Svirtelių darbas ir magnetolos bėda

Post Reply
vytautasltu
Dalyvis
Posts: 38
Joined: 2013 03 01 , 14:08
Vardas/Pavardė:: Vytautas
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIII
Gamybos metai: 2001
Variklis: 1,8 l Endura-D TD
Kuro tipas: Benzinas
Kėbulo tipas: Sedanas
Spalva: Sidabrinė
Vairuoja nuo: 2006
Location: Vilnius
Contact:

Svirtelių darbas ir magnetolos bėda

Post by vytautasltu »

Sveiki,
Atsinaujinau (atsijauninau) Mondeo, tad keletas klausimų apie MK3 92 kw, 1,8 benzinas, sedanas, 2001.
Daug reikiamų atsakymų radau pats forume, tad iš karto ačiū visiems diskutavusiems už atsakymus. Keletas klausimų, kurių nepavyko savarankiškai susirast.
1. Valytuvų svirtelė pasiduoda nuo savęs ir fiksuojasi. Lyg tai persijungtų į režimą kai dirba su galiniu valytuvu. Pas mane sedanas ir tokio net nėra. Čia kažkokia kita funkcija yra kurios aš dar nesupratau, ar tiesiog gal svirtelė keista į tokią ir dėl to taip yra?
2. Papurškus langų valymo skysčio valytuvai nevalo. Reikia rankiniu būdu įjungt. Vėl kažko nežinau ar svirtelės pakeitimas išspręstų abi problemas?
3. Sony magnetola, gamyklinė kaip suprantu. Veikia tik įjungus rankiniu būdu. Įsijungia "one hour" rėžimas ir po valandos išsijungia. Tada vėl įjungi ir toliau groja dar vieną valandą. Bėdos ieškoti prie užvedimo spynelės? Kaip suprantu iš ten turėtų būti kontaktas, kuris įjungtų/išjungtų magnetolą užkūrimo/gesinimo metu? Ar būna ir kitų variantų? Nežinau nuo kurio galo geriau pradėti lupti - vairo ar magnetolos.
4. Kaip žinoti ar spidometras palaikytų borto kompo siunčiamus duomenis jeigu įsidėčiau reikiamą posūkių svirtelę. Dabar rodo tik temperatūrą ir autopilotą.
Ačiū iš anksto už atsakymus.
User avatar
PauliuSS
Klubo remėjas
Posts: 437
Joined: 2013 08 16 , 09:18
Vardas/Pavardė:: Paulius
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIV
Gamybos metai: 2008
Variklis: 2,0 l Duratec
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Universalas
Spalva: Sidabrinė
Vairuoja nuo: 2011
Location: Panevėžys
Contact:

Re: Svirtelių darbas ir magnetolos bėda

Post by PauliuSS »

4. Rankeneles neuzteks keist, teks keisti ir spidometra kuriame buvo reikiamos funkcijos.
MK3 ST 2002
Ford Mondeo ST220 2005. 3.0 v6 166kw.
Ford Mondeo mk4 2.0 103kw zyzelis :D
Raime
Moderatorius
Posts: 2517
Joined: 2010 07 02 , 10:32
Vardas/Pavardė:: Raime
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIII
Gamybos metai: 2001
Variklis: 2,0 l Duratorq TD
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Hečbekas
Spalva: Pilka
Vairuoja nuo: 1991
Location: Panevėžys
Contact:

Re: Svirtelių darbas ir magnetolos bėda

Post by Raime »

Del 3 varianto-tu cia kalbi kad ji taip veikia vaziuojant arba su ijungtu degimu ar kalbi kad taip magas veikia be degymo ?
MK1 1995m 1.8 l B/D melina (parduota)
MK2 1998m 1.8 l TD pilka (atiduota tevukui)
MK3 2001m 2.0 l TDDI pilka (mano)
vytautasltu
Dalyvis
Posts: 38
Joined: 2013 03 01 , 14:08
Vardas/Pavardė:: Vytautas
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIII
Gamybos metai: 2001
Variklis: 1,8 l Endura-D TD
Kuro tipas: Benzinas
Kėbulo tipas: Sedanas
Spalva: Sidabrinė
Vairuoja nuo: 2006
Location: Vilnius
Contact:

Re: Svirtelių darbas ir magnetolos bėda

Post by vytautasltu »

Raime, užvedus auto, magnetola neįsijungia, o užgesinus ir ištraukus raktą, neišsijungia. Viską reikia rankiniu būdu daryt ir įjungt ir išjungt. Norėtųsi komforto, kad on/off su rakteliu veiktų.
Raime
Moderatorius
Posts: 2517
Joined: 2010 07 02 , 10:32
Vardas/Pavardė:: Raime
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIII
Gamybos metai: 2001
Variklis: 2,0 l Duratorq TD
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Hečbekas
Spalva: Pilka
Vairuoja nuo: 1991
Location: Panevėžys
Contact:

Re: Svirtelių darbas ir magnetolos bėda

Post by Raime »

Na kai degymas isjungtas ji taip ir turi veikti tik rankiniu budu ijungus ir graja tik valanda o kas liecia kad neveikia uzkurus tai reikia traukti maga lauk ir ziureti laidus,kaz kas ten bus pridirbta su pajungimu
MK1 1995m 1.8 l B/D melina (parduota)
MK2 1998m 1.8 l TD pilka (atiduota tevukui)
MK3 2001m 2.0 l TDDI pilka (mano)
User avatar
PauliuSS
Klubo remėjas
Posts: 437
Joined: 2013 08 16 , 09:18
Vardas/Pavardė:: Paulius
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIV
Gamybos metai: 2008
Variklis: 2,0 l Duratec
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Universalas
Spalva: Sidabrinė
Vairuoja nuo: 2011
Location: Panevėžys
Contact:

Re: Svirtelių darbas ir magnetolos bėda

Post by PauliuSS »

Nebutu tau paprasciau nuvaziuoti i srota ir pasiimti valytuvo svirtele nuo sedano ir pabandyti. Ir pamatysi ar kas pasikeite, nes manau pas tave ne tokia svirtele ideta, juk sedanui nereikalingas galinio lango valytuvas
MK3 ST 2002
Ford Mondeo ST220 2005. 3.0 v6 166kw.
Ford Mondeo mk4 2.0 103kw zyzelis :D
vytautasltu
Dalyvis
Posts: 38
Joined: 2013 03 01 , 14:08
Vardas/Pavardė:: Vytautas
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIII
Gamybos metai: 2001
Variklis: 1,8 l Endura-D TD
Kuro tipas: Benzinas
Kėbulo tipas: Sedanas
Spalva: Sidabrinė
Vairuoja nuo: 2006
Location: Vilnius
Contact:

Re: Svirtelių darbas ir magnetolos bėda

Post by vytautasltu »

PauliuSS, dar automobilio nepažįstu tai ir klausiu. Matau blogą stabilizatoriaus traukę ir ją pakeičiu, a vat ar ta svirtelė valytuvų bloga, tai nežinau. Galvoju, kad gal kažkoks navarotas paslėptas. Bet matyt, kad reiks daryt kaip ir sakai.
Raime, kaip suprantu, rekomendacija prie užvedimo spynelės nelįst ir ieškot bėdos už magnetolos? Gal netyčia žinai kokios spalvos laidas nuo spynelės ateina? Kiek suprantu vienas turėtų būti pliusas iš akumo, o kitas per spynelę, kuris ir turėtų "pakurt" magnetolą įjungus degimą?
Raime
Moderatorius
Posts: 2517
Joined: 2010 07 02 , 10:32
Vardas/Pavardė:: Raime
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIII
Gamybos metai: 2001
Variklis: 2,0 l Duratorq TD
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Hečbekas
Spalva: Pilka
Vairuoja nuo: 1991
Location: Panevėžys
Contact:

Re: Svirtelių darbas ir magnetolos bėda

Post by Raime »

nezinau dabar kuris laidas bet siuliciau istraukti maga ir ziureti fyske i pati maga turi pliusas ateiti dviem laidais tai raudonu ir geltonu,raudonas kiek pamenu turetu buti pagrindynis o geltonas jei teisyngai pamenu turetu buti atminties,koks magas pas tave stovi mondei ?
MK1 1995m 1.8 l B/D melina (parduota)
MK2 1998m 1.8 l TD pilka (atiduota tevukui)
MK3 2001m 2.0 l TDDI pilka (mano)
vytautasltu
Dalyvis
Posts: 38
Joined: 2013 03 01 , 14:08
Vardas/Pavardė:: Vytautas
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIII
Gamybos metai: 2001
Variklis: 1,8 l Endura-D TD
Kuro tipas: Benzinas
Kėbulo tipas: Sedanas
Spalva: Sidabrinė
Vairuoja nuo: 2006
Location: Vilnius
Contact:

Re: Svirtelių darbas ir magnetolos bėda

Post by vytautasltu »

Ford Sony CD132. Atrodo toks pavadinimas. Google įvedus išmeta būtent tokį.
Raime
Moderatorius
Posts: 2517
Joined: 2010 07 02 , 10:32
Vardas/Pavardė:: Raime
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIII
Gamybos metai: 2001
Variklis: 2,0 l Duratorq TD
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Hečbekas
Spalva: Pilka
Vairuoja nuo: 1991
Location: Panevėžys
Contact:

Re: Svirtelių darbas ir magnetolos bėda

Post by Raime »

na kaip ir sakiau as tavo vietoje pradeciau bedos ieskoti istraukus maga ir perziurint laidus ar nebus koks nutrukes ar siaip kazkas perjungta kitaip
MK1 1995m 1.8 l B/D melina (parduota)
MK2 1998m 1.8 l TD pilka (atiduota tevukui)
MK3 2001m 2.0 l TDDI pilka (mano)
vytautasltu
Dalyvis
Posts: 38
Joined: 2013 03 01 , 14:08
Vardas/Pavardė:: Vytautas
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIII
Gamybos metai: 2001
Variklis: 1,8 l Endura-D TD
Kuro tipas: Benzinas
Kėbulo tipas: Sedanas
Spalva: Sidabrinė
Vairuoja nuo: 2006
Location: Vilnius
Contact:

Re: Svirtelių darbas ir magnetolos bėda

Post by vytautasltu »

Dėkui už patarimus. Bandysim kurį savaitgalį spręsti.
shurkus
Dalyvis
Posts: 56
Joined: 2012 12 18 , 14:22
Vardas/Pavardė:: Tomas
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIII
Gamybos metai: 2001
Variklis: 2,0 l Duratec
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Universalas
Spalva: Pilka
Vairuoja nuo: 2006
Location: Vilnius
Contact:

Re: Svirtelių darbas ir magnetolos bėda

Post by shurkus »

3. Ziurint i tai, kelintu metu masina pas tave ir koks magas idetas, panasu, kad pardavejas tave apdovanojo ir idejo maga is naujesnio modelio. Nuo senesnio kazin ar fyske tiko, tai greiciausiai laidai bus bilekaip sujungti. Na bet tikekis geriausio. O google pasiieskojus randa va toki mago kaip pas tave pajungimo mechanizma.
Image

Tad pagrindines fyskes 15 kontaktas turi buti nuolatinis 12 V nuo akumo, o 16 kontaktas 12 V nuo uzvedimo spyneles degimo. Su testeriu prasieik, pasimatuok ir ieskok trukstamu laidu fyskej.

Pas tave truksta itampos nuo spyneles i 16 kontakta, kad magas pradetu veikti ijungus degima.
Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 11 guests