Dėl 2.0 TDDi 85 kw

Post Reply
Darius_J
Dalyvis
Posts: 1
Joined: 2018 03 03 , 11:21
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIII
Location: Kaunas
Contact:

Dėl 2.0 TDDi 85 kw

Post by Darius_J »

Labai rimtai galvoju pirkti MK3 su šiuo varikliu, tad turiu keletą klausimų.

1. Kokios kuro sąnaudos būtent šio variklio? Esu girdėjęs, kad ne toks taupus ir triukšmingesnis, nei TDCi. Tačiau mano manymu TDDi privalumas: paprasti purkštukai ir grandinė.
2. Ar pas juos stovi DPF? Jei taip, nuo kurių metų jie jau yra dedami? Mane labiau domintų naujesnių mėtų, t.y. nuo 2004-2005.
3. Kaip yra su greičių dėžėm: skelbimuose esu matęs ir su 5 ir su 6 pavarom. Nuo kada buvo dedamos 6 pavarų dėžės? Ar ten tiesiog buvo skelbimo klaida?

Ačiū VISIEMS už komentarus. Jei turite ką pridurti į ką daugiau žiūrėti - pasiūlymai visuomet laukiami.

P.S. Žinau, kad kaip ir daugumos dyzeliukų smagratis su sankaba keičiamas kas 200k, ir šis "malonumas" nepigus, tačiau vienkartinis...
tddiguru
Dalyvis
Posts: 441
Joined: 2015 11 08 , 11:02
Vardas/Pavardė:: Vaidas
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIII
Gamybos metai: 2001
Variklis: 2,0 l Duratec
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Universalas
Spalva: Mėlyna
Location: Molėtai
Contact:

Re: Dėl 2.0 TDDi 85 kw

Post by tddiguru »

Gal geriau apie benzini varikli galvok, nelogiska cia LT su kosminem ridom pirkti dyzelio, o tuo labiau tokiu metu. Tiek daug artimu patirciu sitoje vietoje, ir visos neigiamos, gal tik 1 atvejis nieko, be problemu. :D
O jei galvoj apie pirkima, tai TDDi palyginus tu metu (nuo 2000m.) dyzelius galima sakyti, yra vienas is triuksmingiausiu. Jei vairavai benza, tai bus lyg nesusipratimas garso atzvilgiu persedus i TDDi. Del sanaudu netaip viskas paprasta, daugelis forume skundziasi dideliais apetitais. Bendrai paemus, jei viskas su varikliu tvarkoj, tai sanaudos 5.5-8.0L vasara ir 6.0-10.0L/100km ziema - tiek miesto, tiek uzmiescio ciklais. Cia aisku jei vazineji ne kosminiais greiciais ir labai smarkiai nevirsiji.
Purkstukai mechaniniai 2 pakopu - ties 1950RPM veikia abi pakopos ir variklio garsas/tonas tampa lyg karkiantis - labai specifinis. Forume ne viena zinote jau buvo kodel taip, mano taip pat yra. Aisku jei nupirksi su geros bukles purkstukais, tai vaziuosi amzinai su jais. Bet kur garantija, kad butent tokie jie ir bus..? Grandine tai nei cia privalumas, nei cia minusas. Tiesiog resursas didesnis negu kad dirzo.
DPF filtro nera jose iki pat paskutiniuju MK3 gamybos, tad del to gali buti ramus. Yra tik EGR voztuvas.
5 begiu greiciu deze visi giria kaip legendine ir amzina, kas nepasakytina apie 6 begiu greiciu deze. Jei TDDi pirksi ir vaziuosi virs 95km/h - ragas, variklis karks ir salone nemazas triuksmas ir jei 5 begiu, tai vaziuojant 140km/h apsukus berods ties 3000RPM - zenkliai perdaug, didinant greiti sanaudos jau auga kvadratu. Sitoj vietoj 6 begiu aisku laimi, jei daug autostrada reikia pusti. Pertvaros garso izoliacija silpnoka.
Cia aisku ne vien minusai, bet yra apie ka pamastyti. Su tokiom dyzelio kainom tai ka zinau, nebent pigiau kur gauni, bet kraneliai beveik visur uzristi situo klausimu.
Vaziuot aisku vaziuoja patogiai - daug maloniau negu tu metu kitose, panasios klases auto. Universalas talpus, bet tu metu visi talpus jei tai aktualu.
Jei rimciau galvoti apie pirkima, tai tik su neseniai pakeistu sankabos komplektu kitaip visai nelogiskas sprendimas butu. Tai tiek, jei dar domina kas - klausk. :taip1:
User avatar
Gezatron
Forumo Tėvas
Posts: 3786
Joined: 2007 09 24 , 20:17
Lytis: Vyras
Mondeo karta: Neturiu mondeo
Variklis: 3,0 l Duratec V6
Kuro tipas: Benzinas
Kėbulo tipas: Sedanas
Spalva: Raudona
Location: Utena
Contact:

Re: Dėl 2.0 TDDi 85 kw

Post by Gezatron »

Darius_J wrote:Labai rimtai galvoju pirkti MK3 su šiuo varikliu, tad turiu keletą klausimų.

1. Kokios kuro sąnaudos būtent šio variklio? Esu girdėjęs, kad ne toks taupus ir triukšmingesnis, nei TDCi. Tačiau mano manymu TDDi privalumas: paprasti purkštukai ir grandinė.
2. Ar pas juos stovi DPF? Jei taip, nuo kurių metų jie jau yra dedami? Mane labiau domintų naujesnių mėtų, t.y. nuo 2004-2005.
3. Kaip yra su greičių dėžėm: skelbimuose esu matęs ir su 5 ir su 6 pavarom. Nuo kada buvo dedamos 6 pavarų dėžės? Ar ten tiesiog buvo skelbimo klaida?

Ačiū VISIEMS už komentarus. Jei turite ką pridurti į ką daugiau žiūrėti - pasiūlymai visuomet laukiami.

P.S. Žinau, kad kaip ir daugumos dyzeliukų smagratis su sankaba keičiamas kas 200k, ir šis "malonumas" nepigus, tačiau vienkartinis...
1. Tddi harsesnis nei tdci. Bet taip pliusas senovine kuro sistema - purkstukai. Aliejus atrabotke zibalas ir aisku salerka pilama ir vaziuoja ok.
2. Dpf nestovi tddi. Tddi ejo ir 04 metais t.y face lift arba kitaip tariant atnaujintas modelis bet toky rasti lb sunku.
3.tddi buna tik 5 pavaru jei neklystu. T.y mtx 75 deze
Tdci ir bendzai budavo kaikuris 6 begiu t.y mmt6 deze
P.s tddi buna 66 ir 85 kw
Tdci 85. 96 114

Taip kad atskirsi tik is matoro gyvai paziurejas. Sankabos pilnas komplektas TDDi 390 luk
3.
Ladorghini Getlohgado 2105 1,3 benzas Geltona Ochros 140km/h
Toyota Tundra 5.7 V8 HEMI Petrol tik 100km/35ltr
Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests