Page 1 of 1

Re: Saitas apie MK-IV

Posted: 2011 04 26 , 17:35
by Dainius V
sveiki,noriu suzinot harakteristika apie 1.8dti ir 2.0 dti 2008 metu kokios kuro sanaudos,kas taupiau ir t.t.
gal zinot kur rast info,kokie masinu pliusai ir minusai i ka svarbiausia atkreipti demesi perkant?
aciu

Re: Saitas apie MK-IV

Posted: 2011 04 26 , 21:12
by marksistas
DTI yra senu opeliu varikliai. Fordiniai yra Tdci jei ka. Jei nors truputi truputi butum pasidomejas butum tikrai suzinojas koks dyzelinis variklis ir kokios kuro sanaudos.

Re: Saitas apie MK-IV

Posted: 2011 04 26 , 21:21
by Raime
cia ne i tema bet kuo skyriasi Tdci nuo Tddi,kurie geresni kaip sakant,as zalias apie dyzelius :D

Re: Saitas apie MK-IV

Posted: 2011 04 26 , 21:41
by marksistas
Pradekime nuo to kad tai skirtingos kuro sistemos. Tddi yra seno tipo dyzelis, o Tdci yra common rail sistema. Dar kitaip sakant Tddi turi paprastus purkstukus, o Tdci elektroninius. Cia labai trupai. O daugiau skaityk forume. daug apie visus prirasyta pliusu ir minusu. :taip1:

Re: Saitas apie MK-IV

Posted: 2011 04 26 , 22:11
by Bandit
Tiesiog paprasciau butu pasiskaityti apie coman rail sistema ir pasidarytu aiskiau ar verta rinktis tdci. zinoma norint tureti nauja dizeli nuo to nepabegsi, bet norint pilti salerka is backu teks rinktis auto kuris dar neturi coman rail sistemos. Papilus purkstuka bloga salerka remontas gali brangiai atseiti. Purkstuku kainos sviruoja nuo 1500 lt iki 3000 lt gal ten kazkuriu modeliu pigesni bet siaip kiek teko susidurti tai tokie pingai uz viena purkstuka. zinoma tddi variklis gerokai triuksmingesnis tai pat ne toks ekonomiskas. tad yra savi pliusai savi minusai. o del kuro sanaudu tai yra toks neblogas puslapis.
http://avtomarket.ru/catalog/Ford/" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Saitas apie MK-IV

Posted: 2011 04 26 , 22:14
by Raime
na as cia tik siaip paklausiau nes brolis turi focusa 99m su Tddi varikliu o as kai neturejes dizeliu tai jie manes kazkaip netraukia,geriau su dujom man ir remontas pigesnis 8-)

Re: Saitas apie MK-IV

Posted: 2011 04 27 , 12:49
by Dainius V
tdci varikliai praleidau raide,domejausi apie ford tik niekur neradau apie 1.8tdci kuro sanaudu,domina karavanai ir nzn su kokiu varikliu imti. 1.8 tdci 125 A/J ar nepersilpnas variklis tokiai masei masinos (1465kg) ar geriau 2.0tdci 130A/J ir kuros sanaudos bus panasios.
aciu nuoroda :yes1:

Re: Saitas apie MK-IV

Posted: 2011 04 29 , 20:40
by robke333
nu pas mane mk3 2ltr.tdci 96 kw.universalas traukos normaliai,5 begiu nebijau lenkti,paspaudus gaza tikrai jauciasi trauka,1,8 manau universalui butu siek tiek mazoka cia tik mano nuomone

Re: Saitas apie MK-IV

Posted: 2011 05 23 , 12:41
by Dainius V
nusipirkau 1.8tdci hecbek 76kw pats paprasciausias variantas.manau dideliu problemu neturiu iskilt eksplotuojant

Re: Saitas apie MK-IV

Posted: 2011 05 23 , 18:46
by Gezatron
Dainius V wrote:nusipirkau 1.8tdci hecbek 76kw pats paprasciausias variantas.manau dideliu problemu neturiu iskilt eksplotuojant
gal foto galetum ymesti ir tema susikurti kur yra Klubieciu atsinaujinimai :)

Re: Saitas apie MK-IV

Posted: 2011 05 26 , 23:39
by Dainius V
pasistengsiu imest foto,nelabai prie PC sedziu laiko nera

Re: Saitas apie MK-IV

Posted: 2012 04 20 , 14:18
by astraemi
truputis eksploatacijos kastu:
kadangi dirzai pasirode praktiskai nauji (keisti pries 12000 km), ju keisti nereikejo. taigi, keiciau tepalus, tepalu bei oro filtrus ir dar nusipirkau kuro filtra (bet jo man nekeite, rekomendavo pasikeisti pries ziema). viskas kainavo 210+60 Lt (detales+darbas pas pazystamus gerus meistrus, kiek servize paimtu - nezinau). tad keiciant kuro filtra tereikes tik uz darba sumoketi :)
beje, jei buciau pirkusi dirzus, tai detales butu kainavusios 300 Lt daugiau
p.s. sorry, jei ne i ta tema irasiau

Re: Saitas apie MK-IV

Posted: 2013 04 08 , 15:15
by virgis
Pakonkretinsiu klausimą,
kurie dizeliniai varikliai 1.8(125AJ), 2,0(130AJ) ar 2,0(140AJ) geriau EKSPLOATUOJASI? Kiek suprantu 130AJ yra senasis MKIII variklis. 1,8 kaip ir fokuso, bet pagal galias kaip ir ne fokuso.Kuo skiriasi 140AJ nuo 130AJ(136AJ) , ir 125AJ nuo 115AJ.
Gal tik kompiuterinem programom????????

Re: Saitas apie MK-IV

Posted: 2013 04 09 , 07:52
by Gezatron
virgis wrote:Pakonkretinsiu klausimą,
kurie dizeliniai varikliai 1.8(125AJ), 2,0(130AJ) ar 2,0(140AJ) geriau EKSPLOATUOJASI? Kiek suprantu 130AJ yra senasis MKIII variklis. 1,8 kaip ir fokuso, bet pagal galias kaip ir ne fokuso.Kuo skiriasi 140AJ nuo 130AJ(136AJ) , ir 125AJ nuo 115AJ.
Gal tik kompiuterinem programom????????
forume buvo rasyta- uo skiriasi 140AJ nuo 130AJ(136AJ)

vienas mechanas kitas automatas :) tik tuok ir skires

skaitom cia - http://forum.mondeo-klubas.lt/viewtopic ... 1&start=90" onclick="window.open(this.href);return false; 7 puslapis nuo virsaus