Klausimas del MKII variklio traukos benz./dujos

djdainius

Klausimas del MKII variklio traukos benz./dujos

Post by djdainius »

Klausimeli turiu del variklio traukos. Vienu zodziu, kazkaip itartinai vienu metu pas mano Monde traukos bus sumazeje:o net nezinau del ko... viena is versiju buvo - "nepatikimos" dujos is degalines... bet jauciu kad priezastys kazkur kitur gali buti.
Vaziuojant mieste taip dazniausiai buna, kai susidaro toks jausmas kad gazo pedala zymiai dazniau reikia minkyti nei yprastai, o trauka tarsi sumazejusi butu, ir borto kompiuteris vienu metu rode kad kuro sanaudos buvo 16ltr./100km. bandziau isvaziuoti i trasa, trasoje kaip ir normaliai viskas, tarsi "prasimankstino" variklis ir po to vel viskas gerai...
bet siaip kazkokia nuojauta turiu kad "kazkas negerai"...

taigi, kas galetu buti?
oro filtra reikia keisti?
naujas zvakes deti?
liambda zondas "parejo"?
dujas pareguliuoti reikia? (man mazai tiketina, nes reguliuotos jau)
ar siaip koks voztuvas ar daviklis? :)

laukiu diskusiju?
VITIOKAS1

RE: Klausimas del MKII variklio traukos benz./dujos

Post by VITIOKAS1 »

pirma versija tai butu - oro srauto matuoklis, nes jei jis durniuoja per dujas iskarto jauciasi (apie jo prieziura, isvalyma, testavima jau buvo tokia tema, paieskok). Siaip tai daug preizasciu - pradejus kaip ir pats paminejai - filtras, zvakes, laidai, aisku jei jie niekada nebuvo keisti, tai siulyciau pasikeisti , ir elektronika geriau veiks, ir variklis turi atsigauti :) dar net elementariausiai vakumo vamzdelis nukrito :0 arba duju filtras uzsikimso, o del duju traukos - pats turejau ne karta isitikinti, kad kai kurie dujininkai ne tik kad nureguliuoja i pudimas, bet dar ir uz tai babkes paima. Vienas paprastas klausimas- kokios pas tave dujos (karbas ar tiesioginio ipurskimo) ir ar reguliuojant dujas buvo prijunge ismetamu duju matuokli kad misinio riebuma nustatyti ? jei ne, tai is kur zinai kad sureguliavo gerai :) ? siaip tai kad suprastum ar tai del duju, ar del masinos problemu- juk labai paprastas eksperimentas, 10ltr - lukoile isvazineji, paskui10 ltr statoile isvazineji ir t.tt., ir zinosi jei tikrai pasijus skirtumas, pilk ten kur geriausios B) jei sirtumo nebus, tai tikrai ne dujos (liaudiskas metodas) ;)
Fresher
Klubo valdyba
Posts: 1799
Joined: 2007 05 17 , 15:04
Vardas/Pavardė:: Dovydas
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkII
Gamybos metai: 1998
Variklis: 1,8 l Endura-D TD
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Hečbekas
Spalva: Sidabrinė
Vairuoja nuo: 2006
Location: Palanga
Contact:

RE: Klausimas del MKII variklio traukos benz./dujos

Post by Fresher »

pas ji tiesioginis.
Pagrindinė: Mondeo MK2, sidabrinis metalic hechbekas, 1998m. Ghia.
Šeimoje: Opel Vectra 2008m. Elegance, sidabrinis perlamutras,benzinas
Ford Focus, 2001, mėlynas perlamutras, Ghia.
Ex: Mondeo 1996m, V6 Duratec, 125 kW, 2,5 DOHC.

Ford is life the rest is just details.
Image
ELEKTRONINIS PREKIŲ KATALOGAS!!
Image
Rytas Lietuva Mūsų širdyse Visada kartu Visadaaa drauge Nugalėsim mes Busime pirmi Jums ištikimi Nenugaaalimi
VITIOKAS1

RE: Klausimas del MKII variklio traukos benz./dujos

Post by VITIOKAS1 »

djdainius- gali pabandyti paprastai :) vaziuoji mazdaug ant 60 ant duju ir atleidi staigiai gaza, masina turi letai pereiti i letejima , hjei trukcioja tai dazniausiai buna oro srauto matuoklio problema - tada pabandyk atjungti matuoklio fiske ir pravaziuoti, jei trauka pageres (kadangi misinys pariebes B) tai reiskia kad matuoklis nefunkcionuoja normaliai :) o jei ne- tai galbut duju reguliavimas netikslus :) kai sau pradejau reguliuotis, tai issiaiskinau, kad daznai servise neuzfiksuoja nauju parametru i duju kompa taip kaip instrukcija numato, todel kaip zinote MONDEO turi klaidu trynimo sistema (t.y. po 40 uzvedimu kompas automatiskai issivalo nuo senu klaidu), o kai tai ivyksta tai benzino kompe issistato reikiami parametrai o dujose gaunasi per dideli, todel ir gaunasi kad tau pareguliavo, pavazinejei kuri laika ir vel lygtai kas blogai, pats per savo praktika ir patirti tai issiaiskinau B)
Fresher
Klubo valdyba
Posts: 1799
Joined: 2007 05 17 , 15:04
Vardas/Pavardė:: Dovydas
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkII
Gamybos metai: 1998
Variklis: 1,8 l Endura-D TD
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Hečbekas
Spalva: Sidabrinė
Vairuoja nuo: 2006
Location: Palanga
Contact:

RE: Klausimas del MKII variklio traukos benz./dujos

Post by Fresher »

kur ta matuokle rast? :D
Pagrindinė: Mondeo MK2, sidabrinis metalic hechbekas, 1998m. Ghia.
Šeimoje: Opel Vectra 2008m. Elegance, sidabrinis perlamutras,benzinas
Ford Focus, 2001, mėlynas perlamutras, Ghia.
Ex: Mondeo 1996m, V6 Duratec, 125 kW, 2,5 DOHC.

Ford is life the rest is just details.
Image
ELEKTRONINIS PREKIŲ KATALOGAS!!
Image
Rytas Lietuva Mūsų širdyse Visada kartu Visadaaa drauge Nugalėsim mes Busime pirmi Jums ištikimi Nenugaaalimi
VITIOKAS1

RE: Klausimas del MKII variklio traukos benz./dujos

Post by VITIOKAS1 »

hm, fresher, keista, manau zinojei kai visus forumus skaitai :p ten is oro filtro kur iseina oro vamzdis gofro i varikli ir is karto tokia metaline detale paciam vamzdy prisukta stovi, prie jos pasijungia laidu kistukas, didele per visa oro paemimo vamzdi tokia :) va tai ir yra oro srauto matuoklis :)
djdainius

RE: Klausimas del MKII variklio traukos benz./dujos

Post by djdainius »

vikcius para??:
djdainius- gali pabandyti paprastai :) vaziuoji mazdaug ant 60 ant duju ir atleidi staigiai gaza, masina turi letai pereiti i letejima , hjei trukcioja tai dazniausiai buna oro srauto matuoklio problema - tada pabandyk atjungti matuoklio fiske ir pravaziuoti, jei trauka pageres (kadangi misinys pariebes B) tai reiskia kad matuoklis nefunkcionuoja normaliai :) o jei ne- tai galbut duju reguliavimas netikslus :) kai sau pradejau reguliuotis, tai issiaiskinau, kad daznai servise neuzfiksuoja nauju parametru i duju kompa taip kaip instrukcija numato, todel kaip zinote MONDEO turi klaidu trynimo sistema (t.y. po 40 uzvedimu kompas automatiskai issivalo nuo senu klaidu), o kai tai ivyksta tai benzino kompe issistato reikiami parametrai o dujose gaunasi per dideli, todel ir gaunasi kad tau pareguliavo, pavazinejei kuri laika ir vel lygtai kas blogai, pats per savo praktika ir patirti tai issiaiskinau B)
ta letejima atleidus gaza "bandau" vos ne kiekviena karta, trukciojimo nera :) kaip ir sakiau pas mane pagrindine problemele, kad jauciasi kad traukos truksta ir duju sanaudos per dideles... baliono dar neisvazinejau bet jau dabar jauciu
djdainius

RE: Klausimas del MKII variklio traukos benz./dujos

Post by djdainius »

oro filtra jau pasikeiciau :)
djdainius

RE: Klausimas del MKII variklio traukos benz./dujos

Post by djdainius »

Vikciau, o tas oro srauto matuokles isvalymas jisai imanomas?
djdainius

RE: Klausimas del MKII variklio traukos benz./dujos

Post by djdainius »

blemba, vazinejau visai likusi pusdieni, nu normaliai kazkaip dabar viskas :)

tiesa, dar viena klausima turiu. kai privarius pilna baliona duju iki "pistoleto uzsikirtimo" nutraukus ta pistoleta toks didelis pliupsnis suspaustu duju atjungus dega... ar cia normalu?
VITIOKAS1

RE: Klausimas del MKII variklio traukos benz./dujos

Post by VITIOKAS1 »

nelabai djdainiau supratau - kas ten pas tave dega ? kai dujas atjungia ir ispurskia biski duju i lauka - tai normalu - tai ne gedimas , tiesiog gal voztuvas atbulinis stovi ciuciut gyliau, tai naturalu kad atjungus dalele duju isbega lauk. Tai gal visa beda ir tebuvo oro filtre ? :D bet jei bus vistiek tas pats, reiktu tau manau kad dar karta patikrintu masinos duju CO reguliavima,
djdainius

RE: Klausimas del MKII variklio traukos benz./dujos

Post by djdainius »

vikcius para??:
nelabai djdainiau supratau - kas ten pas tave dega ? kai dujas atjungia ir ispurskia biski duju i lauka - tai normalu - tai ne gedimas , tiesiog gal voztuvas atbulinis stovi ciuciut gyliau, tai naturalu kad atjungus dalele duju isbega lauk. Tai gal visa beda ir tebuvo oro filtre ? :D bet jei bus vistiek tas pats, reiktu tau manau kad dar karta patikrintu masinos duju CO reguliavima,
kai atjungia pistoleta tai taip jau zhostkai kala tos dujos obratno :D o siaip nezinau, visa diena vazineju, normaliai su ta trauka, nieko nesijaucia, pedala beveik atleides vazineju :D as taip visada buvau priprates vazinetis, prilieti svelniai kaip prie moters ir jinai vaziuoja :) o ne tai kad reikia maigyti is visu jegu... :D

kai isvazinesiu pilna baka, manau tas greitai turetu ivykti, nes jauciu kad visviena duju pereikvojimas jau ivyko... :( tada pilsiu is naujo pilna baka... ir ziuresim vel... :) kai pinigiuku lishnu bus daugiau jauciu naujas platinines zvakes tikrai susidesiu :) nors iki tol kaip sakiau, problemu del traukos praktiskai nebuvo :)

Dekui Vikciau :)

p.s. bye the way, as tave ten ant skypo prisidrauginau, neisigask :D
VITIOKAS1

RE: Klausimas del MKII variklio traukos benz./dujos

Post by VITIOKAS1 »

ok, sekmes ;)
djdainius

RE: Klausimas del MKII variklio traukos benz./dujos

Post by djdainius »

biski pratesiu tema...
kas gali buti? trauka viskas normaliai, bet kuro (duju) sunaudoja nerealiai daug... esu pravaziaves 300km. bet jau raudona lempute dega :| na aisku, visa laika vien po miesta ir po kamscius vazinejau.
sunku pasakyti kiek isvazinejau... kazkaip net bijau vaziuoti i degaline. realiai vazinejant vien po miesta, duju sanaudos pilnas balionas (64ltr.) 500km. mane kaip ir tenkintu... bet jei maziau tai nezinau, nelabai ekonomiskai kazkaip gaunasi :o
djdainius

RE: Klausimas del MKII variklio traukos benz./dujos

Post by djdainius »

jokiu minciu daugiau???
Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest