Gal kas dejo i Mondeo OSD?

dujukas

Re: Gal kas dejo i Mondeo OSD?

Post by dujukas »

Tomeshas wrote:Tokiu atveju kas pagal Jus yra adaptyvinė įranga?

Be jokios abejonės, ta kuri pati pasireguliuoja, priklausomai nuo kuro kokybės ar bet kokių pokyčių, kaip pvz. šiuo atveju OSD poveikis....
Tomeshas

Re: Gal kas dejo i Mondeo OSD?

Post by Tomeshas »

Konkrečiau, prašyčiau konkrečiau.
Nes mano žiniomis pirmoji ir antroji kartos reguliuojamos visiškai mechaniškai - varžtu. Trečioji karta - eko - pati reguliuojasi pagal lambda ir TPS. Ketvirtoji tiesiogiai koreguojama variklio kompiuterio keičiantis purkštukų impulsams. Penktoji karta Lietuvoj dar neprigijo. Map'inės tiesioginio įpurškimo versijos ženkliai savarankiškesnės už ketvirtąją kartą, nes naudoja savo daviklius.
Taigi, kuri yra ta pati pasireguliuojanti?
Turite puikų gabumą pasakyti daug tuo pačiu nepasakant nieko.
dujukas

Re: Gal kas dejo i Mondeo OSD?

Post by dujukas »

Tomeshas wrote:Konkrečiau, prašyčiau konkrečiau.
Nes mano žiniomis pirmoji ir antroji kartos reguliuojamos visiškai mechaniškai - varžtu. Trečioji karta - eko - pati reguliuojasi pagal lambda ir TPS. Ketvirtoji tiesiogiai koreguojama variklio kompiuterio keičiantis purkštukų impulsams. Penktoji karta Lietuvoj dar neprigijo. Map'inės tiesioginio įpurškimo versijos ženkliai savarankiškesnės už ketvirtąją kartą, nes naudoja savo daviklius.
Taigi, kuri yra ta pati pasireguliuojanti?
Turite puikų gabumą pasakyti daug tuo pačiu nepasakant nieko.
Kadangi neteko tikriausiai susidurti su adaptyvine, tai ir nežinote, jog adatyvinė pati visada pasireguliuoja. Jai išstatomi, tik pradiniai duomenys, paskui ji pati kiek reikia pasireguliuoja. Tuo tarpu neadaptyvinės yra reguliuojamos BŪTINAI, važiuojant. Yra vadinama "korta", kur reikia keisti taškus ant įvairių pozicijų(greičio ir apkrovų). To nereikia pvz Prinsui. Bet tai ir atsispindi kainoje. Adaptyvinėse niekada nebūna, kad automobilis neturi jėgos, ir tai jaučiasi ir sąnaudose.Pvz neadaptyvinės nekeičia sąnaudų užpylus geresnės kokybės(koloringumo) dujų, pvz Lenkijoje, arba Slovakijoje. Davikliai, slėgio ar temperatūriniai(įrangos), yra skirti palaikyti funkcionalumui. Kitas funkcijas dujų kompas palaiko nuo automobilinių. Todėl daugumoje net nereikia jungti liamda zondo, nes užtenka tik purkštukų įmpulsų. O jie kaip žinia yra gauti nuo darbo benzinu, ir turi savo impulsus būtent jam. O darbas dujomis? Tai yra tik "atgarsis" benzino parametrų. Užpylus skirtingo oktano benzino, automobilio kompas parenka kitus laikus, o dujinis taip ir lieka, nes net nesivargina tai daryti, nes ir nemoka. Kodėl pvz. Audi a4 gana dažnai reikia daryti sklendės adaptaciją? Todėl, kad tai gana silpna vieta konstrukciniu atžvilgiu. Labai bijo užsiteršimų(iš karterio patenka į oro srautą), nesandarumų, iš to pačio karterio einantys "pričindalai" su laiku suminkštėja, prakiūra ir net sulūžta. Netgi tenka adaptaciją daryti ir nesant minėtom problemom, kai automobilio ECU, tai turi pasidaryti pats.Tačiau , kaip jau ir buvau rašęs, tai visiškai kita, tema, ir nelinkęs apie tai veltis į diskusijas, nes žinau, kad tuoj prasidės negimai, ir visokie išvedžiojimai. To tikrai nenoriu ir neturiu tam laiko.
dujukas

Re: Gal kas dejo i Mondeo OSD?

Post by dujukas »

Skimas969 wrote:Isvada, su ne adaptyvine OSD naudos duos mazai, arba neduos, nes kiekviena karta uzsipylus duju nereguliuosi. Lauksime gal kas isbandys dizeliukui, nors ten niekas neadaptuojasi reiskia ir efektas bus mazas arba nebus. Itariu kad OSD veiktu, tai minimaliai reikia, kad kompas galetu ta veikima pamatyti per Liambda ar kitus daviklius. O kadangi dyzeliui MK1 ir MK2 ju nera... Tai gali veikti Mondeo benzinui, ir dizeliui nuo MK3... Jei as ne teisus, prasau Dujukas pakomentuoti, nes is jo aprasymu as supratau taip kaip ir aprasiau.
Jokiu būdu nereikės reguliuoti kiekvieną kartą. Tereikia tik po OSD įdėjimo vieną kartą sureguliuoti ir viskas.
Lietuvoj dujų kokybė yra daugmaž vienoda. Tačiau reguliuoti reikia su laptopu, važiuojant... Kitaip kalbant reikia tik perreguliuoti, nes prieš tai buvo be nieko....
User avatar
Gezatron
Forumo Tėvas
Posts: 3786
Joined: 2007 09 24 , 20:17
Lytis: Vyras
Mondeo karta: Neturiu mondeo
Variklis: 3,0 l Duratec V6
Kuro tipas: Benzinas
Kėbulo tipas: Sedanas
Spalva: Raudona
Location: Utena
Contact:

Re: Gal kas dejo i Mondeo OSD?

Post by Gezatron »

baiges - FATAL ERROR :D
Ladorghini Getlohgado 2105 1,3 benzas Geltona Ochros 140km/h
Toyota Tundra 5.7 V8 HEMI Petrol tik 100km/35ltr
tttttt

Re: Gal kas dejo i Mondeo OSD?

Post by tttttt »

tttttt wrote:turiu as ta OSD,buvau isidejas i mk1 1.8 benzas/dujos ir vazinejau dar nemenka laiko tarpa,bet skirtumo tj nepajutau,kai dujas dejau tj issiemiau ir nanaudoju,dar bandziau labiau palenkt tuos dantukus nors parasyta ant lapo buvo 45 laipsniais palenkt,buvau pas drauga i preliude ideja tai kaiptik sumazino trauka,is smelsumo isideciau i dabartine mk2 v6 bet nera kur ten ja ikist :?
o mokejau as uz skardos ta gabala apie 30lt is ebay siunciausi.
Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests