Kaip pakelti "trauką" mk3 TDDI - NEmokamai

Manualai
Post Reply
User avatar
Gezatron
Forumo Tėvas
Posts: 3786
Joined: 2007 09 24 , 20:17
Lytis: Vyras
Mondeo karta: Neturiu mondeo
Variklis: 3,0 l Duratec V6
Kuro tipas: Benzinas
Kėbulo tipas: Sedanas
Spalva: Raudona
Location: Utena
Contact:

Kaip pakelti "trauką" mk3 TDDI - NEmokamai

Post by Gezatron »

Sveiki, apžvelgsime du skirtingus būdus, priklausomai nuo turbinos tipo TDDI padidinti bent truputį galios.

Kaip tai daroma? Elementaru - padidinamas turbinos slėgis. Kaip tai veikia? Pav: Važiuojate ir jūsų turbina "pučia" ir automobilis "valina" - taip. Kuo daugaiu turbina užpučia, tuo labiau automobilis valina. Tampa aštresnis žemuose sūkiuose ir aukštuose, nes tiesiog turbina pradeda daugaiu "pūsti".

Kaip tai daroma.

1 variantas jau aprašytas kolegos Daliaus.

http://forum.mondeo-klubas.lt/viewtopic ... is#p114197" onclick="window.open(this.href);return false;

Statomas adatinis vožtuvas būtent tokio tipo turbinose TDDI kurią matote temoje. Kodel adatinis vožtuvas ? ką jis daro ?

Paaiškinsiu paprastai: Kai sukeliamas tam tikras turbinos slėgis, prie tam tikro spaudimo jis yra "nuleidžiamas". Standariškai "nuleidžiama" kai turbina užpučia 1.2 bar. "Nuleidimui " naudojamas grybukas su traukute kuria matote foto. Užsipučia iki 1.2 ir grybukas veikiamas vaakumo traukos traukia traukutę ir nuleidžia (kad nepakiltu daugiau slėgis turbo nei 1.2 bar). Kuo vėliau atitraukiama traukutė, tuo daugiau turbina užpučia. Adatinis vožtuvas reikalingas būtent tam kad vėliau sužadintų ta grybuką (leistų vaakumui jį sujudinti), to pasekoje vėliau nuleidžiama ir taip slėgis sukyla iki 1.7 bar. t.y saugus pakėlimas. (Žinoma galima sukelti ir iki belenkiek bar, bet tai teisiog nepraktiška).
Adatinis vožtuvas šio tipo turbinai dėl to, kad traukutė nėra reguliuojama, todėl kaip minėjau vožtuvas padeda reguliuoti vaakuma kurio pagalba ankščiau arba vėliau reguliuojama traukutė ir vyksta nuleidimas.

Manau supratote kas kaip ir klausimų net neturėtų kilti.


2 Variantas. bus nufilmuota. Stovi kitokio tipo turbina kurioje galima pačiam rankomis reguliuoti traukutės ilgį. Tam jums reiks 2 rankos piršų ir 10 mm raktelio. Viskas. Jūs su rankomis reguliuosite traukutės ilgį. Kuo labaiu mažinsite sriegį, tuo vėliau grybukas judins traukutę ir nuleis, ir tuo bus didesnis užpučiamas turbinos slėgis. Adatinio vožtuvo nereiks. Procedūra greita ir labai paprasta. Tai tinka net tik TDDI bet ir bet kokiam kitam auto. Pabrėžiu - bet kokiam.

Bus nufilmuota abi turbinos ir parodyta kas kaip. Skirtumai ir t.t
Ladorghini Getlohgado 2105 1,3 benzas Geltona Ochros 140km/h
Toyota Tundra 5.7 V8 HEMI Petrol tik 100km/35ltr
User avatar
Gezatron
Forumo Tėvas
Posts: 3786
Joined: 2007 09 24 , 20:17
Lytis: Vyras
Mondeo karta: Neturiu mondeo
Variklis: 3,0 l Duratec V6
Kuro tipas: Benzinas
Kėbulo tipas: Sedanas
Spalva: Raudona
Location: Utena
Contact:

Re: Kaip pakelti "trauką" mk3 TDDI - NEmokamai

Post by Gezatron »

:)
Ladorghini Getlohgado 2105 1,3 benzas Geltona Ochros 140km/h
Toyota Tundra 5.7 V8 HEMI Petrol tik 100km/35ltr
vilius
Moderatorius
Posts: 1293
Joined: 2009 07 30 , 20:12
Vardas/Pavardė:: Vilius
Lytis: Vyras
Mondeo karta: Neturiu mondeo
Gamybos metai: 2007
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Universalas
Spalva: Pilka
Vairuoja nuo: 2006
Location: Mažeikiai
Contact:

Re: Kaip pakelti "trauką" mk3 TDDI - NEmokamai

Post by vilius »

na as pabandziau pasukioti ten ta kojele, pasukau pagal gezo instrukcija sumazinant sriegi, tai mano pastebejimas toks kad beveik nieko neivyko, net atrodo kad masina bukesne paliko. atsukau atgal kaip buvo, ir dar siek tiek net pailginau ta kojele, tai masina vel traukia kaip traukusi, ir gal net ciut ciiut staigiau uzpucia. tad idomu ar tikrai ta kojeles sriegi reikia trumpinti. Dar mano toks pastebejimas kad pasukiojus ta turbos kojele, ir kai ja palikau biski ilgesneje padetyje nei kad buvo, tai turbina jau pradedu girdeti prie ~1200aps/min. kai anksciau lyg ir prie 1400girdedavau. Lauksim daugiau savanoriu kurie pasukines turbina :D
mondeo mk1 93 1,8 B/D Vyšnia (sudužo)
escort mk6 93 1,4 B/D Vyšnia (parduota)
mondeo mk1 95 2.0 B/D Mėlyna (parduota)
mondeo mk2 97 1,8 B/D Mėlyna (parduota)
mondeo mk3 2001 2.0 TDDI 85 kw pilka (paruota)
mondeo mk3 2001 2.0 TDDI 66 kw pilka (šeimos)
mondeo mk3 2001 2.0 duratec 107kw balta (parduota)
mondeo mk3 2002 2.0 TDDI 85kw mėlyna (parduota)
Opel Vectra C 2007 1.9 CDTI 88kw pilka
User avatar
Arūnas
Dalyvis
Posts: 41
Joined: 2014 05 15 , 19:07
Vardas/Pavardė:: Arūnas
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIII
Gamybos metai: 2001
Variklis: 2,0 l Duratec
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Hečbekas
Spalva: Mėlyna
Location: Rokiškis
Contact:

Re: Kaip pakelti "trauką" mk3 TDDI - NEmokamai

Post by Arūnas »

seip ten yra zenklas draudzentis kisti nagus prie turbinos ir slegio regulevimo :) taip kad tas zenklas neveltui, nemokantis tik bedu prisidarys .
vilius
Moderatorius
Posts: 1293
Joined: 2009 07 30 , 20:12
Vardas/Pavardė:: Vilius
Lytis: Vyras
Mondeo karta: Neturiu mondeo
Gamybos metai: 2007
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Universalas
Spalva: Pilka
Vairuoja nuo: 2006
Location: Mažeikiai
Contact:

Re: Kaip pakelti "trauką" mk3 TDDI - NEmokamai

Post by vilius »

tas zenklas ten todel, kad nagu nenudegti :)
mondeo mk1 93 1,8 B/D Vyšnia (sudužo)
escort mk6 93 1,4 B/D Vyšnia (parduota)
mondeo mk1 95 2.0 B/D Mėlyna (parduota)
mondeo mk2 97 1,8 B/D Mėlyna (parduota)
mondeo mk3 2001 2.0 TDDI 85 kw pilka (paruota)
mondeo mk3 2001 2.0 TDDI 66 kw pilka (šeimos)
mondeo mk3 2001 2.0 duratec 107kw balta (parduota)
mondeo mk3 2002 2.0 TDDI 85kw mėlyna (parduota)
Opel Vectra C 2007 1.9 CDTI 88kw pilka
tddiguru
Dalyvis
Posts: 441
Joined: 2015 11 08 , 11:02
Vardas/Pavardė:: Vaidas
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIII
Gamybos metai: 2001
Variklis: 2,0 l Duratec
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Universalas
Spalva: Mėlyna
Location: Molėtai
Contact:

Re: Kaip pakelti "trauką" mk3 TDDI - NEmokamai

Post by tddiguru »

Ar sulauksime video apie 2 varianta? :) Tu kalbi apie kintamos geometrijos turbina (VGT) bet mano ziniom, sukiojant traukute (ta kojele) reguliuojamas ne turbinos darbinis slegis, o kada turbina pradeda uzputineti. Kaip sake vilius kojele reikia ilginti - sukti atgal pries laikrodzio rodykle norint, kad turbina pradetu uzpusti anksciau. Siu turbinu gamiklynis slegis ~1.2bar. Bukite atsargus ir per daug neatsukite kojeles: Kuo anksciau turbina uzpus maksimalu slegi tuo prie mazesniu apsuku bus isvystitas maksimalus sukimo momentas ir masina geriau trauks BET kentes dvimasis smagratis bei apatine variklio pagalve. Apskritai venkite smarkaus akseleravimo bent nuo 1500RPM :)
EDIT: ant kintamos geometrijos turbinos dar yra vadinamas "stop screw", kuris reguliuoja sparnuote viduje bei jos atidarymo laipsni. Reguliuojasi labai paprastai: 3.5mm sesiakampis raktelis bei 8mm raktas, tik priejimas labai prastas. Siek tiek atlaisvinate 8mm varzta o tada su sesiakampiu rakteliu sukate atgal pries laikrodzio rodykle norint, kad sparnuote butu labiau pridaryta prie zemiausiu variklio sukiu. Bukite atsargus, kadangi galite issukti pati sriegi bei jis gali nukristi i variklio skyriu!
Apskritai, svarbiausiai kad laisvai vaiksciotiu pati kojele. Turetumete galeti su vienu pirstu pritraukti ja prie stop screw pilnai. Jeigu ji lengvai nevaiksto, reiskias turbos viduje yra suodziu ar nuodegu bei jie neleidzia laisvai judeti kojelei, o cia jau visos turbo uzputimo problemos prasideda. :) Tai tiek pirmai zinutei.
User avatar
Gezatron
Forumo Tėvas
Posts: 3786
Joined: 2007 09 24 , 20:17
Lytis: Vyras
Mondeo karta: Neturiu mondeo
Variklis: 3,0 l Duratec V6
Kuro tipas: Benzinas
Kėbulo tipas: Sedanas
Spalva: Raudona
Location: Utena
Contact:

Re: Kaip pakelti "trauką" mk3 TDDI - NEmokamai

Post by Gezatron »

Neber video, dekui uz pataisymus, masina parduota :) nebent vilius pafilmuos :)
Ladorghini Getlohgado 2105 1,3 benzas Geltona Ochros 140km/h
Toyota Tundra 5.7 V8 HEMI Petrol tik 100km/35ltr
Tamosius
Dalyvis
Posts: 96
Joined: 2015 07 14 , 12:47
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIII
Gamybos metai: 2006
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Universalas
Vairuoja nuo: 2010
Location: Rokiskis
Contact:

Re: Kaip pakelti "trauką" mk3 TDDI - NEmokamai

Post by Tamosius »

Dar vienas varijantas uzglusini egr. Turbina greiciau slegi susikelia.
tddiguru
Dalyvis
Posts: 441
Joined: 2015 11 08 , 11:02
Vardas/Pavardė:: Vaidas
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIII
Gamybos metai: 2001
Variklis: 2,0 l Duratec
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Universalas
Spalva: Mėlyna
Location: Molėtai
Contact:

Re: Kaip pakelti "trauką" mk3 TDDI - NEmokamai

Post by tddiguru »

Tamosius wrote:Dar vienas varijantas uzglusini egr. Turbina greiciau slegi susikelia.
Neteisingai. Slėgio greičiau ji tikrai nesusikelia. Veikiantis EGR dali išmetamujų dujų grąžina atgal į isiurbimo koliką bei maišosi su šviežiu oru na o užglušintas EGR nepraleidžia tų išmetamųjų dujų bei variklis "kvepuoja" vien tik šviežiu oro ko pasekoj šiek tiek (nežymiai) pakyla galia. Tad tai tik įspūdis kad turbo greičiau užpučia su užglušintu EGR vožtovu. :yes1:
edgariokas
Dalyvis
Posts: 20
Joined: 2015 08 19 , 18:34
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIII
Kuro tipas: Dyzelinas
Spalva: Sidabrinė
Location: Panevėžys
Contact:

Re: Kaip pakelti "trauką" mk3 TDDI - NEmokamai

Post by edgariokas »

Trečias variantas įdėti dujas :)
vilius
Moderatorius
Posts: 1293
Joined: 2009 07 30 , 20:12
Vardas/Pavardė:: Vilius
Lytis: Vyras
Mondeo karta: Neturiu mondeo
Gamybos metai: 2007
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Universalas
Spalva: Pilka
Vairuoja nuo: 2006
Location: Mažeikiai
Contact:

Re: Kaip pakelti "trauką" mk3 TDDI - NEmokamai

Post by vilius »

sita tema reiketu is vis trinti lauk, nes pradejus sukineti ta turbinos kojele trauka is vis nesamones daro tai traukia tai netraukia. as pabandziau ir paskui ilgai vargau kol bepastaciau visa i gamykline vieta
mondeo mk1 93 1,8 B/D Vyšnia (sudužo)
escort mk6 93 1,4 B/D Vyšnia (parduota)
mondeo mk1 95 2.0 B/D Mėlyna (parduota)
mondeo mk2 97 1,8 B/D Mėlyna (parduota)
mondeo mk3 2001 2.0 TDDI 85 kw pilka (paruota)
mondeo mk3 2001 2.0 TDDI 66 kw pilka (šeimos)
mondeo mk3 2001 2.0 duratec 107kw balta (parduota)
mondeo mk3 2002 2.0 TDDI 85kw mėlyna (parduota)
Opel Vectra C 2007 1.9 CDTI 88kw pilka
Dalius
Klubo remėjas
Posts: 646
Joined: 2010 09 15 , 10:46
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIII
Gamybos metai: 2001
Variklis: 2,0 l Duratec
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Universalas
Spalva: Mėlyna
Vairuoja nuo: 2006
Location: Biržai
Contact:

Re: Kaip pakelti "trauką" mk3 TDDI - NEmokamai

Post by Dalius »

Tegu būna ta tema :D juk visi nori is paprastos masinos sportine pasidaryt :D mes juk ir norėjom :D bet pagaliau isaugom :)
MkI, MkII, MkIII.
Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest