Variklio temperatura

Post Reply
Edgis

Variklio temperatura

Post by Edgis »

Hmm su variklio temperatūra viskas aišku, bus mažasis termostatas šitas jau dalykas išspręstas. Dar viena problema kuri atsirado dega check engine pastoviai, nes buvau pametęs bako užsukimo dangteli ir pora savaičių važinėjau be jo o dabar uždėjęs nuo Opel Omegos tai galvoju kad gali būti kad netinka ar koks velnias, ir prie to pačio dega degalų bako lemputė ir degalų bako rodyklė net nepakilus stovi ant nulio nors užpildęs pilna baką. Galvoju gal gali būti prietaisu skydelio - (spidometro) problema. Darant self diagnostic mode ant spidometro viskas suveikia, prie degalų bako buvau užtrumpinęs kuro bako plūde pasižiūrėti ar pakyla ant spidometro bakas bet nieko, po to tikrinau degalų bako fiške 2pin su 4pin viskas tvarkoj, buvau nuėmęs fiške nuo spidometro tikrinau 24pin su 25pin viskas tvarkoj, po to tikrinau laidus nuo degalų bako fiškės iki spidometro fiškės 2pin su 24pin ir 4pin su 25pin viskas tvarkoj, tai lieku prie tos minties kad gali būti spidometras grybą pjauna. Ir darant self diagnostic mode meta 5 klaidas dtc. 9202, 9204, d262, 9359, e200.

Ford Mondeo MK3 2006 2.0 TDCI 96KW Universalas

9202 – Fuel system open elecitrcal circuit (pump, fuel level sensor).
9204 – Fuel system short electrical circuit (pump, fuel level sensor).
9359 – Engine starter system error.
D262 – CAN-BUS communication error.
E200 – CAN-BUS communication error – odometer data.
tddiguru
Dalyvis
Posts: 441
Joined: 2015 11 08 , 11:02
Vardas/Pavardė:: Vaidas
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIII
Gamybos metai: 2001
Variklis: 2,0 l Duratec
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Universalas
Spalva: Mėlyna
Location: Molėtai
Contact:

Re: Variklio temperatura

Post by tddiguru »

Del pirmu dvieju klaidu ir nerodomo kuro kiekio bake ant prietaisu skydelio, tikriausiai teks pakeist visa plude kuro bake. Daug pas ka sita klaida mk3 mondese ir daug kas su situo taip ir gyvena.
Kitas tris klaidas gali ignoruot - jos 99% nera tikros. Pereik per visus saugiklius variklio ir salono skyriuose.
Atjunk akuma, suglausk + ir - klemas kartu ir palaikyk keletai sekundziu. Ijunk sviesas, pradaryk dureles ir irgi trumpam palaikyk. Pajunk akuma atgal ir tu klaidu nebeturetu likti. Tik ziurek del radijos, jei originali reikes kodo. :)
Edgis

Re: Variklio temperatura

Post by Edgis »

tddiguru wrote:Del pirmu dvieju klaidu ir nerodomo kuro kiekio bake ant prietaisu skydelio, tikriausiai teks pakeist visa plude kuro bake. Daug pas ka sita klaida mk3 mondese ir daug kas su situo taip ir gyvena.
Kitas tris klaidas gali ignoruot - jos 99% nera tikros. Pereik per visus saugiklius variklio ir salono skyriuose.
Atjunk akuma, suglausk + ir - klemas kartu ir palaikyk keletai sekundziu. Ijunk sviesas, pradaryk dureles ir irgi trumpam palaikyk. Pajunk akuma atgal ir tu klaidu nebeturetu likti. Tik ziurek del radijos, jei originali reikes kodo. :)
Sveikas labai dėkui už naudinga informacija ir paaiškinimus :) nu va šiandien kaip tik patikrinau visus saugiklius ir reles salone ir prie variklio su multimetrų, taigi radau viena saugikli kuris buvo nusprogęs prie variklio dėžes, jo numeris F8 60A – Engine Cooling, Pre-glow relay, vienas toks iš pačiu didžiausiu kaip relė, geltonos spalvos. Tai dabar nerandu kur toki panašu nusipirkti nes net nežinia kaip jis tiksliai vadinasi :D Nu va rytoj pabandysiu tavo parašyta planą kaip nuresetinti atjungus klėmus nuo akumuliatoriaus, nes užsisakęs obd2 scanner tai dar teks palaukti kol ateis ilgokai, o dėl prietaisu skydelio tai dar vis neaišku ar tikrai plūdė, nes jame rodo F – fuel level 255 tai kažkaip vis dar gristu prie tos minties kad gal prietaisu skydeli kažkas negerai bandysiu paimti kita jeigu rasiu kur nors šrote ir pasitikrinti o jeigu su kitu rodys ta pati tai teks remontuoti plūde nors labai nesinori per vėsius orus. O dėl radijo tai nebeda turiu linka jeigu kam reikia nemokai atkoduoti https://www.digital-kaos.co.uk/forums/s ... ode-please :yes1:
tddiguru
Dalyvis
Posts: 441
Joined: 2015 11 08 , 11:02
Vardas/Pavardė:: Vaidas
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIII
Gamybos metai: 2001
Variklis: 2,0 l Duratec
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Universalas
Spalva: Mėlyna
Location: Molėtai
Contact:

Re: Variklio temperatura

Post by tddiguru »

:yes1 Puiku del darbo su multimetru. Nepakeiciamas dalykas. Ne visi saugikliai ir tuo labiau reles matosi vizualiai, ar atlieka savo darba.
Del visu didesniu saugikliu apsiklausinek srotuose - kadangi is Kauno, toki tikrai tures ir susiveiksi iskart uz centus, kaip ir del prietaisu skydelio. :yes1: Bet idomu kaip vedasi variklis visa sita laika ? Tai sitas 9359 kodas ne visai is pirsto lauztas. Tiesiogiai ar nevisai, bet susijes. Nereik starteriu pavalint, kol variklis uzsiveda ?
Prietaisu skydelio diagnostika rodo kuro lygi bake F 0-255 rodmenyse. 0 - tuscias bakas; 255 - pilnas. Kai buna sita klaida, tai ir rodo 255.
Plude irgi turi atskira berods 15A saugikli, bet kadangi pereiti visi, tai atkrenta. Pagal koda tai atvira elektros grandine arba uztrimpinta grandine, tad lieka 50\50% - arba pati plude, ar visi su ja susije laidai iki pat prietaisu skydelio, bet jie irgi patikrinti, tad tikriausiai liekam prie pludes. O matuoja kaip ir visi tikriausiai - plude, potenciometras varzos pagalba.
Dar reiks per nauja padaryt vieno paspaudimo langu uzdaryma-atidaryma (taip pat veikia ir nuo centrinio pultelio. :yes1: :) )
Edgis

Re: Variklio temperatura

Post by Edgis »

Nu sveikas ir vel :) tai va nuresetinau atjunges kaip sakei palikau porai valandu papildomai bet is prietaisu skydelio niekas nepranyko tik nusinulino km :) toks jausmas kad teks laukti kol ateis obd2 scaneris kad nuresetinti ji :) o del variklio darbo kaip cia pasakius imesiu video linka siandienos nes niekur nevaziavau tai kaiptik matysis kaip po paros stovejimo uzsikuria kaip dirba variklis ir kaip meta duma :) https://files.fm/u/yryh5awb
tddiguru
Dalyvis
Posts: 441
Joined: 2015 11 08 , 11:02
Vardas/Pavardė:: Vaidas
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIII
Gamybos metai: 2001
Variklis: 2,0 l Duratec
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Universalas
Spalva: Mėlyna
Location: Molėtai
Contact:

Re: Variklio temperatura

Post by tddiguru »

Tvarkingai uzsivede. Ir cia taip uzsiveda su nusprogusiu F8 saugikliu ? Kadangi jis permatomoj plastmasej, kurios dangtelis nusiima, tai vidnis siulas trukes ar apsilydes pats saugiklis ? Idomus dalykai. :) OBD2 nepamainomas dalykas, visom kitom masinom tikrai pravers, nes jos tikriausiai bus naujesnes. O be diagnostikos niekur siais laikais. Nereiks i nieka kreiptis ir sukt galvos, pats viska pasidarysi. :)
O nuresetint cia nera ka ant prietaisu skydelio - Fordas, kai pas tave 2006m., palyginus, yra antikvaras su tuom, ka tais metais turejo kitos auto. Ka gali nuresetint tai ivairius daviklius prie variklio, purkstuku korekcijas, bet cia jei viskas tvarkinga geriau nagu ir nekisti. Jei vaziuoja ir nemeta dumo, traukia kaip priklauso ir vedasi tvarkingai - problemu nera.
Tik is video matosi, kad idetas AGM akumas ? 68Ah, 360A ? Sitiem auto jis tikrai netinka. :yes1:
Edgis

Re: Variklio temperatura

Post by Edgis »

Nu labas :) tai dabar nezinau va nufotkinau agm akuma ir kita nes turiu 2 o kodel jis netinka idomu pasidare ir ar geriau tas kitas akumas butu? :) o del saugiklio tai jo siuliukas trukes tiktai kaip matosi fotoj ir be jo taip kuriasi, tik vakar kazkokie atsirado pasaliniai garsai is variklio skyriaus kaip kazkas krioktu kai pradedi vaziuoti :) va nuotraukos vieno ir kito :) https://mega.nz/#F!TLZWlKTA!HiSgNO-IMT575k87oU-9aQ
tddiguru
Dalyvis
Posts: 441
Joined: 2015 11 08 , 11:02
Vardas/Pavardė:: Vaidas
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIII
Gamybos metai: 2001
Variklis: 2,0 l Duratec
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Universalas
Spalva: Mėlyna
Location: Molėtai
Contact:

Re: Variklio temperatura

Post by tddiguru »

Pradejom apie kuro kiekio rodykle, baigiam akumais. :D
AGM akumai skirti (pagal racionaliausia ju paskirti) auto su START-STOP sistema, kai variklis automatiskai gesinamas visiskai sustojus ir laikant koja ant stabdzio, kad sutaupyt kuro ir emisiju ten kokiu mistiniu 0,00001% gal. :D Aisku viskas belekiek patobuleja, bet mes cia kalbam apie mk3 Mondeo, kuris niekad negarsejo variklio rafinuotumu (butent apie dyzelius). Ir siaip kuo daugiau CCA amperu, tuo lengviau ir greiciau uzvesi - tokiem dyzeliam to butent ir reikia. Krovimo sistema kaip ir pats generatorius tam visiskai nera pritaikyti, su start-stop buna starteris-generatorius, sujungtas dirzu. Tai niekam kaip ir nekenkia, bet AGM akumai daug brangiau kainuoja. Ir prie to pacio gali apkrovos testa atlikt - uzvedi varikli, sujungi visus elektrinius dalykus (trumpas, ilgas sviesas, priesrukines, priekini-galini stiklu sidlyma, sedynes ir t.t) ir paziurek, kad rodo multimetras ant gnybtu ir ar niekas nekaista - nei gnybtai/laidai, nei saugikliai.
Tas Varta atrodo paprastas ir logiskesnis mondej. :) Del garsu tai mistika ten.
Paziurek, ar ateina i pakaitinimo zvakes nors kokia itampa ? Kai tas F8 saugiklis nusproges, tai gal isvvis ju net nekaitina arba kaitina jas isvis visa laika esant uzvestam ir jau darbines temp. varikliui, kas reikstu, kad zvakes lb greit nusibaigs ir daug elektros srebia. :)
Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests