Gal kas dejo i Mondeo OSD?

Valdelis
Klubo valdyba
Posts: 1734
Joined: 2007 05 06 , 16:57
Vardas/Pavardė:: Valdas
Lytis: Vyras
Gamybos metai: 2005
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Universalas
Spalva: Juoda
Vairuoja nuo: 2007
Location: Vilnius
Contact:

Re: Gal kas dejo i Mondeo OSD?

Post by Valdelis »

esme kad mano 95m dyzeliukas neturi kuro sanaudu rodymo galimybiu o ir as ta baka ilgai vazinesiu! Kiti taip zinoma gali kurie daug vaziuoja kaip kad minejo vienas kolega apie 60-100 tuks metam.
User avatar
bitinas
Dalyvis
Posts: 416
Joined: 2009 12 09 , 22:58
Vardas/Pavardė:: Edvardas
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkII
Gamybos metai: 1997
Variklis: 1,8 l Zetec
Kuro tipas: Benzinas/dujos
Kėbulo tipas: Universalas
Spalva: Mėlyna
Location: Klaipėda
Contact:

Re: Gal kas dejo i Mondeo OSD?

Post by bitinas »

Taip, bet kolega tai Klaipėdoje, kaip mes pamatysim, kad automobilis tvarkoje ir neturi kuro sąnaudose didelių nukripimų. Reikia vilniečių, o tai, mano supratimu Jūs galite suorganizuoti. O ir Jūsų automobilis mums nebus sunkumas sulaukti bako parodymų, tai smulkmena, kuri duos teigiamą poslinkį, juk Jūsų žodis tikrai ne paskutinis klubo veikloje.[/quote]

o tas pastatymas sudetingas?pvz. kada busit Klaipedoje atsivezat ir sumontuojat.mano monde ryja apie 7 litrus tai jei eitu davesti iki 5 litru tai rankom plociau.bet as apsuku nesuku jai iki 2500 as pavara metu 2000 apsuku.zodziu pasidomek kaip ten su tais dizeliukais ir gal ir pameginsim.turiu focusa bet jis man ir taip 5-5.5 teryja tai ant jo abejoju ar ka beisspausit
dujukas

Re: Gal kas dejo i Mondeo OSD?

Post by dujukas »

bitinas wrote: o tas pastatymas sudetingas?pvz. kada busit Klaipedoje atsivezat ir sumontuojat.mano monde ryja apie 7 litrus tai jei eitu davesti iki 5 litru tai rankom plociau.bet as apsuku nesuku jai iki 2500 as pavara metu 2000 apsuku.zodziu pasidomek kaip ten su tais dizeliukais ir gal ir pameginsim.turiu focusa bet jis man ir taip 5-5.5 teryja tai ant jo abejoju ar ka beisspausit

Iš 7 į 5, kiek čia procentais? Tarp kitko Klaipėdoje yra atstovas, tik Jis ne toks tolerantiškas kaip aš. 14 metukų pas vokiečius dirbo su varikliukais. Tai jo dėka Motor Up yra Lietuvoje. Pasikalbėkit su Juo, jis gali ir pastatyti, ir dar daug ko parodyti. Negana to jis tai daro mobiliuoju būdu (kartais).Klaipėdietis su Klaipėdiečiu turėtumėt rasti bendrą kalbą. Mūsų svetainėje "sutvėrimų platinime" yra jo galai.
dujukas

Re: Gal kas dejo i Mondeo OSD?

Post by dujukas »

Dariusas wrote:matematikas is taves ne koks :D
tai kaip tuos 30proc apskaiciavai?
jei nesugebi suskaiciuot kiek bus procentuo nuo 7 sumazinus iki 5 :taip1:
Rodos mokėjau, kaip bebutų nuo 5 litrų 30% yra 1.5 litro, nuo 7 litrų 2.1 ir tai yra maksimalus taupymas. Būtų tam geros važiavimo sąlygos ir naujas automobilis, gal būt, nors nepakartojamieji vw 1,9 tdi yra pasiekę 300km daugiau su baku, ir pastoviai trasoje...
dujukas

Re: Gal kas dejo i Mondeo OSD?

Post by dujukas »

Tomeshas wrote:ne, visur elektronika. 95m Ford Scorpio
Duok die... pamatyčiau patikėčiau, bet nuo tokių sąnaudų, man asmeniškai nuvažiuotų stogas. Bet čia realios? Ar tik tokios turi būti? Atleiskit, bet emocijos ima viršų, tai n... toks toks automobilis, tiksliau variklis. Kad jis ten mažų apsukų, ir t.t. tai teko girdėti, bet kad toks apetitas...., turėtų būti paauksuotas, kad jį laikyti sau...

PABANDYTI AIŠKU GALIMA, BET NUOJAUTA SAKO, KAD NEDIRBS. JUK TEISUS, KAD JIS YRA MAŽŲ APSUKŲ? REIŠKIAS ORO SKLENDĖ BUS VOS VOS PRADARYTA... Kiek OSD efekto ten pateks? Nežinau, aš leidžiu, kalbėkit su Kauno Algiu, jei jis norės užsiimti, tai aš be bapkių sutinku.,, nors netikiu rezultatu, bet kuriuo atveju bus pabandyta.
Tomeshas

Re: Gal kas dejo i Mondeo OSD?

Post by Tomeshas »

Manau nelabai suprantate apie kokį variklį kalbam.
95m. V6 2,9 24v Cosworth 152kW
Taip, sąnaudos realios, pagal mano vairavimo būdą ir manieras. Pagal gamintoją mieste ~16l. tėvukas važinėdamas į 14l sutelpa.
Nežinau ką vadinate mažų apsukų. Jo apsukos iki ribotuvo viršyja 6000aps/min, važiuojant normaliai automatas pavaras mėto 2000-3000aps/min diapazone. Pagrindinė trauka prasideda nuo 3000-3500aps/min.
Jis nėra paauksuotas, tačiau tas malonus per kūną perbėgantis šiurpiuliukas, kai spusteli akseleratorių viską atperką. Man to reikia, aš tuo ir naudojuosi.
Jeigu omeny turite akseleratoriaus sklendę, tai ji turi dvi gerkles (didžioji ir mažoji), didžioji veriama visą laiką, mažoji - nuo tam tikros ribos.

Variklis:
http://scorpio.puslapiai.lt/pages/cosworth.html

Man to Algio kontaktus parašykit ir aš turėdamas laiko su juo susisieksiu. Sumontuoti galiu ir pats, diagnostikos įrangą (jeigu jis norės pažiūrėti parametrus) taip pat atsivežčiau. Taip išvengčiau papildomų išlaidų.

Tamstos netikėjimas rezultatu kiek panašus arba į variklio nežinojimą, arba apsidraudimą, jeigu to efekto ir neturėtų būti ;). Vis dar vertinu tai pesimistiškai, bet vedamas smalsumo tikrai pabandyčiau. Juolab, kad ir daugeliui čia besilankančių tai būtų įdomu ir tikriau už Dyno kreives, kurias galima pačiam pasipiešti.

Visgi smagu būtų, kad bandančių galėtų būti ir daugiau, nes mano išankstinis nusistatymas jūsų stebuklo atžvilgiu gali turėti tam įtakos :).
Beje, kodėl puslapyje neprekiaujate magnetais ant kuro padavimo sistemų ir žvaklaidžių? Jie nepasiteisina, ar tiesiog nebandėte?
dujukas

Re: Gal kas dejo i Mondeo OSD?

Post by dujukas »

Tomeshas wrote:Manau nelabai suprantate apie kokį variklį kalbam.
95m. V6 2,9 24v Cosworth 152kW
Taip, sąnaudos realios, pagal mano vairavimo būdą ir manieras. Pagal gamintoją mieste ~16l. tėvukas važinėdamas į 14l sutelpa.
Nežinau ką vadinate mažų apsukų. Jo apsukos iki ribotuvo viršyja 6000aps/min, važiuojant normaliai automatas pavaras mėto 2000-3000aps/min diapazone. Pagrindinė trauka prasideda nuo 3000-3500aps/min.
Jis nėra paauksuotas, tačiau tas malonus per kūną perbėgantis šiurpiuliukas, kai spusteli akseleratorių viską atperką. Man to reikia, aš tuo ir naudojuosi.
Jeigu omeny turite akseleratoriaus sklendę, tai ji turi dvi gerkles (didžioji ir mažoji), didžioji veriama visą laiką, mažoji - nuo tam tikros ribos.

Variklis:
http://scorpio.puslapiai.lt/pages/cosworth.html

Man to Algio kontaktus parašykit ir aš turėdamas laiko su juo susisieksiu. Sumontuoti galiu ir pats, diagnostikos įrangą (jeigu jis norės pažiūrėti parametrus) taip pat atsivežčiau. Taip išvengčiau papildomų išlaidų.

Tamstos netikėjimas rezultatu kiek panašus arba į variklio nežinojimą, arba apsidraudimą, jeigu to efekto ir neturėtų būti ;). Vis dar vertinu tai pesimistiškai, bet vedamas smalsumo tikrai pabandyčiau. Juolab, kad ir daugeliui čia besilankančių tai būtų įdomu ir tikriau už Dyno kreives, kurias galima pačiam pasipiešti.

Visgi smagu būtų, kad bandančių galėtų būti ir daugiau, nes mano išankstinis nusistatymas jūsų stebuklo atžvilgiu gali turėti tam įtakos :).
Beje, kodėl puslapyje neprekiaujate magnetais ant kuro padavimo sistemų ir žvaklaidžių? Jie nepasiteisina, ar tiesiog nebandėte?
Algio kontaktai yra SUTVĖRIMŲ PLATINIMAS. Kad automatas, tai labai gerai. Man yra tekę susidurti su tokiais varikliais, tai ten buvo mechaninės dėžės, ir oro srauto matuoklės buvo mechaninės. Iš nuorodos nesimato, kokia matuoklė, bet patikėsiu, kad grynai elektroninė. Algiui paskambinsiu, ir pasakysiu, kad dedam bandymui , be pinigų.
Magnetus"sugadino" kauniečių firma viena, nemokėjo dirbti, o kitiems nedavė. Kada kontraktas baigėsi, tada gamintojas siūlė mums, bet pastatyti vardą iš naujo labai sunku. Veikia ten viskas, bet sudėtinga su "žiniomis", kurias turi žmonės. Apie magnetus žvaklaidžiams neteko girdėti, bet žvakikes vienas žiaurias, tai žinome.
dujukas

Re: Gal kas dejo i Mondeo OSD?

Post by dujukas »

Tomeshas wrote:Su mechaninėm pavarom ir mechaninėm sklendėm į scorpio ėjo tik 2,0 Sohc ir 2,9 12v, kurie turi ~145ag.

Galėtumėt daugiau apie magnetus papasakot :).

Iš tikro, tai nepamenu kiek vožtuvų buvo ir kiek galios. Labai įdomu, bus rezultatai.

Apie magnetus, tai nėra ką ir pasakot.
Turėjau kokius porą kart klijentus, kurie turėjo susidėję, patys susiorganizavę. Pakalausiau ar veikia, buvo Honda ir Volvo. Atsakymas buvo teigiamas.
Tada buvo liktai Opel "kablukas", jame buvo dujos ir teko keisti reduktorių. Aišku buvo pasidomėta, kaip su veikimu. Atsakymas, buvo, o kaipgi, kam kitaip jį vežiočiausi.? Magnetas stovėjo ant dujų šlangos. Pakankamai didelis ir atveštas iš UK. Taip suorganizavau, kad tektų nuimti. Ir atseit užmiršus uždėti, patikrinti mišinį . HC buvo pakankamai prastas, apie 800, iškart pradėjau aiškinti, kad matomai maišytuvas neatitinka, ir kad ko gero baigiasi žvakės. Tačiau klijentas priminė apie savo patobulinimą, teko pašiurpti. HC pasidarė apie 300. Žvakės buvo kiauros, kaip rėtis. Užrašiau NGK markę ir daugiau to automobilio nemačiau.
Tai buvo rudeniop.
Tiek.
dujukas

Re: Gal kas dejo i Mondeo OSD?

Post by dujukas »

TMR wrote:Pilnas eBay tokių skardelių http://cgi.ebay.co.uk/31-GAS-FUEL-DIESE ... 3a57efd3cd
Kiek suprantu čia tas pats.
Blogai suprant, jaunas, o nematai stipriai. Pasitikrink, tada rašyk.
dujukas

Re: Gal kas dejo i Mondeo OSD?

Post by dujukas »

TMR wrote:Kokie esminiai skirtumai tarp Jūsų siūlomo gaminio ir pastarojo?
Negi įmanoma kitam paskolinti akis? Žiūrėkit ir lyginkit. Mes, kaip gamintojo iš USA atstovai, sakome, kad tai 2 visiškai skirtingi gaminiai. ir net pasimetę, kaip žmogus, taip nematydamas, sugeba rašyti ?
Bet kažkokie"gėjai" jau kažką bando daryti, blogai. Tauta prisipirks tokio"š", kurį reikia pačiam susilankstyti(aišku patogu bus paskui susikišti, tam tikron vieton, juk internetinė parda, negražinsi atgal), kiek lenkti gi niekas nežinos, ir dar tai aliuminis ir dar tai geresnis nei OSD(lengvesnis). Žinau, kas Vilniuje jau yra nusipirkęs, galėčiau į privatą parašyti tel., jeigu įdomu?
Turgus yra turgus ir nukopijuoja bet ką ir randa pirkėjų. Gariūnuose irgi tikriausiai yra panašių gaminių....
dujukas

Re: Gal kas dejo i Mondeo OSD?

