Sveiki visi,
šimtą kartų girdėta ir visiems iki skausmo pažįstama Delphi kuro sistema.
SOS REIKIA protingo meistro.
IŠ ANKSTO PRAŠAU - TIK KVALIFIKUOTI PAMĄSTYMAI.
Tai štai chebryte turiu rimtą bėdą, dūmino mano Monde nesudegusiu kuro dūmų ir dingdavo antifrizas, aiškiai indikavom su meistrais , kad trukusi arba galvos tarpinė arba pati galva - išsiardžius viską - pataikėm - tikrai trukusi galva ir ją pakeitėm kita - patikrinta nušlifuota - žodžiu su visais bajeriais... Jau buvau apsidžiaugęs santykinai nebrangiai išsprendęs problemą- tačiau oiiii kaip klydau.
Surenkant atgal visą variklį ir prijungiant kuro sistemos elementus prasidėjo visi siaubai... Iš pradžio surinkus nebesikūrė mašina visai, diagnostika rodė , jog problema kuro slėgio daviklyje ir kuro slėgio reguliatoriuje - šituos niekučius pasikeitėm - niekas nepagerėjo, nors klaidos per diagnostika ir dingo.
SIURBLYS (tiksliau siurbliai). Nusprendėm, kad galbūt protingas ėjimas būtų pasikeisti siurblius kadangi tiesiog nesilaiko slėgis kuro sistemoj ir užvedus 'kabina' , tačiau nedirba nes šokinėja kuro slėgis - sumoj jau pakeitėm 3 skirtingus kuro siurblius - jokio rezultato - kabina, padūmina nebelaiko kuro slėgio ir variklis nedirba kaip turi būti. Tiesiog nedirba.
PURKSTUKAI. Pagalvojom, kad protinga būtų patikrinti ir purkštukus - nors jie ir yra 2015 m. bet vistiek užmovėm ant stendo su visais parodymais, grįžtamosiom srovėm ir tt. - žodžiu nenauji, tačiau tikrai geri ir problema tikrai ne čia.
Galutinis rezultatas - JOKIO. Purkštukai pririšti iš naujo su kompu prie mašinos ECU, vadinamos "metkes" surenkant pertikrintos 3 kartus - viskas vietoj idealiai - nors visos sistemos dalys pavieniui tvarkingos - surinkus į vieną - atsiprašant didelis "pi..dec" ir nedirba...
Kas turit minčių ar žinot gerą ir savo darbą (kuro sistemos) išmanantį meistrą Kaune - sumokėčiau, tačiau reikia, kad kažkas surinktų ir pašalintų man su meistru neberandama gedimą - didžiai dėkingas už PROTINGUS pasiūlymus.
KURO SISTEMA, 2.0 TDCI, 85 kW, 2005 - RIMTA BEDA
KURO SISTEMA, 2.0 TDCI, 85 kW, 2005 - RIMTA BEDA
Last edited by Tautvis on 2016 04 22 , 08:35, edited 2 times in total.
- Gezatron
- Forumo Tėvas
- Posts: 3786
- Joined: 2007 09 24 , 20:17
- Lytis: Vyras
- Mondeo karta: Neturiu mondeo
- Variklis: 3,0 l Duratec V6
- Kuro tipas: Benzinas
- Kėbulo tipas: Sedanas
- Spalva: Raudona
- Location: Utena
- Contact:
Re: 2.0 TDCI, 85 kW, 2005 KURO SISTEMA - BEDU BEDA[DIDELE]
ar bandete kurti ne starteriu o tempdami ? pajungus kompa kaip supratau jokiu klaidu neroro ? t.y kad butu blogas holo daviklis ar panasiai ? p.s zinau kad tdci bet yra buve tokiu atveju kad prie bako buvo kuro siurbliukas ne tik tddi bet ir tdci, pas jus jo tikrai nera ? ant dugno masinos gale prie galinio keleivio puses rato ?
va tokio dalyko ? http://www.talkford.com/community/uploa ... 377189.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://s13.postimg.org/9vujnkqhz/post_4 ... 568985.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
ir dar ar bandete tiesiogiai pajungti kura y siurbly t.y be jokiu ten filtru ir t.t tiesiog elementariai is bakelio ? atsukti forsunkiu vamzdukus kur kuras ateina sukti ir siureti ar siurblys kura paduoda ?
va tokio dalyko ? http://www.talkford.com/community/uploa ... 377189.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://s13.postimg.org/9vujnkqhz/post_4 ... 568985.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
ir dar ar bandete tiesiogiai pajungti kura y siurbly t.y be jokiu ten filtru ir t.t tiesiog elementariai is bakelio ? atsukti forsunkiu vamzdukus kur kuras ateina sukti ir siureti ar siurblys kura paduoda ?
Ladorghini Getlohgado 2105 1,3 benzas Geltona Ochros 140km/h
Toyota Tundra 5.7 V8 HEMI Petrol tik 100km/35ltr
Toyota Tundra 5.7 V8 HEMI Petrol tik 100km/35ltr
-
- Dalyvis
- Posts: 96
- Joined: 2015 07 14 , 12:47
- Lytis: Vyras
- Mondeo karta: MkIII
- Kuro tipas: Dyzelinas
- Kėbulo tipas: Universalas
- Vairuoja nuo: 2010
- Location: Rokiskis
- Contact:
Re: 2.0 TDCI, 85 kW, 2005 KURO SISTEMA - BEDU BEDA[DIDELE]
Jei viska buvot atjunge tai 100% isitikink kad nera jokio oro kuro sistemoj nes turejau atveji kai pritrauke oro tai varge vargeli kol uzkurem. Ir orinau per vamzdeliu kura duodavo bet jokios gyvybes motoras nerode.
P.s ant buksyro traukian atrodo kad uzsikurdavo tik sankab numygi ir iskart uzgesdavo tai man uzsikure kazkaip keistai treciu begiu tempem tik sankaba atleidau ir vel numygau ir td pradejo dirbt ant laisvu bet lb trukciojo iskarto kokias 10min. Tai kaip supratau jei tik aksukos uzsikelia iskart kompas gesindavo nes kuro slegy per maza rodydavo jam.
P.s ant buksyro traukian atrodo kad uzsikurdavo tik sankab numygi ir iskart uzgesdavo tai man uzsikure kazkaip keistai treciu begiu tempem tik sankaba atleidau ir vel numygau ir td pradejo dirbt ant laisvu bet lb trukciojo iskarto kokias 10min. Tai kaip supratau jei tik aksukos uzsikelia iskart kompas gesindavo nes kuro slegy per maza rodydavo jam.
Re: 2.0 TDCI, 85 kW, 2005 KURO SISTEMA - BEDU BEDA[DIDELE]
Gezatron wrote:ar bandete kurti ne starteriu o tempdami ? pajungus kompa kaip supratau jokiu klaidu neroro ? t.y kad butu blogas holo daviklis ar panasiai ? p.s zinau kad tdci bet yra buve tokiu atveju kad prie bako buvo kuro siurbliukas ne tik tddi bet ir tdci, pas jus jo tikrai nera ? ant dugno masinos gale prie galinio keleivio puses rato ?
va tokio dalyko ? http://www.talkford.com/community/uploa ... 377189.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://s13.postimg.org/9vujnkqhz/post_4 ... 568985.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
ir dar ar bandete tiesiogiai pajungti kura y siurbly t.y be jokiu ten filtru ir t.t tiesiog elementariai is bakelio ? atsukti forsunkiu vamzdukus kur kuras ateina sukti ir siureti ar siurblys kura paduoda ?
Sveiki, Gezatron,
aciu uz klausimus/ atsakymus. Pabandyta viskas ka paminejot - tam kad eliminuot kuro magistrales klaidu tikimybe - pasalinom ir pasijungem kura tiesiai is "buteliuko" - tai filtrai ir kitos detales tikrai atkrenta. Mazojo kuro siurbliuko TIKRAI nera - cia buvo mano pirma mintis, kad jame gali buti problema - bet maniskeje masinoje nera net reles - vadinas ir siurbliuko ner, bet velgi - visa laika esame atjunge baka ir kura imam is "butelaicio" - taip kad mazojo kuro siurbliuko kaltes irgi negali buti.
Tempti - ne tikrai nebandem - kazkada ziema buvo tempta pora kartu, bet neuzsivede del kitu problemu.
Kompas meta standartines klaidas prie kuro slegio sokinejimo atveju - t.y. P0251 (kuro slegis per aukstas /per zemas) + P1211 (klaida kuri uzgesina pati varikli - stall mode).
zodziu ideju ir veiksmu sausra. Dar bandom ieskoti priezasties kuro slegio reguliatoriuje.
Apie holo davikli - kol kas nieko nzn - siu klaidu nemete...
Re: 2.0 TDCI, 85 kW, 2005 KURO SISTEMA - BEDU BEDA[DIDELE]
Tamosius wrote:Jei viska buvot atjunge tai 100% isitikink kad nera jokio oro kuro sistemoj nes turejau atveji kai pritrauke oro tai varge vargeli kol uzkurem. Ir orinau per vamzdeliu kura duodavo bet jokios gyvybes motoras nerode.
P.s ant buksyro traukian atrodo kad uzsikurdavo tik sankab numygi ir iskart uzgesdavo tai man uzsikure kazkaip keistai treciu begiu tempem tik sankaba atleidau ir vel numygau ir td pradejo dirbt ant laisvu bet lb trukciojo iskarto kokias 10min. Tai kaip supratau jei tik aksukos uzsikelia iskart kompas gesindavo nes kuro slegy per maza rodydavo jam.
Ok, cia gal jau ir idomesnis atvejis. O po to buksyro ir uzkurimo 3 begiu - kiek laiko reikejo , kad variklis isidirbtu vel i normalu rezima? Ar matavot paskui kuro slegi sistemoj su diagnostine iranga? Sokinejo nesokinejo? Dekingas uz detalu atsakyma is anksto
-
- Dalyvis
- Posts: 96
- Joined: 2015 07 14 , 12:47
- Lytis: Vyras
- Mondeo karta: MkIII
- Kuro tipas: Dyzelinas
- Kėbulo tipas: Universalas
- Vairuoja nuo: 2010
- Location: Rokiskis
- Contact:
Re: 2.0 TDCI, 85 kW, 2005 KURO SISTEMA - BEDU BEDA[DIDELE]
Nk nematavau . Sakau palaikiau ant laisvu apie 10min kai uzsikure. Ir tada jau bandziau vaziuot ramiai is karto nesmaugiau pora km nuvaziavau ramiu gazu ir viskas kaip ir atsistojo i savo vieta man . Na pas mane situacija buvo tokia kad pamirsau prijungt grystama prie vieno purstuko ir dirbo kol uzgero.
Re: 2.0 TDCI, 85 kW, 2005 KURO SISTEMA - BEDU BEDA[DIDELE]
Tamosius wrote:Nk nematavau . Sakau palaikiau ant laisvu apie 10min kai uzsikure. Ir tada jau bandziau vaziuot ramiai is karto nesmaugiau pora km nuvaziavau ramiu gazu ir viskas kaip ir atsistojo i savo vieta man . Na pas mane situacija buvo tokia kad pamirsau prijungt grystama prie vieno purstuko ir dirbo kol uzgero.
Aciu
- argri
- Klubo remėjas
- Posts: 326
- Joined: 2011 11 10 , 17:05
- Vardas/Pavardė:: arunas
- Lytis: Vyras
- Mondeo karta: MkIV
- Variklis: 1,6 L Zetec
- Kuro tipas: Benzinas
- Kėbulo tipas: Hečbekas
- Spalva: Ruda
- Vairuoja nuo: 1986
- Location: Telšiai
- Contact:
Re: 2.0 TDCI, 85 kW, 2005 KURO SISTEMA - BEDU BEDA[DIDELE]
o kura is buteliuko siurbliui padavėt ,,samatioku''? gal reikėjo pabandyti toki bajeri.paimi ,,kriauše'' ( toks rankinis siurbliukas su kurio senieji furistai is bako saliarka pumpuoja) viena gala tiesiai prie siurblio antra i bambali su saliarka ir su sukelti toki slegi kad su ranka nelabai galetu isspausti. Tada imame citrinini paneliu valikli ,purskiame tiesiai i isiurbimo kolektoriu ir bandome vesti variklis dirbs ant valiklio ir jeigu sistemoje yra oro turetu nusiorinti.as tokiu metodu be problemu uzvedziau focus 85kw tdci, kurio variklis ir kuro sistema buvo surinkta is dvieju auto.
Kai tau atrodys, kad visas pasaulis eina prieš tave-prisimink ,kad lėktuvas daug lengviau pakyla prieš vėją.(Henris Fordas)
Nenukalts dar toks lenciugs katras žemaitį suturėtu....
Nenukalts dar toks lenciugs katras žemaitį suturėtu....
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 18 guests