vėl apie dūminimą
vėl apie dūminimą
nuo pradžių nusipirkau 2001, 85 kW, TDDI Mondeo. neskaitaint kitų bėdų, dūmijo stipriai, bet kadangi kaina buvo juokinga, persiskaičiau forumą ir nusprendžiau pamėginti. Strigau ties dūmais. Dūmas juodas ir jo daug. Akseleruojant stipriau. Nuo pat pradžių pertikrinau žarnas, užglušinau EGRą, dūmingumas sumažėjo stiprokai, bet ne tiek, kad tenkintų. Tada įtarinėjau oro srauto daviklį, padarė diagnostiką, klaida buvo, ištrynė, pravažiavau vėl, nepasikartojo, turbinos įpūtimas geras. Nuėmus OSD daviklio fiškę, trauka sumažėja, dūmingumas nesikeičia. Diagnostikai pasiūlė tikrinti purkštukus. Pasirašiau ant to. Dabar sako, kad purkštukai OK, bet po jais rado papildomas šaibas, tipo galva greičiausiai ne nuo Mondeo... Klausimas - ar tinka kitų varikliu galvos TDDI? Gal kas žino? Aplamai, gal dar yra pas ką minčių kur nagus kišti? Bendrai informacijai - siurbliai - žemo slėgio ir pagrindinis buvo tvarkyti gruodžio mėnesį. Dūmingumas buvo jau prieš tai. Ačiū už mintis
- Gezatron
- Forumo Tėvas
- Posts: 3786
- Joined: 2007 09 24 , 20:17
- Lytis: Vyras
- Mondeo karta: Neturiu mondeo
- Variklis: 3,0 l Duratec V6
- Kuro tipas: Benzinas
- Kėbulo tipas: Sedanas
- Spalva: Raudona
- Location: Utena
- Contact:
Re: vėl apie dūminimą
hmh. seip dumina kai buna trukusi s formos slanga arba kurios nors kitos slangas, tada tikrai buna didelis duminimas. beto duminimas duminimui nelygus. gal gali normalei HD nufilmuoti ta duminima, ydomu kas ten taip darosi ? P.S TDDI purkstukai nemirtingi. per 10 metu cia forume nebuvo nei vienos kam juos tektu taisyti. Neivieno. Nu o toky baery kad galva ne nuo to tai nelabai supratau. galva tinka tik nuo tokio pacio variklio tokiam paciam variklui. taip kad skirtumo tikrai nesudaris ar tai is fokuso ar is tranzito, matorai identiski.
o pagazavus gerai nesigirdi jokio snypstimo ? p.s kokie dumai ? ar tik ne sviesus ? balti ? ar juodut juoduteliai ?
o pagazavus gerai nesigirdi jokio snypstimo ? p.s kokie dumai ? ar tik ne sviesus ? balti ? ar juodut juoduteliai ?
Ladorghini Getlohgado 2105 1,3 benzas Geltona Ochros 140km/h
Toyota Tundra 5.7 V8 HEMI Petrol tik 100km/35ltr
Toyota Tundra 5.7 V8 HEMI Petrol tik 100km/35ltr
Re: vėl apie dūminimą
šlanga kaip ir netrūkusi. Čia apie tą kur nuo plastikinio interkulerio vamzdyno dalies kyla į viršų? Buvau nuėmęs, sveika, just in case dar izoliacija pervyniojau. Dar šnekant apie šlangas. Kaip supratau viršuje prie įsiurbimo kolektoriaus jų būna dvejopų. Vienos 90 laipsnių kampo, kitos kaip ir suktos S raidės? Esat matę? Ties tavo vieta buvo chaltūra padaryta.
apie dūminimą: dūmas grynai juodas. Iki kišant nagus - pergazavau max - liko vos ne metro pločio skersmens suodžių dėmė. Balto ar mėlyno dūmo nėra. Kuriasi gerai, užsikūrus dirba tolygiai - ty - visi cilindrai. Tada ėmiau šlangas, kaip ir nieko nemačiau, glušinau EGRa, pakeičiau filtrus etc. surinkus užkūriau, pergazavau ant raudonų stiprokai, išvertė suodžių daug, dūminimas sumažėjo, bet ne iki galo. Užsikūrus ant laisvų nedūmina, gazuojant - taip. važiuojant - greitėjant, ar kylant į kalną, startuojant iš vietos. Tolygiai važiuojant per veidrodėlius nesimato.
Dėl purkštukų keitimo... Kalbėjau su ankstesniu savininku - klausiau kodėl keitė - "nes servize pasakė reikia".
Dėl švilpimo, mano nuomone jis kažkoks yra ir esmės nereikia net labai gazuoti, tik perskaičiau forumą - tipo kažkiek jo turi būti. Kiek?
Įdomumo dėlei buvau atjungės interkulerio šlangą - va tada tai žopa - trauka dingsta tikrai Čia traukos gal nežinau kaip turi atrodyt, man šiek tiek norėtūsi, bet sakykim važiuojant 160 erdvės dar yra. Dar toks garsas, važiuojant, atleidus gazo pedalą pasigirsta toks trumpas švilptelėjimas... WTF? ant laisvų - gazuok kiek nori - nieko.
Vėliau, padės kas nors, pabandysiu pafilmuot ir įkelti.
OSD - atmesti man šitą variantą, ar dar palikti. Jei kompas klaidos nemeta? pabandyti imti, žiūrėt ką viduje rodo? ką turiu matyti?
apie dūminimą: dūmas grynai juodas. Iki kišant nagus - pergazavau max - liko vos ne metro pločio skersmens suodžių dėmė. Balto ar mėlyno dūmo nėra. Kuriasi gerai, užsikūrus dirba tolygiai - ty - visi cilindrai. Tada ėmiau šlangas, kaip ir nieko nemačiau, glušinau EGRa, pakeičiau filtrus etc. surinkus užkūriau, pergazavau ant raudonų stiprokai, išvertė suodžių daug, dūminimas sumažėjo, bet ne iki galo. Užsikūrus ant laisvų nedūmina, gazuojant - taip. važiuojant - greitėjant, ar kylant į kalną, startuojant iš vietos. Tolygiai važiuojant per veidrodėlius nesimato.
Dėl purkštukų keitimo... Kalbėjau su ankstesniu savininku - klausiau kodėl keitė - "nes servize pasakė reikia".
Dėl švilpimo, mano nuomone jis kažkoks yra ir esmės nereikia net labai gazuoti, tik perskaičiau forumą - tipo kažkiek jo turi būti. Kiek?
Įdomumo dėlei buvau atjungės interkulerio šlangą - va tada tai žopa - trauka dingsta tikrai Čia traukos gal nežinau kaip turi atrodyt, man šiek tiek norėtūsi, bet sakykim važiuojant 160 erdvės dar yra. Dar toks garsas, važiuojant, atleidus gazo pedalą pasigirsta toks trumpas švilptelėjimas... WTF? ant laisvų - gazuok kiek nori - nieko.
Vėliau, padės kas nors, pabandysiu pafilmuot ir įkelti.
OSD - atmesti man šitą variantą, ar dar palikti. Jei kompas klaidos nemeta? pabandyti imti, žiūrėt ką viduje rodo? ką turiu matyti?
-
- Dalyvis
- Posts: 441
- Joined: 2015 11 08 , 11:02
- Vardas/Pavardė:: Vaidas
- Lytis: Vyras
- Mondeo karta: MkIII
- Variklis: 2,0 l Duratec
- Kuro tipas: Dyzelinas
- Kėbulo tipas: Universalas
- Spalva: Mėlyna
- Location: Molėtai
- Contact:
Re: vėl apie dūminimą
Iš dalies pats atsakei į savo klausimą - minėjai, kad rado oro srauto matuoklės klaidą (MAF) diagnostikoj, kai davikliui jau būna visiškas ragas ir jis išėjęs iš parametrų visiškai, tada tik bus klaida, o jeigu šiek tiek mažiau rodo oro srauto, tai veiks toliau ir jokių klaidų nerodys. Išeina, kad pas tave kintamos geometrijos turbina. Girdi ir turėtum girdėt švilptelėjimą staiga atleidus gazą arba švelniai gazuojant - bėgėjantis. Bet tu jį buvai atjungęs, trauka sumažėjo, bet dūmingumas nepasikeitė.. Dėl antro tiek pat svarbaus daviklio TMAP neužsiminei - jie abu patys svarbiausi geram variklio darbui. TMAP randasi variklio apačioj, kai atidarai kapota ir pasižiūri tiesiai žemyn - nepamatyt neįmanoma, tik priėjimas labai prastas.
Maksimaliai turbina pučia ~1.2BAR, jei įmanoma pasižiūrėk diagnostikoje. Jeigu bent 1.0BAR pasiekia tai ji iškart atkrenta ir tada tikriausiai lieka rimtesnis, jau jūsų minėtas dalykas - kuro siurblys arba patys purkštukai.
Ir apie tavo minėtas šlangas tai supratau, kad kalti apie tą, kur eina iš EGR vožtuvo į oro padavimo, S formos šlangą jau prie oro įsiurbimo kolektoriaus. Gal ankstesnis savininkas nagus prikišo ar kas tai daryta - kažkokia chaltūra kaip minėjai.
OSD neatmest kaip ir TMAP - jeigu yra galimybė, pratestuot su rimta diagnostika ant gyvų parametrų. Jeigu kas paaiškės, aš galiu papostinti gyvus parametrus iš savo, ką rodo oro srauto matuoklė.
Maksimaliai turbina pučia ~1.2BAR, jei įmanoma pasižiūrėk diagnostikoje. Jeigu bent 1.0BAR pasiekia tai ji iškart atkrenta ir tada tikriausiai lieka rimtesnis, jau jūsų minėtas dalykas - kuro siurblys arba patys purkštukai.
Ir apie tavo minėtas šlangas tai supratau, kad kalti apie tą, kur eina iš EGR vožtuvo į oro padavimo, S formos šlangą jau prie oro įsiurbimo kolektoriaus. Gal ankstesnis savininkas nagus prikišo ar kas tai daryta - kažkokia chaltūra kaip minėjai.
OSD neatmest kaip ir TMAP - jeigu yra galimybė, pratestuot su rimta diagnostika ant gyvų parametrų. Jeigu kas paaiškės, aš galiu papostinti gyvus parametrus iš savo, ką rodo oro srauto matuoklė.
-
- Moderatorius
- Posts: 1293
- Joined: 2009 07 30 , 20:12
- Vardas/Pavardė:: Vilius
- Lytis: Vyras
- Mondeo karta: Neturiu mondeo
- Kuro tipas: Dyzelinas
- Kėbulo tipas: Universalas
- Spalva: Pilka
- Vairuoja nuo: 2006
- Location: Mažeikiai
- Contact:
Re: vėl apie dūminimą
nelabai supratau del purkstuku, kam juos tikrint, neuzmusami jie pas tddi. kitas dalykas saibos po pirkstukais buna visada. taip priklauso, jos atlieka tarpines funkcija, taip kad apie ne mondeo galva meistreliai stipriai nusisnekejo. labai tiketinas variantas kad kazkada kazkas sukinejo siurbli ir degimo kampas netikslus.del per ankstyvo degimo atsiranda juodas dumingumasMondeoM wrote: Diagnostikai pasiūlė tikrinti purkštukus. Pasirašiau ant to. Dabar sako, kad purkštukai OK, bet po jais rado papildomas šaibas, tipo galva greičiausiai ne nuo Mondeo...
del svilptelejimo atleidus gaza, tai taip atsiranda kone pas visus tddi pas kuriuos yra kintamos geometrijos turbina ir isoperuotas katalizatozius
mondeo mk1 93 1,8 B/D Vyšnia (sudužo)
escort mk6 93 1,4 B/D Vyšnia (parduota)
mondeo mk1 95 2.0 B/D Mėlyna (parduota)
mondeo mk2 97 1,8 B/D Mėlyna (parduota)
mondeo mk3 2001 2.0 TDDI 85 kw pilka (paruota)
mondeo mk3 2001 2.0 TDDI 66 kw pilka (šeimos)
mondeo mk3 2001 2.0 duratec 107kw balta (parduota)
mondeo mk3 2002 2.0 TDDI 85kw mėlyna (parduota)
Opel Vectra C 2007 1.9 CDTI 88kw pilka
escort mk6 93 1,4 B/D Vyšnia (parduota)
mondeo mk1 95 2.0 B/D Mėlyna (parduota)
mondeo mk2 97 1,8 B/D Mėlyna (parduota)
mondeo mk3 2001 2.0 TDDI 85 kw pilka (paruota)
mondeo mk3 2001 2.0 TDDI 66 kw pilka (šeimos)
mondeo mk3 2001 2.0 duratec 107kw balta (parduota)
mondeo mk3 2002 2.0 TDDI 85kw mėlyna (parduota)
Opel Vectra C 2007 1.9 CDTI 88kw pilka
Re: vėl apie dūminimą
dėl šaibų - viena norma, priklauso, bet kai jos 4 po kiekvienu purkštuku?? žiūrėjau eolto kataloge, tai mondeo siūlo 3 skirtingų kodų purkštukus.
Man čia grybas kažkoks. Ir nesugalvoju, ar tai gali turėti įtakos. Galbūt ir taip.
Dėl siurblio, lapkritį/gruodį pakeitė žemo slėgio siurblį, o vėliau, jei neklystu, pagrindinio elektrinę dalį. Ar tai gali turėti įtakos degimo kampui? Aplamai, niekur čia forume nieko apie degimo kampą neradau...
Dėl turbinos - įpučia normaliai, jei galima tikėti. Kol kas ją atmetu.
TMAP, apžiūrėjau, jo atrodo teks vamzdį nusiimt, kad jį išsukt
kalbant apie juos (OSD ir TMAP) važiuot į šrotą, nusipirk, isidėt ir melstis, ar vistik prieš taidar diagnostiką bandyt daryt?
jei taip, tai kur Vilniuj gal kas žinot? Nes nes ten kur buvau, vadina save dyzelių diagnostika, bet diagnostiką padarė, o tolko... dar prie to purkštukus išsuko, pamatė šaibas, atgal susuko ir tipo viskas. Žodžiu, kalnas pinigų be naudos.
Man čia grybas kažkoks. Ir nesugalvoju, ar tai gali turėti įtakos. Galbūt ir taip.
Dėl siurblio, lapkritį/gruodį pakeitė žemo slėgio siurblį, o vėliau, jei neklystu, pagrindinio elektrinę dalį. Ar tai gali turėti įtakos degimo kampui? Aplamai, niekur čia forume nieko apie degimo kampą neradau...
Dėl turbinos - įpučia normaliai, jei galima tikėti. Kol kas ją atmetu.
TMAP, apžiūrėjau, jo atrodo teks vamzdį nusiimt, kad jį išsukt
kalbant apie juos (OSD ir TMAP) važiuot į šrotą, nusipirk, isidėt ir melstis, ar vistik prieš taidar diagnostiką bandyt daryt?
jei taip, tai kur Vilniuj gal kas žinot? Nes nes ten kur buvau, vadina save dyzelių diagnostika, bet diagnostiką padarė, o tolko... dar prie to purkštukus išsuko, pamatė šaibas, atgal susuko ir tipo viskas. Žodžiu, kalnas pinigų be naudos.
Re: vėl apie dūminimą
video: " onclick="window.open(this.href);return false;
klausimas kiek čia kas matosi, švilpimo girdisi
klausimas kiek čia kas matosi, švilpimo girdisi
-
- Dalyvis
- Posts: 441
- Joined: 2015 11 08 , 11:02
- Vardas/Pavardė:: Vaidas
- Lytis: Vyras
- Mondeo karta: MkIII
- Variklis: 2,0 l Duratec
- Kuro tipas: Dyzelinas
- Kėbulo tipas: Universalas
- Spalva: Mėlyna
- Location: Molėtai
- Contact:
Re: vėl apie dūminimą
Jo pirma geriau darykis diagnostika, iskart klausk ko tau reikia, kai rasi, pas ka varyti. Siuo klausimu prasyk Vilnieciu pagalbos. (Siais laikais visi pseudo ekspertai )
Norint nusiimti TMAP, reikia nuimti pacia priekine apsaugele po masina, ju yra dvi - didesniosios nuimti nereikia. Nusiemes galesi kaip nors ranka ikisti ir atsukti 2 varztelius. Jeigu pirma karta daviklis nuimamas tai jis bus biski prikepes. Na o diagnostikoj sakyk, kad tau reikia gyvu oro srauto matuokles ir TMAP (turbinos slegio) parametru.
Arba del sventos ramybes, srote ar svalkej susiveikt oro srauto matuokle, apkeist ir paziuret, kaip dirba. Jeigu matysi pagerejima - kaltininkas rastas, o pinigus sumoketi pakeitus.
O variklio garsas tai normalus, kaip ir turbo
Norint nusiimti TMAP, reikia nuimti pacia priekine apsaugele po masina, ju yra dvi - didesniosios nuimti nereikia. Nusiemes galesi kaip nors ranka ikisti ir atsukti 2 varztelius. Jeigu pirma karta daviklis nuimamas tai jis bus biski prikepes. Na o diagnostikoj sakyk, kad tau reikia gyvu oro srauto matuokles ir TMAP (turbinos slegio) parametru.
Arba del sventos ramybes, srote ar svalkej susiveikt oro srauto matuokle, apkeist ir paziuret, kaip dirba. Jeigu matysi pagerejima - kaltininkas rastas, o pinigus sumoketi pakeitus.
O variklio garsas tai normalus, kaip ir turbo
-
- Moderatorius
- Posts: 1293
- Joined: 2009 07 30 , 20:12
- Vardas/Pavardė:: Vilius
- Lytis: Vyras
- Mondeo karta: Neturiu mondeo
- Kuro tipas: Dyzelinas
- Kėbulo tipas: Universalas
- Spalva: Pilka
- Vairuoja nuo: 2006
- Location: Mažeikiai
- Contact:
Re: vėl apie dūminimą
va kai keturios saibos sudetos tai cia jau kosmonautika. ar ir dabar tebera tos keturios saibos sudetos? nes logiskai mastant purkstukas jau nebe savo vietoje, keiciasi suspaudimo laipsniai ir tt. pabandyciau sudeti normaliai po viena saibike.pries pora metu turejau nedasukta ir prikirmyjusia pakaitinimo zvake, tai variklio darbui labai jautesi, pastoviai padumindavo salta.
o tas svilptelejimas lygiai toks pat pas mano abi mondes yra. ir jis atsirado po to kai vienai buvo pavogtas katalizatorius, o kitai siaip isoperuotas.
o tas svilptelejimas lygiai toks pat pas mano abi mondes yra. ir jis atsirado po to kai vienai buvo pavogtas katalizatorius, o kitai siaip isoperuotas.
mondeo mk1 93 1,8 B/D Vyšnia (sudužo)
escort mk6 93 1,4 B/D Vyšnia (parduota)
mondeo mk1 95 2.0 B/D Mėlyna (parduota)
mondeo mk2 97 1,8 B/D Mėlyna (parduota)
mondeo mk3 2001 2.0 TDDI 85 kw pilka (paruota)
mondeo mk3 2001 2.0 TDDI 66 kw pilka (šeimos)
mondeo mk3 2001 2.0 duratec 107kw balta (parduota)
mondeo mk3 2002 2.0 TDDI 85kw mėlyna (parduota)
Opel Vectra C 2007 1.9 CDTI 88kw pilka
escort mk6 93 1,4 B/D Vyšnia (parduota)
mondeo mk1 95 2.0 B/D Mėlyna (parduota)
mondeo mk2 97 1,8 B/D Mėlyna (parduota)
mondeo mk3 2001 2.0 TDDI 85 kw pilka (paruota)
mondeo mk3 2001 2.0 TDDI 66 kw pilka (šeimos)
mondeo mk3 2001 2.0 duratec 107kw balta (parduota)
mondeo mk3 2002 2.0 TDDI 85kw mėlyna (parduota)
Opel Vectra C 2007 1.9 CDTI 88kw pilka
- Gezatron
- Forumo Tėvas
- Posts: 3786
- Joined: 2007 09 24 , 20:17
- Lytis: Vyras
- Mondeo karta: Neturiu mondeo
- Variklis: 3,0 l Duratec V6
- Kuro tipas: Benzinas
- Kėbulo tipas: Sedanas
- Spalva: Raudona
- Location: Utena
- Contact:
Re: vėl apie dūminimą
Map galiu padowanot atrodo dar buvo. Nu jopapa tikrai daug dumu. Hm. Nu del 4 saibu tj kosmosas. Palik po viena, ziurek ar kas keisis. Turejau tddi purkstukus bet deja ismeciau jau.. diagnostika padaryt galiu kad ir uz pora euru del plerpimo matomai katalizo neber. Del degimo kampo. Lengwai reguliuojas. Pats gali pasidaryt. Lb paprasta. Pankstint ar pawelint ir matysi kas kaip. Esu siurbly dejas. Grandine gal 5kart taip kad mintinaį zinau ta tddi
Ladorghini Getlohgado 2105 1,3 benzas Geltona Ochros 140km/h
Toyota Tundra 5.7 V8 HEMI Petrol tik 100km/35ltr
Toyota Tundra 5.7 V8 HEMI Petrol tik 100km/35ltr
-
- Klubo remėjas
- Posts: 79
- Joined: 2015 01 13 , 19:59
- Vardas/Pavardė:: aurimas
- Lytis: Vyras
- Mondeo karta: MkIII
- Kuro tipas: Dyzelinas
- Kėbulo tipas: Sedanas
- Spalva: Mėlyna
- Vairuoja nuo: 2007
- Location: telsiai
- Contact:
Re: vėl apie dūminimą
https://e-shop.eoltas.lt/index.php?cl=e ... #autobegin" onclick="window.open(this.href);return false; sveiki, cia ta ir yra s formos slanga, ane?
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 2 guests