Post by dujukas »

TMR wrote:Prašom neįsižeisti, manau ne vien mane domina, ne pardavėjo emocijos, bet techniniai gaminio aspektai ir nauda. Lukterkim, kol klubietis išbandys, bus aiškiau.
Apie tai ir kalba, viską sužinosime, po bandymų, o va tada galėsime galvoti, kas ir kaip. Rezultatai yra su ford mondeo kur variklis SGA 151kw, bet ten žmogus ne iš klubo, ir aišku klubui, tai ne rodiklis.
User avatar
Algis
Garbės narys
Posts: 2136
Joined: 2009 08 18 , 21:49
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIII
Gamybos metai: 2001
Variklis: 2,0 l Duratec
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Universalas
Spalva: Mėlyna
Vairuoja nuo: 1983
Location: Jurbarkas
Contact:

Re: Gal kas dejo i Mondeo OSD?

Post by Algis »

Geresnio tornado kai turbina nera.
dujukas

Re: Gal kas dejo i Mondeo OSD?

Post by dujukas »

Algis. wrote:Geresnio tornado kai turbina nera.
Turbina ir tornado yra 2 skirtingi dalykai. Ar kas nors yra bandęs tornado? Reikia , kad klubiečiai pakurtų naują temą. Iš tikrujų, jukk labai mažai žmonių žino.... Juk reikia kad žinotų? Kas padarys tai pirmas?
dujukas

Re: Gal kas dejo i Mondeo OSD?

Post by dujukas »

Skimas969 wrote:Ta OSD, kad turetu kazkokia itaka reiketu deti po interkulerio, :ploti: nes kitaip mano durna galva itakos is jos bus 0. 8-) O taip kaip siulo ju gamintojas(pries turbina), efektyvumas butu 0, nes turbina visa srauta vel sumakaluoja ir tos OSD efekto nelieka :P
Chebrunia, supraskit niekas jokio efekto nesumakaluos, nes efektas yra tai, kad OSD paduodamas(įtraukdamas) daugiau oro, o su juo ir deguonies, ir atlieka pagrindinį efektą. Deguonis skatina liepsną cilindruose, iš čia ir jėgos padidėjimas(per matuoklę mato ECU), o geriau sudegdamas kuras, vėlgi nuo papildomo deguonies( per liamdą pamato ECU), ir mažina kuro padavimą. O tas susukimas be abejo yra tik pradžioje, bet jis "savo" jau būna atlikęs. Taip, kad prieš turbiną patalpintas antras OSD, dar labiau pagyvina automobilį. Tai išbandyta praktikoje. Tik toli gražu ne visiems automobiliams, tai įmanoma padaryti techniškai, nes geriausia veikia kai iki turbinos yra apie 30cm(dar ir diametras turbininio oro šlango yra dažnai mažesnis nei 50 cm, o tai jau pats mažiausias OSD.
dujukas

Re: Gal kas dejo i Mondeo OSD?

Post by dujukas »

Skimas969 wrote:OSD netraukia oro daugiau - jis pasyvus(o faktiskai netgi ji pristabdo, kaip ir bet koks mechaninis kliuvinys). OSD tik sudaro sukuri, kuris tipo geriau susimaiso degimo kameroje. Bet jei OSD stovi pries turbina(taip, kaip rekomenduoja gamintojas), tai tas srautas i degimo kamera pateks jau ne toks, nes turbina ta srauta tikrai sudirbs, ir niekas manes neitikins atvirksciai. Jei OSD stovetu uz interkuliario - gal ir butu naudos.
Na kodėl Jūs sakote netraukia? Aišku kad traukia. Atsistokit prieš ventiliatorių, pamatysite, kad jis pučia, o už ventiliatoriaus, kad traukia. Elementaru. Kliuvinys, iš kur jis atsiranda? Kas tai per dalykas? Net oro srauto matuoklėje stovi daviklis, tai čia butų tikrai kliuvinys, bet taip deja nėra. O OSD yra prigludęs prie oro srauto matuoklės sienelių, iš kur kliuvinys? Sparnuotė yra tas efektas, kad orą užsuka, ir prasideda traukimas, kiekvienas sukurys traukia. Tiek tornadas gamtoje, tiek ventiliatorius buityje ir t.t. Turbina pagaliau, irgi traukia, tik ji tai daro valdoma. Variklis irgi traukia.Taip, kad nereikia versti bent jau tos suvokiamos teorijos, o praktikoje tai matosi dar paprasčiau...
Įtikinėti tikrai niekas nesiruošia, juo labiau, kad sakote neįtikins. To nereikia, pasilikite prie savo nuomonės ir gyvenkim draugiškai. Netgi jeigu tai ir nebutų paaiškinama, o veiktų, vis viena. Jeigu nereikia, tai ir nesvarbu kaip tai vyksta. Kas kita, jeigu pabandytumėt, ir pasakytumėt, ne neveikia ir norėtumėt išsiaiškinti kodėl, butų kitas reikalas. Mes žinome, kad veikia, žino gana nemažai naudojančių, tai, kam klausimai? Pabandykit, ir tada gal būt daug kas paaiškės.
Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests