Sveiki.
Kiek lengvai sukinėjasi pas jus vairas? Važiuojant kaip ir viskas gerai, bet stovint, kaip sakoma."vienu pirštu" nepasuksi. Draugo "Fokuse" daug lengviau. Bandysiu pakeisti skystį ir išplauti bakelio filtrą pradžiai. Jei nepadės, tada nežinau. Gal kam buvo kas tai panašaus?
MK4 2lDCI 2008
vairo laisvumas
-
- Klubo remėjas
- Posts: 301
- Joined: 2014 07 13 , 22:13
- Vardas/Pavardė:: Darius
- Lytis: Vyras
- Mondeo karta: MkIV
- Variklis: 1,8 l Zetec
- Kuro tipas: Benzinas
- Kėbulo tipas: Hečbekas
- Spalva: Smėlio
- Vairuoja nuo: 1990
- Location: Kaunas
- Contact:
Re: vairo laisvumas
o pas tave yra skystis ? pas mane pilnai elektrinis
-
- Dalyvis
- Posts: 82
- Joined: 2014 09 14 , 20:00
- Vardas/Pavardė:: vigis
- Lytis: Vyras
- Mondeo karta: MkIV
- Kuro tipas: Dyzelinas
- Kėbulo tipas: Universalas
- Spalva: Sidabrinė
- Vairuoja nuo: 1972
- Location: vilnius
- Contact:
Re: vairo laisvumas
Taip. Yra bakelis,pats stiprintuvas ir diržas, kuris jį suka
-
- Dalyvis
- Posts: 82
- Joined: 2014 09 14 , 20:00
- Vardas/Pavardė:: vigis
- Lytis: Vyras
- Mondeo karta: MkIV
- Kuro tipas: Dyzelinas
- Kėbulo tipas: Universalas
- Spalva: Sidabrinė
- Vairuoja nuo: 1972
- Location: vilnius
- Contact:
Re: vairo laisvumas
Pasikeičiau vairo st. skystį.Skystis žalios spalvos, atitinkantis tam tikrą specifikaciją pagal Fordą. Keičiau išstūmimo principu.Pirmiausia nuėmiau bakelį, kurį gerai išploviau - sunkiausia išplauti filtrą. Tiesiog užmerkiau kanalizacijos valiklyje, po to gerai išploviau, kol nebeliko purvo. Pastačiau atgal , centrinį šlangą užmauti ant bakelio. vadinamos "obratkės"/plonesnį/ bakelio vamzdelį užkimšau, o patį šlangą įkišau į skaidrų butelį nuo vandens. Pripyliau naujo skysčio pilną bakelį. Pasukiojau vairą /reikia stebėti, kad visas skystis nepradingtų ir neužsiorintų siurblys/ Ir taip pili, sukinėji, pili, sukinėji /variklio neužvedinėti/.Kai butelyje pribėgs purvino skysčio apie litrą, išpilkite ir toliau kartokite aukščiau rašytą operaciją, tol, kol pradės bėgti švarus žalias skystis.Tada "obratkes" šlangą užmaunate ant bakelio. Tada pripilate iki MAX ir užvedate variklį, sukiojate vairą. Jei lygis nukrenta, papildote.
Didelio stebuklo neįvyko, bet vairas tikrai pasidarė lengvesnis, ir išvis, yra racijos pasikeisti visus skysčius. Nežinia ar pirmasis savininkas ką nors keitė. Planuose stabdžių skysčio pakeitimas.
Sėkmės.
Didelio stebuklo neįvyko, bet vairas tikrai pasidarė lengvesnis, ir išvis, yra racijos pasikeisti visus skysčius. Nežinia ar pirmasis savininkas ką nors keitė. Planuose stabdžių skysčio pakeitimas.
Sėkmės.
-
- Dalyvis
- Posts: 9
- Joined: 2018 04 02 , 20:26
- Vardas/Pavardė:: Gediminas
- Lytis: Vyras
- Mondeo karta: MkIV
- Kuro tipas: Dyzelinas
- Kėbulo tipas: Universalas
- Spalva: Juoda
- Vairuoja nuo: 2001
- Location: Kaunas
- Contact:
Re: vairo laisvumas
Sveiki,
Nekuriant kitos temos ,nes pagal pavadinimą kaip ir telpu čia - klausimas:
Gal kas nors galės pakomentuoti kaip yra su vairo kolonėle. Pas mane mk4 FL 2,0D su elektriniu vairo stiprintuvo siurbliu. Jaučiu minimalų laisvumą judinant vairą į vieną ir į kitą pusę. turiu galvoje tą momentą nuo vairo sujudinimo kol realiai sukimo momenta perduodamas į ratus. Pačio vairo kryžmės geros, vairo traukių antgaliai pakeisti. Po pakeitimo padarytas suvedimas, ir tas laisvumas negadintų gyvenimo, bet per vasarą "suvalgė" vidinius padangų šonus. Nors mašinos netampo ir tikrai tik netyčia pastebėjau kad nudrožtos padangos. Tai problema , panašu kad vairo kolonėlėje. Gal kolonėlė yra dar kažkaip reguliuojama, ar čia vienareikšmiškai reikalinga restauracija /keitimas, norisi prieš apaunant žiemai susitvarkyti tokią bėdą.
Nekuriant kitos temos ,nes pagal pavadinimą kaip ir telpu čia - klausimas:
Gal kas nors galės pakomentuoti kaip yra su vairo kolonėle. Pas mane mk4 FL 2,0D su elektriniu vairo stiprintuvo siurbliu. Jaučiu minimalų laisvumą judinant vairą į vieną ir į kitą pusę. turiu galvoje tą momentą nuo vairo sujudinimo kol realiai sukimo momenta perduodamas į ratus. Pačio vairo kryžmės geros, vairo traukių antgaliai pakeisti. Po pakeitimo padarytas suvedimas, ir tas laisvumas negadintų gyvenimo, bet per vasarą "suvalgė" vidinius padangų šonus. Nors mašinos netampo ir tikrai tik netyčia pastebėjau kad nudrožtos padangos. Tai problema , panašu kad vairo kolonėlėje. Gal kolonėlė yra dar kažkaip reguliuojama, ar čia vienareikšmiškai reikalinga restauracija /keitimas, norisi prieš apaunant žiemai susitvarkyti tokią bėdą.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 0 guests