Page 1 of 1

Problema su pavaromis

Posted: 2017 08 09 , 08:45
by almiukask
Sveki, vakar bevažiuojant staigiai prie žiedo iškilo problema - beveik nesimušinėja pavaros. Toks jausmas, kad ričiagas pastrigęs, nes jis vaikšto labai sunkiai, atrodo nedasigrūda iki galo, kad perjungti bėgį. Sankaba kaip ir atrodo niekaip nepakito, įmušus šiaip ne taip pirmą bėgį sankabą atleidinėjant pajudi iš vietos. Tas pavarų svirties kietumas ir nevaikščiojimas taip pat yra ir mašiną užgesinus, tad dėl to ir abejoju, kad čia sankaba. Sunkiai vaikšto labai į 2,4, 1,3,5 geriau truputį. Teko grįžti šiek tiek iki namų, tai permušdavau pavaras taikydamas apsukas ir kombinuodamas tą sankabos išmynimą, tai pačios pavaros įmušus kaip ir veikia tvarkoje. Kas galėtų būti per problema? Turėjau idėją, ten lyg kažkoks kur eina nuo svirties perdavimo cilindriuaks ar kas iki dėžės, ar čia tiesiog bus smagratis susidėvėjo? Prieš tai buvo sankaba kaip ir trumpoka tokia, pradžioje kai įsigijau, tai net ir užgesdavau kai kada. Tai gal tiesiog atėjo laikas ir tiek? Bėgus atrodo 165k, tai aš nemanu, kad buvo keista sankabos komplektas.
Turit kokių patarimų kaip ką patikrinti, nes su pavarų/sankabos problemomis dar nelabai esu susidūręs?
2001m. 2.0 TDDI 85kW

Re: Problema su pavaromis

Posted: 2017 08 10 , 23:07
by Cerberis
Na, man kyla tik trys galimi variantai:
A) Stringa pavarų perjungimo trosai (gali būt, kad jie tvarkoje, bet variklio pagalvės plyšusios).
B) Pavarų dėžėje nebėra tepalo;
C) Streikuoja sankabos hidraulinė sistema.

2001, tddi ir tik 165k? :) Nu gal, triskart atsukus :)

Re: Problema su pavaromis

Posted: 2017 08 11 , 09:05
by Andriuz
Cerberis wrote:Na, man kyla tik trys galimi variantai:
A) Stringa pavarų perjungimo trosai (gali būt, kad jie tvarkoje, bet variklio pagalvės plyšusios).
B) Pavarų dėžėje nebėra tepalo;
C) Streikuoja sankabos hidraulinė sistema.

2001, tddi ir tik 165k? :) Nu gal, triskart atsukus :)
Nežinau kodėl kitus stebina jei mašina 2001 metų ir bėgusi 165 000 km... Nes užsieniečiai parduoda mašinas tik dėl kelių priežasčių, kai ją visiškai nuvažinėja (tai čia eina kalba nuo 3 metų senumo mašinas), arba kai morališkai pasensta (tai galima įvardinti 15 metų senumo mašinas). Draugas vokietis per pusantrų metų nuvažiavo su nauja mašina 105k km. Na jis pirkdamas žinojo, kad nemažai laiko praleis mašinoje tai rinkosi gerą komplektaciją.
Mano pastebėjimas yra toks, kad rasti 15 metų senumo mašina su tikra rida iki 200k km yra realu, tik ji nepasižymės gera komplektaciją, bus pati skurdžiausia. Nes tie kas renkasi gerą komplektaciją tie pirkdami žino, kad su ją važiuos :) Ir važiuoja kol suvažinėja, arba kol sudaužo.

Re: Problema su pavaromis

Posted: 2017 08 11 , 09:42
by almiukask
Cerberis wrote:Na, man kyla tik trys galimi variantai:
A) Stringa pavarų perjungimo trosai (gali būt, kad jie tvarkoje, bet variklio pagalvės plyšusios).
B) Pavarų dėžėje nebėra tepalo;
C) Streikuoja sankabos hidraulinė sistema.

2001, tddi ir tik 165k? :) Nu gal, triskart atsukus :)
Ačiū už pastebėjimus dėl problemos!
Na, man irgi, kai pirkau labai jau įdomiai pasirodė, niekas iki tiek neatsukinėja, bet salonas buvo nei kiek nepatrintas, ir radau technikinę vokišką, 2014 pravarinėtą, pravarymo dieną buvo 89k, tai gan susivedė galai, kad nebus labai nuvaikyta :)