Check Engine
-
- Dalyvis
- Posts: 82
- Joined: 2014 09 14 , 20:00
- Vardas/Pavardė:: vigis
- Lytis: Vyras
- Mondeo karta: MkIV
- Kuro tipas: Dyzelinas
- Kėbulo tipas: Universalas
- Spalva: Sidabrinė
- Vairuoja nuo: 1972
- Location: vilnius
- Contact:
Check Engine
Sveiki.
Dar tik mėnuo, kai turiu šį auto, o jau pirmi netikėtumai. Šiandien užsidegė geltonas varikliukas,/check engine/. Važiuoja kaip ir neblogai, bet krito kažkiek tai trauka ant vidutinių apsukų. Nuvažiavau į Martoną, bet ten tik išvalė klaidą. Varikliukas užgęso, bet po kiek laiko vėl užsidegė. Tada nuvažiavau į Ford servisą Ukmergės g. ir užsirašiau diagnostikai ketvirtadieniui. Teks pakloti 140Lt / be ja prieš mėn. pirkdamas automobilį, pas juos buvau ir viskas buvo OK/. Čia man išsigąsti labai ar kaip?
Be ja, ar automobilio kompas neturi išmesti klaidos kodo, ar jį kaip tai reikia susirasti ?Pas mane Convers+
Linkėjimai visiems.
Vigo
FM4 2008 2Dci
Dar tik mėnuo, kai turiu šį auto, o jau pirmi netikėtumai. Šiandien užsidegė geltonas varikliukas,/check engine/. Važiuoja kaip ir neblogai, bet krito kažkiek tai trauka ant vidutinių apsukų. Nuvažiavau į Martoną, bet ten tik išvalė klaidą. Varikliukas užgęso, bet po kiek laiko vėl užsidegė. Tada nuvažiavau į Ford servisą Ukmergės g. ir užsirašiau diagnostikai ketvirtadieniui. Teks pakloti 140Lt / be ja prieš mėn. pirkdamas automobilį, pas juos buvau ir viskas buvo OK/. Čia man išsigąsti labai ar kaip?
Be ja, ar automobilio kompas neturi išmesti klaidos kodo, ar jį kaip tai reikia susirasti ?Pas mane Convers+
Linkėjimai visiems.
Vigo
FM4 2008 2Dci
-
- Dalyvis
- Posts: 67
- Joined: 2014 01 20 , 16:32
- Vardas/Pavardė:: Karolis
- Lytis: Vyras
- Mondeo karta: MkIV
- Variklis: 2,0 l Duratec
- Kuro tipas: Dyzelinas
- Kėbulo tipas: Sedanas
- Spalva: Pilka
- Vairuoja nuo: 2009
- Location: Šiauliai
- Contact:
Re: Check Engine
Sveikas. Kad prieš mėnesį tikirinai neturi reikšmės. Gali tau būti ir taip jog katik patikrinus ank kopo rodė OK, o tik išvažiavus pro vartus užsidega lempute. Laimės reikalas kitaip sakant.
Klaidos kodą turėtų rodyt, prie kompo reikia jungti ir žiūrėt. O ar išsigąst ar ne, jau tikrai niekas manau nepasakys. Gali būti daug priežaščių kodėl užsidegė ir kodėl nebetraukia taip kaip prieš užsidegant. Priežastys gali būti nuo smulkiausios iki baisios - oro srauto matuoklė, purkštukas, sensorius koks sugrybavo ir kompas sumažino apsukas ir t.t.
Klaidos kodą turėtų rodyt, prie kompo reikia jungti ir žiūrėt. O ar išsigąst ar ne, jau tikrai niekas manau nepasakys. Gali būti daug priežaščių kodėl užsidegė ir kodėl nebetraukia taip kaip prieš užsidegant. Priežastys gali būti nuo smulkiausios iki baisios - oro srauto matuoklė, purkštukas, sensorius koks sugrybavo ir kompas sumažino apsukas ir t.t.
-
- Dalyvis
- Posts: 82
- Joined: 2014 09 14 , 20:00
- Vardas/Pavardė:: vigis
- Lytis: Vyras
- Mondeo karta: MkIV
- Kuro tipas: Dyzelinas
- Kėbulo tipas: Universalas
- Spalva: Sidabrinė
- Vairuoja nuo: 1972
- Location: vilnius
- Contact:
Re: Check Engine
Sveiki.
Čia pas pažystamus nt tokio paprasto skanerio parodė slėgio kritimą turbinoje. Šiaip ir vedasi ir važiuja gerai, be trūkčiojimų, tik ant vidutinių apsukų nėra to veržlumo, kuris buvo anksčiau,
Ryt būsiu FORDE, tai tikiuosi, kad ten ras. Tas priėmėjas Forde sako, gal kur tai pradėjo siurbti orą. Duok die, kad nepasakytų, jog kaput turbinai, tada ruošk tūkstantėlį.plius vėl 140,00 už diagnostiką.
Linkėjimai.
Vigmantas
Čia pas pažystamus nt tokio paprasto skanerio parodė slėgio kritimą turbinoje. Šiaip ir vedasi ir važiuja gerai, be trūkčiojimų, tik ant vidutinių apsukų nėra to veržlumo, kuris buvo anksčiau,
Ryt būsiu FORDE, tai tikiuosi, kad ten ras. Tas priėmėjas Forde sako, gal kur tai pradėjo siurbti orą. Duok die, kad nepasakytų, jog kaput turbinai, tada ruošk tūkstantėlį.plius vėl 140,00 už diagnostiką.
Linkėjimai.
Vigmantas
-
- Dalyvis
- Posts: 67
- Joined: 2014 01 20 , 16:32
- Vardas/Pavardė:: Karolis
- Lytis: Vyras
- Mondeo karta: MkIV
- Variklis: 2,0 l Duratec
- Kuro tipas: Dyzelinas
- Kėbulo tipas: Sedanas
- Spalva: Pilka
- Vairuoja nuo: 2009
- Location: Šiauliai
- Contact:
Re: Check Engine
Pranešk, kur problema buvo. Tikiuosi jog nebus blogiausia, o tik susvaigo kažkas.
- grx
- Klubo remėjas
- Posts: 231
- Joined: 2011 08 17 , 08:33
- Lytis: Vyras
- Mondeo karta: MkIV
- Variklis: 2,5 l Duratec V6
- Kuro tipas: Dyzelinas
- Kėbulo tipas: Sedanas
- Spalva: Juoda
- Vairuoja nuo: 2001
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: Check Engine
gal turbos slanga kur prakiuro, nebesukuria reikiamo slegio.
-
- Dalyvis
- Posts: 82
- Joined: 2014 09 14 , 20:00
- Vardas/Pavardė:: vigis
- Lytis: Vyras
- Mondeo karta: MkIV
- Kuro tipas: Dyzelinas
- Kėbulo tipas: Universalas
- Spalva: Sidabrinė
- Vairuoja nuo: 1972
- Location: vilnius
- Contact:
Re: Check Engine
Sveiki.
Ford service padarė diagnostiką. Sako, kad problemos su turbinos valdymu. Bet pirmiausia pasiūlė susitvarkyti laidus.Mačiau, kad jie buvo nuėmę variklio apsaugą.
Sako , kad žgute, kuris eina nuo variklio , priekyje apačioje, kai kur net "pažaliavę" o kitur prasitrynę. Sako, susitvarkyk, tada žiūrėsime toliau./Ale įdomūs, nors būtų pasiūlę- sutvarkome, tik mokėk babkes, o ne-išardė , pasižiūrėjo ir vėl surinko/ Aš auto teturiu antras mėnuo, tai dorai po apačia nelandžiojau - ne daugiau, nei per tech. apžiūrą. Reiks pasiieškoti garažą su duobe ir peržiūrėti tuos laidus. Jie sako, kad gali tame žgute kur nors būt blogas kontaktas. Tipo, kad teks pasiraitoti rankoves / esmė tame, kad paraktiškai niekas nenori imtis tokio darbo/.Na, o tada vėl pas skanerį, bent klaidą nuimt ir žiūrėti, ar vėl neužsidegs / po Fordo diagnostikos varikliuko nebuvo, bet po kokios valandos , vėl užsidegė/. Net, jei ir pasiseks tipo susitvarkyti, tai tas gi varikliukas neužges, reikės jį užgęsinti su skanečiu. Pažiūrėjau, kad už tas diagnostikas išeina ne maži pinigai, o jos laikas nuo laiko prireikia. Ebay arba Aliexpres Ford skaneriai kainuoja nebrangiai - nuo 20 dol. o prasiskanuoti laikas nuo laiko neprošal. Beja, svarbiausia, kad su turbina viskas gerai.
Linkėjimai gero kelio.
V.
Ford service padarė diagnostiką. Sako, kad problemos su turbinos valdymu. Bet pirmiausia pasiūlė susitvarkyti laidus.Mačiau, kad jie buvo nuėmę variklio apsaugą.
Sako , kad žgute, kuris eina nuo variklio , priekyje apačioje, kai kur net "pažaliavę" o kitur prasitrynę. Sako, susitvarkyk, tada žiūrėsime toliau./Ale įdomūs, nors būtų pasiūlę- sutvarkome, tik mokėk babkes, o ne-išardė , pasižiūrėjo ir vėl surinko/ Aš auto teturiu antras mėnuo, tai dorai po apačia nelandžiojau - ne daugiau, nei per tech. apžiūrą. Reiks pasiieškoti garažą su duobe ir peržiūrėti tuos laidus. Jie sako, kad gali tame žgute kur nors būt blogas kontaktas. Tipo, kad teks pasiraitoti rankoves / esmė tame, kad paraktiškai niekas nenori imtis tokio darbo/.Na, o tada vėl pas skanerį, bent klaidą nuimt ir žiūrėti, ar vėl neužsidegs / po Fordo diagnostikos varikliuko nebuvo, bet po kokios valandos , vėl užsidegė/. Net, jei ir pasiseks tipo susitvarkyti, tai tas gi varikliukas neužges, reikės jį užgęsinti su skanečiu. Pažiūrėjau, kad už tas diagnostikas išeina ne maži pinigai, o jos laikas nuo laiko prireikia. Ebay arba Aliexpres Ford skaneriai kainuoja nebrangiai - nuo 20 dol. o prasiskanuoti laikas nuo laiko neprošal. Beja, svarbiausia, kad su turbina viskas gerai.
Linkėjimai gero kelio.
V.
-
- Dalyvis
- Posts: 62
- Joined: 2013 01 13 , 13:12
- Lytis: Vyras
- Mondeo karta: MkIV
- Kuro tipas: Dyzelinas
- Kėbulo tipas: Universalas
- Spalva: Raudona
- Vairuoja nuo: 1999
- Location: Kaunas
- Contact:
Re: Check Engine
Nenoriu gasdint, bet jei susitvarkius laidus nebus gerai, tai turbinos valdymas turetu keistis tik su visa turbina. atskirai ji nenupirksi.
vigo wrote:Sveiki.
Ford service padarė diagnostiką. Sako, kad problemos su turbinos valdymu. Bet pirmiausia pasiūlė susitvarkyti laidus.Mačiau, kad jie buvo nuėmę variklio apsaugą.
Sako , kad žgute, kuris eina nuo variklio , priekyje apačioje, kai kur net "pažaliavę" o kitur prasitrynę. Sako, susitvarkyk, tada žiūrėsime toliau./Ale įdomūs, nors būtų pasiūlę- sutvarkome, tik mokėk babkes, o ne-išardė , pasižiūrėjo ir vėl surinko/ Aš auto teturiu antras mėnuo, tai dorai po apačia nelandžiojau - ne daugiau, nei per tech. apžiūrą. Reiks pasiieškoti garažą su duobe ir peržiūrėti tuos laidus. Jie sako, kad gali tame žgute kur nors būt blogas kontaktas. Tipo, kad teks pasiraitoti rankoves / esmė tame, kad paraktiškai niekas nenori imtis tokio darbo/.Na, o tada vėl pas skanerį, bent klaidą nuimt ir žiūrėti, ar vėl neužsidegs / po Fordo diagnostikos varikliuko nebuvo, bet po kokios valandos , vėl užsidegė/. Net, jei ir pasiseks tipo susitvarkyti, tai tas gi varikliukas neužges, reikės jį užgęsinti su skanečiu. Pažiūrėjau, kad už tas diagnostikas išeina ne maži pinigai, o jos laikas nuo laiko prireikia. Ebay arba Aliexpres Ford skaneriai kainuoja nebrangiai - nuo 20 dol. o prasiskanuoti laikas nuo laiko neprošal. Beja, svarbiausia, kad su turbina viskas gerai.
Linkėjimai gero kelio.
V.
-
- Dalyvis
- Posts: 82
- Joined: 2014 09 14 , 20:00
- Vardas/Pavardė:: vigis
- Lytis: Vyras
- Mondeo karta: MkIV
- Kuro tipas: Dyzelinas
- Kėbulo tipas: Universalas
- Spalva: Sidabrinė
- Vairuoja nuo: 1972
- Location: vilnius
- Contact:
Re: Check Engine
Sveiki,
O tai ką, tas valdymas yra kaip atskiras blokas, kurį reikia keisti kartu su turbina. Tai gal jį galima atskirai keisti ar tvarkyti, jei turbina geram stovyje.
Linkėjimai.
V.
O tai ką, tas valdymas yra kaip atskiras blokas, kurį reikia keisti kartu su turbina. Tai gal jį galima atskirai keisti ar tvarkyti, jei turbina geram stovyje.
Linkėjimai.
V.
-
- Dalyvis
- Posts: 62
- Joined: 2013 01 13 , 13:12
- Lytis: Vyras
- Mondeo karta: MkIV
- Kuro tipas: Dyzelinas
- Kėbulo tipas: Universalas
- Spalva: Raudona
- Vairuoja nuo: 1999
- Location: Kaunas
- Contact:
Re: Check Engine
Nezinau kaip pas Ford, bet pas BMW tai 100% zinau, kad keiciasi tik kartu ir niekas ten nesitvarko. Apturejau sita malonuma ant E60 2008 m.
vigo wrote:Sveiki,
O tai ką, tas valdymas yra kaip atskiras blokas, kurį reikia keisti kartu su turbina. Tai gal jį galima atskirai keisti ar tvarkyti, jei turbina geram stovyje.
Linkėjimai.
V.
- grx
- Klubo remėjas
- Posts: 231
- Joined: 2011 08 17 , 08:33
- Lytis: Vyras
- Mondeo karta: MkIV
- Variklis: 2,5 l Duratec V6
- Kuro tipas: Dyzelinas
- Kėbulo tipas: Sedanas
- Spalva: Juoda
- Vairuoja nuo: 2001
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: Check Engine
Idomu, o neklausei, kiek pas juos sutvarkymas kainuotu?vigo wrote:Sveiki.
Ford service padarė diagnostiką. Sako, kad problemos su turbinos valdymu. Bet pirmiausia pasiūlė susitvarkyti laidus.Mačiau, kad jie buvo nuėmę variklio apsaugą.
Sako , kad žgute, kuris eina nuo variklio , priekyje apačioje, kai kur net "pažaliavę" o kitur prasitrynę. Sako, susitvarkyk, tada žiūrėsime toliau./Ale įdomūs, nors būtų pasiūlę- sutvarkome, tik mokėk babkes, o ne-išardė , pasižiūrėjo ir vėl surinko/ Aš auto teturiu antras mėnuo, tai dorai po apačia nelandžiojau - ne daugiau, nei per tech. apžiūrą. Reiks pasiieškoti garažą su duobe ir peržiūrėti tuos laidus. Jie sako, kad gali tame žgute kur nors būt blogas kontaktas. Tipo, kad teks pasiraitoti rankoves / esmė tame, kad paraktiškai niekas nenori imtis tokio darbo/.Na, o tada vėl pas skanerį, bent klaidą nuimt ir žiūrėti, ar vėl neužsidegs / po Fordo diagnostikos varikliuko nebuvo, bet po kokios valandos , vėl užsidegė/. Net, jei ir pasiseks tipo susitvarkyti, tai tas gi varikliukas neužges, reikės jį užgęsinti su skanečiu. Pažiūrėjau, kad už tas diagnostikas išeina ne maži pinigai, o jos laikas nuo laiko prireikia. Ebay arba Aliexpres Ford skaneriai kainuoja nebrangiai - nuo 20 dol. o prasiskanuoti laikas nuo laiko neprošal. Beja, svarbiausia, kad su turbina viskas gerai.
Linkėjimai gero kelio.
V.
-
- Dalyvis
- Posts: 82
- Joined: 2014 09 14 , 20:00
- Vardas/Pavardė:: vigis
- Lytis: Vyras
- Mondeo karta: MkIV
- Kuro tipas: Dyzelinas
- Kėbulo tipas: Universalas
- Spalva: Sidabrinė
- Vairuoja nuo: 1972
- Location: vilnius
- Contact:
Re: Check Engine
Sveiki.
Aš ir pats nesupratau jų pozicijos. Pakėlė auto, nuėmė apsaugą , pažiūrėjo, pasikvietė vadybininką, ką tai parodė, surinko viską atgal ir išvarė auto lauk. Net nebandė paklausti- tai ką darome toliau. Toliau vadybininkas paskelbė - susitvarkyk laidus, tada žiūrėsime toliau. Aš taip supratau, kad toks darbas jiems "labai" neįdomus, o gal tiek kainuojantis, kad geriau pasieškoti kokį elektriką, ar bandyti pačiam. Susiradau pas draugą tuščią garažą su duobe, tai sekančią savaitę pabandysiu perrinkti tą žgutą. Gal pats neskubėdamas kruopščiau atliksiu. Nematau tame nieko ypatingo, ypač, kai seniau pats pasitaisydavau savo Žigulius ar Renault 25. Na, o tada užgesinsime "varikliuką" ir, jei vėl užsidegs, tada ieškosime toliau. Šiaip važiuoja , kaip ir viskas gerai, tik norint padaryti staigesnį manevrą, nėra taip kaip anksčiau .
Kas dėl kainų, tai kai man "parėjo" sankaba tai Forde paskaičiavo su viskuo apie nuo 3600 tūks. Pakeičiau Martone už 2,5 /čia pilnas komplektas/ Forde vien diagnostika 140,00 ir skanavo, kaip mačiau su nešiojamu prietaisu./ Pamenu turėjau Citroeną C5,tai diagnostiką oficialiame servise darė su tokia spinta ant ratukų /Žinoma, tai ne taip svarbu, viskas keičiasi.
Aš ir pats nesupratau jų pozicijos. Pakėlė auto, nuėmė apsaugą , pažiūrėjo, pasikvietė vadybininką, ką tai parodė, surinko viską atgal ir išvarė auto lauk. Net nebandė paklausti- tai ką darome toliau. Toliau vadybininkas paskelbė - susitvarkyk laidus, tada žiūrėsime toliau. Aš taip supratau, kad toks darbas jiems "labai" neįdomus, o gal tiek kainuojantis, kad geriau pasieškoti kokį elektriką, ar bandyti pačiam. Susiradau pas draugą tuščią garažą su duobe, tai sekančią savaitę pabandysiu perrinkti tą žgutą. Gal pats neskubėdamas kruopščiau atliksiu. Nematau tame nieko ypatingo, ypač, kai seniau pats pasitaisydavau savo Žigulius ar Renault 25. Na, o tada užgesinsime "varikliuką" ir, jei vėl užsidegs, tada ieškosime toliau. Šiaip važiuoja , kaip ir viskas gerai, tik norint padaryti staigesnį manevrą, nėra taip kaip anksčiau .
Kas dėl kainų, tai kai man "parėjo" sankaba tai Forde paskaičiavo su viskuo apie nuo 3600 tūks. Pakeičiau Martone už 2,5 /čia pilnas komplektas/ Forde vien diagnostika 140,00 ir skanavo, kaip mačiau su nešiojamu prietaisu./ Pamenu turėjau Citroeną C5,tai diagnostiką oficialiame servise darė su tokia spinta ant ratukų /Žinoma, tai ne taip svarbu, viskas keičiasi.
-
- Klubo remėjas
- Posts: 301
- Joined: 2014 07 13 , 22:13
- Vardas/Pavardė:: Darius
- Lytis: Vyras
- Mondeo karta: MkIV
- Variklis: 1,8 l Zetec
- Kuro tipas: Benzinas
- Kėbulo tipas: Hečbekas
- Spalva: Smėlio
- Vairuoja nuo: 1990
- Location: Kaunas
- Contact:
Re: Check Engine
Yra keleta priežasčių kodėl jie nieko nedarė: Autorizuotas servisas neturi teisės burti iš kavos tirščių . Jie tau gali atlikti tik tokius darbus už kuriuos gali duoti garantiją, t.y. jie tau galėtu pakeisti tą žgutą nauju , bet abejoju ar to kaina tave pradžiugintu. Žinoma galėtu tvarkyti ir tą kur yra ,bet turėtum pasirašyti oficialų dokumentą ,kad atsisakai bet kokių garantijų ,galimų pasekmių ir panašiai , ir už jų sugaištą laiką mokėtum 137 LT/H . Taigi jie pasielgė logiškai. Nes abu atvejai tau nebūtu priimtini.O darbas tikrai nesudėtingas ir drasiai gali pasidaryti patsgrx wrote:Idomu, o neklausei, kiek pas juos sutvarkymas kainuotu?vigo wrote:Sveiki.
Ford service padarė diagnostiką. Sako, kad problemos su turbinos valdymu. Bet pirmiausia pasiūlė susitvarkyti laidus.Mačiau, kad jie buvo nuėmę variklio apsaugą.
Sako , kad žgute, kuris eina nuo variklio , priekyje apačioje, kai kur net "pažaliavę" o kitur prasitrynę. Sako, susitvarkyk, tada žiūrėsime toliau./Ale įdomūs, nors būtų pasiūlę- sutvarkome, tik mokėk babkes, o ne-išardė , pasižiūrėjo ir vėl surinko/ Aš auto teturiu antras mėnuo, tai dorai po apačia nelandžiojau - ne daugiau, nei per tech. apžiūrą. Reiks pasiieškoti garažą su duobe ir peržiūrėti tuos laidus. Jie sako, kad gali tame žgute kur nors būt blogas kontaktas. Tipo, kad teks pasiraitoti rankoves / esmė tame, kad paraktiškai niekas nenori imtis tokio darbo/.Na, o tada vėl pas skanerį, bent klaidą nuimt ir žiūrėti, ar vėl neužsidegs / po Fordo diagnostikos varikliuko nebuvo, bet po kokios valandos , vėl užsidegė/. Net, jei ir pasiseks tipo susitvarkyti, tai tas gi varikliukas neužges, reikės jį užgęsinti su skanečiu. Pažiūrėjau, kad už tas diagnostikas išeina ne maži pinigai, o jos laikas nuo laiko prireikia. Ebay arba Aliexpres Ford skaneriai kainuoja nebrangiai - nuo 20 dol. o prasiskanuoti laikas nuo laiko neprošal. Beja, svarbiausia, kad su turbina viskas gerai.
Linkėjimai gero kelio.
V.
-
- Dalyvis
- Posts: 82
- Joined: 2014 09 14 , 20:00
- Vardas/Pavardė:: vigis
- Lytis: Vyras
- Mondeo karta: MkIV
- Kuro tipas: Dyzelinas
- Kėbulo tipas: Universalas
- Spalva: Sidabrinė
- Vairuoja nuo: 1972
- Location: vilnius
- Contact:
Re: Check Engine
Labas.
Žinoma, kad Jūs teisus. Ir aš taip manau. Oficialai paprastai eina lengviausiu keliu - keičia ir viskas. Aš žinau keletą tokių atvejų, kai dėl paprasčiausio kontakto nebuvimo, buvo pakeistas visas prietaisų skydelis, ar dėl nesandarumo, pakeista turbina ir t.t.
Pabursiu ties laidais / be ja turbūt geriau, kaip pats, tokį darbą kruopščiai nepadarysi. Na o toliau, užgęsinsime " check engine" ir žiūrėsim toliau, jei vėl užsidegs.
Žinoma, kad Jūs teisus. Ir aš taip manau. Oficialai paprastai eina lengviausiu keliu - keičia ir viskas. Aš žinau keletą tokių atvejų, kai dėl paprasčiausio kontakto nebuvimo, buvo pakeistas visas prietaisų skydelis, ar dėl nesandarumo, pakeista turbina ir t.t.
Pabursiu ties laidais / be ja turbūt geriau, kaip pats, tokį darbą kruopščiai nepadarysi. Na o toliau, užgęsinsime " check engine" ir žiūrėsim toliau, jei vėl užsidegs.
Re: Check Engine
pasidaryti pats gal ir gali, bet nesvisi turi laiko ar salygu, jei noramlus servisas as jau geriau duodu remontuoti tam kas ta darba dirba kasdien ir tikrai zino ka daro
-
- Klubo remėjas
- Posts: 301
- Joined: 2014 07 13 , 22:13
- Vardas/Pavardė:: Darius
- Lytis: Vyras
- Mondeo karta: MkIV
- Variklis: 1,8 l Zetec
- Kuro tipas: Benzinas
- Kėbulo tipas: Hečbekas
- Spalva: Smėlio
- Vairuoja nuo: 1990
- Location: Kaunas
- Contact:
Re: Check Engine
Ne lengviausiu , bet autorizuotas servisas pririštas sutartimis prie gamintojo ir turi dirbti pagal gamintojo reglamentą. Kas lengviau ,ar sudėtingiau visiškai nesvarbu.vigo wrote:Labas.
Žinoma, kad Jūs teisus. Ir aš taip manau. Oficialai paprastai eina lengviausiu keliu - keičia ir viskas. Aš žinau keletą tokių atvejų, kai dėl paprasčiausio kontakto nebuvimo, buvo pakeistas visas prietaisų skydelis, ar dėl nesandarumo, pakeista turbina ir t.t.
Pabursiu ties laidais / be ja turbūt geriau, kaip pats, tokį darbą kruopščiai nepadarysi. Na o toliau, užgęsinsime " check engine" ir žiūrėsim toliau, jei vėl užsidegs.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 12 guests