Page 1 of 2

nepakaitina zvakiu

Posted: 2016 10 18 , 08:33
by ausvis7
sveiki gal kas esat susidure su tokia problema,mondeo 2007 1.8 tdci 92 kw viskas iki siandien buvo gerai bet va ryte pasukus degima tik trumpam uzsidege pakaitinimo zvakiu lempute ir uzgeso lauke 3 laipsniai silumos tai vos uzvedziau zodziu nekaitina zvakiu pasilo viskas gerai uzgesini bet vistiek ijungus degima tik sumirgsi zvakiu pakaitinimo zenkliukas ir uzsiveda gerai nes silta ,masinos trauka gera nieks nepasikeite.zvakes keistos pries preita ziema bosh.gal kas patartumet kur varyt pas elektrikus ar variklistus?

Re: nepakaitina zvakiu

Posted: 2016 10 18 , 11:20
by sigius
Kažkaip abejoju, kad su žvakėmis problema. Aš pats net nelaukdamas (t.y. nekaitindamas žvakių) šiuo metu (pvz., esant -2) užvedinėju variklį ir užsiveda be jokių problemų.

Re: nepakaitina zvakiu

Posted: 2016 10 18 , 12:40
by ausvis7
pas mane kazkaip jei salta biski tai yra apie nuli tai pasildo apie tris sekundes ,o syryt sakau tik sumirksejo spirales lempute ir viskas ,nors dabar isejas i lauka pasukau degima vel viskas gerai pora sekundziu pasilo ir gerai uzsivede gal uzgliucine buvo kazkas reiks ziuret kaip ryt ryte bus

Re: nepakaitina zvakiu

Posted: 2019 01 24 , 21:51
by R.K
Sveiki, kad nekurt naujos temos uzklausiu cia. Mondeo MkIV 2010 m. , gal kas is savininku pasakys,kaip turi viskas buti- prie minuso paspaudus START mygtuka,skydelyje apacioje dega "engine preheting" (suprantu kaitina zvakes) bet ar turi skydelyje uzsidegti ir kuri laika degti zvakiu "spyruokle" . Problema tame,kad antra ziema ir prie -8 nesikuria variklis taip kaip turetu. Vazineju jau metai su virsum (antra ziema) bet as tos "spyruokles " degancios akyse nesu mates.

Re: nepakaitina zvakiu

Posted: 2019 01 25 , 08:57
by Vital
R.K wrote:Sveiki, kad nekurt naujos temos uzklausiu cia. Mondeo MkIV 2010 m. , gal kas is savininku pasakys,kaip turi viskas buti- prie minuso paspaudus START mygtuka,skydelyje apacioje dega "engine preheting" (suprantu kaitina zvakes) bet ar turi skydelyje uzsidegti ir kuri laika degti zvakiu "spyruokle" . Problema tame,kad antra ziema ir prie -8 nesikuria variklis taip kaip turetu. Vazineju jau metai su virsum (antra ziema) bet as tos "spyruokles " degancios akyse nesu mates.
jei convers pas tave tj isjunk ekrano padejeja nustatymuose ir matysi zvakiu kaitinima :) nes siaip viska ten kaitina,tik nerodo

Re: nepakaitina zvakiu

Posted: 2019 01 25 , 09:31
by Vidma
ir su padėjėju žvakių spiralė dega kai kaitinamos žvakės, o jį išjungus dar ir rašo. šiaip kai daugiau šalčio tai nuspaudus mygtuką, starterį sukt pradeda tik užgesus spiralei

Re: nepakaitina zvakiu

Posted: 2019 01 25 , 10:35
by R.K
Dekui labai, reiskias reik ieskot kodel ji nedega

Re: nepakaitina zvakiu

Posted: 2019 01 25 , 15:54
by Vital
Vidma wrote:ir su padėjėju žvakių spiralė dega kai kaitinamos žvakės, o jį išjungus dar ir rašo. šiaip kai daugiau šalčio tai nuspaudus mygtuką, starterį sukt pradeda tik užgesus spiralei
pas mane su padejeju tik mirksedavo pastoviai,net nespeji pamatyti :D o isjungus db normaliai jau kelias sekundes ale kaitina,nors ir iki tol kaitino,tik neaisku kada issijungdavo

Re: nepakaitina zvakiu

Posted: 2019 01 28 , 10:00
by zirusas
Sveiki,

Su dyzeline monde gyvenu pirmą žiemą, mašina 2012 2,0 103 kw, prie neigiamos temp. sunkokai kuriasi. Prie -18 užsikūrė, bet sakyčiau sunkiai.. pasikratant. Keisčiausia, kad žvakių pakaitinimo lemputė degė max 2 s. (pas mane ne convers, tai visokie help'ai atpuola) Ar neturėtų ilgiau pasikaitinti ypač prie tokios temp.? Aišku aš procedūra keletą kartų karojau, bet pagal kūrimąsi panašu, kad niekas ten nesikaitino.. Ir dar klausimas, ar parodoma info, jeigu yra neveikiančių pakaitinimo žvakių? Nes senoji mašina indikuodavo, kad yra neveikiančių žvakių. Ar dėl žvakių veikimo galima įsitikinti tik senuoju geruoju būdų- t.y. kiekvieną tikrinant. (nors pagal priėjimo vaizdą panašu, kad rimta procedūra būtų)

Re: nepakaitina zvakiu

Posted: 2019 01 28 , 11:45
by tddiguru
Jos ir kaitina daug ilgiau, yra rele tam. Uzvedus varikli, jos toliau kaitina tol, kol rele neatjungia - del emisiniu dalyku ir ne tik.
Aisku kad 1 ar 2 bus visai mire jei taip prastai kuriasi, kitos silpnai kaitina/arba labai netolygiai. Cia tik mechaninis dalykas, nieks skydely nerodys, kad 1 ar daugiau visiskai nekaitina - nera tokia dalyko kaip CAN bus. Pasikeiteis pakaitinimo zvakes naujomis, pamatysi kaip lengvai ir greitai uzsiveda variklis. Nepati maloniausia procedura, bet ka padarysi.

Re: nepakaitina zvakiu

Posted: 2019 01 28 , 16:28
by zirusas
tddiguru wrote:Jos ir kaitina daug ilgiau, yra rele tam. Uzvedus varikli, jos toliau kaitina tol, kol rele neatjungia - del emisiniu dalyku ir ne tik.
Aisku kad 1 ar 2 bus visai mire jei taip prastai kuriasi, kitos silpnai kaitina/arba labai netolygiai. Cia tik mechaninis dalykas, nieks skydely nerodys, kad 1 ar daugiau visiskai nekaitina - nera tokia dalyko kaip CAN bus. Pasikeiteis pakaitinimo zvakes naujomis, pamatysi kaip lengvai ir greitai uzsiveda variklis. Nepati maloniausia procedura, bet ka padarysi.
Bet tada pradžioje pirmesnis ir žymiai paprastesnis dalykas jaučiu rėlę bandyti keistis. Nes neramina pašildymo trukmė - max 2 s... nemanau, kad per pora s,(ką rodo indikatorius skydelyje) suspėtų pašildyti ir naujos žvakės.

Re: nepakaitina zvakiu

Posted: 2019 01 28 , 16:35
by tddiguru
Ne ne, jos ir toliau kaitina uzgesus indikatoriui. Tas pats ir MK3. Visuose dyzeliuose tas pats, nebent gerokai pagamintiems pries 2000m kur tikrai kaitino vien tik pagal indikatoriu. :D
Tik pakaitinimo zvakes pasikeisk ir apie jokias reles negalvok. Pakaitinimo zvakes ir tik zvakes. Atgailek ir paimk Bosch Duraterm - vargo nematysi daug metu.
Va orai zada atsilti savaitei isibegejant tai automatiskai lengviau uzsives.

Re: nepakaitina zvakiu

Posted: 2019 01 28 , 16:58
by gingin
Kiek laiko žvakės kaitins, sprendžia kompas. Ir niekas daugiau.
Kai C-Maxe tdci švieslentėje įsižiebė galingas šauktukas, obd2 parodė P0380 Glow Plug/Heater Circuit "A" Malfunction. Pakeitus žvakes, bėda baigės - ir visa tai vyko dar temperatūrai esant gerokai virš nulio. Tas fordo modelis labai stipriai saugojo variklį, gamtą ir kyravotojo nervus...

Re: nepakaitina zvakiu

Posted: 2019 02 12 , 09:08
by zirusas
gingin wrote:Kiek laiko žvakės kaitins, sprendžia kompas. Ir niekas daugiau.
Kai C-Maxe tdci švieslentėje įsižiebė galingas šauktukas, obd2 parodė P0380 Glow Plug/Heater Circuit "A" Malfunction. Pakeitus žvakes, bėda baigės - ir visa tai vyko dar temperatūrai esant gerokai virš nulio. Tas fordo modelis labai stipriai saugojo variklį, gamtą ir kyravotojo nervus...
Tai reiškia, kad vis dėl to įspėja skydelyje kai yra neveikiančių žvakių. Aš žvakes jau pasikeičiau, dabar lauksiu šalčių pamatyti ar bus skirtumas. Pas mane skydelyje nieko nerodė, bet meistras ir sakė kad visos žvakės buvo kažkiek veikiančios - aišku jau pavargę bet veikiančios, o mašina kūrėsi sunkiai (-18) . Tokia durna nuojauta kankina, kad vis tiek bus kažkas negerai, nes dabar prie buvusių kelių laipsnių minuso vis tiek kažkaip susipurtydavo variklis prieš užsikuriant. Nors gal jau paranoja... :P

Re: nepakaitina zvakiu

Posted: 2019 12 11 , 18:27
by vytiokx
Kad nekurt naujos temos kokias pakaitimo zvakes patartumete pirkti ford mondeo mk4 1.8 tdci 92kw? bosch,bremi,beru ar dar kokio kito gamintojo? kazkokia rele ten yra kuria reiktu pasitikrinti ir kur jinai yra? nes siandien kazkaip prie -3 sunkokai uzsikure. Pakaitino kelias sekundes ,bent pagal indikatoriu, pasukau rakteli bet kazkaip tik is kokia 4 sukimo uzsikure, dumu nemete, dirbo tvarkingai. Zvakes jau pora ziemu nekeistos.