1.6-2.0 greiciausiai vienodos, tik automatui gal skiriasi. Kai mano dyzelis tai ir domejausi juo. Paziurek kataloge intercars.lt prisijungimas pagal ten esanti pavyzdi ir suzinosi tiksliai.
Rolasbig wrote:Pukiai suprantu ka nori pasakyti. Link variklio ant pusasio stovi taip vadinama vidine granata. Trys guoliukai.
Jei kliba i virsu ir i apacia tai blogai, taip neturi buti. Traukliotis pirmyn atgal turi lengvai, bet, kad issikabintu reikia truputeli stipriau truktelti. Galvoju, kad bus pas tave joje issimoves guoliukas, arba netgi subyrejes. Del sito ir tas garsas bandant vaziuot. Dvi iseitys arba ziureti ta pacia, kas blogai susidejo arba ziureti deveta ir statyti vietoj jos.
Siu atveju granatos ardyti nereikes, issimausi sarnyra, vairo trauke ir stabilizatoriaus trauke ir visas kelmas judes tiek, kad galesi ismauti vidine granata ir pasiziureti ar visi guoliukai savo vietose. Ir ar is guoliuku kas nors neiskrite.
Sekmes.
Mano masinoje laisvumas vidineje granatoje(vairuotojo puse).Nezinau nuo ko pradeti.
Jei atsuktau viršuje amortizatoriaus verzlę ir atjungatau šakia nuo šarnyro ar ištrauktau pusašį ? Kad galėtau tuos guoliukus apžiūrėti.