10,3L mieste. DPF filtras, EGR vožtuvas?
-
- Dalyvis
- Posts: 441
- Joined: 2015 11 08 , 11:02
- Vardas/Pavardė:: Vaidas
- Lytis: Vyras
- Mondeo karta: MkIII
- Variklis: 2,0 l Duratec
- Kuro tipas: Dyzelinas
- Kėbulo tipas: Universalas
- Spalva: Mėlyna
- Location: Molėtai
- Contact:
Re: 10,3L mieste. DPF filtras, EGR vožtuvas?
Lyginti gali tik pacias naujausias automatines greiciu dezes, senesnes neisvengiamai daugiau ris negu mechanas. 0.5l dasideda, jei ne daugiau. Siaip DPF isemei, isprogramavo, dar egr isprogramuot ir uzglusint ir ir jau kazkur butu tie 130kW pacipavus beveik. Bet aisku, kas nori zaisti, o dar pinigus kainuoja.
Tikriausiai teks su tokiom sanaudom susitaikyt. Del purkstuku nezinau, bet MK4 kaip ir visos problemos del ju issprestoLyginti gali tik pacias naujausias automatines greiciu dezes, senesnes neisvengiamai daugiau ris negu mechanas. 0.5l dasideda, jei ne daugiau. Siaip DPF isemei, isprogramavo, dar egr isprogramuot ir uzglusint ir ir jau kazkur butu tie 130kW pacipavus beveik. Bet aisku, kas nori zaisti, o dar pinigus kainuoja.
Tikriausiai teks su tokiom sanaudom susitaikyt. Del purkstuku nezinau, bet MK4 kaip ir visos problemos del ju issprestos.
Jei sakykim variklio bukle tikrai gera, tai vienintelis būdas sumazinti kuro sąnaudas isgauti daugiau kW ir nM is jo. Svorio auto juk nesumazinsi. Daugiau ka ir nezinau ar galima patarti.
Ir po DPF isemimo ir isprogramavimo padidejo dumingumas zymiai? Šiaip jei viskas tvarkoj, padidėja labai nezymiais.
Tikriausiai teks su tokiom sanaudom susitaikyt. Del purkstuku nezinau, bet MK4 kaip ir visos problemos del ju issprestoLyginti gali tik pacias naujausias automatines greiciu dezes, senesnes neisvengiamai daugiau ris negu mechanas. 0.5l dasideda, jei ne daugiau. Siaip DPF isemei, isprogramavo, dar egr isprogramuot ir uzglusint ir ir jau kazkur butu tie 130kW pacipavus beveik. Bet aisku, kas nori zaisti, o dar pinigus kainuoja.
Tikriausiai teks su tokiom sanaudom susitaikyt. Del purkstuku nezinau, bet MK4 kaip ir visos problemos del ju issprestos.
Jei sakykim variklio bukle tikrai gera, tai vienintelis būdas sumazinti kuro sąnaudas isgauti daugiau kW ir nM is jo. Svorio auto juk nesumazinsi. Daugiau ka ir nezinau ar galima patarti.
Ir po DPF isemimo ir isprogramavimo padidejo dumingumas zymiai? Šiaip jei viskas tvarkoj, padidėja labai nezymiais.
-
- Dalyvis
- Posts: 27
- Joined: 2017 08 27 , 10:57
- Vardas/Pavardė:: Mindaugas
- Lytis: Vyras
- Mondeo karta: MkIV
- Location: Panevezys
- Contact:
Re: 10,3L mieste. DPF filtras, EGR vožtuvas?
Su dpf nedumino isvis. Ispjovus aukstesnem apsukom ant apkrovos matos kad dumina.
- kramas
- Dalyvis
- Posts: 10
- Joined: 2016 08 29 , 15:20
- Vardas/Pavardė:: Ramūnas
- Lytis: Vyras
- Mondeo karta: MkIV
- Variklis: 2,0 l Duratec
- Kuro tipas: Dyzelinas
- Kėbulo tipas: Sedanas
- Spalva: Mėlyna
- Vairuoja nuo: 1996
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: 10,3L mieste. DPF filtras, EGR vožtuvas?
Pats gamintojas deklaruoja 9,7lt/100km Miesto režimu. O mes žinome, kad gamintojai "pagražina" sąnaudas. Plius ratlankių dydis, padangų kokybė , daigtų kiekis bagažinėje, bako užpylimo ir vairavimo stilius papildomai įtakoja ekonomiją. Atrodo būtent šio Mondeo modelio (2.0 TDCi DPF Automatas 140 hp) sąnaudos yra normalios.Gezatron wrote:Labai geros sanaudos. Volvo pvz 2008 metu salerka v70 ryja mieste 14 ir tai yra normalu ir nieko nestebinaEdmundasB wrote:Buvau diagnostiką padaryt, tuo pačiu dar pagrindinio diržo komplektą visą pakeitė.
Tai kompas jokių klaidų nerado, purkštukų visos tolerancijos geros, DPF 40% tik užsikišęs. Viskas kaip ir gražu.
Vat mistika, galvoju kas dar gali būt. Nes +10L mieste su dyzeliu, kad ir su automatu, tai vistiek yra labai daug. Tikiuosi kokių 8-8.5l/100km, bet ne 10 . Įdėja dar buvo dėl turbinos vamzdžio, gal įtrūkęs truputį, bet švokštimas tada būtų.
Gal oro srauto matuoklė? Bet tada traukos nebūtų
B
Žodžiu gal dar kieno nors Mondeo toks ištroškęs yra?
https://motoreu.com/ford-mondeo-2.0-tdc ... ons-167518" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Dalyvis
- Posts: 27
- Joined: 2017 08 27 , 10:57
- Vardas/Pavardė:: Mindaugas
- Lytis: Vyras
- Mondeo karta: MkIV
- Location: Panevezys
- Contact:
Re: 10,3L mieste. DPF filtras, EGR vožtuvas?
Taigi 100% miesto rezimas tik, sanaudos 12 gaunas. Vairavimo rezimas-pensija as nebegaliu mane is proto isvest baigia ta masina.
-
- Dalyvis
- Posts: 13
- Joined: 2017 05 30 , 06:15
- Lytis: Vyras
- Mondeo karta: MkIV
- Kuro tipas: Dyzelinas
- Kėbulo tipas: Hečbekas
- Spalva: Juoda
- Location: Klaipeda
- Contact:
Re: 10,3L mieste. DPF filtras, EGR vožtuvas?
Sveiki,
Kiek litrų į valandą suvartoja jūsų pašilęs mk4 2.0 TDCI ?
Mano apie 0.7 - 0.8 l/h, galvoju ar taip normalu...
Kiek litrų į valandą suvartoja jūsų pašilęs mk4 2.0 TDCI ?
Mano apie 0.7 - 0.8 l/h, galvoju ar taip normalu...
-
- Klubo remėjas
- Posts: 163
- Joined: 2013 02 08 , 13:35
- Lytis: Vyras
- Kuro tipas: Dyzelinas
- Kėbulo tipas: Universalas
- Spalva: Balta
- Vairuoja nuo: 2000
- Location: Kaunas
- Contact:
Re: 10,3L mieste. DPF filtras, EGR vožtuvas?
0,5-0,6 l/h, jei ventiliarius isijungia 0,7-0,8 l/h
-
- Dalyvis
- Posts: 27
- Joined: 2017 08 27 , 10:57
- Vardas/Pavardė:: Mindaugas
- Lytis: Vyras
- Mondeo karta: MkIV
- Location: Panevezys
- Contact:
Re: 10,3L mieste. DPF filtras, EGR vožtuvas?
Man rodo nuo 0.9 iki 1.2-3 pilnai uzsylus.
-
- Dalyvis
- Posts: 13
- Joined: 2017 05 30 , 06:15
- Lytis: Vyras
- Mondeo karta: MkIV
- Kuro tipas: Dyzelinas
- Kėbulo tipas: Hečbekas
- Spalva: Juoda
- Location: Klaipeda
- Contact:
Re: 10,3L mieste. DPF filtras, EGR vožtuvas?
hm, Vidma - pastave naujesnis variklis, berods kiti purkštukai stovi.
Todėl dar neaišku ar turiu bėdų su purkštukais.
Hann492 - gal pastave automatas ir ant D pavaros lygini sanaudas ?
Todėl dar neaišku ar turiu bėdų su purkštukais.
Hann492 - gal pastave automatas ir ant D pavaros lygini sanaudas ?
-
- Klubo remėjas
- Posts: 163
- Joined: 2013 02 08 , 13:35
- Lytis: Vyras
- Kuro tipas: Dyzelinas
- Kėbulo tipas: Universalas
- Spalva: Balta
- Vairuoja nuo: 2000
- Location: Kaunas
- Contact:
Re: 10,3L mieste. DPF filtras, EGR vožtuvas?
s-max 103kw, 08m. irgi tokios sanaudos 0.5-0.6l/h
-
- Dalyvis
- Posts: 10
- Joined: 2018 09 12 , 22:38
- Lytis: Vyras
- Mondeo karta: MkIII
- Kuro tipas: Dyzelinas
- Kėbulo tipas: Sedanas
- Spalva: Sidabrinė
- Location: Kaunas
- Contact:
Re: 10,3L mieste. DPF filtras, EGR vožtuvas?
Pasitikrink, ar padangos pakankamai pripustos, del to gali irgi but isaugusios kuro sanaudos.
-
- Klubo remėjas
- Posts: 233
- Joined: 2011 05 18 , 21:55
- Vardas/Pavardė:: Vitalij
- Lytis: Vyras
- Mondeo karta: MkIV
- Variklis: 2,5 l Duratec V6
- Kuro tipas: Dyzelinas
- Kėbulo tipas: Universalas
- Vairuoja nuo: 2008
- Location: kita
- Contact:
Re: 10,3L mieste. DPF filtras, EGR vožtuvas?
normalios sanaudos mieste,ypac jei vln ir piko metu, zmonos automatas i miesta ivaziavus irgi 10-11, trasa 7-8EdmundasB wrote:Sveiki,
Nesenai nusipirkau 2009 metukų Mondeo. Automatas su 103kW 2.0TDCI varikliu.
Mieste man pradėjo valgyt +10 L/100km.
Trasoje prie 110 km/h suvartojimas (pagal kompą) pagirtinas ir siekia 4.5-5 L/100km.
Pagreitinus iki 130 km suvartojimas išauga iki daugmaž 7.5 L/100km.
Suprantu, kad automatas daugiau geria, negu mechaninė, bet gal ne tiek
Plius važinėju tikrai ne kaip su pavogta. Miest stengiuos ramiai gražiai, bet nlb kas keičias.
Galima sakyt, kad gan pilką/baltą dūmą leidžia. Bet tokiu oru neaišku, gal tik variklis nesušilęs.
Įdėja dėl po truputi besikemšančio DPF filtro arba EGR vožtuvo. Atsisėdus iš ryto gal ir jaučiasi, kad vangiai važiuoja, bet ir nepasakysi, kad traukos nėra.
Gal kas minčių turit?
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 0 guests