Saitas apie MK-IV

Post Reply
Dainius V

Re: Saitas apie MK-IV

Post by Dainius V »

sveiki,noriu suzinot harakteristika apie 1.8dti ir 2.0 dti 2008 metu kokios kuro sanaudos,kas taupiau ir t.t.
gal zinot kur rast info,kokie masinu pliusai ir minusai i ka svarbiausia atkreipti demesi perkant?
aciu
User avatar
marksistas
Klubo remėjas
Posts: 714
Joined: 2009 03 15 , 21:19
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIV
Kuro tipas: Dyzelinas
Spalva: Mėlyna
Location: Vilnius
Contact:

Re: Saitas apie MK-IV

Post by marksistas »

DTI yra senu opeliu varikliai. Fordiniai yra Tdci jei ka. Jei nors truputi truputi butum pasidomejas butum tikrai suzinojas koks dyzelinis variklis ir kokios kuro sanaudos.
ImageImageImage
2.0 TDDI Ghia
Ex. MkIII welcome to S-MAX world
Raime
Moderatorius
Posts: 2517
Joined: 2010 07 02 , 10:32
Vardas/Pavardė:: Raime
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIII
Gamybos metai: 2001
Variklis: 2,0 l Duratorq TD
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Hečbekas
Spalva: Pilka
Vairuoja nuo: 1991
Location: Panevėžys
Contact:

Re: Saitas apie MK-IV

Post by Raime »

cia ne i tema bet kuo skyriasi Tdci nuo Tddi,kurie geresni kaip sakant,as zalias apie dyzelius :D
MK1 1995m 1.8 l B/D melina (parduota)
MK2 1998m 1.8 l TD pilka (atiduota tevukui)
MK3 2001m 2.0 l TDDI pilka (mano)
User avatar
marksistas
Klubo remėjas
Posts: 714
Joined: 2009 03 15 , 21:19
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIV
Kuro tipas: Dyzelinas
Spalva: Mėlyna
Location: Vilnius
Contact:

Re: Saitas apie MK-IV

Post by marksistas »

Pradekime nuo to kad tai skirtingos kuro sistemos. Tddi yra seno tipo dyzelis, o Tdci yra common rail sistema. Dar kitaip sakant Tddi turi paprastus purkstukus, o Tdci elektroninius. Cia labai trupai. O daugiau skaityk forume. daug apie visus prirasyta pliusu ir minusu. :taip1:
ImageImageImage
2.0 TDDI Ghia
Ex. MkIII welcome to S-MAX world
Bandit

Re: Saitas apie MK-IV

Post by Bandit »

Tiesiog paprasciau butu pasiskaityti apie coman rail sistema ir pasidarytu aiskiau ar verta rinktis tdci. zinoma norint tureti nauja dizeli nuo to nepabegsi, bet norint pilti salerka is backu teks rinktis auto kuris dar neturi coman rail sistemos. Papilus purkstuka bloga salerka remontas gali brangiai atseiti. Purkstuku kainos sviruoja nuo 1500 lt iki 3000 lt gal ten kazkuriu modeliu pigesni bet siaip kiek teko susidurti tai tokie pingai uz viena purkstuka. zinoma tddi variklis gerokai triuksmingesnis tai pat ne toks ekonomiskas. tad yra savi pliusai savi minusai. o del kuro sanaudu tai yra toks neblogas puslapis.
http://avtomarket.ru/catalog/Ford/" onclick="window.open(this.href);return false;
Raime
Moderatorius
Posts: 2517
Joined: 2010 07 02 , 10:32
Vardas/Pavardė:: Raime
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIII
Gamybos metai: 2001
Variklis: 2,0 l Duratorq TD
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Hečbekas
Spalva: Pilka
Vairuoja nuo: 1991
Location: Panevėžys
Contact:

Re: Saitas apie MK-IV

Post by Raime »

na as cia tik siaip paklausiau nes brolis turi focusa 99m su Tddi varikliu o as kai neturejes dizeliu tai jie manes kazkaip netraukia,geriau su dujom man ir remontas pigesnis 8-)
MK1 1995m 1.8 l B/D melina (parduota)
MK2 1998m 1.8 l TD pilka (atiduota tevukui)
MK3 2001m 2.0 l TDDI pilka (mano)
Dainius V

Re: Saitas apie MK-IV

Post by Dainius V »

tdci varikliai praleidau raide,domejausi apie ford tik niekur neradau apie 1.8tdci kuro sanaudu,domina karavanai ir nzn su kokiu varikliu imti. 1.8 tdci 125 A/J ar nepersilpnas variklis tokiai masei masinos (1465kg) ar geriau 2.0tdci 130A/J ir kuros sanaudos bus panasios.
aciu nuoroda :yes1:
robke333
Klubo remėjas
Posts: 133
Joined: 2009 04 14 , 17:49
Vardas/Pavardė:: Robertas
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIV
Gamybos metai: 2007
Variklis: 2,0 l Zetec
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Universalas
Spalva: Sidabrinė
Vairuoja nuo: 2000
Location: Kaunas
Contact:

Re: Saitas apie MK-IV

Post by robke333 »

nu pas mane mk3 2ltr.tdci 96 kw.universalas traukos normaliai,5 begiu nebijau lenkti,paspaudus gaza tikrai jauciasi trauka,1,8 manau universalui butu siek tiek mazoka cia tik mano nuomone
MK3 2TDCI
Dainius V

Re: Saitas apie MK-IV

Post by Dainius V »

nusipirkau 1.8tdci hecbek 76kw pats paprasciausias variantas.manau dideliu problemu neturiu iskilt eksplotuojant
User avatar
Gezatron
Forumo Tėvas
Posts: 3786
Joined: 2007 09 24 , 20:17
Lytis: Vyras
Mondeo karta: Neturiu mondeo
Variklis: 3,0 l Duratec V6
Kuro tipas: Benzinas
Kėbulo tipas: Sedanas
Spalva: Raudona
Location: Utena
Contact:

Re: Saitas apie MK-IV

Post by Gezatron »

Dainius V wrote:nusipirkau 1.8tdci hecbek 76kw pats paprasciausias variantas.manau dideliu problemu neturiu iskilt eksplotuojant
gal foto galetum ymesti ir tema susikurti kur yra Klubieciu atsinaujinimai :)
Ladorghini Getlohgado 2105 1,3 benzas Geltona Ochros 140km/h
Toyota Tundra 5.7 V8 HEMI Petrol tik 100km/35ltr
Dainius V

Re: Saitas apie MK-IV

Post by Dainius V »

pasistengsiu imest foto,nelabai prie PC sedziu laiko nera
astraemi

Re: Saitas apie MK-IV

Post by astraemi »

truputis eksploatacijos kastu:
kadangi dirzai pasirode praktiskai nauji (keisti pries 12000 km), ju keisti nereikejo. taigi, keiciau tepalus, tepalu bei oro filtrus ir dar nusipirkau kuro filtra (bet jo man nekeite, rekomendavo pasikeisti pries ziema). viskas kainavo 210+60 Lt (detales+darbas pas pazystamus gerus meistrus, kiek servize paimtu - nezinau). tad keiciant kuro filtra tereikes tik uz darba sumoketi :)
beje, jei buciau pirkusi dirzus, tai detales butu kainavusios 300 Lt daugiau
p.s. sorry, jei ne i ta tema irasiau
virgis

Re: Saitas apie MK-IV

Post by virgis »

Pakonkretinsiu klausimą,
kurie dizeliniai varikliai 1.8(125AJ), 2,0(130AJ) ar 2,0(140AJ) geriau EKSPLOATUOJASI? Kiek suprantu 130AJ yra senasis MKIII variklis. 1,8 kaip ir fokuso, bet pagal galias kaip ir ne fokuso.Kuo skiriasi 140AJ nuo 130AJ(136AJ) , ir 125AJ nuo 115AJ.
Gal tik kompiuterinem programom????????
User avatar
Gezatron
Forumo Tėvas
Posts: 3786
Joined: 2007 09 24 , 20:17
Lytis: Vyras
Mondeo karta: Neturiu mondeo
Variklis: 3,0 l Duratec V6
Kuro tipas: Benzinas
Kėbulo tipas: Sedanas
Spalva: Raudona
Location: Utena
Contact:

Re: Saitas apie MK-IV

Post by Gezatron »

virgis wrote:Pakonkretinsiu klausimą,
kurie dizeliniai varikliai 1.8(125AJ), 2,0(130AJ) ar 2,0(140AJ) geriau EKSPLOATUOJASI? Kiek suprantu 130AJ yra senasis MKIII variklis. 1,8 kaip ir fokuso, bet pagal galias kaip ir ne fokuso.Kuo skiriasi 140AJ nuo 130AJ(136AJ) , ir 125AJ nuo 115AJ.
Gal tik kompiuterinem programom????????
forume buvo rasyta- uo skiriasi 140AJ nuo 130AJ(136AJ)

vienas mechanas kitas automatas :) tik tuok ir skires

skaitom cia - http://forum.mondeo-klubas.lt/viewtopic ... 1&start=90" onclick="window.open(this.href);return false; 7 puslapis nuo virsaus
Ladorghini Getlohgado 2105 1,3 benzas Geltona Ochros 140km/h
Toyota Tundra 5.7 V8 HEMI Petrol tik 100km/35ltr
Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest