karšta - streikuoja? Šiaip kuro sanaudos normalios, vidurkis - 8. O kai pradeda trūkčioti, tai neprimatuosi kiek ten ryja. Tai lyg ir ne lembda. Ir viskas tik karštu oru. Vakar naktų prasukau virš 200 km, nieko. Šiandien iš darbo po miestą pasisukiojau 15 km ir prasidėjo. Sutariau į servisą pnktdn pas pažįstamą. Bet gal iki to laiko pavyks pačiam susirast kas ten ir kaip. Toks jausmas, kad grynai kažkoks menkniekis neveikia, daviklis ar panašiai.
tddiguru
Dalyvis
Posts: 441
Joined: 2015 11 08 , 11:02
Vardas/Pavardė:: Vaidas
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIII
Gamybos metai: 2001
Variklis: 2,0 l Duratec
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Universalas
Spalva: Mėlyna
Location: Molėtai
Contact:

Re: Nerandam gedimo :)

Post by tddiguru »

Draugas, pas kurį užsirašei, gal turi rimtą diagnostinę įrangą ir galėtų pažiūrėt gyvus liambda zondo duomenis (pas tave 2001m., tai ar išvis įmanoma.. bet turėtu galimėti tai padaryti). Atmetimo būdu galėtum atmest potencialų visos problemos kaltininką. Esant tokiai problemai, aš tavo vietoj žiūrėčiau kiekvieno daviklio gyvus duomenis, pravažiuočiau, kai variklis šaltas (jei įmanoma) iki karšto ir kai jau prasideda problema. Visgi kažkas gal paaiškėtu atmetimo būdu.
vytautasltu
Dalyvis
Posts: 38
Joined: 2013 03 01 , 14:08
Vardas/Pavardė:: Vytautas
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIII
Gamybos metai: 2001
Variklis: 1,8 l Endura-D TD
Kuro tipas: Benzinas
Kėbulo tipas: Sedanas
Spalva: Sidabrinė
Vairuoja nuo: 2006
Location: Vilnius
Contact:

Re: Nerandam gedimo :)

Post by vytautasltu »

Problema prasideda ne kai variklis sušyla, o dar po kažkiek tai laiko. Tai yra po kokių 50 km. važiavimo (kuo karščiau lauke, tuo mažiau reikia važiuoti) Pavyzdžiui šiandien galiu aplink Lietuvą sukti ratus, ir žinau, kad nieko nebus, per vėsu lauke. Užsienio forumuose panaši problema buvo išspręsta pamatavus kuro pompos sukeliamą slėgį. Užmynus dugnais jis krisdavo iki 1,5 baro, nors turėtų būti 3,8. Check engine klaidą metą kai būna 1,0 baro (užsienio forumų info). Logikos yra, pompa užkaista ir dėl kažkokių priežasčių nebedirba kaip turėtų. Tai linkęs ir aš pradėti nuo šio tikrinimo, juolab, kad tai neturėtų būti sunku. Ten "ventilis" po kapotu matosi, tai uždėt kokią šlangą, atsivest į saloną ir su slėgio matuokliu žiūrėt kas darosi kai važiuoji į įkalnę ant kokių 3000 rpm.
Iš viso to seka klausimas, jeigu tai iš tikro kuro pompos problema ir slėgio nesukėlimas, kas tam daro įtaką?
1. parėjusi pompa?
2. šiukšlės bake?
3. ?? kokie dar variantai? jeigu jau spręsti problemą, tai spręsti nuo priežasčių, o ne pasėkmės.

P.s. būtinai pranešiu ar tikrai pompa. Kaip tik važiuoju žiūrėt.
User avatar
Gezatron
Forumo Tėvas
Posts: 3786
Joined: 2007 09 24 , 20:17
Lytis: Vyras
Mondeo karta: Neturiu mondeo
Variklis: 3,0 l Duratec V6
Kuro tipas: Benzinas
Kėbulo tipas: Sedanas
Spalva: Raudona
Location: Utena
Contact:

Re: Nerandam gedimo :)

Post by Gezatron »

vitalis restauravo kuro siubly. 45 eu mokejo atrodo, :) o seip tavo pamastymas teisingas
Ladorghini Getlohgado 2105 1,3 benzas Geltona Ochros 140km/h
Toyota Tundra 5.7 V8 HEMI Petrol tik 100km/35ltr
Vital
Klubo remėjas
Posts: 233
Joined: 2011 05 18 , 21:55
Vardas/Pavardė:: Vitalij
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIV
Gamybos metai: 2008
Variklis: 2,5 l Duratec V6
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Universalas
Vairuoja nuo: 2008
Location: kita
Contact:

Re: Nerandam gedimo :)

Post by Vital »

vytautasltu wrote:Problema prasideda ne kai variklis sušyla, o dar po kažkiek tai laiko. Tai yra po kokių 50 km. važiavimo (kuo karščiau lauke, tuo mažiau reikia važiuoti) Pavyzdžiui šiandien galiu aplink Lietuvą sukti ratus, ir žinau, kad nieko nebus, per vėsu lauke. Užsienio forumuose panaši problema buvo išspręsta pamatavus kuro pompos sukeliamą slėgį. Užmynus dugnais jis krisdavo iki 1,5 baro, nors turėtų būti 3,8. Check engine klaidą metą kai būna 1,0 baro (užsienio forumų info). Logikos yra, pompa užkaista ir dėl kažkokių priežasčių nebedirba kaip turėtų. Tai linkęs ir aš pradėti nuo šio tikrinimo, juolab, kad tai neturėtų būti sunku. Ten "ventilis" po kapotu matosi, tai uždėt kokią šlangą, atsivest į saloną ir su slėgio matuokliu žiūrėt kas darosi kai važiuoji į įkalnę ant kokių 3000 rpm.
Iš viso to seka klausimas, jeigu tai iš tikro kuro pompos problema ir slėgio nesukėlimas, kas tam daro įtaką?
1. parėjusi pompa?
2. šiukšlės bake?
3. ?? kokie dar variantai? jeigu jau spręsti problemą, tai spręsti nuo priežasčių, o ne pasėkmės.

P.s. būtinai pranešiu ar tikrai pompa. Kaip tik važiuoju žiūrėt.
siaip db pas mane po kuro siurblio remonto rodo 5.5bar,nuvezus ant stendo pastate tj tik 2.3 buvo ir to jau uztenka kad xujovai dirbo,teko lupti lauk nes po kapotu jau nebera to ventilio pas mane,jei pas tave yra tj super,patikrinti nera sunku,net ir vaziuoti nereikes vietoj uzminsi gazo kitas tegul ziuri jei krenta lb slegis tj zopa bus :)
ImageImage
vytautasltu
Dalyvis
Posts: 38
Joined: 2013 03 01 , 14:08
Vardas/Pavardė:: Vytautas
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIII
Gamybos metai: 2001
Variklis: 1,8 l Endura-D TD
Kuro tipas: Benzinas
Kėbulo tipas: Sedanas
Spalva: Sidabrinė
Vairuoja nuo: 2006
Location: Vilnius
Contact:

Re: Nerandam gedimo :)

Post by vytautasltu »

Ne pompa. Užvedus 4.0 rodo, numynus iki raudonų apsukų trumpam krenta iki 3,7 ir vėl 4,0. Tenka vėl sukti galvą per naujo. Gal vis tik tas slėgio ir temperatūros (kas tokiam gedimui aktualu) daviklis (TMAP). Jį atjungus ant laisvų dirba prasčiau, bet netraukė vienodai blogai. Bandysiu keisti. Diagnostikos klaida - 174 ( per liesas mišinys). Kompas parodė, kad vakuumas, egr, TMAP sensorius arba kuro pompa. Pompa atkrenta, vakuumai irgi gal ne, nes ant laisvų viskas gerai, bėgėjantis netrukčioja (kol neprasideda esminė bėda). EGR gal dar gali būti? Kažkaip ant dyzelių juodas dūmas ir netraukia. Bet dėl egr netraukia pastoviai, o pas mane tik kai karšta. Grįžtu prie TMAP sensoriaus. Ar turit kas kokių minčių? Gal kažką praleidau?
vilius
Moderatorius
Posts: 1293
Joined: 2009 07 30 , 20:12
Vardas/Pavardė:: Vilius
Lytis: Vyras
Mondeo karta: Neturiu mondeo
Gamybos metai: 2007
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Universalas
Spalva: Pilka
Vairuoja nuo: 2006
Location: Mažeikiai
Contact:

Re: Nerandam gedimo :)

Post by vilius »

Zmonai Tmap praploviau, sako kad masina gyvesne paliko. buvo visas aklinai apauges suodziais nuo jobano egro
mondeo mk1 93 1,8 B/D Vyšnia (sudužo)
escort mk6 93 1,4 B/D Vyšnia (parduota)
mondeo mk1 95 2.0 B/D Mėlyna (parduota)
mondeo mk2 97 1,8 B/D Mėlyna (parduota)
mondeo mk3 2001 2.0 TDDI 85 kw pilka (paruota)
mondeo mk3 2001 2.0 TDDI 66 kw pilka (šeimos)
mondeo mk3 2001 2.0 duratec 107kw balta (parduota)
mondeo mk3 2002 2.0 TDDI 85kw mėlyna (parduota)
Opel Vectra C 2007 1.9 CDTI 88kw pilka
marco
Dalyvis
Posts: 1
Joined: 2022 07 27 , 11:11
Vardas/Pavardė:: Marius Šabanauskas
Lytis: Vyras
Mondeo karta: Neturiu mondeo
Contact:

Re: Nerandam gedimo :)

Post by marco »

vytautasltu wrote: 2016 08 02 , 08:52 Ne pompa. Užvedus 4.0 rodo, numynus iki raudonų apsukų trumpam krenta iki 3,7 ir vėl 4,0. Tenka vėl sukti galvą per naujo. Gal vis tik tas slėgio ir temperatūros (kas tokiam gedimui aktualu) daviklis (TMAP). Jį atjungus ant laisvų dirba prasčiau, bet netraukė vienodai blogai. Bandysiu keisti. Diagnostikos klaida - 174 ( per liesas mišinys). Kompas parodė, kad vakuumas, egr, TMAP sensorius arba kuro pompa. Pompa atkrenta, vakuumai irgi gal ne, nes ant laisvų viskas gerai, bėgėjantis netrukčioja (kol neprasideda esminė bėda). EGR gal dar gali būti? Kažkaip ant dyzelių juodas dūmas ir netraukia. Bet dėl egr netraukia pastoviai, o pas mane tik kai karšta. Grįžtu prie TMAP sensoriaus. Ar turit kas kokių minčių? Gal kažką praleidau?
Sveiki,
ar pavyko sutvarkyt? kur buvo problema?
Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest