Ilgai ir sunkiai uzsiveda mk1 TD

Post Reply
Pyragaitis_TT

Re: Ilgai ir sunkiai uzsiveda mk1 TD

Post by Pyragaitis_TT »

biski apsipazinau reikias. Gal zinai kokios problemos buna suo tuo atgaliniu voztuvu? nes buvau nuvezes pas meistra jrb, tai sake kad su juo kazka labai vargo kol sutvarke, bet as jo paklausiau ka taip vargo, tai man neatsake... gal jis ten isvis nieko nevargo...
User avatar
Algis
Garbės narys
Posts: 2137
Joined: 2009 08 18 , 21:49
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIII
Gamybos metai: 2001
Variklis: 2,0 l Duratec
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Universalas
Spalva: Mėlyna
Vairuoja nuo: 1983
Location: Jurbarkas
Contact:

Re: Ilgai ir sunkiai uzsiveda mk1 TD

Post by Algis »

HooLiGaN wrote:Taip, apie šita. Tipo kuris traukia kura iš bako, taip gaunas? Ir kaip supratau du siurbliai viename? Tai jej žemo slegio permažai pompuos, tai bus negerai, ar nusišneku aš čia nuo pat metu pradžios?
Pas MK-2 TD yra dar trecias impulsinis siurbliukas.
zoromoro

Re: Ilgai ir sunkiai uzsiveda mk1 TD

Post by zoromoro »

Dreliukas wrote:Siaip pas mane netoks net siurblys kaip cia foto imesta yra. siandien vakare galesiu imest saviski lucas siurblio foto ir parodyt kur turbinos valdymas, kur uzdarymo voztuvas ir kur ankstinimas velinimas ant troselio
ok lauksiu
HooLiGaN

Re: Ilgai ir sunkiai uzsiveda mk1 TD

Post by HooLiGaN »

siaip dizeliuj nera gerai kai iki dugno kuro suvazineji. 5L kaip minimum turi likt bake. o ipac kaip LUCAS kaprizingi, tai gali oro paragaves rimtai susirgt arba isvis mirt
User avatar
Algis
Garbės narys
Posts: 2137
Joined: 2009 08 18 , 21:49
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIII
Gamybos metai: 2001
Variklis: 2,0 l Duratec
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Universalas
Spalva: Mėlyna
Vairuoja nuo: 1983
Location: Jurbarkas
Contact:

Re: Ilgai ir sunkiai uzsiveda mk1 TD

Post by Algis »

Dreliukas wrote:Image Image
Yra kelios klaidos.Raudonas turbinos valdymas.Zalias impulsinis siurbliukas ,be jo galima vaziuoti tik sunkiau kurenasi.Melynas paprasta probke,ant senesniu modeliu cia stovejo degimo korektorius.Violetinis laisvu apsisukimu reguliavimo varztai, troselis prilaiko apsukas kokia pora sekundziu kai nuimi gaza.Uzgesinimo voztuvo cia nesimato ,uzdengtas.
User avatar
Algis
Garbės narys
Posts: 2137
Joined: 2009 08 18 , 21:49
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIII
Gamybos metai: 2001
Variklis: 2,0 l Duratec
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Universalas
Spalva: Mėlyna
Vairuoja nuo: 1983
Location: Jurbarkas
Contact:

Re: Ilgai ir sunkiai uzsiveda mk1 TD

Post by Algis »

Senesniu modeliu degimo korektorius yra elektrinis sio siurblio kur foto automatinis ira viduje.Ijungi degima suveike impulsinis siurbliukas(zalias) siurblije sukyla kuro slegimas.Sukeltas slegimas pastume smumokliuka po probke(melyna) o sis pasuka rotoriaus zieda (paankstinamas degimas).Kai variklis dirba slegimas stabilizuojasi i darbini viskas gryzta i savo vietas (degimas pavelinamas).Gazo velenelis ir laisvu apsisukimu(violetinis) po dangteliu per spyruokle ir plokstele sujungti kartu.
User avatar
Algis
Garbės narys
Posts: 2137
Joined: 2009 08 18 , 21:49
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIII
Gamybos metai: 2001
Variklis: 2,0 l Duratec
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Universalas
Spalva: Mėlyna
Vairuoja nuo: 1983
Location: Jurbarkas
Contact:

Re: Ilgai ir sunkiai uzsiveda mk1 TD

Post by Algis »

Dreliukas wrote:Image Image
Del melyno taip, suklydau. Del Zalio nesigincysiu, nes nesu tikras, bet jau del violetinio tai tu man neirodysi, kad jis degimo nekoreguoja esant SALTAM motorui.
Sito shemoje seno modelio siurblys .9 troselis termino padsoso kuris pakelia apsukas.Po troseliu matosi elektrinis degimo korektorius.
kipsh

Re: Ilgai ir sunkiai uzsiveda mk1 TD

Post by kipsh »

Taigi Šiaulių auksarankiai patvarkė mondeo. Pakeitė pakaitinimo žvakes ( buvo nuo volkswageno įdėtos trumpesnės), patikrino purkštukus ir "patvarkė" kuro sistemą. Išėmė kuro siurbliuką, kuris stovėjo ant filtro ir įdėjo kriaušę su atgaliniu kuro vožtuvu - kad kuras nenusėstų. "Pataisė" ir patsosą, kad šaltai aukštesnės apsukos laikytuos, įtempė troso dirželį, tačiau nemąstantys padarai nepagalvojo kad jei šaltai apsukas sukels iki 1000, šiltam varikliui jos laikysis apie 1200. Rezultatas darbų: Šįryt norint užsivesti teko vargti ~10 min., nors šalčio buvo tik -6, važiuojant išmetus laisvą apsukos pradeda kilti ir sukyla iki 2,5 tūkst. Išvada: karas su UAB "Dizva dar nesibaigė.
HooLiGaN

Re: Ilgai ir sunkiai uzsiveda mk1 TD

Post by HooLiGaN »

maniskej kartais tox zajobas uzeina, kai imeti laisva pakila apsukos. del ko cia taip gali but?
Robinis

Re: Ilgai ir sunkiai uzsiveda mk1 TD

Post by Robinis »

HooLiGaN wrote:maniskej kartais tox zajobas uzeina, kai imeti laisva pakila apsukos. del ko cia taip gali but?
laisvos eigos voztuvas-arba fyske dar ?
Last edited by Robinis on 2010 01 08 , 12:24, edited 1 time in total.
kipsh

Re: Ilgai ir sunkiai uzsiveda mk1 TD

Post by kipsh »

Robini, kur tas vožtuvas stovi? Ir kokios apsukos ant laisvo yra normalios?
User avatar
Algis
Garbės narys
Posts: 2137
Joined: 2009 08 18 , 21:49
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIII
Gamybos metai: 2001
Variklis: 2,0 l Duratec
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Universalas
Spalva: Mėlyna
Vairuoja nuo: 1983
Location: Jurbarkas
Contact:

Re: Ilgai ir sunkiai uzsiveda mk1 TD

Post by Algis »

kipsh wrote:Taigi Šiaulių auksarankiai patvarkė mondeo. Pakeitė pakaitinimo žvakes ( buvo nuo volkswageno įdėtos trumpesnės), patikrino purkštukus ir "patvarkė" kuro sistemą. Išėmė kuro siurbliuką, kuris stovėjo ant filtro ir įdėjo kriaušę su atgaliniu kuro vožtuvu - kad kuras nenusėstų. "Pataisė" ir patsosą, kad šaltai aukštesnės apsukos laikytuos, įtempė troso dirželį, tačiau nemąstantys padarai nepagalvojo kad jei šaltai apsukas sukels iki 1000, šiltam varikliui jos laikysis apie 1200. Rezultatas darbų: Šįryt norint užsivesti teko vargti ~10 min., nors šalčio buvo tik -6, važiuojant išmetus laisvą apsukos pradeda kilti ir sukyla iki 2,5 tūkst. Išvada: karas su UAB "Dizva dar nesibaigė.
Kuro filtro pompike nepraleidze atgal kuro.Mk-2 eina ir trumpos zvakes.
HooLiGaN

Re: Ilgai ir sunkiai uzsiveda mk1 TD

Post by HooLiGaN »

pas mane MK1 stovejo 2 VW zvakes, 2 anonimines kakzokios tai anxciau, ir veike, kol neuzsilenke :D
o kas su tuo voztuvu, pareguliot reikia ar jam tarnybe baigesi? ir del kurios fiskes cia kalba eina?
User avatar
Algis
Garbės narys
Posts: 2137
Joined: 2009 08 18 , 21:49
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIII
Gamybos metai: 2001
Variklis: 2,0 l Duratec
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Universalas
Spalva: Mėlyna
Vairuoja nuo: 1983
Location: Jurbarkas
Contact:

Re: Ilgai ir sunkiai uzsiveda mk1 TD

Post by Algis »

Robinis wrote:
HooLiGaN wrote:maniskej kartais tox zajobas uzeina, kai imeti laisva pakila apsukos. del ko cia taip gali but?
laisvos eigos voztuvas-arba fyske dar ?
Pas dyzeli tokiu dalyku nera.
kipsh

Re: Ilgai ir sunkiai uzsiveda mk1 TD

Post by kipsh »

Beje, gal turit kokių nuomonių, kas galėjo mondei atsitikti, apšvieskit, kad pasikaustęs nuvaryčiau į servisą :D Pakeitė žvakes, kuro žarneles, išmetė pompikę, įdėjo tokię pompą (kriaušę) ant šlangos jau už kuro filtro, pakeitė kuro filtrą, dar minėjo kad kažkokius pašiltinimus numėtė. Ryte žvakes kaitink kiek nori, rezultatas tas pats: vedant mašina purtos ir nieko daugiau. Jei kiekvieną kartą taip kursis, starteris realiai ilgai netemps. Gali būti, kad to priežastis - kuro sistemoje esantis oras? Bet vakar tai normaliai dirbo, ir kūrėsi gerai, tačiau galbūt dėlto, kad variklis buvo ne iki galo atšalęs. Kokie spėjimai?
Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests