Kaip pakelti "trauką" mk3 TDDI - NEmokamai
Posted: 2015 10 08 , 18:25
Sveiki, apžvelgsime du skirtingus būdus, priklausomai nuo turbinos tipo TDDI padidinti bent truputį galios.
Kaip tai daroma? Elementaru - padidinamas turbinos slėgis. Kaip tai veikia? Pav: Važiuojate ir jūsų turbina "pučia" ir automobilis "valina" - taip. Kuo daugaiu turbina užpučia, tuo labiau automobilis valina. Tampa aštresnis žemuose sūkiuose ir aukštuose, nes tiesiog turbina pradeda daugaiu "pūsti".
Kaip tai daroma.
1 variantas jau aprašytas kolegos Daliaus.
http://forum.mondeo-klubas.lt/viewtopic ... is#p114197" onclick="window.open(this.href);return false;
Statomas adatinis vožtuvas būtent tokio tipo turbinose TDDI kurią matote temoje. Kodel adatinis vožtuvas ? ką jis daro ?
Paaiškinsiu paprastai: Kai sukeliamas tam tikras turbinos slėgis, prie tam tikro spaudimo jis yra "nuleidžiamas". Standariškai "nuleidžiama" kai turbina užpučia 1.2 bar. "Nuleidimui " naudojamas grybukas su traukute kuria matote foto. Užsipučia iki 1.2 ir grybukas veikiamas vaakumo traukos traukia traukutę ir nuleidžia (kad nepakiltu daugiau slėgis turbo nei 1.2 bar). Kuo vėliau atitraukiama traukutė, tuo daugiau turbina užpučia. Adatinis vožtuvas reikalingas būtent tam kad vėliau sužadintų ta grybuką (leistų vaakumui jį sujudinti), to pasekoje vėliau nuleidžiama ir taip slėgis sukyla iki 1.7 bar. t.y saugus pakėlimas. (Žinoma galima sukelti ir iki belenkiek bar, bet tai teisiog nepraktiška).
Adatinis vožtuvas šio tipo turbinai dėl to, kad traukutė nėra reguliuojama, todėl kaip minėjau vožtuvas padeda reguliuoti vaakuma kurio pagalba ankščiau arba vėliau reguliuojama traukutė ir vyksta nuleidimas.
Manau supratote kas kaip ir klausimų net neturėtų kilti.
2 Variantas. bus nufilmuota. Stovi kitokio tipo turbina kurioje galima pačiam rankomis reguliuoti traukutės ilgį. Tam jums reiks 2 rankos piršų ir 10 mm raktelio. Viskas. Jūs su rankomis reguliuosite traukutės ilgį. Kuo labaiu mažinsite sriegį, tuo vėliau grybukas judins traukutę ir nuleis, ir tuo bus didesnis užpučiamas turbinos slėgis. Adatinio vožtuvo nereiks. Procedūra greita ir labai paprasta. Tai tinka net tik TDDI bet ir bet kokiam kitam auto. Pabrėžiu - bet kokiam.
Bus nufilmuota abi turbinos ir parodyta kas kaip. Skirtumai ir t.t
Kaip tai daroma? Elementaru - padidinamas turbinos slėgis. Kaip tai veikia? Pav: Važiuojate ir jūsų turbina "pučia" ir automobilis "valina" - taip. Kuo daugaiu turbina užpučia, tuo labiau automobilis valina. Tampa aštresnis žemuose sūkiuose ir aukštuose, nes tiesiog turbina pradeda daugaiu "pūsti".
Kaip tai daroma.
1 variantas jau aprašytas kolegos Daliaus.
http://forum.mondeo-klubas.lt/viewtopic ... is#p114197" onclick="window.open(this.href);return false;
Statomas adatinis vožtuvas būtent tokio tipo turbinose TDDI kurią matote temoje. Kodel adatinis vožtuvas ? ką jis daro ?
Paaiškinsiu paprastai: Kai sukeliamas tam tikras turbinos slėgis, prie tam tikro spaudimo jis yra "nuleidžiamas". Standariškai "nuleidžiama" kai turbina užpučia 1.2 bar. "Nuleidimui " naudojamas grybukas su traukute kuria matote foto. Užsipučia iki 1.2 ir grybukas veikiamas vaakumo traukos traukia traukutę ir nuleidžia (kad nepakiltu daugiau slėgis turbo nei 1.2 bar). Kuo vėliau atitraukiama traukutė, tuo daugiau turbina užpučia. Adatinis vožtuvas reikalingas būtent tam kad vėliau sužadintų ta grybuką (leistų vaakumui jį sujudinti), to pasekoje vėliau nuleidžiama ir taip slėgis sukyla iki 1.7 bar. t.y saugus pakėlimas. (Žinoma galima sukelti ir iki belenkiek bar, bet tai teisiog nepraktiška).
Adatinis vožtuvas šio tipo turbinai dėl to, kad traukutė nėra reguliuojama, todėl kaip minėjau vožtuvas padeda reguliuoti vaakuma kurio pagalba ankščiau arba vėliau reguliuojama traukutė ir vyksta nuleidimas.
Manau supratote kas kaip ir klausimų net neturėtų kilti.
2 Variantas. bus nufilmuota. Stovi kitokio tipo turbina kurioje galima pačiam rankomis reguliuoti traukutės ilgį. Tam jums reiks 2 rankos piršų ir 10 mm raktelio. Viskas. Jūs su rankomis reguliuosite traukutės ilgį. Kuo labaiu mažinsite sriegį, tuo vėliau grybukas judins traukutę ir nuleis, ir tuo bus didesnis užpučiamas turbinos slėgis. Adatinio vožtuvo nereiks. Procedūra greita ir labai paprasta. Tai tinka net tik TDDI bet ir bet kokiam kitam auto. Pabrėžiu - bet kokiam.
Bus nufilmuota abi turbinos ir parodyta kas kaip. Skirtumai ir t.t